2 λεπτά για ανάγνωση

Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου

Η Google βελτίωσε τις δυνατότητες στόχευσης Demand Gen με μια σημαντική ενημέρωση. Οι νέες λειτουργίες στόχευσης Google Demand Gen περιλαμβάνουν πλέον βελτιστοποιημένες επιλογές για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και φύλα. Αυτή η πρόοδος στη στόχευση Google Demand Gen παρέχει στους διαφημιζόμενους πιο ακριβή έλεγχο του κοινού τους, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική στόχευση συγκεκριμένων δημογραφικών τμημάτων. Αυτές οι βελτιώσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν τη διαφημιστική τους προσέγγιση και να προσεγγίσουν τους ιδανικούς πελάτες τους πιο αποτελεσματικά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Google Demand Gen Targeting: Νέες επιλογές ηλικίας και φύλου
Πηγή: Depositphotos

Η Google προειδοποιεί επίσης ότι η υπερβολικά περιορισμένη στόχευση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της καμπάνιας. Ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί διάφορα σήματα, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των χρηστών και του περιεχομένου της σελίδας προορισμού, για τη βελτιστοποίηση των μετατροπών. Ο περιορισμός του δημογραφικού εύρους μπορεί να μειώσει την επισκεψιμότητα και τα ποσοστά μετατροπών.

Οι καμπάνιες Demand Gen (καμπάνιες που επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης) στοχεύουν στη δημιουργία ενδιαφέροντος και ζήτησης για προϊόντα ή υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας ακριβή στόχευση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων, προσεγγίζουν δυνητικούς πελάτες στα αρχικά στάδια της διαδικασίας αγοράς, αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και προετοιμάζοντάς τους για μελλοντικές αγορές.

Άλλες πλατφόρμες ανακοίνωσαν επίσης πρόσφατα αλλαγές στόχευσης – το LinkedIn έχει εξαλείψει το παρόμοιο κοινό, ενώ η Meta έχει πάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Συνιστά στις εταιρείες να χρησιμοποιούν παρόμοια κοινά κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας και να απομακρύνονται από την ακριβή στόχευση.

Αλλαγές στις Gen Campaigns

1. Στόχευση ηλικίας και φύλου:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να περιορίσουν την προβολή της διαφήμισής τους σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και ομάδες φύλου. Αυτή η νέα επιλογή ενσωματώνεται στις βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στόχευσης των καμπανιών δημιουργίας ζήτησης.

2. Ευέλικτες επιλογές στόχευσης:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν στόχευση χωρίς περιορισμούς ή περιορισμούς, ανάλογα με τους στόχους της καμπάνιας και τις απαιτήσεις κοινού. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να προσαρμόζουν καλύτερα τις στρατηγικές τους σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους.

Αποτελεσματική χρήση της στόχευσης

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ ακριβούς στόχευσης και απόδοσης καμπάνιας. Η ενημέρωση προσφέρει τη δυνατότητα ακριβέστερης προσαρμογής των καμπανιών στους επιχειρηματικούς στόχους, αλλά απαιτεί επίσης προσεκτική εξέταση για να διασφαλιστεί ότι ο περιορισμός του κοινού δεν θέτει σε κίνδυνο την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Η νέα λειτουργία είναι ένα ακόμη βήμα που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσαρμόζουν καλύτερα τις καμπάνιες τους χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης Google, ενώ παράλληλα μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της βελτιστοποίησης μηχανικής μάθησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+