Το Made-for-Advertising (MFA) αναφέρεται σε ιστότοπους που δημιουργούνται κυρίως για τη δημιουργία διαφημιστικών εσόδων και όχι για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου ή πραγματικής αφοσίωσης χρηστών. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν συνήθως τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
- Χαμηλής ποιότητας ή λεπτό περιεχόμενο που μπορεί να δημιουργηθεί από AI, λογοκλοπή ή ελάχιστη επεξεργασία
- Υπερβολικές τοποθετήσεις διαφημίσεων που κυριαρχούν στη διεπαφή χρήστη
- Σχεδιάστε μοτίβα που μεγιστοποιούν τις προβολές διαφημίσεων (όπως παρουσιάσεις διαδοχικών εικόνων που απαιτούν πολλά κλικ)
- Περιεχόμενο που δημιουργήθηκε ειδικά για να προσελκύσει επισκεψιμότητα αναζήτησης, αλλά παρέχει μικρή αξία
- Υψηλές αναλογίες διαφημίσεων προς περιεχόμενο σε σύγκριση με τους νόμιμους εκδότες
Οι ιστότοποι MFA είναι προβληματικοί για το οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης επειδή:
- Εξαντλήστε τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς προσελκύοντας εμφανίσεις που έχουν μικρή πραγματική αφοσίωση κοινού
- Δημιουργήστε κακές εμπειρίες χρήστη που μπορούν να βλάψουν την αντίληψη της επωνυμίας
- Αραιώστε την αποτελεσματικότητα της προγραμματικής διαφήμισης
- Συχνά χρησιμοποιούν παραπλανητικές τακτικές για να φαίνονται πιο νόμιμες από ό, τι είναι
Όπως αναφέρεται στο μεταφρασμένο άρθρο, οι ιστότοποι MFA αντιπροσώπευαν περίπου το 13% των δαπανών προγραμματικής διαφήμισης το 2ο τρίμηνο του 2024, αντιπροσωπεύοντας σημαντικό μέρος της δυνητικά σπατάλης διαφημιστικής δαπάνης. Η άνοδος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης έχει κάνει τη δημιουργία αυτών των ιστότοπων ακόμη πιο εύκολη, καθώς το περιεχόμενο μπορεί να παραχθεί μαζικά σε κλίμακα.
Οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο εργαλεία μέτρησης της ασφάλειας επωνυμίας και της ποιότητας, για να εντοπίζουν και να αποφεύγουν αυτούς τους ιστότοπους στις αγορές μέσων τους.