Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Επέκταση e-shop

Πώς το GymBeam κλιμακώθηκε από τη Σλοβακία σε 16 ευρωπαϊκές αγορές
9 λεπτά για ανάγνωση

Πώς το GymBeam κλιμακώθηκε από τη Σλοβακία σε 16 ευρωπαϊκές αγορές

Τι χρειάζεται πραγματικά για να οικοδομήσουμε μια επιχείρηση που λειτουργεί σε 16 διαφορετικές χώρες; Η Beatrix Vojtekova, CMO, από το GymBeam γνωρίζει από πρώτο χέρι – βοήθησε να αναπτυχθεί μια σλοβακική startup σε ένα εμπορικό σήμα γυμναστικής αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ. Σε αυτή τη συζήτηση, μοιράζεται τις πραγματικές ιστορίες πίσω από τη διεθνή επέκταση – […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Προσιτές λύσεις επέκτασης ηλεκτρονικού εμπορίου για μικρές επιχειρήσεις
19 λεπτά για ανάγνωση

Προσιτές λύσεις επέκτασης ηλεκτρονικού εμπορίου για μικρές επιχειρήσεις

Η ψηφιακή στροφή στη συμπεριφορά των καταναλωτών έχει δημιουργήσει τόσο ευκαιρίες όσο και επείγοντα χαρακτήρα για τις μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν ανάπτυξη. Οι παραδοσιακές λύσεις επέκτασης για μικρές επιχειρήσεις συχνά απαιτούσαν σημαντικά κεφάλαια και τεχνικούς πόρους. Το σημερινό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αλλάξει θεμελιωδώς αυτή την εξίσωση, προσφέροντας εξελιγμένες πλατφόρμες σε προσβάσιμα σημεία τιμών […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Τα δεδομένα που χρειάζεται κάθε πωλητής της Amazon πριν επεκταθεί διεθνώς
8 λεπτά για ανάγνωση

Τα δεδομένα που χρειάζεται κάθε πωλητής της Amazon πριν επεκταθεί διεθνώς

Το προϊόν σας το σκοτώνει στο Amazon UK. Οι πωλήσεις είναι σταθερές, οι κριτικές είναι εξαιρετικές και σκέφτεστε: “Ώρα να γίνετε παγκόσμιοι!” Περιμένω. Ακριβώς επειδή ο φορτιστής οδοντόβουρτσας σας πουλάει καλά στη Βρετανία δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει στη Γερμανία, τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία. Χωρίς τα σωστά δεδομένα, η διεθνής επέκταση μπορεί γρήγορα να […]

Alexandros Karagiannis Alexandros Karagiannis
Director, Lezzat Ltd
Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου
8 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου

Σκέφτεστε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου πέρα από την εγχώρια αγορά, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε; Η επιτυχής διεθνής επέκταση δεν αφορά μόνο την αλλαγή της γλώσσας στον ιστότοπό σας. Περιλαμβάνει την προσαρμογή σε νέους πελάτες, προσδοκίες και τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Εδώ υπεισέρχονται οι έξυπνες, ευέλικτες στρατηγικές τοπικής προσαρμογής – και […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του E-shop σας για επέκταση
12 λεπτά για ανάγνωση

Συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του E-shop σας για επέκταση

Η επέκταση του e-shop σας σε νέες αγορές μπορεί να ακούγεται συναρπαστική, αλλά είναι επίσης γεμάτη κρυφές προκλήσεις που ίσως δεν λάβετε υπόψη. Η αλήθεια είναι ότι, για να πετύχεις στις διεθνείς αγορές, χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από φιλοδοξία: χρειάζεσαι προετοιμασία. Κάθε αγορά έρχεται με τις προσδοκίες, τις αγοραστικές συνήθειες και τον ανταγωνισμό της. Εάν θέλετε […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Οφέλη της παγκόσμιας επέκτασης: Γιατί πρέπει να το εξετάσετε
14 λεπτά για ανάγνωση

Οφέλη της παγκόσμιας επέκτασης: Γιατί πρέπει να το εξετάσετε

Ο τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας διέρχεται μια σταθερή αλλαγή. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Και εν μέσω της συνεχώς αυξανόμενης διασύνδεσης, φαίνεται ότι τα σύνορα μεταξύ των χωρών έχουν, αν όχι εξαφανιστεί, τουλάχιστον έχουν γίνει λιγότερο εμπόδιο – περισσότερο συμβολικό παρά πραγματικό όταν πρόκειται για ανάπτυξη. Η επέκταση σε νέες αγορές προσφέρει πολλές ευκαιρίες, από αυξημένες δυνατότητες […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Προκλήσεις επέκτασης μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου: Τι να περιμένετε
7 λεπτά για ανάγνωση

Προκλήσεις επέκτασης μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου: Τι να περιμένετε

Η επέκταση μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως παρουσιάζει τεράστιες ευκαιρίες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που αναζητούν ανάπτυξη πέρα από τις εγχώριες αγορές. Η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό άνω του 14%, με τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να ξεπερνούν τα 6,3 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Ωστόσο, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο συνοδεύεται από […]

Petr Sedlacek Petr Sedlacek
Co-founder LOCO
Πού να αγοράσετε διεθνείς τομείς: Βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη
6 λεπτά για ανάγνωση

Πού να αγοράσετε διεθνείς τομείς: Βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη

Κατά το στήσιμο ενός νέου e-shop, αλλά και κατά το rebranding του brand σας, είναι σημαντικό να σκεφτείτε την επιλογή μιας κατάληξης για το domain σας. Μάθετε για τα πλεονεκτήματα των τοπικών και παγκόσμιων domains, τον αντίκτυπο του domain στο SEO ή τη διαδικασία επιλογής του σωστού domain.