Το ποσοστό ανοίγματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας βασικός δείκτης απόδοσης στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μετρά το ποσοστό των παραληπτών που βλέπουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια συγκεκριμένη καμπάνια. Για να υπολογίσετε: Ποσοστό ανοίγματος = (αριθμός ανοιχτών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου / αριθμός παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) x 100. Τα ποσοστά ανοίγματος κυμαίνονται μεταξύ των κλάδων, αλλά ο συνολικός μέσος όρος κυμαίνεται γύρω στο 17%. Η προσπάθεια επίτευξης ή υπέρβασης αυτού του κριτηρίου αναφοράς θεωρείται γενικά ορθή πρακτική.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]