Η επαναστόχευση (ονομάζεται επίσης επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι μια στρατηγική ψηφιακής διαφήμισης που στοχεύει χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως έναν ιστότοπο ή έχουν αλληλεπιδράσει με ένα εμπορικό σήμα, αλλά έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί cookies προγράμματος περιήγησης ή παρακολούθηση εικονοστοιχείων για την αναγνώριση αυτών των επισκεπτών και την προβολή προσαρμοσμένων διαφημίσεων καθώς περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους, χρησιμοποιούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Βασικά χαρακτηριστικά:
- Συμπεριφορική στόχευση: Διαφημίσεις που βασίζονται σε συγκεκριμένες αλληλεπιδράσεις χρηστών με έναν ιστότοπο
- Παρακολούθηση βάσει cookie: Τεχνολογία που αναγνωρίζει προηγούμενους επισκέπτες στον ιστό
- Τμηματοποιημένες καμπάνιες: Διαφορετικά μηνύματα για χρήστες σε διάφορα στάδια αφοσίωσης
- Προσέγγιση πολλαπλών πλατφορμών: Δυνατότητα επανασύνδεσης με προοπτικές σε διάφορα διαδικτυακά κανάλια
Οφέλη:
- Υψηλότερα ποσοστά μετατροπών από τις τυπικές διαφημίσεις προβολής
- Μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού υπενθυμίζοντας στους αγοραστές τα αντικείμενα που είδαν
- Ενισχυμένη ανάκληση επωνυμίας μέσω επαναλαμβανόμενης έκθεσης
- Πιο αποτελεσματική διαφημιστική δαπάνη εστιάζοντας σε προεπιλεγμένους υποψήφιους πελάτες
Οι συνήθεις τύποι επαναστόχευσης περιλαμβάνουν επαναστόχευση προϊόντων (εμφάνιση συγκεκριμένων στοιχείων που προβλήθηκαν), επαναστόχευση εγκατάλειψης καλαθιού αγορών (υπενθύμιση στους χρήστες μη αγορασμένων στοιχείων) και επαναστόχευση διασταυρούμενων πωλήσεων (πρόταση συμπληρωματικών προϊόντων σε προηγούμενους αγοραστές).