2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Content ID στο YouTube;

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα. Το Content ID στο YouTube είναι: 1.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα.

Το Content ID στο YouTube είναι:

1. Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων
2. Ξεκίνησε το 2007 από το YouTube
3. Σχεδιασμένο για τον εντοπισμό και τη διαχείριση περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα

Πώς λειτουργεί:

  • Οι κάτοχοι περιεχομένου υποβάλλουν το αρχικό τους περιεχόμενο στο YouTube
  • Το YouTube δημιουργεί ένα ψηφιακό αποτύπωμα αυτού του περιεχομένου
  • Στη συνέχεια, το σύστημα σαρώνει όλα τα μεταφορτωμένα βίντεο σε αυτήν τη βάση δεδομένων δακτυλικών αποτυπωμάτων
  • Αν βρεθεί αντιστοιχία, η ενέργεια που θα γίνει εξαρτάται από την πολιτική που έχει επιλέξει ο κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων (αποκλεισμός, δημιουργία εσόδων ή παρακολούθηση)



Το Content ID βοηθά τους δημιουργούς και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να:

  • Αυτόματος εντοπισμός χρήσης του περιεχομένου τους στο YouTube
  • Επιλέξτε τον τρόπο χειρισμού του περιεχομένου τους όταν βρεθεί
  • Δημιουργία εσόδων από μη εξουσιοδοτημένες μεταφορτώσεις του περιεχομένου τους
  • Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης του περιεχομένου τους

Αυτό το σύστημα έχει γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο στο YouTube από την εισαγωγή του.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025
17 λεπτά για ανάγνωση

Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025

Το μάρκετινγκ απόδοσης αλλάζει τώρα όπως ποτέ άλλοτε. Με βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η επαυξημένη πραγματικότητα, η επαγγελματική μας ζωή εξελίσσεται καθημερινά. Τεχνολογικά, βλέπουμε ήδη ότι μεγάλες εταιρείες όπως η Google, η Meta και η Microsoft εφαρμόζουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενούς τους με δημιουργικότητα, […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+