20 λεπτά για ανάγνωση

Απόλυτος οδηγός CRM: Ενισχύστε τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών

Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) χρησιμεύει ως ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων και των δεδομένων των πελατών της επιχείρησής σας. Είναι ένα ισχυρό σύνολο εργαλείων που σας βοηθά να παρακολουθείτε όλους όσους ασχολείται η εταιρεία σας - από μακροχρόνιους πελάτες έως αυτόν τον πολλά υποσχόμενο ηγέτη που συναντήσατε στο συνέδριο της περασμένης εβδομάδας. Στον πυρήνα του, το CRM αφορά τη δημιουργία ισχυρότερων συνδέσεων με τους πελάτες σας. Είναι σαν να έχετε έναν εξαιρετικά έξυπνο βοηθό που θυμάται κάθε αλληλεπίδραση, προτίμηση και λεπτομέρεια σχετικά με τους πελάτες σας, ώστε να μην χρειάζεται να το κάνετε.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Απόλυτος οδηγός CRM: Ενισχύστε τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών
Πηγή: Depositphotos

Τα σύγχρονα CRM είναι σαν κρυστάλλινες μπάλες για την επιχείρησή σας. Μπορούν να εντοπίσουν τάσεις και να σας δώσουν πληροφορίες που μπορεί να έχετε χάσει. “Φαίνεται ότι οι πελάτες που αγοράζουν το προϊόν Α συχνά επιστρέφουν για το προϊόν Β μέσα σε τρεις μήνες.” Αυτού του είδους οι πληροφορίες μπορούν να αλλάξουν το παιχνίδι.

Τα εpiίσηα έσα ενηέρωση είναι ο βασιλιά και τα CRM το γνωρίζουν. Πολλοί τώρα συνδέονται απευθείας στα κοινωνικά σας κανάλια, βοηθώντας σας να κρατήσετε ένα αυτί στο έδαφος για το τι λένε οι άνθρωποι για την επωνυμία σας στο διαδίκτυο.

Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα του CRM είναι ότι βοηθά τους ανθρώπους να εργάζονται ως ομάδα. Πωλήσεις, μάρκετινγκ, υποστήριξη – όλοι βρίσκονται στην ίδια σελίδα, βλέποντας την πλήρη εικόνα της διαδρομής κάθε πελάτη. Με το σωστό CRM, δεν είστε απλώς οργανωμένοι, αλλά και ενδυναμωμένοι. Η ομάδα σας μπορεί να έχει πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες με την πτώση ενός καπέλου, κάνοντας κάθε αλληλεπίδραση πελάτη να μετράει. Πρόκειται για την εργασία πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά, και δίνοντας στους πελάτες σας την προσοχή που τους αξίζει.

Το καλύτερο κομμάτι? Με συστήματα που βασίζονται στο cloud, το CRM σας πηγαίνει όπου κι αν πάτε. Τα δεδομένα πελατών σας απέχουν μόλις ένα κλικ, είτε στο γραφείο σας, σε μια καφετέρια ή σε επαγγελματικό ταξίδι. Επιπλέον, με ένα ολόκληρο οικοσύστημα εφαρμογών και πρόσθετων, μπορείτε να προσαρμόσετε το CRM σας ώστε να ταιριάζει στην επιχείρησή σας σαν γάντι.

Η εξέλιξη του CRM: Από τις αρχαίες αγορές στη σύγχρονη τεχνολογία

Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων δεν είναι μια νέα έννοια. Στην πραγματικότητα, είναι τόσο παλιό όσο και το ίδιο το εμπόριο. Φανταστείτε αρχαίες αγορές που σφύζουν από δραστηριότητα. Οι έμποροι γνώριζαν τους πελάτες τους με το όνομά τους, θυμόντουσαν προτιμήσεις και κρατούσαν διανοητικές σημειώσεις χρεών και πιστώσεων. Αυτό ήταν CRM στην πιο βασική του μορφή.

Γρήγορα προς τα εμπρός στον 20ο αιώνα. Καθώς οι υπολογιστές έγιναν οικονομικά προσιτοί, οι επιχειρήσεις είδαν μια ευκαιρία. Μόλις υποβιβάστηκαν σε σκονισμένα λογιστικά βιβλία, οι λίστες πελατών βρήκαν νέα ζωή σε ψηφιακή μορφή. Οι μικρές εταιρείες θα μπορούσαν τώρα να παρακολουθούν τα δεδομένα των πελατών όπως οι μεγάλοι παίκτες.

Η πραγματική αλλαγή του παιχνιδιού ήρθε στη δεκαετία του 1980. Ο Robert και η Kate Kestnbaum πρωτοστάτησαν στο μάρκετινγκ βάσεων δεδομένων, θέτοντας τις βάσεις για το σύγχρονο CRM. Οι ιδέες τους σχετικά με τη διαχείριση καναλιών και τη διαχρονική αξία των πελατών έφεραν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αντιμετώπιζαν τις σχέσεις με τους πελάτες.

Το σημερινό τοπίο CRM απέχει πολύ από εκείνες τις πρώτες μέρες. Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud έχουν εκδημοκρατίσει την πρόσβαση, αλλά η αγορά εξακολουθεί να αναπτύσσεται. Η ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων, η προσβασιμότητα σε κινητά και οι πληροφορίες που υποστηρίζονται από AI ωθούν τα όρια του τι είναι δυνατό.

Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις. Οι εταιρείες αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τις ταχείες τεχνολογικές αλλαγές. Η αποτελεσματική εφαρμογή του CRM εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο για πολλούς, ακόμη και όταντα στελέχη γίνονται πιο εξελιγμένα.

Η ιστορία του CRM είναι μια ιστορία συνεχούς εξέλιξης. Από τους αρχαίους εμπόρους έως τις πλατφόρμες που λειτουργούν με AI, ο στόχος παραμένει ο ίδιος: κατανόηση και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, το ίδιο θα συμβεί και με την ικανότητά μας να διαχειριζόμαστε αυτές τις κρίσιμες σχέσεις.

Wooden blocks stacked like stairs, illustrating CRM (Customer Relationship Management) as a building process.

Source: Depositphotos

Τύποι CRM

Οι επιχειρήσεις που προσπαθούν να βελτιώσουν τις σχέσεις με τους πελάτες και να μεγιστοποιήσουν τις λειτουργίες πρέπει πρώτα να κατανοήσουν τις διάφορες μορφές λύσεων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Συμπεριλαμβανομένων των ορισμών και των δειγμάτων, αυτή είναι μια διεξοδική ανασκόπηση του λειτουργικού, αναλυτικού και συνεργατικού CRM.

Επιχειρησιακό CRM

Το λειτουργικό CRM ασχολείται κυρίως με την αυτοματοποίηση και την απλοποίηση των λειτουργιών που απευθύνονται στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, της εξυπηρέτησης πελατών και των πωλήσεων. Συγκεντρώνει τα δεδομένα των καταναλωτών , έτσι ώστε οι εταιρείες να μπορούν να ελέγχουν αποτελεσματικά τις αλληλεπιδράσεις και να αυξάνουν τη γενική ικανοποίηση των πελατών.

Παραδείγματα

  • HubSpot Πωλήσεις, μεταξύ άλλων εργαλείων, βοηθούν τις ομάδες πωλήσεων να επικεντρωθούν στο κλείσιμο συμφωνιών αντί για διοικητικές δουλειές, αυτοματοποιώντας εργασίες όπως βαθμολογία δυνητικών πελατών, παρακολούθηση και διαχείριση αγωγών.
  • Το Mailchimp και άλλα συστήματα επιτρέπουν στις εταιρείες να δημιουργούν αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση τη συμπεριφορά των καταναλωτών, βελτιώνοντας έτσι την αφοσίωση και τη διατήρηση.
  • Λογισμικό όπως το Zendesk προσφέρει εργαλεία για το χειρισμό αιτημάτων υποστήριξης, την παρακολούθηση ερωτήσεων πελατών και τη δημιουργία αναφορών σχολίων για την αύξηση του διαμετρήματος των υπηρεσιών.

Αναλυτικό CRM

Το αναλυτικό CRM προορίζεται να εξετάσει τα δεδομένα των καταναλωτών που συλλέγονται σε διάφορα σημεία επαφής. Για να καθοδηγήσει τις εταιρικές αποφάσεις και τα σχέδια μάρκετινγκ, δίνει έμφαση στη γνώση της συμπεριφοράς, των προτιμήσεων και των τάσεων των καταναλωτών.

Παραδείγματα:

  • Πλατφόρμες όπως το Salesforce Analytics επιτρέπουν στις εταιρείες να βλέπουν πληροφορίες πελατών και μοτίβα δεδομένων, επιτρέποντάς τους έτσι να τροποποιήσουν σωστά τα σχέδια μάρκετινγκ τους.
  • Εργαλεία όπως το Google Analytics επιτρέπουν στις εταιρείες να διαιρούν το κοινό τους σύμφωνα με τα μοτίβα δραστηριότητας, υποστηρίζοντας έτσι εστιασμένες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.
  • Τα αναλυτικά CRM παρακολουθούν σημαντικούς δείκτες απόδοσης (KPI) που συνδέονται με εκστρατείες μάρκετινγκ και πωλήσεις, προσφέροντας έτσι πληροφορίες που καθοδηγούν τις στρατηγικές αποφάσεις.

Συνεργατικό CRM

Η συνεργασία και η επικοινωνία μεταξύ διαφόρων τμημάτων μέσα σε μια εταιρεία τονίζονται στο συνεργατικό CRM. Βοηθά τις ομάδες να μοιράζονται δεδομένα καταναλωτών , έτσι ώστε οι υπηρεσίες να μπορούν να παρέχονται καλύτερα και να ενισχύεται ολόκληρη η εμπειρία των πελατών .

Παραδείγματα

  • Εργαλεία όπως το Microsoft Teams ή το Slack επιτρέπουν στις ομάδες να διανέμουν εύκολα δεδομένα σχετικά με τις επαφές πελατών, διασφαλίζοντας έτσι ότι όλοι έχουν πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες.
  • Το Trello και άλλα εργαλεία διαχείρισης έργων επιτρέπουν στις ομάδες να συντονίζουν τις προσπάθειες που συνδέονται με τα έργα των πελατών, βελτιώνοντας έτσι τη συνεργασία του τμήματος.
  • Συστήματα εσωτερικής επικοινωνίας: Το Zoho CRM και άλλα CRM επιτρέπουν τη βελτίωση του συντονισμού της ομάδας, επιτρέποντας εσωτερικές σημειώσεις και αναθέσεις εργασιών που συνδέονται με συγκεκριμένους πελάτες.

Κάθε είδος CRM εκπληρώνει διαφορετικές λειτουργίες μέσα σε μια εταιρεία:

  • Το λειτουργικό CRM ασχολείται κυρίως με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης.
  • Το αναλυτικό CRM προσφέρει κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών που σχετίζεται με τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.
  • Το συνεργατικό CRM ενισχύει τη συνολική παροχή υπηρεσιών βελτιώνοντας την επικοινωνία της ομάδας.

Η γνώση αυτών των ειδών CRM βοηθά τις εταιρείες να επιλέξουν το κατάλληλο σύστημα που ταιριάζει στους στόχους τους και ενισχύει επιτυχώς τις συνδέσεις με τους πελάτες.

CRM dispayed on laptop

Source: Depositphotos

Σε ποιους απευθύνεται το CRM;

Δείτε το CRM ως το ελβετικό μαχαίρι στρατού για την εταιρεία σας. Είναι για όλους όσους ασχολούνται με πελάτες, οι οποίοι, για να είμαι ειλικρινής, είναι σχεδόν όλοι στην επιχείρησή σας.

Η αλήθεια είναι ότι το CRM παρέχει μια προοπτική 360 μοιρών των πελατών σας. Είναι σαν να έχετε μια φωτογραφική μνήμη για κάθε συνάντηση, αγορά και παραδοξότητα που παρουσιάζει ένας πελάτης. Δεν χρειάζεται πλέον να κοιτάζετε πυρετωδώς προηγούμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αυτοκόλλητες σημειώσεις για να θυμηθείτε την παραγγελία της κυρίας Smith τον περασμένο μήνα.

Για τις μικρές εταιρείες, το CRM αλλάζει τα πάντα. Σας δίνει όπλα για να προκαλέσετε τους μεγάλους και σας επιτρέπει να χτυπήσετε πάνω από το βάρος σας. Σε μια τοποθεσία all-in-one, μπορείτε να διαχειριστείτε πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, να παρακολουθείτε προοπτικές πωλήσεων και να επιλύετε προβλήματα πελατών. Είναι σαν να έχεις έναν προσωπικό βοηθό που δεν κοιμάται ποτέ – και ποτέ δεν ικετεύει για αύξηση.

Μία από τις ομορφιές του CRM είναι το πώς κόβει αυτά τα ενοχλητικά σιλό πληροφοριών. Όλοι όσοι εργάζονται για την εταιρεία σας μπορούν να δουν ολόκληρη την εικόνα του πελάτη. Δεν υπάρχουν άλλες στιγμές «νόμιζα ότι το χειριζόσουν αυτό». Είναι όλα εκεί, ξεκάθαρα.

Εάν δραστηριοποιείστε στο ηλεκτρονικό εμπόριο και παραμελείτε το CRM, εργάζεστε περισσότερο αλλά όχι σοφότεροι. Δεν πρόκειται για εξελιγμένες τεχνολογίες ή κομψά χαρακτηριστικά. Πρόκειται για τους καταναλωτές σας να είναι πιο ευτυχισμένοι και η ζωή σας να είναι απλούστερη. Και στο περιβάλλον dog-eat-dog του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου, αυτό είναι που διακρίνει τα κορυφαία σκυλιά από τα αουτσάιντερ.

Τι κάνει το CRM;

Θυμάστε όταν οι εταιρείες διατηρούσαν τις πληροφορίες των καταναλωτών στο Excel ή ακόμα και σε χάρτινα σημειωματάρια; Ευτυχώς, αυτές οι μέρες έχουν περάσει. Τώρα, τα συστήματα CRM κάνουν πολλή βαριά ανύψωση για εσάς.

Συγκεντρώνει κάθε είδους πληροφορίες σχετικά με τους καταναλωτές σας, από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως αρχεία αγοράς έως αναρτήσεις κοινωνικών μέσων. Το καλύτερο είναι ότι οργανώνει τις πληροφορίες έτσι ώστε να έχουν πραγματικό νόημα.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτό. Τα σύγχρονα συστήματα CRM αλληλεπιδρούν όμορφα με άλλα προϊόντα που χρησιμοποιείτε. Βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού CRM είναι:

  1. Διατηρήστε έναν καθαρό αγωγό πωλήσεων. Δεν υπάρχει πλέον να αναρωτιέστε πού βρίσκεται ένα προβάδισμα στη διαδικασία.
  2. Λάβετε στατιστικά στοιχεία πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο με αυτοματοποίηση πωλήσεων όταν κερδίζετε μια μεγάλη υπόθεση. Θα το δείτε αμέσως.
  3. Καθοδηγήστε σας στον καθορισμό προτεραιοτήτων. Θα δείξει ποιοι οδηγοί απαιτούν κάποια προθέρμανση και ποιοι είναι ζεστοί.
  4. Προγραμματίστε αυτόματα τις βαρετές εργασίες. Αφήστε το σύστημα να διαχειρίζεται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προσφορές και μπορείτε να επικεντρωθείτε στις κρίσιμες εργασίες με τον αυτοματισμό μάρκετινγκ.
  5. Διαχείριση Επαφών: Παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών μαζί σας. Μάθετε τι λειτουργεί και τι όχι.
  6. Διαχείριση Εξυπηρέτησης Πελατών:Προσελκύστε πελάτες όπου κι αν ζουν.
  7. Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία: Επεκτείνετε την εταιρεία σας χωρίς να αναπτύξετε προβλήματα. Ένα έξυπνο σύστημα CRM κλιμακώνεται μαζί σας, ώστε να μπορείτε να παραμείνετε ευέλικτοι σε μια αγορά που υφίσταται γρήγορη αλλαγή.
"CRM" spelled out using three colorful blocks - yellow (C), orange/peach (R), and green (M) - on a clean desk surface.

Source: Depositphotos

Γιατί να υλοποιήσω μια λύση διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;

Ας συζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους μπορεί να θέλετε να συμμετάσχετε στο κύμα CRM. Και όχι, δεν είναι μόνο επειδή όλοι οι άλλοι το κάνουν. Θα μπορούσατε να σκέφτεστε, “Υπέροχα, περισσότερα δεδομένα για να πνιγείτε”, αυτή τη στιγμή. Το γεγονός είναι, ωστόσο, ότι ένα καλό CRM δεν συλλέγει μόνο δεδομένα. Λογικά το καταλαβαίνει. Είναι σαν να έχετε έναν ψιθυριστή δεδομένων στο προσωπικό σας.

Τι είναι αυτό για εσάς τότε; Ας το σπάσουμε:

  1. Η εύρεση των κατάλληλων πελατών είναι σαν να έχετε έναν ανιχνευτή μετάλλων ψήγματος χρυσού. Το CRM σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τους πελάτες που αξίζουν πραγματικά το χρόνο σας.
  2. Βελτίωση του παιχνιδιού πελάτη: Είχατε ποτέ αυτή την ενοχλητική στιγμή που παραβλέψατε τις προτιμήσεις; Ναι, αποχαιρετήστε το. Όλοι στο προσωπικό σας γίνονται ειδικοί πελατών χρησιμοποιώντας ένα CRM.
  3. Γνωρίζοντας τη θέση σας είναι σαν να έχετε ένα GPS για το ταξίδι των πελατών σας. Θα γνωρίζετε τη θέση κάθε πελάτη ακριβώς κατά τη διάρκεια του κύκλου πωλήσεών σας.
  4. Ο λιγότερος χρόνος που αφιερώνεται σε πολυάσχολη εργασία παρέχει περισσότερο χρόνο για ζωτικές εργασίες, αυξάνοντας έτσι την παραγωγή. Είναι σαν να αφαιρείτε την ακαταστασία από το γραφείο σας, για ολόκληρη την εταιρεία σας.
  5. Θυμηθείτε, η επιλογή ενός CRM είναι σαν να επιλέγετε έναν επιχειρηματικό συνεργάτη. Θέλετε ένα που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σας και σας παίρνει. Σκεφτείτε τι θα ωφελήσει την εταιρεία σας αντί απλώς να επιλέξετε την πιο κομψή λύση.

Ένα καλό CRM μπορεί να μεταμορφώσει τις επαφές των πελατών σας. Και στο ανταγωνιστικό περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό μπορεί να είναι το πλεονέκτημα που χρειάζεστε.

Τι μπορεί να κάνει το CRM για να βοηθήσει την επιχείρησή σας;

Τώρα που καλύψαμε γιατί μπορεί να θέλετε να εφαρμόσετε ένα CRM, ας μπούμε στο πώς μπορεί πραγματικά να βοηθήσει την εταιρεία σας. Γιατί, ας το παραδεχτούμε, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η θεωρία είναι ωραία, αλλά τα αποτελέσματα είναι αυτά που μετράνε.

Λοιπόν, πώς μπορεί ένα CRM να μετακινήσει πραγματικά τη βελόνα για την επιχείρησή σας; Ας το αναλύσουμε ανά ομάδες:

Ομάδες πωλήσεων

Φανταστείτε να δίνετε στο πλήρωμα πωλήσεών σας μια κρυστάλλινη σφαίρα. Αυτό είναι ουσιαστικά αυτό που κάνει ένα καλό CRM. Τους βοηθά να καταλάβουν τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες, όχι μόνο τι λένε ότι θέλουν. Η ομάδα σας μπορεί να δημιουργήσει πιο έξυπνες στρατηγικές, να ενισχύσει την παραγωγικότητα και να κλείσει συμφωνίες πιο γρήγορα. Με την τεχνητή νοημοσύνη στο μείγμα, είναι σαν να έχετε έναν ακούραστο βοηθό πωλήσεων που εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Ομάδες Εξυπηρέτησης Πελατών

Για την ομάδα υποστήριξής σας, το CRM είναι το μυστικό συστατικό για αστρική εξυπηρέτηση. Τους δίνει ένα πλήρες ιστορικό πελατών για να προσφέρουν εξατομικευμένη βοήθεια που λύνει προβλήματα. Επιπλέον, με τα bot συνομιλίας που χειρίζονται απλά ερωτήματα, η ομάδα σας μπορεί να επικεντρωθεί σε πολύπλοκα ζητήματα που χρειάζονται πραγματικά ανθρώπινη πινελιά.

Ομάδες Field Service

Έξω στο πεδίο, το CRM αλλάζει το παιχνίδι. Είναι σαν να έχετε ένα GPS για προβλήματα πελατών – εντοπίζοντας προβλήματα πριν κλιμακωθούν, αποστέλλοντας αμέσως τον σωστό τεχνικό και διασφαλίζοντας ότι έχουν τα εργαλεία για να διορθώσουν τα πράγματα κατά την πρώτη επίσκεψη. Το αποτέλεσμα; Πιο ευτυχισμένοι πελάτες και λιγότεροι πονοκέφαλοι.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία ΚΜ

Ομάδες μάρκετινγκ

Για τους λάτρεις του μάρκετινγκ, το CRM είναι η απόλυτη παιδική χαρά. Βοηθά στη δημιουργία καμπανιών που πραγματικά χτυπούν το σημάδι, καλλιεργούν δυνητικούς πελάτες που αξίζουν τον χρόνο σας και παρακολουθούν τι λειτουργεί (και τι όχι) σε πραγματικό χρόνο. Τέλος στις λήψεις στο σκοτάδι – θα έχετε στη διάθεσή σας πληροφορίες βάσει δεδομένων.

Ομάδες Εξυπηρέτησης Έργου

Το CRM δίνει σε αυτούς τους ανθρώπους ένα όραμα ακτίνων Χ για έργα. Μπορούν να δουν πού πηγαίνει κάθε δεκάρα, να προβλέψουν τα σημεία συμφόρησης πριν συμβούν και να διασφαλίσουν ότι οι σωστοί άνθρωποι βρίσκονται στις σωστές θέσεις εργασίας την κατάλληλη στιγμή.

Το CRM δεν αφορά μόνο τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Πρόκειται για το να κάνετε ολόκληρη τη λειτουργία σας πιο έξυπνη, πιο αποτελεσματική και πιο συντονισμένη με αυτό που πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας.

Θυμηθείτε, το κλειδί είναι να βρείτε ένα CRM που ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Δεν πρόκειται για την ύπαρξη των περισσότερων χαρακτηριστικών, αλλά των σωστών χαρακτηριστικών για την επιχείρησή σας. Πάρτε λοιπόν το χρόνο σας, κάντε την εργασία σας και επιλέξτε με σύνεση.

Βρείτε το καλύτερο CRM για την επιχείρησή σας

Το τοπίο CRM είναι σαν μια πολυσύχναστη αγορά, με επιλογές για κάθε γούστο και προϋπολογισμό. Αλλά μην ανησυχείτε, σας έχουμε καλύψει.

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, δεν υπάρχει λύση ενός μεγέθους για όλους εδώ. Αυτό που λειτουργεί για έναν τεχνολογικό γίγαντα στο Βερολίνο μπορεί να μην είναι το καλύτερο για ένα κατάστημα μπουτίκ στο Παρίσι. Έτσι, κρατήστε ένα ανοιχτό μυαλό και ας βουτήξουμε:

  1. Salesforce: Ο βασιλιάς της ζούγκλας CRM. Είναι πλούσιο σε χαρακτηριστικά και εξαιρετικά προσαρμόσιμο, αλλά μπορεί να είναι περίπλοκο για μικρότερες λειτουργίες.
  2. HubSpot: Δημοφιλές μεταξύ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Προσφέρει ένα δωρεάν επίπεδο, το οποίο είναι ιδανικό για νεοσύστατες επιχειρήσεις.
  3. Pipedrive: Σχεδιασμένο με γνώμονα τις ομάδες πωλήσεων και γνωστό για τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή του.
  4. ZohoCRM: Μια οικονομικά αποδοτική επιλογή με ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών που είναι δημοφιλής στις ΜΜΕ.
  5. Το Microsoft Dynamics 365 είναι μια σταθερή επιλογή εάν χρησιμοποιείτε ήδη άλλα προϊόντα της Microsoft.
  6. Εμπειρία πελάτη SAP: Προσανατολισμένο σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις, προσφέρει ισχυρή ενσωμάτωση ηλεκτρονικού εμπορίου.
  7. Zendesk Sell: Ιδανικό για επιχειρήσεις που εστιάζουν στην εξυπηρέτηση πελατών παράλληλα με τις πωλήσεις.
  8. Freshsales: Γνωστό για τη βαθμολογία δυνητικών πελατών που υποστηρίζεται από AI και τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή.
  9. Δευτέρα CRM: Μια οπτικά ελκυστική, εξαιρετικά προσαρμόσιμη επιλογή που κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη. Είναι μέρος του μεγαλύτερου λειτουργικού συστήματος Monday.com εργασίας, καθιστώντας το ιδανικό για ομάδες που χρειάζονται διαχείριση έργων και λειτουργικότητα CRM.

Κάθε ένα από αυτά έχει τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του. Το Salesforce μπορεί να είναι υπερβολικό για τις μικρές επιχειρήσεις, ενώ μια μεγάλη πολυεθνική μπορεί να βρει το δωρεάν επίπεδο του HubSpot πολύ περιοριστικό. Το κλειδί είναι να αξιολογήσετε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Χρειάζεστε βαθιά ενσωμάτωση ηλεκτρονικού εμπορίου; Είναι η επεκτασιμότητα μια σημαντική ανησυχία; Πόσο εξοικειωμένη με την τεχνολογία είναι η ομάδα σας;

Μην φοβάστε να επωφεληθείτε από τις δωρεάν δοκιμές. Και θυμηθείτε, το καλύτερο CRM είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσει πραγματικά η ομάδα σας. Όλες οι δυνατότητες στον κόσμο δεν θα βοηθήσουν εάν η ομάδα πωλήσεών σας το βρίσκει πολύ περίπλοκο.

wooden blocks with Customer Relationship Management

Source: Depositphotos

Χρειάζονται οι μικρές επιχειρήσεις ένα εργαλείο CRM;

Τώρα γνωρίζουμε μερικά εργαλεία διαχείρισης σχέσεων πελατών, μπορεί να αναρωτιέστε, αλλά χρειάζομαι πραγματικά ένα CRM εάν δεν εκτελώ μια τεράστια λειτουργία; Η γρήγορη απάντηση είναι ναι.

Ακολουθούν ορισμένες πληροφορίες που μπορεί να σας εκπλήξουν: Από όλες τις επιχειρήσεις με περισσότερους από δέκα υπαλλήλους, το 91% χρησιμοποιεί CRM. Πράγματι, αυτές τις μέρες, δεν είναι μόνο για τους μεγάλους παίκτες.

Στην πραγματικότητα, συλλέγετε ανεκτίμητα δεδομένα καταναλωτών από τη στιγμή που ξεκινάτε το ψηφιακό σας εγχείρημα. Όπως και ο δικός σας αναλυτής δεδομένων, ένα ισχυρό CRM σάς βοηθά να οργανώσετε και να εφαρμόσετε όλα αυτά τα δεδομένα.

Αλλά χαλαρώστε. δεν χρειάζεται να πληρώσετε έναν γκουρού δεδομένων πλήρους απασχόλησης για να λειτουργήσει το CRM για εσάς. Είτε έχετε ένα μικρό προσωπικό είτε μια εκπομπή ενός ατόμου, το CRM θα σας επιτρέψει να κρατήσετε το ραντάρ των πελατών σας χωρίς να τρελαίνεστε.

Δείτε το CRM ως μνήμη της εταιρείας σας. Θυμάται τα πάντα για τους πελάτες σας, οπότε γλιτώνετε από την ανάγκη. Για παράδειγμα, ο John αγοράζει πάντα την Τρίτη και η Sarah προτιμά να στέλνει email παρά να τηλεφωνεί. Αυτός ο τύπος πληροφοριών είναι πολύτιμος για τη διατήρηση των πελατών σας που επιστρέφουν για περισσότερα.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι το CRM μπορεί να σας βοηθήσει να αποφασίσετε πού να διαθέσετε περιορισμένους πόρους μάρκετινγκ. Το CRM μπορεί επίσης να είναι το κρυφό όπλο που χρειάζεστε για να μεταφέρετε την αλληλεπίδραση των πελατών στο επόμενο επίπεδο, είτε μόλις ξεκινάτε είτε ήδη κάνετε κύματα στο περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου. Εξάλλου, στην ψηφιακή εποχή, η κατανόηση των πελατών σας δεν είναι μόνο καλή. Είναι ουσιώδες.

Μελλοντικές τάσεις

Αρκετές σημαντικές τάσεις – ειδικά η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης, η βελτιωμένη εξατομίκευση και η εμφάνιση λύσεων CRM για κινητά – βοηθούν στον καθορισμό της Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) στο μέλλον.

Μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη στο CRM

Μέσω της αυτοματοποίησης εργασιών, της ανάλυσης δεδομένων πελατών και της προγνωστικής δημιουργίας πληροφοριών, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση μεταμορφώνουν τα συστήματα CRM. Αυτές οι τεχνολογίες βοηθούν τις εταιρείες να βελτιώσουν τις λειτουργίες και τις επαφές με τους καταναλωτές.

Κύρια πλεονεκτήματα

  • Αυτοματισμός: Το AI μπορεί να ελευθερώσει χρόνο για τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ να επικεντρωθούν σε στρατηγικά έργα αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής δεδομένων, της βαθμολόγησης δυνητικών πελατών και των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης.
  • Προγνωστική ανάλυση: τεχνικές μηχανικής μάθησης – αναλύστε προηγούμενα δεδομένα για να προβάλετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, βοηθώντας έτσι τις εταιρείες να προβλέψουν τις απαιτήσεις και να ενισχύσουν τις πολιτικές διατήρησης.
  • Βελτιωμένες πληροφορίες: Με την τμηματοποίηση των καταναλωτών ανάλογα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις, οι τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπουν πιο εστιασμένες καμπάνιες μάρκετινγκ.

Παραδείγματα:

  • Salesforce Αϊνστάιν: Τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία και οι προσαρμοσμένες προτάσεις που βασίζονται στις αλληλεπιδράσεις των καταναλωτών καθιστούν το Salesforce Einstein ένα εργαλείο που υποστηρίζεται από AI.
  • Nutshell CRM: Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για σύνοψη χρονοδιαγράμματος, το Nutshell CRM προσφέρει πρακτικές πληροφορίες από τις αλληλεπιδράσεις των πελατών.
laptop

Source: Depositphotos

Βελτίωση και εξατομίκευση εμπειρίας πελατών

Στη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων, η εξατομίκευση γίνεται όλο και πιο σημαντική, καθώς οι καταναλωτές θέλουν προσαρμοσμένες αλληλεπιδράσεις. Η ανάλυση δεδομένων βοηθά τις εταιρείες να δημιουργήσουν πιο σχετικές αλληλεπιδράσεις.

Κύρια πλεονεκτήματα

  • Στοχευμένο μάρκετινγκ: εξατομικευμένες καμπάνιες που βασίζονται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αφοσίωση και μετατροπές.
  • Η προσαρμογή των μηνυμάτων ώστε να ταιριάζουν στα προσωπικά γούστα βελτιώνει ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη και προάγει την αφοσίωση.

Παραδείγματα:

  • Η Amazon προτείνει προϊόντα ανάλογα με τη συμπεριφορά περιήγησης και τις προηγούμενες αγορές χρησιμοποιώντας πολύπλοκους αλγόριθμους.
  • Το Netflix χρησιμοποιεί δεδομένα θεατών για να εξατομικεύσει τις προτάσεις περιεχομένου, βελτιώνοντας έτσι τη συμμετοχή των χρηστών.

Λύσεις CRM για κινητά

Οι λύσεις CRM για κινητές συσκευές αυξάνονται σε συνάφεια καθώς η απομακρυσμένη εργασία και η κινητή τεχνολογία γίνονται πιο συνηθισμένες. Επιτρέπουν στις ομάδες πωλήσεων να διαχειρίζονται σχέσεις κατ’ απαίτηση και να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα πελατών.

Κύρια πλεονεκτήματα

  • Τα CRM για κινητά επιτρέπουν στους πωλητές να ακολουθούν προοπτικές, να αλλάζουν καρτέλες και να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες οπουδήποτε.
  • Η άμεση πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών εγγυάται την ικανότητα των ομάδων να αντιδρούν γρήγορα σε ευκαιρίες ή ερωτήσεις.

Παραδείγματα:

  • Οι χρήστες του HubSpot Mobile App διαθέτουν δυνατότητες παρακολούθησης συμφωνιών, οργάνωσης επαφών και άμεσης πρόσβασης σε αναφορές απευθείας από τα κινητά τους τηλέφωνα.
  • Προσφέροντας ολοκληρωμένες δυνατότητες για τη διαχείριση διαδικασιών πωλήσεων μέσω κινητού, το Zoho CRM Mobile

Η μεγάλη έμφαση στην εξατομίκευση, η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης και η έκρηξη των κινητών λύσεων θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση του CRM στο μέλλον. Η υιοθέτηση αυτών των τάσεων θα βοηθήσει τις εταιρείες να ενισχύσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, να αυξήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες και να προωθήσουν την ανάπτυξη σε μια αγορά που γίνεται πιο ανταγωνιστική από τη φύση της.

The image shows a handwritten note with "Customer Relationship" written at the top and "Management" at the bottom, with an emphasized acronym in the middle highlighted in a green box.

Source: Depositphotos

Συμπέρασμα

Τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων προσφέρουν πολλά οφέλη για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, όπως κάθε εργαλείο, έρχονται με το δικό τους σύνολο προκλήσεων. Ας ανακεφαλαιώσουμε τα βασικά οφέλη και ας αντιμετωπίσουμε ορισμένα πιθανά μειονεκτήματα:

Βασικά οφέλη για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

  1. Προβολή πελατών 360 μοιρών: Το CRM παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της διαδρομής, των προτιμήσεων και των αλληλεπιδράσεων κάθε πελάτη, επιτρέποντας εξατομικευμένες εμπειρίες.
  2. Βελτιωμένη απόδοση πωλήσεων: Με προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες που βασίζονται σε AI, οι ομάδες πωλήσεων μπορούν να εντοπίσουν καυτούς δυνητικούς πελάτες, ευκαιρίες cross-selling και να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές τους.
  3. Βελτιωμένο μάρκετινγκ: Το CRM επιτρέπει στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ βάσει δεδομένων, βελτιώνοντας την απόδοση επένδυσης και την αφοσίωση των πελατών.
  4. Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών: Η πρόσβαση σε πλήρη ιστορικά πελατών επιτρέπει στις ομάδες υποστήριξης να παρέχουν ταχύτερη και πιο εξατομικευμένη βοήθεια.
  5. Αποτελεσματικές λειτουργίες: Από τη διαχείριση έργων έως την επιτόπια εξυπηρέτηση, τα εργαλεία CRM συμβάλλουν στον εξορθολογισμό διαφόρων επιχειρηματικών διαδικασιών, αυξάνοντας τη συνολική αποδοτικότητα.
  6. Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων: Οι λειτουργίες ανάλυσης και αναφοράς σε πραγματικό χρόνο δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν γρήγορα τεκμηριωμένες αποφάσεις.
  7. Επεκτασιμότητα: Οι λύσεις CRM που βασίζονται στο cloud αναπτύσσονται μαζί με την επιχείρησή σας, διασφαλίζοντας ότι είστε πάντα εξοπλισμένοι για να χειριστείτε τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών.
  8. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Στον πολυσύχναστο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το CRM μπορεί να είναι ο παράγοντας που ξεχωρίζει την επιχείρησή σας μέσω ανώτερων εμπειριών πελατών.

Πιθανά μειονεκτήματα:

  1. Προκλήσεις εφαρμογής: Η υιοθέτηση ενός συστήματος CRM μπορεί να είναι πολύπλοκη και χρονοβόρα, ειδικά για μικρότερες επιχειρήσεις με περιορισμένους πόρους.
  2. Εκτιμήσεις κόστους: Ενώ υπάρχουν προσιτές επιλογές, οι ισχυρές λύσεις CRM μπορεί να είναι ακριβές, ιδιαίτερα όταν λαμβάνεται υπόψη η προσαρμογή, η εκπαίδευση και η συνεχής υποστήριξη.
  3. Καμπύλη μάθησης: Το προσωπικό μπορεί να χρειαστεί σημαντική εκπαίδευση για να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά το CRM, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει προσωρινά την παραγωγικότητα.
  4. Υπερφόρτωση δεδομένων: Χωρίς σωστή διαχείριση, ο τεράστιος όγκος δεδομένων που συλλέγονται μπορεί να γίνει συντριπτικός παρά διορατικός.
  5. Υπερβολική εξάρτηση από την τεχνολογία: Υπάρχει κίνδυνος απώλειας της ανθρώπινης επαφής στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες εάν οι ομάδες βασίζονται υπερβολικά σε αυτοματοποιημένες διαδικασίες CRM.
  6. Θέματα ενσωμάτωσης: Τα συστήματα CRM ενδέχεται να μην ενσωματώνονται πάντα ομαλά με το υπάρχον λογισμικό, δημιουργώντας ενδεχομένως σιλό δεδομένων.
  7. Ζητήματα ασφάλειας δεδομένων: Με περισσότερα δεδομένα πελατών συγκεντρωμένα, οι επιχειρήσεις πρέπει να επαγρυπνούν σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για την προστασία ευαίσθητων πληροφοριών.

Παρά τις προκλήσεις αυτές, τα πιθανά οφέλη του CRM για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου συχνά υπερτερούν των μειονεκτημάτων του. Το κλειδί έγκειται στην προσεκτική επιλογή, την προσεκτική εφαρμογή και τη συνεχή βελτιστοποίηση της στρατηγικής CRM σας.

Για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να ευδοκιμήσουν στην ψηφιακή εποχή, η εφαρμογή CRM δεν αφορά μόνο τη διαχείριση δεδομένων πελατών. Πρόκειται για τη μετατροπή αυτών των δεδομένων σε ουσιαστικές σχέσεις και βιώσιμη ανάπτυξη. Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσεγγίσετε την εφαρμογή CRM με τα μάτια ορθάνοιχτα και να κατανοήσετε τις δυνατότητες και τις παγίδες της.

Τελικά, η επιτυχία με το CRM στο ηλεκτρονικό εμπόριο εξαρτάται από την επιλογή του σωστού συστήματος για τις συγκεκριμένες ανάγκες σας, την επένδυση στην κατάλληλη εκπαίδευση και τη διατήρηση μιας ισορροπίας μεταξύ της τεχνολογικής αποτελεσματικότητας και του ανθρώπινου στοιχείου των σχέσεων με τους πελάτες.

Hand-drawn red question mark on white note against yellow background, with laptop keyboard and glasses partially visible

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Ποιες δυνατότητες λογισμικού CRM πρέπει να δώσω προτεραιότητα στις ανάγκες της εταιρείας μου;

Παρόλο που οι συγκεκριμένες απαιτήσεις CRM ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο και την πελατεία σας, υπάρχουν τρία βασικά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τις περισσότερες επιχειρήσεις:

  1. Διαχείριση επαφών
  2. Παρακολούθηση αλληλεπίδρασης πελατών
  3. Δυνατότητες SEO

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν μια επιτυχημένη εφαρμογή CRM;

Για να μεγιστοποιήσουν την αξία της επένδυσής τους σε CRM, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ακολουθήσουν αυτά τα βασικά βήματα:

  1. Ευθυγραμμίστε τους στόχους CRM με τον οδικό χάρτη συνολικής αύξησης εσόδων: Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι CRM υποστηρίζουν ευρύτερες επιχειρηματικές στρατηγικές.
  2. Επιλέξτε την κατάλληλη πλατφόρμα CRM και συνεργάτη υλοποίησης: Επιλέξτε ένα σύστημα που ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες σας και έναν συνεργάτη με σχετική εμπειρία.
  3. Δημιουργία της απαραίτητης υποδομής: Τοποθετήστε τα άτομα, τις διαδικασίες και τα συστήματα δεδομένων που απαιτούνται για την υποστήριξη του CRM.
  4. Παροχή ολοκληρωμένης εκπαίδευσης: Βεβαιωθείτε ότι οι ομάδες πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιούν καλά το σύστημα.
  5. Εφαρμογή μετρήσεων απόδοσης: Μετρήστε την επιτυχία της ομάδας με βάση τη χρήση CRM και τα αποτελέσματα.
  6. Υιοθετήστε μια στρατηγική προσέγγιση: Δείτε την υλοποίηση CRM ως μια κρίσιμη επιχειρηματική πρωτοβουλία, όχι μόνο ένα τεχνολογικό έργο.
  7. Επικεντρωθείτε στο να κάνετε περισσότερα με λιγότερα: Χρησιμοποιήστε το CRM για να αυξήσετε την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα σε όλες τις λειτουργίες που απευθύνονται στους πελάτες.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, οι επιχειρήσεις μπορούν να προετοιμαστούν για την επιτυχία του CRM, επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται καλύτερα τις σχέσεις με τους πελάτες και να οδηγούν στην αύξηση των εσόδων στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο.

Πώς μπορεί ένα σύστημα CRM να υποστηρίξει διάφορα στάδια της διαδικασίας πώλησης;

Ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) μπορεί να παρέχει πολύτιμη υποστήριξη καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού πωλήσεων, από την αρχική αναζήτηση έως το τελικό κλείσιμο της συμφωνίας. Δείτε πώς οι δυνατότητες CRM ευθυγραμμίζονται με διαφορετικά στάδια πωλήσεων:

  • Αναζήτηση:
      • Ισχυρές δυνατότητες διαχείρισης επαφών
      • Αποτελεσματική αποθήκευση και τμηματοποίηση πιθανών δυνητικών πελατών
      • Παρακολούθηση αρχικών αλληλεπιδράσεων και σημείων επαφής
  • Παραγωγή μολύβδου:
      • Προηγμένα εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς
      • Παρακολούθηση απόδοσης για ομάδες πωλήσεων
      • Προσδιορισμός των τομέων και των τάσεων βελτίωσης
  • Καλλιεργώντας:
      • Αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις παρακολούθησης
      • Εξατομικευμένα πρότυπα επικοινωνίας
      • Ιστορικό αλληλεπίδρασης για προσαρμοσμένη αφοσίωση
  • Προσόν:
      • Χαρακτηριστικά βαθμολόγησης δυνητικών πελατών
      • Ενοποίηση με εξωτερικές πηγές δεδομένων για εμπλουτισμό
      • Προσαρμόσιμα κριτήρια προσόντων
  • Πρόταση και διαπραγμάτευση:
      • Διαχείριση εγγράφων για προτάσεις και συμβάσεις
      • Εργαλεία συνεργασίας για την είσοδο της ομάδας
      • Δυνατότητες προσφοράς τιμών και διαμόρφωσης προϊόντων
  • Κλείσιμο:
      • Αυτοματοποίηση ροής εργασιών για επεξεργασία συμφωνιών
      • Ενσωμάτωση ηλεκτρονικής υπογραφής για ταχύτερο κλείσιμο
      • Οπτικοποίηση διοχέτευσης για παρακολούθηση προόδου συμφωνίας

 

Πώς μπορούν τα CRM να βελτιώσουν την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ;

Τα CRM ενισχύουν την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ με διάφορους βασικούς τρόπους:

  1. Κεντρική διαχείριση καμπάνιας: Αποθηκεύστε όλα τα δεδομένα καμπάνιας σε ένα μέρος, για εύκολη σύγκριση απόδοσης.
  2. Προηγμένα αναλυτικά στοιχεία: Χρησιμοποιήστε ενσωματωμένα εργαλεία, για να παρακολουθείτε την απόδοση επένδυσης (ROI) και να εντοπίζετε καμπάνιες με την καλύτερη απόδοση.
  3. Διατμηματική Επικοινωνία: Βεβαιωθείτε ότι όλες οι ομάδες έχουν πρόσβαση σε ενημερωμένα δεδομένα μάρκετινγκ, βελτιώνοντας τον συντονισμό.
  4. Παρακολούθηση διαδρομής πελάτη: Χαρτογραφήστε ολόκληρη τη διαδρομή του πελάτη για να κατανοήσετε αποτελεσματικά σημεία επαφής.
  5. Εξατομίκευση: Χρησιμοποιήστε αποθηκευμένα δεδομένα για να δημιουργήσετε στοχευμένες, εξατομικευμένες καμπάνιες.
  6. Αυτοματισμός: Απλοποιήστε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες, επιτρέποντας την εστίαση στη στρατηγική και τη δημιουργικότητα.

Αξιοποιώντας αυτά τα χαρακτηριστικά, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ, οδηγώντας σε καλύτερες αποφάσεις και βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Πόσο μπορώ να περιμένω να πληρώσω για μια πλατφόρμα λογισμικού CRM;

Η τιμολόγηση του λογισμικού CRM ποικίλλει ευρέως, ανάλογα με τις δυνατότητες και το μέγεθος της εταιρείας:

  • Δωρεάν επιλογές: Διατίθεται για μικρές επιχειρήσεις ή νεοσύστατες επιχειρήσεις με βασικές ανάγκες.
  • Μοντέλα pay-as-you-go: Ευέλικτη τιμολόγηση για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.
  • Premium λύσεις: Μπορεί να κυμαίνεται από €45 έως €1,100+ το μήνα.

Για παράδειγμα, HubSpot Τιμολόγηση κέντρου πωλήσεων (κατά προσέγγιση ισοδύναμα σε ευρώ):

  • Βασικός: €45/μήνα (περιορισμένες δυνατότητες)
  • Επαγγελματίας: €460/μήνα (πιο προηγμένες λειτουργίες)
  • Επιχείρηση: €1.100/μήνα (ολοκληρωμένη σουίτα)

Η τιμολόγηση συνήθως κλιμακώνεται με τα εξής:

  • Αριθμός χρηστών
  • Πολυπλοκότητα χαρακτηριστικών
  • Ανάγκες προσαρμογής
  • Απαιτήσεις ενσωμάτωσης

Λάβετε υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες, τον προϋπολογισμό και τα σχέδια ανάπτυξής σας όταν επιλέγετε ένα CRM. Πολλοί προσφέρουν δωρεάν δοκιμές, επιτρέποντάς σας να δοκιμάσετε πριν δεσμευτείτε.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+