
Πλούσιο πρόγραμμα και παγκόσμιες προσωπικότητες
Το πρόγραμμα ξεκινά τη Δευτέρα 26 Μαΐου στο BT Stup στο Βουκουρέστι με δύο premium masterclasses. Ο Andy Crestodina, που κατατάσσεται μεταξύ των τριών κορυφαίων παγκόσμιων επιρροών στο μάρκετινγκ περιεχομένου σύμφωνα με το SEMrush, θα ηγηθεί ενός masterclass για το μάρκετινγκ περιεχομένου και τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Ταυτόχρονα, η Els Aerts, ευαγγελίστρια δοκιμών χρηστών και χρηστικότητας, θα παρουσιάσει τις κατάλληλες μεθοδολογίες έρευνας UX.
Η δεύτερη μέρα, 27 Μαΐου, μεταφέρεται στο Εθνικό Θέατρο του Βουκουρεστίου, φιλοξενώντας το κύριο συνέδριο GPeC με μια ολόκληρη ημέρα αφιερωμένη στις τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Παράλληλα με το συνέδριο, η GPeC Expo θα παρέχει μια πλατφόρμα για τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου για να παρουσιάσουν τις λύσεις τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι συμμετέχοντες μπορούν να επωφεληθούν από το GPeC Networking Lounge και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή SwapCard για να κανονίσουν συναντήσεις με άλλους συμμετέχοντες. Η βραδιά θα κορυφωθεί με ένα αποκλειστικό GPeC Networking Soirée, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 200 στελέχη C-level από κορυφαίες εταιρείες του κλάδου.
Εξαιρετική σύνθεση ομιλητών
Η 20η επέτειος του GPeC φέρνει ένα εντυπωσιακό ρόστερ ομιλητών. Εκτός από τους Els Aerts και Andy Crestodina, στους επιβεβαιωμένους επισκέπτες περιλαμβάνονται οι εξής:
- Scott Brinker (Αντιπρόεδρος του οικοσυστήματος πλατφόρμας, Hubspot)
- Karl Gilis (UX & CRO Expert)
- Michael King (SEO, Στρατηγική Περιεχομένου &; A.I. Expert)
- Mark Schaefer (κορυφαίος μελλοντολόγος μάρκετινγκ στον κόσμο και συγγραφέας μπεστ σέλερ) και πολλοί άλλοι…
Η τοπική σκηνή ηλεκτρονικού εμπορίου θα εκπροσωπείται από εξέχουσες προσωπικότητες όπως:
- Irina Pencea (Γενική Διευθύντρια της eMAG για τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την Ουγγαρία)
- Andrei Radu (Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της GPeC)
- Dragoș Stanca (Επιχειρηματίας, Επενδυτής &; Πρόεδρος της BRAT)
Δύο δεκαετίες καινοτομίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Από την ίδρυσή της το 2006, η GPeC έχει εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που παρέχει όχι μόνο συνέδρια αλλά και εκπαίδευση και εργαλεία για ολόκληρο το οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πέρα από τη σύνοδο κορυφής του Μαΐου, οι διοργανωτές προετοιμάζουν επίσης μια φθινοπωρινή εκδήλωση, διεξάγουν το πιο περίπλοκο σημείο αναφοράς ηλεκτρονικού εμπορίου για ηλεκτρονικά καταστήματα, διοργανώνουν θερινό σχολείο ηλεκτρονικού εμπορίου και διαδικτυακού μάρκετινγκ, παρουσιάζουν τα ετήσια ρουμανικά βραβεία ηλεκτρονικού εμπορίου και παρέχουν κρίσιμα δεδομένα αγοράς μέσω ετήσιων εκθέσεων σχετικά με την κατάσταση της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πρακτικές πληροφορίες
- Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025 – BT Stup, Βουκουρέστι: Masterclasses για το μάρκετινγκ περιεχομένου και την έρευνα UX
- Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025 – Εθνικό Θέατρο Βουκουρεστίου & Aria TNB: GPeC Conference, GPeC Expo και GPeC Networking Soirée
- Καθ ‘όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, ειδικά διαλείμματα καφέ και δικτύωσης θα επιτρέψουν στους συμμετέχοντες να συνδεθούν με άλλους συμμετέχοντες και εκθέτες
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση και τις επιλογές εγγραφής, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του GPeC SUMMIT.