2 λεπτά για ανάγνωση

Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου

Η Google βελτίωσε τις δυνατότητες στόχευσης Demand Gen με μια σημαντική ενημέρωση. Οι νέες λειτουργίες στόχευσης Google Demand Gen περιλαμβάνουν πλέον βελτιστοποιημένες επιλογές για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και φύλα. Αυτή η πρόοδος στη στόχευση Google Demand Gen παρέχει στους διαφημιζόμενους πιο ακριβή έλεγχο του κοινού τους, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική στόχευση συγκεκριμένων δημογραφικών τμημάτων. Αυτές οι βελτιώσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαφημιστική τους προσέγγιση και να προσεγγίσουν τους ιδανικούς πελάτες τους πιο αποτελεσματικά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου
Πηγή: Depositphotos

Η Google προειδοποιεί επίσης ότι η υπερβολικά περιορισμένη στόχευση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της καμπάνιας. Ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί διάφορα σήματα, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των χρηστών και του περιεχομένου της σελίδας προορισμού, για τη βελτιστοποίηση των μετατροπών. Ο περιορισμός του δημογραφικού εύρους μπορεί να μειώσει την επισκεψιμότητα και τα ποσοστά μετατροπών.

Οι καμπάνιες Demand Gen (καμπάνιες που επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης) στοχεύουν στη δημιουργία ενδιαφέροντος και ζήτησης για προϊόντα ή υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας ακριβή στόχευση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων, προσεγγίζουν δυνητικούς πελάτες στα αρχικά στάδια της διαδικασίας αγοράς, αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και προετοιμάζοντάς τους για μελλοντικές αγορές.

Άλλες πλατφόρμες ανακοίνωσαν επίσης πρόσφατα αλλαγές στόχευσης – το LinkedIn έχει εξαλείψει το παρόμοιο κοινό, ενώ η Meta έχει πάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Συνιστά στις εταιρείες να χρησιμοποιούν παρόμοια κοινά κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας και να απομακρύνονται από την ακριβή στόχευση.

Αλλαγές στις Gen Campaigns

1. Στόχευση ηλικίας και φύλου:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να περιορίσουν την προβολή της διαφήμισής τους σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και ομάδες φύλου. Αυτή η νέα επιλογή ενσωματώνεται στις βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στόχευσης των καμπανιών δημιουργίας ζήτησης.

2. Ευέλικτες επιλογές στόχευσης:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν στόχευση χωρίς περιορισμούς ή περιορισμούς, ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας και τις απαιτήσεις κοινού. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να προσαρμόζουν καλύτερα τις στρατηγικές τους σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους.

Αποτελεσματική χρήση της στόχευσης

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ ακριβούς στόχευσης και απόδοσης καμπάνιας. Η ενημέρωση προσφέρει τη δυνατότητα ακριβέστερης προσαρμογής των καμπανιών στους επιχειρηματικούς στόχους, αλλά απαιτεί επίσης προσεκτική εξέταση για να διασφαλιστεί ότι ο περιορισμός του κοινού δεν θέτει σε κίνδυνο την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Η νέα λειτουργία είναι ένα ακόμη βήμα που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσαρμόζουν καλύτερα τις καμπάνιες τους χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης Google, ενώ παράλληλα μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της βελτιστοποίησης μηχανικής μάθησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου

Η τελευταία ετήσια έκθεση Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) φέρνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πού κατευθύνονται οι τρέχουσες προσδοκίες των αγοραστών. Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα περισσότερων από 8.000 πελατών από χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Ινδία. Γιατί το omnichannel είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+