2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή.

Βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη

  • Πληροφορίες επιχείρησης: Το GMB σάς επιτρέπει να παρέχετε κρίσιμες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, ιστότοπο και ώρες λειτουργίας.
  • Θέα: Όταν κάποιος αναζητά την επιχείρησή σας ή σχετικές υπηρεσίες στην περιοχή σας, η καταχώρισή σας GMB μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google και στους Χάρτες Google.
  • Αλληλεπίδραση πελατών: Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν κριτικές και εσείς μπορείτε να απαντήσετε σε αυτές, ενισχύοντας την αφοσίωση και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης.
  • Ιδέες: Το GMB παρέχει αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν και αλληλεπιδρούν με την καταχώριση της επιχείρησής σας.
  • Θέσεις: Μπορείτε να δημιουργήσετε αναρτήσεις, για να μοιραστείτε ενημερώσεις, προσφορές ή συμβάντα απευθείας στην καταχώρισή σας Google.
  • Φωτογραφίες και εικονικές περιηγήσεις: Προσθέστε εικόνες ή εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών για να προβάλετε την επιχείρησή σας.
  • Ε&Α: Οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας, τις οποίες μπορείτε να απαντήσετε δημόσια.

Πώς λειτουργεί;

Όταν ένας χρήστης αναζητά μια τοπική επιχείρηση ή υπηρεσία, η Google χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από καταχωρίσεις GMB, για να συμπληρώσει το Τοπικό πακέτο (ένα σύνολο 3-4 αποτελεσμάτων τοπικών επιχειρήσεων) και τα τοπικά αποτελέσματα στους Χάρτες Google. Ένα καλά βελτιστοποιημένο προφίλ GMB αυξάνει τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε αυτές τις εξέχουσες θέσεις.

Σημασία για το τοπικό SEO

Το Google My Business είναι ζωτικής σημασίας για το τοπικό SEO επειδή:

  • Βοηθά την Google να κατανοήσει και να επαληθεύσει την επιχείρησή σας.
  • Βελτιώνει την προβολή σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Παρέχει μια πλατφόρμα για κριτικές πελατών, οι οποίες αποτελούν βασικό παράγοντα στην κατάταξη τοπικής αναζήτησης.
  • Προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της τοπικής αναζήτησης.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+