2 λεπτά για ανάγνωση

Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου

Η Google βελτίωσε τις δυνατότητες στόχευσης Demand Gen με μια σημαντική ενημέρωση. Οι νέες λειτουργίες στόχευσης Google Demand Gen περιλαμβάνουν πλέον βελτιστοποιημένες επιλογές για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και φύλα. Αυτή η πρόοδος στη στόχευση Google Demand Gen παρέχει στους διαφημιζόμενους πιο ακριβή έλεγχο του κοινού τους, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική στόχευση συγκεκριμένων δημογραφικών τμημάτων. Αυτές οι βελτιώσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαφημιστική τους προσέγγιση και να προσεγγίσουν τους ιδανικούς πελάτες τους πιο αποτελεσματικά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου
Πηγή: Depositphotos

Η Google προειδοποιεί επίσης ότι η υπερβολικά περιορισμένη στόχευση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της καμπάνιας. Ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί διάφορα σήματα, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των χρηστών και του περιεχομένου της σελίδας προορισμού, για τη βελτιστοποίηση των μετατροπών. Ο περιορισμός του δημογραφικού εύρους μπορεί να μειώσει την επισκεψιμότητα και τα ποσοστά μετατροπών.

Οι καμπάνιες Demand Gen (καμπάνιες που επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης) στοχεύουν στη δημιουργία ενδιαφέροντος και ζήτησης για προϊόντα ή υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας ακριβή στόχευση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων, προσεγγίζουν δυνητικούς πελάτες στα αρχικά στάδια της διαδικασίας αγοράς, αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και προετοιμάζοντάς τους για μελλοντικές αγορές.

Άλλες πλατφόρμες ανακοίνωσαν επίσης πρόσφατα αλλαγές στόχευσης – το LinkedIn έχει εξαλείψει το παρόμοιο κοινό, ενώ η Meta έχει πάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Συνιστά στις εταιρείες να χρησιμοποιούν παρόμοια κοινά κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας και να απομακρύνονται από την ακριβή στόχευση.

Αλλαγές στις Gen Campaigns

1. Στόχευση ηλικίας και φύλου:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να περιορίσουν την προβολή της διαφήμισής τους σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και ομάδες φύλου. Αυτή η νέα επιλογή ενσωματώνεται στις βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στόχευσης των καμπανιών δημιουργίας ζήτησης.

2. Ευέλικτες επιλογές στόχευσης:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν στόχευση χωρίς περιορισμούς ή περιορισμούς, ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας και τις απαιτήσεις κοινού. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να προσαρμόζουν καλύτερα τις στρατηγικές τους σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους.

Αποτελεσματική χρήση της στόχευσης

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ ακριβούς στόχευσης και απόδοσης καμπάνιας. Η ενημέρωση προσφέρει τη δυνατότητα ακριβέστερης προσαρμογής των καμπανιών στους επιχειρηματικούς στόχους, αλλά απαιτεί επίσης προσεκτική εξέταση για να διασφαλιστεί ότι ο περιορισμός του κοινού δεν θέτει σε κίνδυνο την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Η νέα λειτουργία είναι ένα ακόμη βήμα που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσαρμόζουν καλύτερα τις καμπάνιες τους χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης Google, ενώ παράλληλα μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της βελτιστοποίησης μηχανικής μάθησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU