1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Rich Snippet;

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα.

Το κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης περιέχει μόνο τον τίτλο της σελίδας, τη διεύθυνση URL και μια σύντομη περιγραφή. Το εμπλουτισμένο απόσπασμα περιέχει πρόσθετες πληροφορίες για να βοηθήσει τους χρήστες να αποκτήσουν καλύτερες πληροφορίες ήδη απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, στην περίπτωση ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα πλούσιο απόσπασμα μπορεί να περιλαμβάνει την τιμή ενός προϊόντος, τη διαθεσιμότητά του και τον αριθμό των κριτικών, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα ένας χρήστης να κάνει κλικ στο αποτέλεσμα.

Ένα πλούσιο απόσπασμα είναι το αποτέλεσμα σωστά εφαρμοσμένων δομημένων δεδομένων (για παράδειγμα, μέσω σήμανσης προϊόντος) και μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή και την ελκυστικότητα μιας σελίδας σε μια μηχανή αναζήτησης. Για τις επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει περισσότερες πιθανότητες να λάβουν επισκεψιμότητα από οργανική αναζήτηση, καθώς τα αποτελέσματα αναζήτησης με εμπλουτισμένα αποσπάσματα είναι συνήθως πιο ελκυστικά και ενημερωτικά.

Με το εργαλείο της Google, μπορείτε να ελέγξετε την απόδοση του ιστότοπού σας.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+