3 λεπτά για ανάγνωση

Gen Z και Millennial Screen Time Jumps στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Πρόσφατα ευρήματα από μια μελέτη του Censuswide υπογραμμίζουν μια αυξανόμενη τάση: οι νεότερες γενιές αυξάνουν σημαντικά την εμπλοκή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια δημοφιλών εκδηλώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και τα τηλεοπτικά ριάλιτι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Gen Z και Millennial Screen Time Jumps στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Πηγή: Depositphotos

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.005 Βρετανοί ερωτηθέντες, αποκάλυψε εντυπωσιακά μοτίβα. Ένα εντυπωσιακό 62% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών ανέφεραν αυξημένη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια αυτών των περιστάσεων υψηλού προφίλ. Ομοίως, το 53% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών ανέφεραν αυξημένη χρήση πλατφόρμας κατά τη διάρκεια τέτοιων εκδηλώσεων.

Το Love Island, ειδικότερα, έχει κάνει αξιοσημείωτο αντίκτυπο. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 45% των ερωτηθέντων στην ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών και το 44% των ατόμων ηλικίας 16-24 ετών αντιμετώπισαν περισσότερο περιεχόμενο σχετικό με το Love Island αυτό το καλοκαίρι σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, πάνω από το ένα πέμπτο (22%) όλων των συμμετεχόντων εξέφρασαν μεγαλύτερη πιθανότητα να ακολουθήσουν τους διαγωνιζόμενους μετά την έκθεση σε σχετικό περιεχόμενο.

Ενώ αυτά τα στοιχεία είναι σημαντικά, υποδηλώνουν επίσης ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν γίνει ακόμη το μοναδικό μέσο εμπλοκής κατά τη διάρκεια αυτών των εκδηλώσεων. Παρ ‘όλα αυτά, αυτή η τάση παρουσιάζει μια πολύτιμη ευκαιρία για τους εμπόρους να συνδεθούν με νεότερα δημογραφικά στοιχεία μέσω στοχευμένων στρατηγικών κοινωνικών μέσων.

Source: Depositphotos

Η έρευνα έδωσε επίσης σημαντικές πληροφορίες για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

1. Η εμπλοκή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Συγκεκριμένα, το 31% όλων των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο διατεθειμένοι να αγοράσουν από μάρκες με τις οποίες αλληλεπιδρούν σε κοινωνικές πλατφόρμες.
2. Περίπου το 32% των συμμετεχόντων στην έρευνα συμφώνησαν ότι το περιεχόμενο επωνυμίας ενισχύει την εμπειρία παρακολούθησης ή παρακολούθησης σημαντικών γεγονότων, καθιστώντας αυτές τις περιστάσεις πιο ευχάριστες και ελκυστικές.

Ο Tom Stone, συνιδρυτής του Re:act, υπογράμμισε τη σημασία αυτών των ευρημάτων:

«Οι μεγάλες πολιτιστικές εκδηλώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις μάρκες μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσουν τη Gen Z και τους Millennials. Αυτές οι περιπτώσεις είναι σπάνιες, επομένως οι μάρκες πρέπει να προετοιμαστούν εκ των προτέρων για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας τους».

Για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να προσελκύσουν καταναλωτές Gen Z και Millennial κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων υψηλού προφίλ, τα ευρήματα αυτά υπογραμμίζουν την κρίσιμη σημασία μιας καλά σχεδιασμένης προσέγγισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς οι μεγάλες εκδηλώσεις προσφέρουν μοναδικές ευκαιρίες αφοσίωσης, οι επωνυμίες που αξιοποιούν αποτελεσματικά αυτές τις στιγμές κερδίζουν σημαντική έλξη με το νεότερο κοινό.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+