Θέματα

Τι είναι οι δημόσιες σχέσεις; Ένας οδηγός για την οικοδόμηση δημοσίων σχέσεων
16 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι δημόσιες σχέσεις; Ένας οδηγός για την οικοδόμηση δημοσίων σχέσεων

Οι δημόσιες σχέσεις έχουν εξελιχθεί από την αρχαία ρητορική στο σημερινό τοπίο ψηφιακής επικοινωνίας, καθιστώντας μια ουσιαστική στρατηγική πειθαρχία για οργανισμούς όλων των μεγεθών. Αυτός ο οδηγός διερευνά τις βασικές αρχές των δημοσίων σχέσεων, από τις ιστορικές ρίζες τους έως τις ψηφιακές πρακτικές αιχμής. Είτε διαχειρίζεστε επικοινωνίες κρίσης, δημιουργείτε σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης ή […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ περιεχομένου
18 λεπτά για ανάγνωση

Ο πλήρης οδηγός για το μάρκετινγκ περιεχομένου

Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει καταστεί βασικός πυλώνας της σύγχρονης ψηφιακής στρατηγικής. Αυτός ο οδηγός εξερευνά τα πάντα, από έννοιες έως προηγμένες τεχνικές, βοηθώντας σας να κατανοήσετε πώς να δημιουργείτε, να διανέμετε και να μετράτε αποτελεσματικό περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό σας. Είτε είστε νέοι στο μάρκετινγκ περιεχομένου είτε θέλετε να βελτιώσετε την υπάρχουσα στρατηγική […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Brand Building: Ένας πλήρης οδηγός
17 λεπτά για ανάγνωση

Brand Building: Ένας πλήρης οδηγός

Μια μάρκα είναι μια μοναδική ταυτότητα που αντιπροσωπεύει ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια εταιρεία και τη διακρίνει από τους ανταγωνιστές. Περιλαμβάνει στοιχεία όπως το όνομα, το λογότυπο, το σχέδιο και τη συνολική αντίληψη που σχηματίζουν οι καταναλωτές γι ‘αυτό. Το brand building είναι μια στρατηγική διαδικασία δημιουργίας και ενίσχυσης αυτής της ταυτότητας για να […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Performance Marketing: Ένας πλήρης οδηγός
24 λεπτά για ανάγνωση

Performance Marketing: Ένας πλήρης οδηγός

Ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις χειρίζονται τις διαφημιστικές στρατηγικές τους έχει μεταμορφωθεί από το μάρκετινγκ απόδοσης με τρόπο που να συγκρίνεται με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ. Παρέχει μια προσέγγιση βάσει δεδομένων που επιτρέπει τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση κάθε κλικ, μετατροπής και αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Χρησιμοποιώντας πλατφόρμες όπως το Google Ads και […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Οδηγός ιστότοπων σύγκρισης τιμών: Χαρακτηριστικά, οφέλη και κορυφαίες πλατφόρμες
14 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγός ιστότοπων σύγκρισης τιμών: Χαρακτηριστικά, οφέλη και κορυφαίες πλατφόρμες

Οι ιστότοποι σύγκρισης τιμών είναι εξαιρετικοί βοηθοί αγορών. Οι πελάτες τα αναζητούν κυρίως επειδή απλοποιούν τη σύγκριση τιμών και ταυτόχρονα παρέχουν βασικές πληροφορίες για το προϊόν. Ποιες άλλες λειτουργίες έχουν αυτά τα εργαλεία και ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν όχι μόνο στους τακτικούς καταναλωτές αλλά και στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων;

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Στρατηγική μάρκετινγκ: Ο απόλυτος οδηγός για την προώθηση της επιχειρηματικής επιτυχίας
20 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγική μάρκετινγκ: Ο απόλυτος οδηγός για την προώθηση της επιχειρηματικής επιτυχίας

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ είναι μια συνολική δομή που καθοδηγεί μια εταιρεία στην προώθηση των αγαθών ή των υπηρεσιών της στην αγορά-στόχο της. Συνδυάζει στοιχεία όπως οι ανάγκες των καταναλωτών, η θέση στην αγορά και το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η καθιέρωση μιας σαφούς στρατηγικής μάρκετινγκ βοηθά τις εταιρείες να ταιριάξουν αποτελεσματικά τους πόρους και τις προσπάθειές τους […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου: Η πορεία σας προς την επιτυχία στο διαδίκτυο
29 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου: Η πορεία σας προς την επιτυχία στο διαδίκτυο

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά που είναι προσβάσιμη 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν συνδέσεις με πελάτες παγκοσμίως. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
PPC Advertising: Πλήρης οδηγός για το Pay-Per-Click Marketing
24 λεπτά για ανάγνωση

PPC Advertising: Πλήρης οδηγός για το Pay-Per-Click Marketing

Για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου, η διαφήμιση pay-per-click (PPC) έχει εξελιχθεί σε απαραίτητο εργαλείο στο online marketing. Η ΔΕΗ σας επιτρέπει να τοποθετήσετε τα αγαθά ή τις υπηρεσίες σας ακριβώς μπροστά σε πιθανούς πελάτες την ακριβή στιγμή που τα αναζητούν. Η ΔΕΗ παρέχει ένα πολύ ιδιαίτερο πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: άμεση προβολή. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Οδηγός Copywriting: Ενισχύστε τις πωλήσεις με ισχυρές λέξεις
17 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγός Copywriting: Ενισχύστε τις πωλήσεις με ισχυρές λέξεις

Τι είναι το copywriting; Είναι η ικανότητα χρήσης λέξεων για να μετατρέψει τους περιστασιακούς επισκέπτες σε χαρούμενους καταναλωτές. Εξετάστε τις δικές σας συναντήσεις αγοράς ιστού. Περιγραφές προϊόντων τόσο ελκυστικές που δεν θα μπορούσατε να αντισταθείτε κάνοντας κλικ στο “Προσθήκη στο καλάθι”. Από την άλλη, πιθανότατα έχετε συναντήσει επίσης βαρετή, ανέμπνευστη γραφή που σας απενεργοποίησε εντελώς […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Απόλυτος οδηγός CRM: Ενισχύστε τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών
20 λεπτά για ανάγνωση

Απόλυτος οδηγός CRM: Ενισχύστε τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών

Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) χρησιμεύει ως ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων και των δεδομένων των πελατών της επιχείρησής σας. Είναι ένα ισχυρό σύνολο εργαλείων που σας βοηθά να παρακολουθείτε όλους όσους ασχολείται η εταιρεία σας – από μακροχρόνιους πελάτες έως αυτόν τον πολλά υποσχόμενο ηγέτη που συναντήσατε στο συνέδριο της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Influencer Marketing: Στρατηγικές, απόδοση επένδυσης και μελλοντικές τάσεις
25 λεπτά για ανάγνωση

Influencer Marketing: Στρατηγικές, απόδοση επένδυσης και μελλοντικές τάσεις

Ένα πολύ επιτυχημένο εμπορικό εργαλείο που έχει προκύψει είναι το μάρκετινγκ επιρροής. Αυτή η προσέγγιση αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές και διευρύνει τα μηνύματα της επωνυμίας χρησιμοποιώντας τη φήμη και την εμβέλεια των επιρροών. Οι σημερινοί πρωταθλητές επωνυμίας είναι influencers με αφοσιωμένους ακόλουθους σε ιστότοπους όπως το Instagram, το TikTok και το YouTube. Φέρνουν τις εταιρείες […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Link Building: Ένας πλήρης οδηγός στρατηγικής SEO
28 λεπτά για ανάγνωση

Link Building: Ένας πλήρης οδηγός στρατηγικής SEO

Η δημιουργία συνδέσμων αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτή η πρακτική περιλαμβάνει την καλλιέργεια υπερσυνδέσμων – που συχνά αναφέρονται απλώς ως “σύνδεσμοι” – από εξωτερικούς σχετικούς ιστότοπους στους δικούς σας. Αυτές οι ψηφιακές συνδέσεις λειτουργούν ως γέφυρες, επιτρέποντας στους χρήστες του διαδικτύου να μετακινούνται απρόσκοπτα από τον […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού στο ηλεκτρονικό εμπόριο
23 λεπτά για ανάγνωση

Η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τα τελευταία δέκα χρόνια, το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αλλάξει δραματικά. Το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο αποτελεί πλέον σημαντική συνιστώσα της παγκόσμιας οικονομίας. Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει μοναδικές ευκαιρίες και προκλήσεις καθώς οι ψηφιακές επιχειρήσεις επεκτείνονται και η συμπεριφορά των πελατών μετατοπίζεται προς τις διαδικτυακές αγορές. Η πλοήγηση σε αυτό το δύσκολο έδαφος […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πλήρης οδηγός μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Στρατηγική για την επιτυχία
24 λεπτά για ανάγνωση

Πλήρης οδηγός μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Στρατηγική για την επιτυχία

Τι είναι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Είναι ένα εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ με το οποίο μια συλλογή συνδρομητών λαμβάνει προσαρμοσμένα, στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Κύριοι στόχοι της είναι η οικοδόμηση σχέσεων με δυνητικούς πελάτες, η ενημέρωση και η δραστηριοποίηση των υφιστάμενων, η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και η ενίσχυση των πωλήσεων ή άλλης επιθυμητής δραστηριότητας. Το […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Ένας πλήρης οδηγός
19 λεπτά για ανάγνωση

AI και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Ένας πλήρης οδηγός

Η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός φέρνουν επανάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές προσελκύουν πελάτες και ενισχύουν τις πωλήσεις. Ανακαλύψτε πώς οι έξυπνες τεχνολογίες ενισχύουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών, βελτιστοποιούν τις λειτουργίες και αυξάνουν τα έσοδά τους. Μάθετε να αξιοποιείτε εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως η αυτοματοποιημένη […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Οδηγός μάρκετινγκ για κινητά: Στρατηγικές, εργαλεία και τάσεις
29 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγός μάρκετινγκ για κινητά: Στρατηγικές, εργαλεία και τάσεις

Το mobile marketing είναι μια δυναμική και πολύπλευρη προσέγγιση που εστιάζει στην προσέγγιση των καταναλωτών μέσω των κινητών συσκευών τους, όπως τα smartphones και τα tablets. Μαζί με τα SMS, τις εφαρμογές για κινητά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τους ιστότοπους για κινητά και άλλα κανάλια, αυτό το είδος μάρκετινγκ επιτρέπει στα άτομα να αλληλεπιδρούν αμέσως. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Κατανόηση του μάρκετινγκ B2B
28 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση του μάρκετινγκ B2B

Διαφορετικά από τον τομέα business-to-consumer (B2C), η αγορά business-to-business (B2B) έχει διάφορα χαρακτηριστικά. Πρώτα απ ‘όλα, στο μάρκετινγκ B2B το κοινό-στόχος είναι κυρίως εταιρείες αντί για μεμονωμένους πελάτες. Αυτό καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών, των χονδρεμπόρων και των παρόχων υπηρεσιών. Ως αποτέλεσμα, η διαδικασία αγοράς είναι μερικές φορές πιο περίπλοκη, συμπεριλαμβανομένων πολλών […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Οδηγός Ανάπτυξης Ιστοσελίδων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
26 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγός Ανάπτυξης Ιστοσελίδων Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Η ανάπτυξη ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα παγκόσμιο κοινό και να αξιοποιήσουν νέες πελατειακές βάσεις που προηγουμένως ήταν απρόσιτες. Αυτή η διευρυμένη προσέγγιση δεν σημαίνει μόνο περισσότερους πελάτες, αλλά οδηγεί επίσης σε αυξημένες ευκαιρίες πωλήσεων και εσόδων. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει απαράμιλλη ευκολία στους καταναλωτές, επιτρέποντάς τους να ψωνίζουν οποτεδήποτε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Στρατηγικές, Εργαλεία & Βέλτιστες Πρακτικές
28 λεπτά για ανάγνωση

Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Στρατηγικές, Εργαλεία & Βέλτιστες Πρακτικές

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, μερικές φορές γνωστό ως SMM, είναι η προβλεπόμενη χρήση των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης για την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, τη διαφήμιση μιας εταιρείας, την αύξηση των πωλήσεων και την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών ιστότοπου. Αυτή η προσέγγιση δημιουργεί σχέσεις με τους θεατές και συνδέεται μαζί τους χρησιμοποιώντας τον διαδραστικό χαρακτήρα των μέσων […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Σχεδιασμός UX και UI: Ποια είναι η διαφορά;
27 λεπτά για ανάγνωση

Σχεδιασμός UX και UI: Ποια είναι η διαφορά;

Το UX (User Experience) και το UI (User Interface) είναι δύο όροι που χρησιμοποιούνται συχνά μαζί, αλλά αντιπροσωπεύουν ξεχωριστές πτυχές της διαδικασίας σχεδιασμού. Λοιπόν, τι είναι ο σχεδιασμός UX; Ο σχεδιασμός UX ή ο σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη είναι η διαδικασία ενίσχυσης της ικανοποίησης του χρήστη βελτιώνοντας τη χρηστικότητα, την προσβασιμότητα και την ευχαρίστηση που παρέχεται […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του μάρκετινγκ βίντεο;
23 λεπτά για ανάγνωση

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του μάρκετινγκ βίντεο;

Το μάρκετινγκ βίντεο ωφελεί τις επιχειρήσεις στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο είναι απίστευτα δημοφιλές σε όλες τις γενιές, επειδή μπορεί να προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες με διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ωστόσο, για να είναι ένα βίντεο πραγματικά επιτυχημένο και να εκπληρώσει τον σκοπό του, πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Τι είναι το μάρκετινγκ θυγατρικών;
23 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το μάρκετινγκ θυγατρικών;

Έχετε μια αποτελεσματική στρατηγική SEO, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις καμπάνιες PPC που εκτελούνται και τα κοινωνικά σας δίκτυα βρίσκονται σε εξέλιξη; Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να προσθέσετε μάρκετινγκ θυγατρικών στο μείγμα μάρκετινγκ. Αυτός ο οδηγός μάρκετινγκ θυγατρικών θα σας δείξει πώς.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πύλες πληρωμής: Πώς λειτουργούν;
20 λεπτά για ανάγνωση

Πύλες πληρωμής: Πώς λειτουργούν;

Οι πύλες πληρωμής αποτελούν ουσιαστικό μέρος οποιουδήποτε διαδικτυακού καταστήματος. Ο ρόλος τους είναι να κάνουν τη συναλλαγή γρήγορη και ασφαλή, ώστε ο πελάτης να μην χρειάζεται να ανησυχεί για κακή χρήση δεδομένων ή άλλους κινδύνους. Υπάρχουν πολλές πύλες πληρωμής και οι πάροχοι τους στην αγορά σήμερα. Αυτός ο ολοκληρωμένος οδηγός εμβαθύνει στον κόσμο των πυλών […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Τι είναι το SEO; Ένας οδηγός για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
26 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το SEO; Ένας οδηγός για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Εάν ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη δημιουργία περιεχομένου, πιθανότατα έχετε συναντήσει τον όρο SEO. Αλλά τι ακριβώς σημαίνει SEO και γιατί είναι τόσο μεγάλη υπόθεση για τόσους πολλούς στον κλάδο; Η κατανόηση του SEO – συντομογραφία του Search Engine Optimization – είναι απαραίτητη επειδή επηρεάζει άμεσα το πόσο ορατός είναι ο ιστότοπός σας ή […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Στρατηγικές Επέκτασης E-shop: Οδηγός Διεθνούς Επιτυχίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου
23 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές Επέκτασης E-shop: Οδηγός Διεθνούς Επιτυχίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες και θέλετε να τα προσφέρετε σε ξένους πελάτες; Οι στρατηγικές επέκτασης των e-shop είναι ζωτικής σημασίας για αυτή τη δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, αλλά η εφαρμογή τους μπορεί να φέρει πολλές νέες και ενδιαφέρουσες ευκαιρίες. Η επέκταση του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί πρόκληση, αλλά η σωστή προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς να επιτύχετε αποτελεσματική εφοδιαστική και αποθήκευση
24 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να επιτύχετε αποτελεσματική εφοδιαστική και αποθήκευση

Η εφοδιαστική και η αποθήκευση είναι σημαντικοί τομείς που καμία εταιρεία δεν μπορεί να αγνοήσει. Επηρεάζουν σημαντικά τη λειτουργία και τη συνολική επιτυχία του. Εάν δεν μελετηθεί ή επιλεγεί λανθασμένα, η εφοδιαστική μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα περιττά προβλήματα που οδηγούν σε οικονομικές απώλειες ή απώλειες χρόνου. Αλλά τι ακριβώς σημαίνει η εφοδιαστική και πώς […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Δημιουργία μολύβδου Πώς να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων επαφών
33 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία μολύβδου Πώς να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων επαφών

Η παραγωγή δυνητικών πελατών αναφέρεται στη διαδικασία εντοπισμού και καλλιέργειας δυνητικών πελατών για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης. Στον πυρήνα της, η έννοια της δημιουργίας μολύβδου περιλαμβάνει την προσέλκυση ατόμων ή εταιρειών που έχουν δείξει ενδιαφέρον για αυτό που προσφέρετε. Η κατανόηση αυτής της έννοιας είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ψηφιακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ: Πλήρης οδηγός για βασικές διαφορές και οφέλη
24 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ: Πλήρης οδηγός για βασικές διαφορές και οφέλη

Το ψηφιακό και το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι δύο όροι που συχνά προκαλούν σύγχυση στον κόσμο της σύγχρονης προώθησης των επιχειρήσεων. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς όρος που αναφέρεται σε μια σειρά δραστηριοτήτων για την προώθηση ενός εμπορικού σήματος και την επικοινωνία με τους πελάτες μέσω του διαδικτύου. Πολλοί άνθρωποι συχνά το συγχέουν με το […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Analytics στο ψηφιακό μάρκετινγκ
24 λεπτά για ανάγνωση

Analytics στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Αρχικά, κάθε κλικ και αλληλεπίδραση σε ιστότοπους και κοινωνικά δίκτυα παράγει πολύτιμα δεδομένα, καθιστώντας τα αναλυτικά στοιχεία στο ψηφιακό μάρκετινγκ απαραίτητα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Τα αναλυτικά στοιχεία ιστού παρακολουθούν τις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών στον ιστότοπό σας, ενώ τα αναλυτικά στοιχεία κοινωνικών μέσων παρακολουθούν την αφοσίωση περιεχομένου σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+