Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.005 Βρετανοί ερωτηθέντες, αποκάλυψε εντυπωσιακά μοτίβα. Ένα εντυπωσιακό 62% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών ανέφεραν αυξημένη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια αυτών των περιστάσεων υψηλού προφίλ. Ομοίως, το 53% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών ανέφεραν αυξημένη χρήση πλατφόρμας κατά τη διάρκεια τέτοιων εκδηλώσεων.
Το Love Island, ειδικότερα, έχει κάνει αξιοσημείωτο αντίκτυπο. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 45% των ερωτηθέντων στην ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών και το 44% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών αντιμετώπισαν περισσότερο περιεχόμενο σχετικό με το Love Island αυτό το καλοκαίρι σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, πάνω από το ένα πέμπτο (22%) όλων των συμμετεχόντων εξέφρασαν μεγαλύτερη πιθανότητα να ακολουθήσουν τους διαγωνιζόμενους μετά την έκθεση σε σχετικό περιεχόμενο.
Ενώ αυτά τα στοιχεία είναι σημαντικά, υποδηλώνουν επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν γίνει ακόμη το μοναδικό μέσο εμπλοκής κατά τη διάρκεια αυτών των εκδηλώσεων. Παρ ‘όλα αυτά, αυτή η τάση παρουσιάζει μια πολύτιμη ευκαιρία για τους εμπόρους να συνδεθούν με νεότερα δημογραφικά στοιχεία μέσω στοχευμένων στρατηγικών κοινωνικών μέσων.
Η έρευνα έδωσε επίσης σημαντικές πληροφορίες για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:
1. Η εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Συγκεκριμένα, το 31% όλων των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράσουν από μάρκες με τις οποίες αλληλεπιδρούν σε κοινωνικές πλατφόρμες.
2. Περίπου το 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα συμφώνησαν ότι το περιεχόμενο επωνυμίας ενισχύει την εμπειρία παρακολούθησης ή παρακολούθησης σημαντικών γεγονότων, καθιστώντας αυτές τις περιστάσεις πιο ευχάριστες και ελκυστικές.
Ο Tom Stone, συνιδρυτής του Re:act, υπογράμμισε τη σημασία αυτών των ευρημάτων:
«Οι μεγάλες πολιτιστικές εκδηλώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις μάρκες μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσουν τη Gen Z και τους Millennials. Αυτές οι περιπτώσεις είναι σπάνιες, επομένως οι μάρκες πρέπει να προετοιμαστούν εκ των προτέρων για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας τους».
Για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να προσελκύσουν καταναλωτές Gen Z και Millennial κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων υψηλού προφίλ, τα ευρήματα αυτά υπογραμμίζουν την κρίσιμη σημασία μιας καλά σχεδιασμένης προσέγγισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς οι μεγάλες εκδηλώσεις προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες αφοσίωσης, οι επωνυμίες που αξιοποιούν αποτελεσματικά αυτές τις στιγμές κερδίζουν σημαντική έλξη με το νεότερο κοινό.