1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το GMV;

Το GMV (Gross Merchandise Value) είναι μια μέτρηση που μετρά τη συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται μέσω μιας πλατφόρμας ή αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αντιπροσωπεύει το άθροισμα όλων των συναλλαγών πωλήσεων πριν από την αφαίρεση τελών, εκπτώσεων, επιστροφών και άλλων εξόδων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το GMV (Gross Merchandise Value) είναι μια μέτρηση που μετρά τη συνολική αξία των εμπορευμάτων που πωλούνται μέσω μιας πλατφόρμας ή αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αντιπροσωπεύει το άθροισμα όλων των συναλλαγών πωλήσεων πριν από την αφαίρεση τελών, εκπτώσεων, επιστροφών και άλλων εξόδων.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Μέτρηση κορυφαίας γραμμής: Υποδεικνύει τον συνολικό όγκο πωλήσεων και τη δραστηριότητα στην αγορά
  • Ποσό πριν από την έκπτωση: Υπολογίζεται πριν καταργηθούν τα τέλη, οι φόροι και οι επιστροφές
  • Δείκτης απόδοσης: Χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της ανάπτυξης και της υιοθέτησης πλατφόρμας
  • Ιδιαίτερα σχετικό: Κρίσιμο για αγορές που δεν διαθέτουν απόθεμα

Οφέλη:

  • Παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συνολική επιχειρηματική κλίμακα και την τροχιά ανάπτυξης
  • Βοηθά στην αξιολόγηση της ζωτικότητας της πλατφόρμας και της συμμετοχής των εμπόρων
  • Χρησιμεύει ως συγκριτικό σημείο αναφοράς έναντι των ανταγωνιστών
  • Χρήσιμο για την ανάλυση εποχιακών τάσεων και επιχειρηματικών κύκλων

Ενώ η GMV προσφέρει πολύτιμη προοπτική για τον όγκο των επιχειρήσεων, θα πρέπει να αναλυθεί παράλληλα με τα καθαρά έσοδα, τα περιθώρια κέρδους και τις μετρήσεις πελατών για πλήρη οικονομική αξιολόγηση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+