Το ποσοστό ανοίγματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας βασικός δείκτης απόδοσης στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μετρά το ποσοστό των παραληπτών που βλέπουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια συγκεκριμένη καμπάνια. Για να υπολογίσετε: Ποσοστό ανοίγματος = (αριθμός ανοιχτών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου / αριθμός παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) x 100. Τα ποσοστά ανοίγματος κυμαίνονται μεταξύ των κλάδων, αλλά ο συνολικός μέσος όρος κυμαίνεται γύρω στο 17%. Η προσπάθεια επίτευξης ή υπέρβασης αυτού του κριτηρίου αναφοράς θεωρείται γενικά ορθή πρακτική.
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]