18 λεπτά για ανάγνωση

Σχεδιασμός UX και UI: Ποια είναι η διαφορά;

Το UX (User Experience) και το UI (User Interface) είναι δύο όροι που χρησιμοποιούνται συχνά μαζί, αλλά αντιπροσωπεύουν ξεχωριστές πτυχές της διαδικασίας σχεδιασμού. Λοιπόν, τι είναι ο σχεδιασμός UX; Ο σχεδιασμός UX ή ο σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη είναι η διαδικασία ενίσχυσης της ικανοποίησης του χρήστη βελτιώνοντας τη χρηστικότητα, την προσβασιμότητα και την ευχαρίστηση που παρέχεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ του χρήστη και του προϊόντος. Περιλαμβάνει όλες τις πτυχές της αλληλεπίδρασης του τελικού χρήστη με την εταιρεία, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Αυτός ο οδηγός διερευνά τις βασικές διαφορές μεταξύ του σχεδιασμού UX και UI, τις θεμελιώδεις αρχές τους και τις βέλτιστες πρακτικές που οδηγούν σε επιτυχημένα ψηφιακά προϊόντα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Σχεδιασμός UX και UI: Ποια είναι η διαφορά;
Πηγή: Unsplash.com

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε:

  1. Οι ορισμοί και οι βασικές έννοιες του σχεδιασμού UX και UI
  2. Το ιστορικό πλαίσιο και η εξέλιξη και των δύο πεδίων
  3. Βασικές αρχές που καθοδηγούν τον αποτελεσματικό σχεδιασμό UX και UI
  4. Οι κύριες διαφορές μεταξύ των ρόλων και των ευθυνών UX και UI
  5. Βασικά στοιχεία της σχεδίασης περιβάλλοντος εργασίας χρήστη, συμπεριλαμβανομένης της θεωρίας χρωμάτων, της τυπογραφίας και της διάταξης
  6. Πώς ο σχεδιασμός UX επιλύει προβλήματα χρηστών και βελτιώνει τη συνολική εμπειρία
  7. Δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούνται από σχεδιαστές UX και UI
  8. Ο ρόλος της χρηστικότητας στο σχεδιασμό και η σχέση της με το UX
  9. Παραδείγματα πραγματικού κόσμου και μελέτες περιπτώσεων επιτυχημένων υλοποιήσεων UX και UI
  10. Συμβουλές για επίδοξους σχεδιαστές UX και UI για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους

Είτε είστε έμπειρος σχεδιαστής είτε μόλις ξεκινάτε στον τομέα, η κατανόηση αυτών των εννοιών είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία διαισθητικών, ελκυστικών και αποτελεσματικών ψηφιακών εμπειριών. Από την ψυχολογία πίσω από την εμπειρία χρήστη έως τα οπτικά στοιχεία των διεπαφών χρήστη, θα εμβαθύνουμε στα βασικά στοιχεία που συνθέτουν τον εξαιρετικό σχεδιασμό. Μέχρι το τέλος αυτού του οδηγού, θα έχετε μια σταθερή κατανόηση των αρχών σχεδιασμού UX και UI, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε πιο εύχρηστα και οπτικά ελκυστικά ψηφιακά προϊόντα.

Τι είναι το UX Design;

Το UX σημαίνει εμπειρία χρήστη. Στην πράξη, είναι η αίσθηση που έχουν οι χρήστες όταν αλληλεπιδρούν με ένα συγκεκριμένο ψηφιακό προϊόν, όπως ένας ιστότοπος ή μια εφαρμογή. Ο σχεδιασμός UX είναι μια ποικίλη πειθαρχία που αντλεί από πολλούς διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ψυχολογίας, του μάρκετινγκ, της έρευνας αγοράς, του σχεδιασμού, των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας. Συνδυάζει όλα αυτά και προσπαθεί να δημιουργήσει ένα ελκυστικό και πρακτικό αποτέλεσμα για τον πελάτη.

Ο σχεδιασμός UX μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε ψηφιακά όσο και σε φυσικά προϊόντα. Ωστόσο, συχνά συνδυάζεται με το σχεδιασμό ιστοσελίδων. Ένας καλοφτιαγμένος σχεδιασμός UX θα εξασφαλίσει έναν σαφή ιστότοπο όπου οι πελάτες μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται μέσα σε λίγα λεπτά. Ως αποτέλεσμα, είναι λιγότερο πιθανό να φύγουν και να μην ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Ο όρος “εμπειρία χρήστη” χρονολογείται από τη δεκαετία του 1990. Επινοήθηκε από τον Donald Norman, γνωστικό επιστήμονα στην Apple.

Είναι ενδιαφέρον, ωστόσο, ότι οι πρώτες ενδείξεις του UX μπορούν να εντοπιστούν στη δεκαετία του 1950, όταν εμφανίστηκε στη σκηνή ο Αμερικανός βιομηχανικός μηχανικός Henry Dreyfuss. Έγινε διάσημος για το σχεδιασμό μηχανών και τη βελτίωση της χρηστικότητάς τους. Οι ιδέες του είχαν ως στόχο να κάνουν τα μεμονωμένα προϊόντα να εξυπηρετούν τους ανθρώπους καλά και να είναι όσο το δυνατόν πιο εύχρηστα.

Ο Walt Disney ήταν επίσης υπεύθυνος για μια σημαντική αλλαγή στο σχεδιασμό UX. Οι ειδικοί τον θεωρούν τον πρώτο σχεδιαστή UX. Είχε εμμονή με τη δημιουργία μαγικών, καθηλωτικών και τέλειων εμπειριών χρήστη στα παραμύθια του. Ας μην ξεχνάμε τη δεκαετία του 1970, η οποία εγκαινίασε την εποχή των προσωπικών υπολογιστών. Ο σχεδιασμός UX άρχισε να επεκτείνεται, αλλά δεν είχε όνομα. Μόνο όταν ο Donald Norman του έδωσε ένα όνομα.

Laptop displaying UX and UI design portfolio on a minimalist desk setup with mechanical keyboard, showcasing modern digital workspace for designers

Source: Unsplash.com

Αρχές σχεδιασμού UX

Όταν λέτε “καλός σχεδιασμός UX”, όλοι σκέφτονται κάτι διαφορετικό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν μερικές βασικές αρχές που το ορίζουν σαφώς.

Να δίνετε πάντα προτεραιότητα στον χρήστη

Ο σχεδιασμός UX δίνει προτεραιότητα στον χρήστη. Αν και μπορεί να φαίνεται απλό και προφανές, ο σχεδιαστής μπορεί να το παραβλέψει λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως η αντίληψη του πελάτη. Ένας εξαιρετικός σχεδιασμός UX εξυπηρετεί τους χρήστες και τους βοηθά να λύσουν τα προβλήματά τους με τον ευκολότερο και ταχύτερο τρόπο. Ένα e-shop είναι μια καθαρή ιστοσελίδα όπου τα προϊόντα χωρίζονται σε μερικές βασικές κατηγορίες. Υπάρχει μια γραμμή αναζήτησης και, φυσικά, μια απλή διαδικασία πληρωμής.

Ο σχεδιασμός UX δεν πρέπει να δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα. Διαφορετικά, μπορεί να αποθαρρύνει ένα άτομο από την αγορά ή την περιήγηση στον ιστότοπο και να το κάνει να χάσει. Η απλότητα, η ιεραρχία και η συνέπεια είναι το κλειδί

Απλότητα, ιεραρχία και συνέπεια

Επιτρέψτε στους χρήστες να βρουν αυτό που χρειάζονται σε δευτερόλεπτα και να κάνουν αυτό για το οποίο ήρθαν. Κάθε μία από αυτές τις δυνατότητες το κάνει διαφορετικά:

  • Απλότητα – ένας ιστότοπος δεν χρειάζεται να έχει τον πιο πρωτότυπο σχεδιασμό για να είναι εύκολος για έναν χρήστη να πλοηγηθεί. Η απλότητα αφορά περισσότερο τον περιορισμό περιττών στοιχείων και βημάτων που περιπλέκουν την εμπειρία του χρήστη.
  • Ιεραρχία – η κατάλληλη τοποθέτηση χρωμάτων, γραμματοσειρών και άλλων στοιχείων θα διασφαλίσει ότι οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα στον ιστότοπο. Θα βρουν όλα όσα χρειάζονται πολύ γρήγορα, αυξάνοντας αυτόματα τις πιθανότητές τους να κάνουν αγορές, να εγγραφούν κ.λπ.
  • Συνέπεια – η χρήση των ίδιων χρωμάτων, γραμματοσειρών και άλλων στοιχείων που σχετίζονται με την επωνυμία σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε για να επικοινωνείτε με τον χρήστη βελτιώνει και ενθαρρύνει επίσης την εμπειρία χρήστη.

Λειτουργικότητα πρώτα, σχεδιασμός δεύτερος

Ο σχεδιασμός UX στοχεύει να διευκολύνει τις μεμονωμένες δραστηριότητες, όπως η εύρεση προϊόντων ή αγορών, για τους χρήστες. Ενώ η εμφάνιση και η αίσθηση ενός ψηφιακού προϊόντος είναι σημαντικές, η λειτουργικότητα έρχεται πάντα πρώτη.

Η έμπνευση πρέπει να προέρχεται από το οικείο

Πολλοί σχεδιαστές UX συχνά δημιουργούν αντισυμβατικά και over-the-top προϊόντα που οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι να περιμένουν. Αυτό δημιουργεί περιττά εμπόδια για αυτούς, οδηγώντας τους τελικά να εγκαταλείψουν την εφαρμογή ή τον ιστότοπο. Με άλλα λόγια, ο καλός σχεδιασμός UX πρέπει να βασίζεται σε καθιερωμένα πλαίσια σχεδιασμού. Οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν αυτά τα πλαίσια και να μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα σε αυτά.

Designer sketching UX and UI design wireframes with sticky notes and flowcharts on desk, showing collaborative design process and user journey mapping

Source: Unsplash.com

Τι λύνει το UX Design;

Ο σχεδιασμός UX καλύπτει διάφορους τομείς, όπως:

  • Ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης – επίσης γνωστός ως IxD, είναι η διαδικασία ανακάλυψης του τρόπου με τον οποίο ένα άτομο αλληλεπιδρά με ένα προϊόν για να απλοποιήσει τη διαδικασία και να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Επιπλέον, ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης αφορά την παρατήρηση του τρόπου συμπεριφοράς του προϊόντος όταν το χρησιμοποιεί το άλλο μέρος, δηλαδή ποια ανατροφοδότηση παρέχει και πώς μπορεί να αντιδράσει ένα άτομο.
  • Έρευνα χρηστών – μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε τους χρήστες και να ανακαλύψετε τα προβλήματά τους. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να σχεδιάσετε αποτελεσματικές λύσεις για να προσαρμόσετε το προϊόν σας ώστε να είναι εύκολο στη χρήση και πρακτικό.
  • Αρχιτεκτονική πληροφοριών – χρησιμοποιείται για να βοηθήσει τους χρήστες να πλοηγηθούν στα προϊόντα και τις πληροφορίες που παρέχετε. Ειδικότερα, επικεντρώνεται στην αποτελεσματική οργάνωση και διάρθρωση του περιεχομένου.
  • Προσαρμοστικότητα ιστού – διασφαλίζει ότι η διεπαφή χρήστη εμφανίζεται καλά σε διάφορες συσκευές, από επιτραπέζιο υπολογιστή έως tablet έως κινητό.
  • Περιεχόμενο – το περιεχόμενο στον ιστότοπο είναι επίσης σημαντικό για το UX. Τα άρθρα, οι περιγραφές προϊόντων και άλλα κείμενα επηρεάζουν σημαντικά την εμπειρία του χρήστη. Επομένως, είναι σημαντικό να ελέγξετε ότι το κείμενο είναι κατάλληλο για την τοποθεσία, σχετίζεται με εικόνες ή άλλα οπτικά στοιχεία και είναι σχετικό.
  • Δημιουργία personas – Οι σχεδιαστές UX μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες που συλλέγουν για να δημιουργήσουν personas για τα οποία στη συνέχεια σχεδιάζουν ιστότοπους, εφαρμογές και άλλα προϊόντα.
  • Άλλοι τομείς – Το UX περιλαμβάνει δεκάδες διαφορετικούς τομείς, όπως η χρηστικότητα, η προσβασιμότητα και η εικονική πραγματικότητα.

Συμβουλές εμπειρογνωμόνων

Στο UX και AI, μια περσόνα είναι ένας χαρακτήρας που αντιπροσωπεύει τις ανάγκες, τους στόχους και τις συμπεριφορές μιας συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων. Βοηθά στην κατανόηση των χρηστών και στη δημιουργία πιο πολύτιμου και καλύτερου περιεχομένου.

Τι είναι το UI Design;

Το UI είναι συντομογραφία του “user interface”. Αυτός ο τομέας σχεδιασμού επικεντρώνεται στην αισθητική ενός προϊόντοςκαι στα γραφικά του. Η διεπαφή χρήστη περιλαμβάνει όλα όσα βλέπετε σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή, όπως εικόνες, κείμενο, πανό, κουμπιά κ.λπ.

Η διεπαφή χρήστη είναι ζωτικής σημασίας επειδή μπορεί να πείσει τους χρήστες να παραμείνουν στον ιστότοπο και να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Επηρεάζει επίσης σημαντικά το UX επειδή μπορεί να το βελτιώσει. Ένας όμορφος και λειτουργικός ιστότοπος θα κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πολύ καλύτερα από έναν ακατάστατο όπου ένα στοιχείο είναι στρωμένο πάνω στο άλλο και δεν σχετίζεται με το σύνολο.

Η ιστορία του UI ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 με την εισαγωγή του υπολογιστή Xerox Alto, του πρώτου που είχε ένα εξελιγμένο περιβάλλον εργασίας χρήστη. Αυτό είναι επίσης γνωστό ως γραφικό περιβάλλον εργασίας χρήστη ή GUI. Επειδή ο υπολογιστής Xerox είχε επικαλυπτόμενα παράθυρα, αναδυόμενα μενού και εικονίδια ή κουμπιά για κάθε λειτουργία, οποιοσδήποτε χωρίς ειδική εκπαίδευση πληροφορικής μπορούσε να τον χρησιμοποιήσει.

Αυτή η αλλαγή έκανε τους υπολογιστές προσβάσιμους σε ένα ευρύτερο φάσμα ανθρώπων και βελτίωσε τη συνολική εμπειρία χρήστη.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία UX, UI, σχεδιασμός

Τύποι σχεδίασης περιβάλλοντος εργασίας χρήστη

Ο σχεδιασμός περιβάλλοντος εργασίας χρήστη έχει μερικούς βασικούς τύπους, οι οποίοι είναι:

  • Γραφική διεπαφή χρήστη (GUI) – είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους διεπαφής που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ιστότοπων και εφαρμογών. Επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μέσω εύχρηστων εικονιδίων και κουμπιών που κάνουν κλικ με ποντίκι ή trackpad. Ένα καλό παράδειγμα ενός GUI είναι η αρχική οθόνη ή η επιφάνεια εργασίας.
  • Διεπαφή χρήστη φωνής (VUI) – επίσης γνωστή ως διεπαφή χρήστη ομιλίας. Η δουλειά του είναι να αναγνωρίζει την ομιλία για να κατανοεί τις φωνητικές εντολές. Σήμερα χρησιμοποιείται ευρέως. Παραδείγματα VUI είναι δημοφιλείς βοηθοί φωνής όπως το Siri, το Google Home ή η Alexa της Amazon.
  • Διεπαφή βάσει μενού – Μπορούμε επίσης να αναφερθούμε σε αυτό ως διεπαφή βάσει μενού. Μέσα σε αυτό, οι χρήστες αλληλεπιδρούν με ένα πρόγραμμα ή σύστημα μέσω μιας σειράς μενού. Αυτά τα μενού είναι επιλογές ή εντολές που επιλέγονται χρησιμοποιώντας ένα δείκτη, οθόνη αφής ή πληκτρολόγιο. Οι διεπαφές που βασίζονται σε μενού μπορούν να βρεθούν στα ΑΤΜ, για παράδειγμα.
  • Διεπαφή γραμμής εντολών – είναι μια διεπαφή που βασίζεται σε κείμενο όπου πληκτρολογείτε εντολές. Στη συνέχεια, οι εντολές αλληλεπιδρούν με το λειτουργικό σύστημα. Αυτός ο τύπος διεπαφής ήταν διαδεδομένος στο παρελθόν, αλλά θα τον συναντήσετε ακόμα και σήμερα, για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιείτε Node.js.
  • Εικονική πραγματικότητα (VR) – Η εικονική πραγματικότητα δημιουργεί την ψευδαίσθηση του πραγματικού κόσμου. Είναι ακόμα στα σπάργανα, αλλά αναπτύσσεται αρκετά γρήγορα, οπότε θα το βλέπετε όλο και περισσότερο ως σχεδιαστής AI.

Γνωρίζατε ότι…

Πολύ πριν από την έκρηξη του φωνητικού βοηθού, οι σχεδιαστές AI χρησιμοποιούσαν τη φωνητική διεπαφή χρήστη. Το χρησιμοποίησαν για να βελτιστοποιήσουν ιστότοπους για άτομα με αναπηρίες.

Βασικές αρχές διεπαφής χρήστη

Υπάρχουν μερικές βασικές αρχές που χαρακτηρίζουν την τεχνητή νοημοσύνη καλής ποιότητας. Αυτά είναι:

  • Απλότητα

Αυτό είναι το ίδιο με το UX. Ένας απλός σχεδιασμός διεπαφής χρήστη διευκολύνει τους χρήστες να πλοηγηθούν σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν σε αυτό για το οποίο βρίσκονται εκεί. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα απλής διεπαφής χρήστη είναι το Google Home. Θα βρείτε μόνο τη γραμμή αναζήτησης, κουμπιά και μερικές επιπλέον πληροφορίες.

  • Συνέπεια

Η χρήση στοιχείων που είναι ίδια ή παρόμοια με κάποιο τρόπο διευκολύνει τους χρήστες να συνηθίσουν στο σχεδιασμό και να προβλέψουν τι θα υπάρχει στην επόμενη υποσελίδα. Αυτό επιταχύνει, για παράδειγμα, την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Ο ιστότοπος του Facebook είναι ένα καλό παράδειγμα συνέπειας. Η επάνω γραμμή και η πλαϊνή γραμμή είναι πολύ παρόμοιες και πάντα παρούσες, δίνοντας στους χρήστες γρήγορη πρόσβαση σε διαφορετικές ενότητες, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

Professional working on design project on laptop, hands visible interacting with touchpad during interface development

Source: Unsplash.com

  • Οπτική ιεραρχία

Εδώ συναντώνται το UI και το UX. Με τη σωστή τακτοποίηση των στοιχείων, μπορείτε να κατευθύνετε την προσοχή των χρηστών και να διευκολύνετε την πλοήγηση στον ιστότοπο ή την εφαρμογή. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την ιεραρχία για να επισημάνετε συγκεκριμένες πληροφορίες και να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες δεν θα τις χάσουν. Στην περίπτωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αυτό μπορεί να σημαίνει την τοποθέτηση προϊόντων με έκπτωση στην κορυφή της κύριας σελίδας.

  • Ανάδραση

Οι χρήστες χρειάζονται άμεση ανατροφοδότηση όταν αλληλεπιδρούν με στοιχεία ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής. Αυτό τους δίνει μια αίσθηση ελέγχου και τους καθησυχάζει ότι αυτό που κάνουν έχει αποτέλεσμα. Η ανατροφοδότηση μπορεί να έχει τη μορφή οπτικών ή ηχητικών ενδείξεων. Ορισμένες εφαρμογές, όπως το Messenger, χρησιμοποιούν ακόμη και έναν συνδυασμό των δύο.

  • Προσβασιμότητα

Η καλή τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει επίσης να διασφαλίζει την προσβασιμότητα, ώστε ένα άτομο με αναπηρία να μπορεί να χρησιμοποιεί το ψηφιακό προϊόν. Η προσβασιμότητα θα πρέπει να περιλαμβάνει παράγοντες όπως η προσαρμογή της χρωματικής αντίθεσης ή του μεγέθους της γραμματοσειράς. Επιπλέον, εξετάστε το ενδεχόμενο να ενσωματώσετε τη φωνητική ανάγνωση ή την πλοήγηση μέσω πληκτρολογίου στον ιστότοπο ή την εφαρμογή.

  • Διαύγεια

Πρόκειται για την παρουσίαση πληροφοριών με σαφή τρόπο που μπορεί να κατανοήσει το κοινό-στόχος σας. Εάν έχετε ένα e-shop ή μια ιστοσελίδα που απευθύνεται στο ευρύ κοινό, επιλέξτε απλή γλώσσα, ευανάγνωστες γραμματοσειρές και χρώματα που δεν εμποδίζουν την περιήγηση στο περιεχόμενο. Ένα ανοιχτό φόντο με σκοτεινή γραμματοσειρά είναι ιδανικό.

  • Αισθητική και οπτική έκκληση

Η τεχνητή νοημοσύνη επικεντρώνεται κυρίως στην εμφάνιση και την αίσθηση του προϊόντος, γεγονός που επηρεάζει σημαντικά το πώς αισθάνεται ένα άτομο όταν το χρησιμοποιεί. Επομένως, ως σχεδιαστής διεπαφής χρήστη, θα ασχοληθείτε με τη δημιουργία μιας ελκυστικής, ελκυστικής, ελκυστικής διεπαφής που ευθυγραμμίζεται με την επωνυμία ή την επωνυμία της.

  • Δυνατότητα προσαρμογής

Αυτό το σημείο επικεντρώνεται στην προσαρμογή του ιστότοπου και της εφαρμογής σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης. Αυτό είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού AI στον σημερινό κόσμο, όπου οι άνθρωποι χρησιμοποιούν διάφορες συσκευές, από κινητά τηλέφωνα έως tablet έως υπολογιστές.Γνωρίζατε ότι…

Η ικανότητα ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής να προσαρμόζεται σε διαφορετικές οθόνες ονομάζεται επίσης “ανταπόκριση”;

Designer reviewing UX and UI design mockups on tablet, hands interacting with responsive design layouts in warm lighting

Source: Unsplash.com

Στοιχεία σχεδίασης περιβάλλοντος εργασίας χρήστη

Ο σχεδιασμός περιβάλλοντος εργασίας χρήστη λειτουργεί με πολλά στοιχεία. Τα πιο συνηθισμένα που θα συναντήσετε είναι:

  • Χρώματα – δεν χρειάζεται να το παρακάνετε. Εάν τα συνδυάσετε, χρησιμοποιήστε παρόμοιες αποχρώσεις για να αποφύγετε τη δημιουργία επιθετικών αντιθέσεων.
  • Γραμματοσειρά – πρέπει να είναι ευανάγνωστη, ώστε να μην δυσκολεύει τους χρήστες να αλληλεπιδρούν με την εφαρμογή. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα στο σχεδιασμό διεπαφής χρήστη. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι όλες οι γραμματοσειρές που επιλέγετε συνεργάζονται.
  • Οι εικόνες μπορεί να είναι φωτογραφίες, διάφορα γραφικά στοιχεία ή γραφήματα. Βελτιώνουν έναν ιστότοπο ή άλλο ψηφιακό προϊόν και παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες.
  • Κινούμενα σχέδια και εφέ – αυτά είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή και μπορούν να επιστήσουν την προσοχή σε συγκεκριμένες πληροφορίες. Ωστόσο, προσέξτε να μην τα κάνετε ενοχλητικά και δυσάρεστα όταν τα επιλέγετε.
  • Δευτερεύοντα γραφικά στοιχεία – αυτά περιλαμβάνουν κουμπιά και φόρμες που διασπούν το κείμενο, προσελκύουν την προσοχή και διευκολύνουν την πλοήγηση στη σελίδα.

Ποιο είναι το επίκεντρο του σχεδιασμού διεπαφής χρήστη;

Η περιγραφή εργασίας ενός σχεδιαστή περιβάλλοντος εργασίας χρήστη συνήθως περιλαμβάνει:

  • Ανάλυση των χρηστών και των προτιμήσεών τους
  • Μάθετε πώς αισθάνονται οι χρήστες για τα προϊόντα (ιστότοπος, εφαρμογή κ.λπ.)
  • Δημιουργία πρωτοτύπων διεπαφών χρήστη
  • Δημιουργία και χρήση διαδραστικών στοιχείων και κινούμενων εικόνων
  • Προσαρμογή του προϊόντος για όλα τα μεγέθη οθόνης
  • Εφαρμογή σχεδιαστικών λύσεων

Σχεδιασμός UX έναντι διεπαφής χρήστη

Η κύρια διαφορά μεταξύ του σχεδιασμού UX και UI είναι ότι το UX επικεντρώνεται στη συνολική εμπειρία του χρήστη όταν αλληλεπιδρά με ένα προϊόν. Αντίθετα, το UI έχει να κάνει με την οπτική παρουσίαση ενός ιστότοπου, μιας εφαρμογής ή άλλης διεπαφής. Το UX αναζητά επίσης και λύνει τα προβλήματα των ανθρώπων κατά τη χρήση του προϊόντος. Στη συνέχεια, το UI βασίζεται στις λύσεις UX και προσπαθεί να τις κάνει αισθητικά ευχάριστες, συναρπαστικές και διαισθητικές.

Καθ ‘όλη τη διαδικασία σχεδιασμού, το UX έρχεται πρώτο. Η διεπαφή χρήστη έρχεται στη συνέχεια μόλις ο σχεδιαστής εντοπίσει τα προβλήματα και επινοήσει λύσεις. Και να θυμάστε ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε UX μόνο στον ψηφιακό κόσμο. Έχει επίσης τη θέση του στο σχεδιασμό φυσικών προϊόντων. Από την άλλη, η διεπαφή χρήστη ισχύει μόνο για τον ψηφιακό κόσμο, δηλαδή ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά και ούτω καθεξής.

Διαφορές μεταξύ σχεδιαστών UX και UI

Οι δεξιότητες που απαιτούνται από έναν σχεδιαστή UX και UI είναι ελάχιστα διαφορετικές. Και οι δύο πρέπει να συνεργάζονται, να επικοινωνούν και να είναι ανοιχτοί σε νέες ιδέες. Θα πρέπει επίσης να αισθάνονται άνετα να ερευνούν τη συμπεριφορά των χρηστών και να δημιουργούν και να δοκιμάζουν πρωτότυπα.

Ορισμένες διαφορές περιλαμβάνουν το γεγονός ότι ένας σχεδιαστής UX πρέπει να είναι κριτικός στοχαστής και να κατανοεί την αρχιτεκτονική πληροφοριών. Ένας σχεδιαστής διεπαφής χρήστη, από την άλλη πλευρά, πρέπει να έχει δημιουργική νοοτροπία και γνώση του ανταποκρινόμενου σχεδιασμού.

Ένας σχεδιαστής UX επικεντρώνεται περισσότερο στη χρηστικότητα και την πρακτικότητα, ενώ ένας σχεδιαστής UI επικεντρώνεται στη διαδραστικότητα και τα χαρακτηριστικά επωνυμίας (γραμματοσειρές, χρώματα κ.λπ.).

design workspace with mobile wireframes, MacBook, iMac, design templates, and coffee cup on white desk, top view

Source: Unsplash.com

Εργαλεία σχεδίασης UX και UI

Ως σχεδιαστής UX και UI, έχετε πολλά εργαλεία για να επιταχύνετε και να βελτιστοποιήσετε ολόκληρη τη διαδικασία και να εξασφαλίσετε ακριβή αποτελέσματα. Μερικά από τα πιο δημοφιλή περιλαμβάνουν:

  • Figma – ένα ισχυρό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τόσο για UX όσο και για UI. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που βασίζεται σε σύννεφο που επιτρέπει την ομαδική συνεργασία σε πραγματικό χρόνο και διαθέτει δεκάδες δυνατότητες για σχεδιασμό, δοκιμή και πρωτότυπα σχέδια.
  • Το Adobe XD είναι ιδανικό για σχεδιασμό και δημιουργία πρωτοτύπων και μπορεί εύκολα να επεκταθεί με άλλα εργαλεία της Adobe. Τα οφέλη περιλαμβάνουν ευκολία χρήσης, υψηλή απόδοση, σαφήνεια και συνεργασία σε πραγματικό χρόνο.
  • Λαβύρινθος – Ένα προηγμένο εργαλείο δοκιμής εμπειρίας χρήστη που σας βοηθά να συλλέγετε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα σχετικά με τους χρήστες σας. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν χρειάζεστε γρήγορα σχόλια για να επικυρώσετε τα σχέδια που πρόκειται να υλοποιήσετε.
  • Sketch – ένα εργαλείο σχεδιασμένο ειδικά για το λειτουργικό σύστημα MacOS. Επικεντρώνεται κυρίως σε διανυσματικά γραφικά, αλλά έχει δεκάδες άλλα χαρακτηριστικά. Μπορείτε επίσης εύκολα να το ενσωματώσετε με πλατφόρμες όπως το InVision, το Zeplin ή το Abstract.
  • Webflow – ένα δημοφιλές εργαλείο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοσελίδων. Σας επιτρέπει να δημιουργείτε ανταποκρινόμενους και οπτικά ελκυστικούς ιστότοπους χωρίς να γράφετε κώδικα. Τα βασικά πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν έναν οπτικό επεξεργαστή με διαισθητική λειτουργικότητα μεταφοράς και απόθεσης, εργαλεία για τη δημιουργία ελκυστικών κινούμενων εικόνων και γρήγορη, ασφαλή φιλοξενία.
  • InVision – ένα άλλο προηγμένο εργαλείο για πρωτότυπα και συνεργασία. Διαθέτει δεκάδες χαρακτηριστικά που σας επιτρέπουν να το χρησιμοποιήσετε καθ ‘όλη τη διαδικασία σχεδιασμού – από την αρχική ιδέα έως το τελικό προϊόν. Το InVision είναι απλό στη χρήση, εύκολο στην κατανόηση και προσαρμόσιμο για να ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Τι είναι η χρηστικότητα;

Είναι ένα χαρακτηριστικό που περιγράφει πώς ένα άτομο μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για να επιτύχει τον στόχο του. Πολλοί άνθρωποι συχνά το συγχέουν με το σχεδιασμό UX επειδή εμπίπτει σε αυτήν την ομπρέλα. Ωστόσο, δεν είναι το ίδιο πράγμα.

Η διαφορά μεταξύ των δύο εννοιών είναι ότι το UX είναι ένα πολύπλοκο σύνολο που επικεντρώνεται σε ολόκληρη την αλληλεπίδραση του χρήστη με το προϊόν. Η χρηστικότητα, από την άλλη πλευρά, επικεντρώνεται μόνο στο εάν το προϊόν είναι εύκολο για ένα άτομο στη χρήση και αν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του.

Το επίπεδο χρηστικότητας ενός σχεδίου βασίζεται στον τρόπο με τον οποίο τα χαρακτηριστικά του ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ανθρώπων. Σύμφωνα με τον όμιλο Nielsen Norman, αυτό το χαρακτηριστικό είναι το δεύτερο πιο σημαντικό στο UX και το UI, αμέσως μετά τη χρηστικότητα. Επομένως, μην το πάρετε ελαφρά.

Τα βασικά στοιχεία της χρηστικότητας

Υπάρχουν πολλά κρίσιμα στοιχεία που καθορίζουν τη χρηστικότητα, όπως:

  • Αποδοτικότητα – ένας σχεδιασμός που πληροί τις απαιτήσεις χρηστικότητας και επιτρέπει στους χρήστες να εκτελούν μεμονωμένες εργασίες εύκολα, γρήγορα και χωρίς εμπόδια.
  • Δέσμευση – η χρηστικότητα παρακινεί τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη χρήση ενός ψηφιακού προϊόντος και να επιστρέφουν τακτικά σε αυτό.
  • Ανοχή σφαλμάτων – η διεπαφή χρήστη πρέπει να είναι σαφής, ώστε ο χρήστης να κάνει όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη. Αυτά μπορούν να παρατείνουν τη διαδικασία αγοράς ή χρήσης μιας εφαρμογής και να οδηγήσουν σε απογοήτευση.
  • Απομνημόνευση – η χρηστικότητα καθιστά εύκολο και γρήγορο για ένα άτομο να μάθει πώς να χρησιμοποιεί ένα σύστημα, έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή. Με αυτόν τον τρόπο, όταν επιστρέψουν, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν μια γρήγορη αγορά ή να χρησιμοποιήσουν ορισμένες από τις δυνατότητες.
Modern UX design workspace featuring laptop with analytics, iMac display, plants, and minimalist desk accessories on wooden surface

Source: Unsplash.com

Μελλοντικές τάσεις στο σχεδιασμό UX / UI

Οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των χρηστών συνεχίζουν να διαμορφώνουν το ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο του σχεδιασμού UX / UI. Η σύγκλιση της εμπειρίας χρήστη και του σχεδιασμού διεπαφής χρήστη γίνεται όλο και πιο εμφανής, με επιτυχημένα ψηφιακά προϊόντα που απαιτούν απρόσκοπτη ενσωμάτωση και των δύο κλάδων. Καθώς κοιτάζουμε μπροστά, αναδύονται αρκετές βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον του ψηφιακού σχεδιασμού.

Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την εξατομίκευση στο σχεδιασμό. Οι διεπαφές γίνονται όλο και πιο προσαρμοστικές, προσαρμόζοντας αυτόματα στις ατομικές προτιμήσεις και συμπεριφορές των χρηστών. Αυτή η στροφή προς τον «έξυπνο» σχεδιασμό σημαίνει ότι οι διεπαφές θα γίνουν πιο διαισθητικές και προγνωστικές, προβλέποντας τις ανάγκες των χρηστών πριν προκύψουν.

Οι διεπαφές φωνής και χειρονομιών κερδίζουν εξέχουσα θέση, προχωρώντας πέρα από τις απλές αλληλεπιδράσεις που βασίζονται σε εντολές σε πιο φυσικές, συνομιλητικές εμπειρίες. Αυτή η εξέλιξη ωθεί τους σχεδιαστές να σκεφτούν πέρα από τις παραδοσιακές οπτικές διεπαφές και να εξετάσουν πολυτροπικά μοτίβα αλληλεπίδρασης που συνδυάζουν απρόσκοπτα τον έλεγχο αφής, φωνής και χειρονομιών.

Η προσβασιμότητα δεν είναι πλέον μια δεύτερη σκέψη, αλλά μια θεμελιώδης πτυχή του σχεδιασμού. Η βιομηχανία κινείται προς μια προσέγγιση «καθολικού σχεδιασμού», όπου τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας ενσωματώνονται στη βασική εμπειρία αντί να προστίθενται ως καταλύματα. Αυτή η μετατόπιση αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη αντίληψη ότι ο προσβάσιμος σχεδιασμός ωφελεί όλους τους χρήστες, όχι μόνο τα άτομα με αναπηρίες.

Οι εμπειρίες μεταξύ συσκευών γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, με τους χρήστες να αναμένουν συνεπείς αλλά βελτιστοποιημένες εμπειρίες σε επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά, tablet και αναδυόμενες πλατφόρμες. Αυτό απαιτεί μια πιο ρευστή προσέγγιση στο σχεδιασμό που μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα, διατηρώντας παράλληλα τη βασική λειτουργικότητα και τη συνέπεια της μάρκας.

Η άνοδος της επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας ωθεί τα όρια του παραδοσιακού σχεδιασμού διεπαφής. Οι σχεδιαστές πρέπει τώρα να εξετάσουν τον χωρικό υπολογισμό και τις τρισδιάστατες διεπαφές, απαιτώντας νέες δεξιότητες και προσεγγίσεις για τη δημιουργία διαισθητικών εμπειριών χρήστη σε εικονικούς χώρους.

Συμπέρασμα

Η εξέλιξη του σχεδιασμού UX / UI αντικατοπτρίζει μια θεμελιώδη στροφή προς πιο ανθρωποκεντρικές, χωρίς αποκλεισμούς και έξυπνες ψηφιακές εμπειρίες. Ενώ τα εργαλεία και οι τεχνολογίες συνεχίζουν να εξελίσσονται, η βασική αρχή παραμένει αμετάβλητη: ο επιτυχημένος σχεδιασμός πρέπει να δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες και τις εμπειρίες των χρηστών πάνω απ ‘όλα.

Το μέλλον του ψηφιακού σχεδιασμού δεν έγκειται μόνο στη δημιουργία όμορφων διεπαφών, αλλά και στη δημιουργία ουσιαστικών εμπειριών που ενσωματώνονται απρόσκοπτα στη ζωή των χρηστών, ανεξάρτητα από τις ικανότητές τους ή τις προτιμώμενες συσκευές.

Καθώς αυτές οι τάσεις συνεχίζουν να αναπτύσσονται, οι σχεδιαστές πρέπει να διατηρούν μια ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και χρηστικότητας, διασφαλίζοντας ότι οι νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις χρησιμεύουν για να βελτιώσουν και όχι να περιπλέξουν την εμπειρία του χρήστη. Τα πιο επιτυχημένα σχέδια θα είναι εκείνα που αγκαλιάζουν αυτές τις εξελίξεις, παραμένοντας πιστά στις θεμελιώδεις αρχές του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη.

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι ο σχεδιασμός UX και γιατί είναι σημαντικός;

  1. Βελτιωμένη ικανοποίηση χρήστη: Ένας καλά εκτελεσμένος σχεδιασμός UX διασφαλίζει ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται γρήγορα και εύκολα. Για παράδειγμα, σε ένα πλαίσιο ηλεκτρονικού εμπορίου, ο καλός σχεδιασμός UX δημιουργεί μια σαφή δομή ιστότοπου με καλά οργανωμένες κατηγορίες προϊόντων και μια απλή διαδικασία πληρωμής.
  2. Επίλυση προβλημάτων: Ο σχεδιασμός UX στοχεύει στον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων χρήστη, καθιστώντας τα προϊόντα πιο πρακτικά και φιλικά προς το χρήστη.
  3. Επιχειρηματική επιτυχία: Δημιουργώντας μια θετική εμπειρία χρήστη, ο σχεδιασμός UX μπορεί να πείσει τους χρήστες να παραμείνουν σε έναν ιστότοπο και να ολοκληρώσουν τις επιθυμητές ενέργειες (όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς), επηρεάζοντας άμεσα την επιχειρηματική επιτυχία.
  4. Προσβασιμότητα: Ο σχεδιασμός UX λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες όλων των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με αναπηρίες, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το ευρύτερο δυνατό κοινό.
  5. Αποδοτικότητα: Ο καλός σχεδιασμός UX δίνει προτεραιότητα στη λειτουργικότητα, διευκολύνοντας τους χρήστες να ολοκληρώσουν εργασίες γρήγορα και με ελάχιστη απογοήτευση.
  6. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Στο σημερινό ψηφιακό τοπίο, μια ανώτερη εμπειρία χρήστη μπορεί να ξεχωρίσει ένα προϊόν από τους ανταγωνιστές του.
  7. Σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας: Εντοπίζοντας και επιλύοντας προβλήματα χρηστών νωρίς στη διαδικασία ανάπτυξης, ο σχεδιασμός UX μπορεί να σώσει τις εταιρείες από δαπανηρούς επανασχεδιασμούς ή διορθώσεις μετά την κυκλοφορία.

Στην ουσία, ο σχεδιασμός UX είναι ζωτικής σημασίας επειδή επικεντρώνεται στη δημιουργία προϊόντων που όχι μόνο ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χρηστών αλλά και παρέχουν μια θετική, αποτελεσματική και ευχάριστη εμπειρία. Αυτή η προσέγγιση με επίκεντρο τον χρήστη οδηγεί σε αυξημένη ικανοποίηση των χρηστών, βελτιωμένη υιοθέτηση προϊόντων και, τελικά, καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Τι είναι το wireframing στο σχεδιασμό ux;

Το wireframing είναι ένα κρίσιμο πρώιμο βήμα στη διαδικασία σχεδιασμού UX. Περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός βασικού σκελετικού περιγράμματος της διάταξης και της λειτουργικότητας ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής. Τα περιγράμματα επιφάνειας είναι συνήθως αναπαραστάσεις χαμηλής πιστότητας σε κλίμακα του γκρι που εστιάζουν στη δομή, την ιεραρχία και τα βασικά στοιχεία και όχι στον οπτικό σχεδιασμό ή το περιεχόμενο.

Η σημασία του wireframing:

  1. Βοηθά τους σχεδιαστές να απεικονίσουν τη βασική δομή μιας σελίδας ή μιας εφαρμογής πριν επενδύσουν χρόνο σε λεπτομερή σχέδια.
  2. Επιτρέπει γρήγορες επαναλήψεις και εύκολες τροποποιήσεις με βάση τα σχόλια των χρηστών.
  3. Διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ σχεδιαστών, προγραμματιστών και ενδιαφερομένων παρέχοντας μια σαφή, βασική αναπαράσταση του προϊόντος.
  4. Βοηθά στον εντοπισμό πιθανών ζητημάτων χρηστικότητας νωρίς στη διαδικασία σχεδιασμού.

Ποια είναι η διαφορά μισθού μεταξύ σχεδιαστών UX και UI;

Στην Ευρώπη, ο μέσος μισθός για τους σχεδιαστές UX είναι περίπου 45.000 ευρώ ετησίως, ενώ οι σχεδιαστές UI κερδίζουν συνήθως περίπου 40.000 ευρώ ετησίως. Αυτό δείχνει μια μισθολογική διαφορά περίπου 5,000 €, με τους ρόλους UX να απαιτούν γενικά υψηλότερες αμοιβές λόγω του ευρύτερου πεδίου εφαρμογής τους, το οποίο περιλαμβάνει έρευνα χρηστών και στρατηγική εμπειρίας. Οι μισθοί μπορεί να διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με την τοποθεσία, την εμπειρία και τον συγκεκριμένο κλάδο, με τις μεγάλες πόλεις να προσφέρουν συχνά υψηλότερη αποζημίωση από τις μικρότερες περιοχές

Είναι απαραίτητη η κωδικοποίηση για το σχεδιασμό UX / UI;

Αν και δεν είναι πάντα απαραίτητες, οι βασικές γνώσεις κωδικοποίησης (HTML, CSS) μπορεί να είναι επωφελείς, ειδικά για συνεργασία με προγραμματιστές και δημιουργία ακριβέστερων πρωτοτύπων.

Πώς επηρεάζει η τεχνητή νοημοσύνη τη σχεδίαση UX και UI;

Το AI φέρνει επανάσταση στο σχεδιασμό UX / UI μέσω αυτοματοποιημένων δοκιμών, εξατομικευμένων εμπειριών χρήστη, προτάσεων προγνωστικού σχεδιασμού και πιο αποτελεσματικών εργαλείων δημιουργίας πρωτοτύπων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+