Η διαγραφή 1 εκατομμυρίου μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έσωσε μία εταιρεία 28.000 €
Φανταστείτε αυτήν την κατάσταση: ξοδεύετε εβδομάδες προετοιμάζοντας την τέλεια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και επενδύετε στο σχεδιασμό, τη συγγραφή κειμένων και την εξατομίκευση – και στη συνέχεια ανακαλύπτετε ότι τα email σας δεν έφτασαν ούτε στα μισά εισερχόμενα. Αυτό δεν είναι ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά η πραγματικότητα για τις περισσότερες εταιρείες. Η πικρή αλήθεια; Ακόμη […]