3 λεπτά για ανάγνωση

Dognet 2.0: Το κορυφαίο δίκτυο συνεργατών της Κεντρικής Ευρώπης εγκαινιάζει την ολοκαίνουργια πλατφόρμα του

Τρία χρόνια στα σκαριά, το Dognet εισέρχεται σε μια νέα εποχή τεχνολογίας. Μετά την επιτυχή μετάβαση των εκδοτών, το επόμενο στάδιο ξεκινά στις 20 Μαΐου: οι διαφημιζόμενοι θα ενταχθούν πλέον στο αναβαθμισμένο σύστημα Dognet 2.0 . Ενσωματωμένη εσωτερικά, η πλατφόρμα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, βελτιωμένες αναφορές και ταχύτερη προσαρμογή σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά, ωφελώντας χιλιάδες συνεργάτες σε όλη την Ευρώπη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Dognet 2.0: Το κορυφαίο δίκτυο συνεργατών της Κεντρικής Ευρώπης εγκαινιάζει την ολοκαίνουργια πλατφόρμα του
Πηγή: Canva

Η Dognet έχει γεφυρώσει το τεχνολογικό χάσμα αναπτύσσοντας τη δική της πλατφόρμα

Για χρόνια, το δίκτυο λειτουργούσε σε μια πλατφόρμα εκτός ραφιού, το Post Affiliate Network, το οποίο εξυπηρετούσε καλά την αγορά της Ανατολικής Ευρώπης. Αλλά με την ταχεία ανάπτυξη ήρθαν νέες προκλήσεις: περισσότερες καμπάνιες, νέες περιοχές και υψηλότερες προσδοκίες πελατών. Το 2021, ελήφθη η απόφαση να δημιουργηθεί μια προσαρμοσμένη πλατφόρμα από την αρχή. Μετά από μια αυστηρή περίοδο ανάπτυξης, δοκιμών και βελτίωσης, το Dognet 2.0 είναι πλέον ζωντανό, κατασκευασμένο για να καλύψει τις ανάγκες των διαφημιζόμενων και των εκδοτών σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Ευκολότερη διαχείριση καμπάνιας, βαθύτερες πληροφορίες και μεγαλύτερη ευελιξία

Το νέο σύστημα μεταμορφώνει τον τρόπο παρακολούθησης της απόδοσης της καμπάνιας συνεργατών. Μια βασική βελτίωση είναι η χρήση συνδέσμων ανακατεύθυνσης, οι οποίοι επιτρέπουν τον πλήρη έλεγχο των παραμέτρων UTM. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει ακριβέστερη παρακολούθηση μετατροπών στο GA4 και πιο αποτελεσματική παρακολούθηση της επισκεψιμότητας συνολικά.

Το Dognet 2.0 εισάγει λεπτομερή παρακολούθηση απόδοσης στο έργο κάθε εκδότη, όχι μόνο σε επίπεδο λογαριασμού. Αυτή η λειτουργία παρέχει στους διαφημιζόμενους ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ποιοι συγκεκριμένοι ιστότοποι ή δευτερεύοντα έργα οδηγούν στην επιτυχία. Αν και αυτός ο τύπος ανάλυσης ήταν δυνατός πριν, το Dognet 2.0 ανεβάζει το χαρακτηριστικό σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Το Dognet 2.0 προσφέρει επίσης:

  • Προηγμένες αναφορές και πιο διαισθητικό σύστημα διαχείρισης,
  • Μεγαλύτερη ευελιξία στις ρυθμίσεις καμπάνιας,
  • Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση μεμονωμένων εκδοτών,
  • Πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία μέσω REST API,
  • Προσαρμόσιμη λειτουργικότητα

Η μετεγκατάσταση φτάνει στο αποκορύφωμά της – Η μετεγκατάσταση των διαφημιζόμενων ξεκινά στις 20 Μαΐου

Μετά από μια ομαλή μετεγκατάσταση των εκδοτών νωρίτερα φέτος, το Dognet αναφέρει ότι οι περισσότεροι έχουν ενσωματωθεί με επιτυχία. Από τις 20 Μαΐου, οι διαφημιζόμενοι θα αποκτήσουν επίσης πρόσβαση στο νέο σύστημα διαχείρισης. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να συνδεθούν ή να ενημερώσουν τις συνδέσεις API τους σε εσωτερικά συστήματα.

Ολόκληρο το δίκτυο θα λειτουργεί στο Dognet 2.0 το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο, θέτοντας τις βάσεις για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών το 2026.

Το μέλλον του Dognet υπερβαίνει το μάρκετινγκ θυγατρικών

Με την κυκλοφορία της πλατφόρμας της, η Dognet έχει πλέον τον πλήρη έλεγχο του οδικού χάρτη ανάπτυξής της, απαλλαγμένη από τους περιορισμούς τρίτων παρόχων, τις προτεραιότητές τους ή τα χρονοδιαγράμματα. Το δίκτυο σχεδιάζει να εισαγάγει τα πρώτα του προϊόντα εκτός του παραδοσιακού χώρου θυγατρικών αργότερα φέτος. Με αυτόν τον τρόπο, η Dognet τοποθετείται όχι μόνο ως δίκτυο μάρκετινγκ απόδοσης , αλλά ως εταιρεία που βασίζεται στην τεχνολογία από μόνη της.

«Είχα μια επιλογή να κάνω: να πουλήσω την εταιρεία ή να αντιμετωπίσω μια μεγάλη τεχνολογική πρόκληση. Επέλεξα το δυσκολότερο μονοπάτι. Σήμερα, είμαι βέβαιος ότι κλείσαμε το τεχνολογικό χάσμα και χτίσαμε ένα ισχυρό θεμέλιο για το μέλλον», λέει ο Štefan Polgári, ιδρυτής της Dognet.

Δελτίο τύπου

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+