Ο σχεδιασμός διεπαφής ηλεκτρονικών αγορών, που συχνά αναφέρεται ως UX ηλεκτρονικού εμπορίου, επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αβίαστου και ευχάριστου ταξιδιού για τους πελάτες που επισκέπτονται μια ψηφιακή βιτρίνα. Αυτή η πειθαρχία περιλαμβάνει την προσεκτική ανάπτυξη διατάξεων ιστότοπου, τη βελτίωση των εργαλείων περιήγησης και ανακάλυψης προϊόντων και τη βελτίωση της ροής εργασίας αγοράς. Ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί μια διαισθητική πλατφόρμα που προβλέπει και εκπληρώνει τις απαιτήσεις των αγοραστών καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικτυακής τους εμπειρίας λιανικής.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]