1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το H1 / H2 / H3;

Οι ετικέτες επικεφαλίδας HTML (H1, H2, H3) χρησιμοποιούνται για τη δομή περιεχομένου και τον καθορισμό της ιεραρχίας των πληροφοριών σε μια ιστοσελίδα:Ετικέτα H1: Η κύρια επικεφαλίδα μιας ιστοσελίδας Συνήθως χρησιμοποιείται μία φορά ανά σελίδα για τον κύριο τίτλο Μεγαλύτερη και πιο εξέχουσα επικεφαλίδα Ετικέτα H2: Υπότιτλοι που διαιρούν το κύριο περιεχόμενο σε ενότητες Χρησιμοποιείται για […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι ετικέτες επικεφαλίδας HTML (H1, H2, H3) χρησιμοποιούνται για τη δομή περιεχομένου και τον καθορισμό της ιεραρχίας των πληροφοριών σε μια ιστοσελίδα::

  • Η κύρια επικεφαλίδα μιας ιστοσελίδας
  • Συνήθως χρησιμοποιείται μία φορά ανά σελίδα για τον κύριο τίτλο
  • Μεγαλύτερη και πιο εξέχουσα επικεφαλίδα

:

  • Υπότιτλοι που διαιρούν το κύριο περιεχόμενο σε ενότητες
  • Χρησιμοποιείται για σημαντικά θέματα εντός της σελίδας
  • Δεύτερο μεγαλύτερο μέγεθος επικεφαλίδας

:

  • Διακρίσεις που χρησιμοποιούνται για υποτμήματα των κλάσεων Η2
  • Παροχή περαιτέρω οργάνωσης περιεχομένου
  • Τρίτο μεγαλύτερο μέγεθος επικεφαλίδας

Οι ετικέτες επικεφαλίδας είναι σημαντικές για:

  • Δόμηση περιεχομένου για καλύτερη αναγνωσιμότητα
  • Βελτίωση SEO βοηθώντας τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της σελίδας
  • Βελτίωση της προσβασιμότητας για χρήστες με προγράμματα ανάγνωσης οθόνης

Όταν χρησιμοποιείτε ετικέτες επικεφαλίδας:

  • Διατήρηση λογικής ιεραρχίας (H1 > H2 > H3)
  • Χρησιμοποιήστε τα για πραγματικές επικεφαλίδες, όχι για στυλ κειμένου
  • Περιορίστε τη χρήση του H1 σε μία φορά ανά σελίδα στις περισσότερες περιπτώσεις

Η σωστή χρήση των ετικετών επικεφαλίδας βοηθά στη δημιουργία καλά οργανωμένου και εύκολα πλοηγήσιμου περιεχομένου ιστού.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+