2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Retargeting;

Η επαναστόχευση (ονομάζεται επίσης επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι μια στρατηγική ψηφιακής διαφήμισης που στοχεύει χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως έναν ιστότοπο ή έχουν αλληλεπιδράσει με ένα εμπορικό σήμα, αλλά έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί cookies προγράμματος περιήγησης ή παρακολούθηση εικονοστοιχείων για την αναγνώριση αυτών των επισκεπτών και την προβολή προσαρμοσμένων […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η επαναστόχευση (ονομάζεται επίσης επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι μια στρατηγική ψηφιακής διαφήμισης που στοχεύει χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως έναν ιστότοπο ή έχουν αλληλεπιδράσει με ένα εμπορικό σήμα, αλλά έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί cookies προγράμματος περιήγησης ή παρακολούθηση εικονοστοιχείων για την αναγνώριση αυτών των επισκεπτών και την προβολή προσαρμοσμένων διαφημίσεων καθώς περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους, χρησιμοποιούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Συμπεριφορική στόχευση: Διαφημίσεις που βασίζονται σε συγκεκριμένες αλληλεπιδράσεις χρηστών με έναν ιστότοπο
  • Παρακολούθηση βάσει cookie: Τεχνολογία που αναγνωρίζει προηγούμενους επισκέπτες στον ιστό
  • Τμηματοποιημένες καμπάνιες: Διαφορετικά μηνύματα για χρήστες σε διάφορα στάδια αφοσίωσης
  • Προσέγγιση πολλαπλών πλατφορμών: Δυνατότητα επανασύνδεσης με προοπτικές σε διάφορα διαδικτυακά κανάλια

Οφέλη:

  • Υψηλότερα ποσοστά μετατροπών από τις τυπικές διαφημίσεις προβολής
  • Μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού υπενθυμίζοντας στους αγοραστές τα αντικείμενα που είδαν
  • Ενισχυμένη ανάκληση επωνυμίας μέσω επαναλαμβανόμενης έκθεσης
  • Πιο αποτελεσματική διαφημιστική δαπάνη εστιάζοντας σε προεπιλεγμένους υποψήφιους πελάτες

Οι συνήθεις τύποι επαναστόχευσης περιλαμβάνουν επαναστόχευση προϊόντων (εμφάνιση συγκεκριμένων στοιχείων που προβλήθηκαν), επαναστόχευση εγκατάλειψης καλαθιού αγορών (υπενθύμιση στους χρήστες μη αγορασμένων στοιχείων) και επαναστόχευση διασταυρούμενων πωλήσεων (πρόταση συμπληρωματικών προϊόντων σε προηγούμενους αγοραστές).

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+