1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Rich Snippet;

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα.

Το κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης περιέχει μόνο τον τίτλο της σελίδας, τη διεύθυνση URL και μια σύντομη περιγραφή. Το εμπλουτισμένο απόσπασμα περιέχει πρόσθετες πληροφορίες για να βοηθήσει τους χρήστες να αποκτήσουν καλύτερες πληροφορίες ήδη απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, στην περίπτωση ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα πλούσιο απόσπασμα μπορεί να περιλαμβάνει την τιμή ενός προϊόντος, τη διαθεσιμότητά του και τον αριθμό των κριτικών, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα ένας χρήστης να κάνει κλικ στο αποτέλεσμα.

Ένα πλούσιο απόσπασμα είναι το αποτέλεσμα σωστά εφαρμοσμένων δομημένων δεδομένων (για παράδειγμα, μέσω σήμανσης προϊόντος) και μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή και την ελκυστικότητα μιας σελίδας σε μια μηχανή αναζήτησης. Για τις επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει περισσότερες πιθανότητες να λάβουν επισκεψιμότητα από οργανική αναζήτηση, καθώς τα αποτελέσματα αναζήτησης με εμπλουτισμένα αποσπάσματα είναι συνήθως πιο ελκυστικά και ενημερωτικά.

Με το εργαλείο της Google, μπορείτε να ελέγξετε την απόδοση του ιστότοπού σας.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025
17 λεπτά για ανάγνωση

Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025

Το μάρκετινγκ απόδοσης αλλάζει τώρα όπως ποτέ άλλοτε. Με βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η επαυξημένη πραγματικότητα, η επαγγελματική μας ζωή εξελίσσεται καθημερινά. Τεχνολογικά, βλέπουμε ήδη ότι μεγάλες εταιρείες όπως η Google, η Meta και η Microsoft εφαρμόζουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενούς τους με δημιουργικότητα, […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+