3 λεπτά για ανάγνωση

Gen Z και Millennial Screen Time Jumps στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Πρόσφατα ευρήματα από μια μελέτη του Censuswide υπογραμμίζουν μια αυξανόμενη τάση: οι νεότερες γενιές αυξάνουν σημαντικά την εμπλοκή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια δημοφιλών εκδηλώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και τα τηλεοπτικά ριάλιτι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Gen Z και Millennial Screen Time Jumps στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Πηγή: Depositphotos

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.005 Βρετανοί ερωτηθέντες, αποκάλυψε εντυπωσιακά μοτίβα. Ένα εντυπωσιακό 62% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών ανέφεραν αυξημένη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια αυτών των περιστάσεων υψηλού προφίλ. Ομοίως, το 53% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών ανέφεραν αυξημένη χρήση πλατφόρμας κατά τη διάρκεια τέτοιων εκδηλώσεων.

Το Love Island, ειδικότερα, έχει κάνει αξιοσημείωτο αντίκτυπο. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 45% των ερωτηθέντων στην ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών και το 44% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών αντιμετώπισαν περισσότερο περιεχόμενο σχετικό με το Love Island αυτό το καλοκαίρι σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, πάνω από το ένα πέμπτο (22%) όλων των συμμετεχόντων εξέφρασαν μεγαλύτερη πιθανότητα να ακολουθήσουν τους διαγωνιζόμενους μετά την έκθεση σε σχετικό περιεχόμενο.

Ενώ αυτά τα στοιχεία είναι σημαντικά, υποδηλώνουν επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν γίνει ακόμη το μοναδικό μέσο εμπλοκής κατά τη διάρκεια αυτών των εκδηλώσεων. Παρ ‘όλα αυτά, αυτή η τάση παρουσιάζει μια πολύτιμη ευκαιρία για τους εμπόρους να συνδεθούν με νεότερα δημογραφικά στοιχεία μέσω στοχευμένων στρατηγικών κοινωνικών μέσων.

Source: Depositphotos

Η έρευνα έδωσε επίσης σημαντικές πληροφορίες για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

1. Η εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Συγκεκριμένα, το 31% όλων των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράσουν από μάρκες με τις οποίες αλληλεπιδρούν σε κοινωνικές πλατφόρμες.
2. Περίπου το 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα συμφώνησαν ότι το περιεχόμενο επωνυμίας ενισχύει την εμπειρία παρακολούθησης ή παρακολούθησης σημαντικών γεγονότων, καθιστώντας αυτές τις περιστάσεις πιο ευχάριστες και ελκυστικές.

Ο Tom Stone, συνιδρυτής του Re:act, υπογράμμισε τη σημασία αυτών των ευρημάτων:

«Οι μεγάλες πολιτιστικές εκδηλώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις μάρκες μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσουν τη Gen Z και τους Millennials. Αυτές οι περιπτώσεις είναι σπάνιες, επομένως οι μάρκες πρέπει να προετοιμαστούν εκ των προτέρων για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας τους».

Για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να προσελκύσουν καταναλωτές Gen Z και Millennial κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων υψηλού προφίλ, τα ευρήματα αυτά υπογραμμίζουν την κρίσιμη σημασία μιας καλά σχεδιασμένης προσέγγισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς οι μεγάλες εκδηλώσεις προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες αφοσίωσης, οι επωνυμίες που αξιοποιούν αποτελεσματικά αυτές τις στιγμές κερδίζουν σημαντική έλξη με το νεότερο κοινό.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+