1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Upselling;

Το upselling είναι μια τεχνική πωλήσεων που ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράσουν ένα προϊόν υψηλότερης ποιότητας, μια αναβαθμισμένη έκδοση ή πρόσθετες δυνατότητες σε σύγκριση με την αρχική προβλεπόμενη αγορά τους. Αυτή η στρατηγική αυξάνει τη μέση αξία παραγγελίας δείχνοντας στους πελάτες βελτιωμένες επιλογές που παρέχουν καλύτερη αξία ή περισσότερα οφέλη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το upselling είναι μια τεχνική πωλήσεων που ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράσουν ένα προϊόν υψηλότερης ποιότητας, μια αναβαθμισμένη έκδοση ή πρόσθετες δυνατότητες σε σύγκριση με την αρχική προβλεπόμενη αγορά τους. Αυτή η στρατηγική αυξάνει τη μέση αξία παραγγελίας δείχνοντας στους πελάτες βελτιωμένες επιλογές που παρέχουν καλύτερη αξία ή περισσότερα οφέλη.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εστίαση στην αξία: Δίνει έμφαση σε πρόσθετα οφέλη και όχι απλώς σε υψηλότερη τιμή
  • Συνάφεια: Οι προσφορές συνδέονται στενά με την αρχική επιλογή του πελάτη
  • Χρονοδιάγραμμα: Συνήθως παρουσιάζεται κατά τη διαδικασία αγορών ή κατά την ολοκλήρωση της αγοράς
  • Σύγκριση: Συχνά επισημαίνει τις διαφορές μεταξύ τυπικών και premium επιλογών

Οφέλη:

  • Αυξημένη μέση αξία παραγγελίας
  • Υψηλότερα περιθώρια κέρδους σε premium προϊόντα
  • Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών με πιο κατάλληλα προϊόντα
  • Βελτιωμένη αξία χρόνου ζωής πελάτη

Οι αποτελεσματικές προσεγγίσεις upselling περιλαμβάνουν γραφήματα σύγκρισης χαρακτηριστικών, επίπεδα προϊόντων “good-better-best” και προσφορές αναβάθμισης περιορισμένου χρόνου που δημιουργούν επείγουσα ανάγκη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+