2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το IRL;

Το ακρωνύμιο IRL σημαίνει “In Real Life“, που σημαίνει στον πραγματικό κόσμο. Μια καμπάνια εμπειρίας IRL είναι ένας τύπος δραστηριότητας μάρκετινγκ που λαμβάνει χώρα εκτός του διαδικτυακού περιβάλλοντος, φυσικά, στον πραγματικό κόσμο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ακρωνύμιο IRL σημαίνει “In Real Life“, που σημαίνει στον πραγματικό κόσμο. Μια καμπάνια εμπειρίας IRL είναι ένας τύπος δραστηριότητας μάρκετινγκ που λαμβάνει χώρα εκτός του διαδικτυακού περιβάλλοντος, φυσικά, στον πραγματικό κόσμο. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια ισχυρή προσωπική εμπειρία που οι άνθρωποι θα θυμούνται και ιδανικά θα μιλούν περαιτέρω – είτε με άλλους γύρω τους είτε στα κοινωνικά μέσα.

Σε αντίθεση με την ψηφιακή διαφήμιση ή το περιεχόμενο που βλέπουμε στις οθόνες, οι καμπάνιες IRL εμπλέκουν τις αισθήσεις και τα συναισθήματα και συχνά κατευθύνουν την αλληλεπίδραση με το προϊόν ή το εμπορικό σήμα στον ιστότοπο.

Παραδείγματα εκστρατειών IRL:

  • Ένα αναδυόμενο κατάστημα σε μια αντισυμβατική τοποθεσία (π.χ. στη μέση μιας πλατείας ή σε ένα φεστιβάλ), όπου οι άνθρωποι μπορούν να δοκιμάσουν ή να αγοράσουν προϊόντα.
  • Μια βιωματική εκδήλωση, για παράδειγμα, μια επωνυμία διοργανώνει μια συναυλία, μια έκθεση ή ένα ειδικό εργαστήριο.
  • Μια διαδραστική εγκατάσταση στους δρόμους που δελεάζει τους περαστικούς να εμπλακούν και να βιώσουν κάτι απροσδόκητο ή διασκεδαστικό.
  • Street marketing – δημιουργικές περφόρμανς απευθείας στους δρόμους (π.χ. flash mob, περφόρμανς, οπτικές μεταμορφώσεις δημόσιων χώρων).

Οι καμπάνιες IRL βοηθούν τις επωνυμίες να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις με τους χρήστες. Όταν βιώνουμε κάτι πραγματικό, το θυμόμαστε πολύ πιο έντονα. Και αν η εμπειρία είναι εξαιρετική, θέλουμε να τη μοιραστούμε – κάτι που φυσικά συνδέει την εκστρατεία IRL με τον διαδικτυακό κόσμο. Μπορεί να είναι παρόμοια με το αντάρτικο μάρκετινγκ, αλλά υπάρχει μια ορισμένη διαφορά μεταξύ τους:

  • IRL εμπειρία = ισχυρή εμπειρία, συχνά προγραμματισμένη, θετική και διαδραστική.
  • Guerrilla marketing = δημιουργικό χτύπημα έξω από τις προσδοκίες, συνήθως χωρίς προειδοποίηση και με στόχο να τραβήξει την προσοχή.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU