2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Meta Tag;

Μια μεταετικέτα σε HTML παρέχει μεταδεδομένα σχετικά με μια ιστοσελίδα, τα οποία δεν είναι ορατά στους χρήστες, αλλά είναι απαραίτητα για προγράμματα περιήγησης και μηχανές αναζήτησης. Οι μετα-ετικέτες τοποθετούνται στην ενότητα "<head>" ενός εγγράφου HTML και εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς, όπως ο ορισμός του συνόλου χαρακτήρων, του συγγραφέα, της περιγραφής, των λέξεων-κλειδιών και άλλων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Κοινοί τύποι μετα-ετικετών

1. Μετα-περιγραφή

Παρέχει μια σύντομη περίληψη του περιεχομένου της ιστοσελίδας, που χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης για εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

<meta name=”description” content=”Αυτή είναι μια ιστοσελίδα σχετικά με τις μετα-ετικέτες HTML και τις λειτουργίες τους.” >

2. Μετα-λέξεις-κλειδιά

Καθορίζει λέξεις-κλειδιά σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας. (Λιγότερο σημαντικό για το SEO στις μέρες μας.)

<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, webpage, SEO”>

3. Θύρα προβολής

Ελέγχει τον τρόπο εμφάνισης της ιστοσελίδας σε κινητές συσκευές.

<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>

4. Σύνολο χαρακτήρων

Καθορίζει την κωδικοποίηση χαρακτήρων για την ιστοσελίδα (χρησιμοποιείται συνήθως UTF-8).

<meta charset=”UTF-8″>

5. Συγγραφέας

Καθορίζει το όνομα του συντάκτη του περιεχομένου.

<meta name=”συγγραφέας” content=”John Doe”>

Παράδειγμα μετα-ετικετών σε HTML

<! DOCTYPE html>
<html>
<κεφάλι>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Μάθετε τα πάντα σχετικά με τις μετα-ετικέτες HTML και πώς βελτιώνουν το SEO και τη λειτουργικότητα της σελίδας.” >
<meta name=”λέξεις-κλειδιά” content=”HTML, meta tags, SEO”>
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
<meta name=”συγγραφέας” content=”Jane Smith”>
<τίτλος>Κατανόηση των μετα-ετικετών</τίτλος>
</κεφαλή>
<σώμα>
<h1>Καλώς ήλθατε στο Meta Tag Tutorial</h1>
</σώμα>
</html>

Σημασία των μετα-ετικετών

– SEO: Οι μετα-ετικέτες, ειδικά η περιγραφή και οι λέξεις-κλειδιά, βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο μιας σελίδας.
Εμπειρία χρήστη: Ετικέτες όπως το «viewport» βελτιώνουν την ανταπόκριση σε κινητά.
Μεταδεδομένα: Παρέχει πρόσθετες πληροφορίες (συγγραφέας, charset) χρήσιμες για προγράμματα περιήγησης και μηχανές αναζήτησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+