2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Retargeting;

Η επαναστόχευση (ονομάζεται επίσης επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι μια στρατηγική ψηφιακής διαφήμισης που στοχεύει χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως έναν ιστότοπο ή έχουν αλληλεπιδράσει με ένα εμπορικό σήμα, αλλά έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί cookies προγράμματος περιήγησης ή παρακολούθηση εικονοστοιχείων για την αναγνώριση αυτών των επισκεπτών και την προβολή προσαρμοσμένων […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η επαναστόχευση (ονομάζεται επίσης επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι μια στρατηγική ψηφιακής διαφήμισης που στοχεύει χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως έναν ιστότοπο ή έχουν αλληλεπιδράσει με ένα εμπορικό σήμα, αλλά έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί cookies προγράμματος περιήγησης ή παρακολούθηση εικονοστοιχείων για την αναγνώριση αυτών των επισκεπτών και την προβολή προσαρμοσμένων διαφημίσεων καθώς περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους, χρησιμοποιούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Συμπεριφορική στόχευση: Διαφημίσεις που βασίζονται σε συγκεκριμένες αλληλεπιδράσεις χρηστών με έναν ιστότοπο
  • Παρακολούθηση βάσει cookie: Τεχνολογία που αναγνωρίζει προηγούμενους επισκέπτες στον ιστό
  • Τμηματοποιημένες καμπάνιες: Διαφορετικά μηνύματα για χρήστες σε διάφορα στάδια αφοσίωσης
  • Προσέγγιση πολλαπλών πλατφορμών: Δυνατότητα επανασύνδεσης με προοπτικές σε διάφορα διαδικτυακά κανάλια

Οφέλη:

  • Υψηλότερα ποσοστά μετατροπών από τις τυπικές διαφημίσεις προβολής
  • Μειωμένη εγκατάλειψη καλαθιού υπενθυμίζοντας στους αγοραστές τα αντικείμενα που είδαν
  • Ενισχυμένη ανάκληση επωνυμίας μέσω επαναλαμβανόμενης έκθεσης
  • Πιο αποτελεσματική διαφημιστική δαπάνη εστιάζοντας σε προεπιλεγμένους υποψήφιους πελάτες

Οι συνήθεις τύποι επαναστόχευσης περιλαμβάνουν επαναστόχευση προϊόντων (εμφάνιση συγκεκριμένων στοιχείων που προβλήθηκαν), επαναστόχευση εγκατάλειψης καλαθιού αγορών (υπενθύμιση στους χρήστες μη αγορασμένων στοιχείων) και επαναστόχευση διασταυρούμενων πωλήσεων (πρόταση συμπληρωματικών προϊόντων σε προηγούμενους αγοραστές).

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+