Μοντέλο προμήθειας όπου οι συνεργάτες πληρώνονται για μια συγκεκριμένη ενέργεια (π.χ. εγγραφή, λήψη). Αυτή η προσέγγιση βάσει απόδοσης διασφαλίζει ότι οι έμποροι πληρώνουν μόνο όταν προκύπτουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Οι ενέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν υποβολές φορμών, δημιουργία λογαριασμού, εγκαταστάσεις εφαρμογών ή συνδρομές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα μοντέλα PPA ευθυγραμμίζουν τα κίνητρα θυγατρικών με τους στόχους των εμπόρων, εστιάζοντας στην ποιότητα έναντι της ποσότητας επισκεψιμότητας. Σε αντίθεση με την πληρωμή ανά κλικ, ο PPA ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο απάτης και σπατάλης διαφημιστικής δαπάνης, καθώς η αποζημίωση εξαρτάται από την πολύτιμη αφοσίωση των χρηστών. Αυτό το μοντέλο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, τις συνδρομητικές επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ εφαρμογών για κινητά, όπου συγκεκριμένες ενέργειες χρηστών συμβάλλουν άμεσα στους επιχειρηματικούς στόχους.
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&S £ 300 εκατομμύρια
Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.