2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Content ID στο YouTube;

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα. Το Content ID στο YouTube είναι: 1.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα.

Το Content ID στο YouTube είναι:

1. Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων
2. Ξεκίνησε το 2007 από το YouTube
3. Σχεδιασμένο για τον εντοπισμό και τη διαχείριση περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα

Πώς λειτουργεί:

  • Οι κάτοχοι περιεχομένου υποβάλλουν το αρχικό τους περιεχόμενο στο YouTube
  • Το YouTube δημιουργεί ένα ψηφιακό αποτύπωμα αυτού του περιεχομένου
  • Στη συνέχεια, το σύστημα σαρώνει όλα τα μεταφορτωμένα βίντεο σε αυτήν τη βάση δεδομένων δακτυλικών αποτυπωμάτων
  • Αν βρεθεί αντιστοιχία, η ενέργεια που θα γίνει εξαρτάται από την πολιτική που έχει επιλέξει ο κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων (αποκλεισμός, δημιουργία εσόδων ή παρακολούθηση)



Το Content ID βοηθά τους δημιουργούς και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να:

  • Αυτόματος εντοπισμός χρήσης του περιεχομένου τους στο YouTube
  • Επιλέξτε τον τρόπο χειρισμού του περιεχομένου τους όταν βρεθεί
  • Δημιουργία εσόδων από μη εξουσιοδοτημένες μεταφορτώσεις του περιεχομένου τους
  • Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης του περιεχομένου τους

Αυτό το σύστημα έχει γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο στο YouTube από την εισαγωγή του.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+