Ο σχεδιασμός διεπαφής ηλεκτρονικών αγορών, που συχνά αναφέρεται ως UX ηλεκτρονικού εμπορίου, επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αβίαστου και ευχάριστου ταξιδιού για τους πελάτες που επισκέπτονται μια ψηφιακή βιτρίνα. Αυτή η πειθαρχία περιλαμβάνει την προσεκτική ανάπτυξη διατάξεων ιστότοπου, τη βελτίωση των εργαλείων περιήγησης και ανακάλυψης προϊόντων και τη βελτίωση της ροής εργασίας αγοράς. Ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί μια διαισθητική πλατφόρμα που προβλέπει και εκπληρώνει τις απαιτήσεις των αγοραστών καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικτυακής τους εμπειρίας λιανικής.
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]