2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Made-for-Advertising (MFA);

Το Made-for-Advertising (MFA) αναφέρεται σε ιστότοπους που δημιουργούνται κυρίως για τη δημιουργία διαφημιστικών εσόδων και όχι για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου ή πραγματικής αφοσίωσης χρηστών. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν συνήθως τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Χαμηλής ποιότητας ή λεπτό περιεχόμενο που μπορεί να δημιουργηθεί από AI, λογοκλοπή ή ελάχιστη επεξεργασία Υπερβολικές τοποθετήσεις διαφημίσεων που κυριαρχούν στη διεπαφή […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Made-for-Advertising (MFA) αναφέρεται σε ιστότοπους που δημιουργούνται κυρίως για τη δημιουργία διαφημιστικών εσόδων και όχι για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου ή πραγματικής αφοσίωσης χρηστών. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν συνήθως τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Χαμηλής ποιότητας ή λεπτό περιεχόμενο που μπορεί να δημιουργηθεί από AI, λογοκλοπή ή ελάχιστη επεξεργασία
  • Υπερβολικές τοποθετήσεις διαφημίσεων που κυριαρχούν στη διεπαφή χρήστη
  • Σχεδιάστε μοτίβα που μεγιστοποιούν τις προβολές διαφημίσεων (όπως παρουσιάσεις διαδοχικών εικόνων που απαιτούν πολλά κλικ)
  • Περιεχόμενο που δημιουργήθηκε ειδικά για να προσελκύσει επισκεψιμότητα αναζήτησης, αλλά παρέχει μικρή αξία
  • Υψηλές αναλογίες διαφημίσεων προς περιεχόμενο σε σύγκριση με τους νόμιμους εκδότες

Οι ιστότοποι MFA είναι προβληματικοί για το οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης επειδή:

  1. Εξαντλήστε τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς προσελκύοντας εμφανίσεις που έχουν μικρή πραγματική αφοσίωση κοινού
  2. Δημιουργήστε κακές εμπειρίες χρήστη που μπορούν να βλάψουν την αντίληψη της επωνυμίας
  3. Αραιώστε την αποτελεσματικότητα της προγραμματικής διαφήμισης
  4. Συχνά χρησιμοποιούν παραπλανητικές τακτικές για να φαίνονται πιο νόμιμες από ό, τι είναι

Όπως αναφέρεται στο μεταφρασμένο άρθρο, οι ιστότοποι MFA αντιπροσώπευαν περίπου το 13% των δαπανών προγραμματικής διαφήμισης το 2ο τρίμηνο του 2024, αντιπροσωπεύοντας σημαντικό μέρος της δυνητικά σπατάλης διαφημιστικής δαπάνης. Η άνοδος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης έχει κάνει τη δημιουργία αυτών των ιστότοπων ακόμη πιο εύκολη, καθώς το περιεχόμενο μπορεί να παραχθεί μαζικά σε κλίμακα.

Οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο εργαλεία μέτρησης της ασφάλειας επωνυμίας και της ποιότητας, για να εντοπίζουν και να αποφεύγουν αυτούς τους ιστότοπους στις αγορές μέσων τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU