Το ποσοστό ανοίγματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας βασικός δείκτης απόδοσης στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μετρά το ποσοστό των παραληπτών που βλέπουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια συγκεκριμένη καμπάνια. Για να υπολογίσετε: Ποσοστό ανοίγματος = (αριθμός ανοιχτών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου / αριθμός παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) x 100. Τα ποσοστά ανοίγματος κυμαίνονται μεταξύ των κλάδων, αλλά ο συνολικός μέσος όρος κυμαίνεται γύρω στο 17%. Η προσπάθεια επίτευξης ή υπέρβασης αυτού του κριτηρίου αναφοράς θεωρείται γενικά ορθή πρακτική.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.