2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή.

Βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη

  • Πληροφορίες επιχείρησης: Το GMB σάς επιτρέπει να παρέχετε κρίσιμες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, ιστότοπο και ώρες λειτουργίας.
  • Θέα: Όταν κάποιος αναζητά την επιχείρησή σας ή σχετικές υπηρεσίες στην περιοχή σας, η καταχώρισή σας GMB μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google και στους Χάρτες Google.
  • Αλληλεπίδραση πελατών: Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν κριτικές και εσείς μπορείτε να απαντήσετε σε αυτές, ενισχύοντας την αφοσίωση και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης.
  • Ιδέες: Το GMB παρέχει αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν και αλληλεπιδρούν με την καταχώριση της επιχείρησής σας.
  • Θέσεις: Μπορείτε να δημιουργήσετε αναρτήσεις, για να μοιραστείτε ενημερώσεις, προσφορές ή συμβάντα απευθείας στην καταχώρισή σας Google.
  • Φωτογραφίες και εικονικές περιηγήσεις: Προσθέστε εικόνες ή εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών για να προβάλετε την επιχείρησή σας.
  • Ε&Α: Οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας, τις οποίες μπορείτε να απαντήσετε δημόσια.

Πώς λειτουργεί;

Όταν ένας χρήστης αναζητά μια τοπική επιχείρηση ή υπηρεσία, η Google χρησιμοποιεί τις πληροφορίες από καταχωρίσεις GMB, για να συμπληρώσει το Τοπικό πακέτο (ένα σύνολο 3-4 αποτελεσμάτων τοπικών επιχειρήσεων) και τα τοπικά αποτελέσματα στους Χάρτες Google. Ένα καλά βελτιστοποιημένο προφίλ GMB αυξάνει τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε αυτές τις εξέχουσες θέσεις.

Σημασία για το τοπικό SEO

Το Google My Business είναι ζωτικής σημασίας για το τοπικό SEO επειδή:

  • Βοηθά την Google να κατανοήσει και να επαληθεύσει την επιχείρησή σας.
  • Βελτιώνει την προβολή σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Παρέχει μια πλατφόρμα για κριτικές πελατών, οι οποίες αποτελούν βασικό παράγοντα στην κατάταξη τοπικής αναζήτησης.
  • Προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της τοπικής αναζήτησης.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025
17 λεπτά για ανάγνωση

Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025

Το μάρκετινγκ απόδοσης αλλάζει τώρα όπως ποτέ άλλοτε. Με βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η επαυξημένη πραγματικότητα, η επαγγελματική μας ζωή εξελίσσεται καθημερινά. Τεχνολογικά, βλέπουμε ήδη ότι μεγάλες εταιρείες όπως η Google, η Meta και η Microsoft εφαρμόζουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενούς τους με δημιουργικότητα, […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+