2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Made-for-Advertising (MFA);

Το Made-for-Advertising (MFA) αναφέρεται σε ιστότοπους που δημιουργούνται κυρίως για τη δημιουργία διαφημιστικών εσόδων και όχι για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου ή πραγματικής αφοσίωσης χρηστών. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν συνήθως τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Χαμηλής ποιότητας ή λεπτό περιεχόμενο που μπορεί να δημιουργηθεί από AI, λογοκλοπή ή ελάχιστη επεξεργασία Υπερβολικές τοποθετήσεις διαφημίσεων που κυριαρχούν στη διεπαφή […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Made-for-Advertising (MFA) αναφέρεται σε ιστότοπους που δημιουργούνται κυρίως για τη δημιουργία διαφημιστικών εσόδων και όχι για την παροχή πολύτιμου περιεχομένου ή πραγματικής αφοσίωσης χρηστών. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν συνήθως τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Χαμηλής ποιότητας ή λεπτό περιεχόμενο που μπορεί να δημιουργηθεί από AI, λογοκλοπή ή ελάχιστη επεξεργασία
  • Υπερβολικές τοποθετήσεις διαφημίσεων που κυριαρχούν στη διεπαφή χρήστη
  • Σχεδιάστε μοτίβα που μεγιστοποιούν τις προβολές διαφημίσεων (όπως παρουσιάσεις διαδοχικών εικόνων που απαιτούν πολλά κλικ)
  • Περιεχόμενο που δημιουργήθηκε ειδικά για να προσελκύσει επισκεψιμότητα αναζήτησης, αλλά παρέχει μικρή αξία
  • Υψηλές αναλογίες διαφημίσεων προς περιεχόμενο σε σύγκριση με τους νόμιμους εκδότες

Οι ιστότοποι MFA είναι προβληματικοί για το οικοσύστημα ψηφιακής διαφήμισης επειδή:

  1. Εξαντλήστε τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς προσελκύοντας εμφανίσεις που έχουν μικρή πραγματική αφοσίωση κοινού
  2. Δημιουργήστε κακές εμπειρίες χρήστη που μπορούν να βλάψουν την αντίληψη της επωνυμίας
  3. Αραιώστε την αποτελεσματικότητα της προγραμματικής διαφήμισης
  4. Συχνά χρησιμοποιούν παραπλανητικές τακτικές για να φαίνονται πιο νόμιμες από ό, τι είναι

Όπως αναφέρεται στο μεταφρασμένο άρθρο, οι ιστότοποι MFA αντιπροσώπευαν περίπου το 13% των δαπανών προγραμματικής διαφήμισης το 2ο τρίμηνο του 2024, αντιπροσωπεύοντας σημαντικό μέρος της δυνητικά σπατάλης διαφημιστικής δαπάνης. Η άνοδος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης έχει κάνει τη δημιουργία αυτών των ιστότοπων ακόμη πιο εύκολη, καθώς το περιεχόμενο μπορεί να παραχθεί μαζικά σε κλίμακα.

Οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστικές εταιρείες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο εργαλεία μέτρησης της ασφάλειας επωνυμίας και της ποιότητας, για να εντοπίζουν και να αποφεύγουν αυτούς τους ιστότοπους στις αγορές μέσων τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+