3 λεπτά για ανάγνωση

Gen Z και Millennial Screen Time Jumps στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Πρόσφατα ευρήματα από μια μελέτη του Censuswide υπογραμμίζουν μια αυξανόμενη τάση: οι νεότερες γενιές αυξάνουν σημαντικά την εμπλοκή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια δημοφιλών εκδηλώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και τα τηλεοπτικά ριάλιτι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Gen Z και Millennial Screen Time Jumps στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Πηγή: Depositphotos

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.005 Βρετανοί ερωτηθέντες, αποκάλυψε εντυπωσιακά μοτίβα. Ένα εντυπωσιακό 62% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών ανέφεραν αυξημένη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια αυτών των περιστάσεων υψηλού προφίλ. Ομοίως, το 53% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών ανέφεραν αυξημένη χρήση πλατφόρμας κατά τη διάρκεια τέτοιων εκδηλώσεων.

Το Love Island, ειδικότερα, έχει κάνει αξιοσημείωτο αντίκτυπο. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 45% των ερωτηθέντων στην ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών και το 44% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών αντιμετώπισαν περισσότερο περιεχόμενο σχετικό με το Love Island αυτό το καλοκαίρι σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, πάνω από το ένα πέμπτο (22%) όλων των συμμετεχόντων εξέφρασαν μεγαλύτερη πιθανότητα να ακολουθήσουν τους διαγωνιζόμενους μετά την έκθεση σε σχετικό περιεχόμενο.

Ενώ αυτά τα στοιχεία είναι σημαντικά, υποδηλώνουν επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν γίνει ακόμη το μοναδικό μέσο εμπλοκής κατά τη διάρκεια αυτών των εκδηλώσεων. Παρ ‘όλα αυτά, αυτή η τάση παρουσιάζει μια πολύτιμη ευκαιρία για τους εμπόρους να συνδεθούν με νεότερα δημογραφικά στοιχεία μέσω στοχευμένων στρατηγικών κοινωνικών μέσων.

Source: Depositphotos

Η έρευνα έδωσε επίσης σημαντικές πληροφορίες για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

1. Η εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Συγκεκριμένα, το 31% όλων των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράσουν από μάρκες με τις οποίες αλληλεπιδρούν σε κοινωνικές πλατφόρμες.
2. Περίπου το 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα συμφώνησαν ότι το περιεχόμενο επωνυμίας ενισχύει την εμπειρία παρακολούθησης ή παρακολούθησης σημαντικών γεγονότων, καθιστώντας αυτές τις περιστάσεις πιο ευχάριστες και ελκυστικές.

Ο Tom Stone, συνιδρυτής του Re:act, υπογράμμισε τη σημασία αυτών των ευρημάτων:

«Οι μεγάλες πολιτιστικές εκδηλώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις μάρκες μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσουν τη Gen Z και τους Millennials. Αυτές οι περιπτώσεις είναι σπάνιες, επομένως οι μάρκες πρέπει να προετοιμαστούν εκ των προτέρων για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας τους».

Για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να προσελκύσουν καταναλωτές Gen Z και Millennial κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων υψηλού προφίλ, τα ευρήματα αυτά υπογραμμίζουν την κρίσιμη σημασία μιας καλά σχεδιασμένης προσέγγισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς οι μεγάλες εκδηλώσεις προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες αφοσίωσης, οι επωνυμίες που αξιοποιούν αποτελεσματικά αυτές τις στιγμές κερδίζουν σημαντική έλξη με το νεότερο κοινό.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+