Έννοια μάρκετινγκ θυγατρικών
Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο που βασίζεται στην απόδοση, όπου οι επιχειρήσεις ανταμείβουν τους συνεργάτες για κάθε πελάτη που φέρνουν οι προσπάθειες μάρκετινγκ του συνεργάτη. Βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων και στην αύξηση της διαφήμισης σε μέρη που δεν μπορούν να προσεγγιστούν διαφορετικά. Ο οδηγός μάρκετινγκ συνεργατών μας εξηγεί πώς λειτουργεί και γιατί είναι πολύτιμος.
Το affiliate marketing είναι μια συνεργασία μεταξύ διαφημιζόμενων (e-shops) και εκδοτών (affiliate partners). Οι εκδότες χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές πλατφόρμες τους για να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του διαφημιζόμενου, κερδίζοντας προμήθεια για κάθε παραγγελία που προκύπτει. Αυτός ο οδηγός:
- Εξηγήστε πώς να κερδίσετε εισόδημα ως έμπορος θυγατρικών προτείνοντας προϊόντα σε άλλους
- Προσφέρετε συμβουλές από ειδικούς και παρουσιάστε δημοφιλή προγράμματα συνεργατών για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε
- Χρησιμεύστε ως ο ολοκληρωμένος πόρος σας για την κατανόηση και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ θυγατρικών
Ποιοι είναι οι συνεργάτες;
Οι συνδεδεμένες εταιρείες ή ο εκδότης είναι άτομα ή επιχειρήσεις που προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες για άλλες εταιρείες με αντάλλαγμα προμήθειες. Μπορούν να είναι bloggers, επιρροές κοινωνικών μέσων, ιδιοκτήτες ιστότοπων ή δημιουργοί περιεχομένου. Αυτοί οι συνεργάτες χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες τους για να προτείνουν προϊόντα στο κοινό τους. Κερδίζουν χρήματα όταν οι ακόλουθοί τους κάνουν αγορές ή κάνουν συγκεκριμένες ενέργειες μέσω μοναδικών συνδέσμων παραπομπής. Οι επιτυχημένοι συνεργάτες έχουν συνήθως ισχυρές δεξιότητες μάρκετινγκ και κατανοούν καλά το κοινό τους. Μπορούν να δημιουργήσουν ελκυστικό περιεχόμενο που αυξάνει τις πωλήσεις.
Τι είναι οι έμποροι;
Οι έμποροι στο μάρκετινγκ θυγατρικών είναι οι επιχειρήσεις ή τα άτομα που κατέχουν τα προωθούμενα προϊόντα ή υπηρεσίες. Μπορεί να κυμαίνονται από λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου και εταιρείες λογισμικού έως παρόχους υπηρεσιών και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Αυτοί οι έμποροι συνεργάζονται με συνεργάτες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Παρέχουν μοναδικούς συνδέσμους παραπομπής και δομές προμήθειας . Οι έμποροι χειρίζονται την παράδοση προϊόντων, την υποστήριξη πελατών και τις πληρωμές συνεργατών. Επωφελούνται από την αυξημένη έκθεση και τις πωλήσεις μέσω του δικτύου συνεργατών τους.
Τι είναι το δίκτυο συνεργατών;
Τα δίκτυα θυγατρικών είναι μεσάζοντες που συνδέουν εμπόρους με συνεργάτες. Παρέχουν πλατφόρμες για τη διαχείριση προγραμμάτων θυγατρικών, την παρακολούθηση πωλήσεων και κλικ και τη διαχείριση πληρωμών. Αυτά τα δίκτυα προσφέρουν εργαλεία και για τα δύο μέρη. Απλοποιούν τη διαδικασία συγκεντρώνοντας διάφορες προσφορές εμπόρων. Αυτό επιτρέπει στους συνεργάτες να βρίσκουν και να συμμετέχουν εύκολα σε πολλά προγράμματα. Παρέχουν επίσης υπηρεσίες αναφοράς, ανάλυσης και υποστήριξης. Τα δημοφιλή δίκτυα θυγατρικών περιλαμβάνουν το CJ Affiliate, το ShareASale και το Rakuten Marketing. Αυτά τα δίκτυα κερδίζουν χρήματα μειώνοντας τις προμήθειες ή χρεώνοντας τέλη σε εμπόρους και μερικές φορές συνεργάτες.
Ποιοι είναι οι καταναλωτές;
Οι καταναλωτές στο μάρκετινγκ θυγατρικών είναι οι τελικοί χρήστες που αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω συνδέσμων θυγατρικών. Είναι συνήθως άτομα που περιηγούνται σε περιεχόμενο στο διαδίκτυο, όπως αναρτήσεις ιστολογίου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ιστότοπους κριτικών. Αυτοί οι καταναλωτές μπορεί να αναζητούν πληροφορίες προϊόντων, συγκρίσεις ή προσφορές. Συχνά εκτιμούν τις απόψεις των δημιουργών περιεχομένου που εμπιστεύονται. Ενώ οι καταναλωτές γενικά δεν πληρώνουν επιπλέον για τη χρήση συνδέσμων θυγατρικών, οι αγορές τους δημιουργούν προμήθειες για τους συνεργάτες που τους παρέπεμψαν. Το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των εκστρατειών μάρκετινγκ θυγατρικών.
Οδηγός μάρκετινγκ συνεργατών: Τύποι μάρκετινγκ θυγατρικών
Το affiliate marketing είναι μια δυναμική στρατηγική βασισμένη στην απόδοση όπου άτομα ή εταιρείες (affiliates) κερδίζουν προμήθειες προωθώντας προϊόντα ή υπηρεσίες για άλλες επιχειρήσεις. Αυτή η αμοιβαία επωφελής ρύθμιση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επεκτείνουν την εμβέλειά τους, παρέχοντας παράλληλα ευκαιρίες εισοδήματος για τους εμπόρους. Το τοπίο μάρκετινγκ θυγατρικών περιλαμβάνει τρεις κύριους τύπους, ο καθένας με τη δική του μοναδική προσέγγιση και οφέλη:
Εμπλεκόμενο μάρκετινγκ θυγατρικών
Το εμπλεκόμενο μάρκετινγκ θυγατρικών χαρακτηρίζεται από συνεργάτες που δημιουργούν περιεχόμενο που περιλαμβάνει κριτικές ή επιδείξεις των προϊόντων που προωθούν. Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική εμπειρία και τις γνήσιες συστάσεις, οι οποίες μπορούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη με το κοινό. Οι συνεργάτες αυτής της κατηγορίας συχνά παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα οφέλη του προϊόντος, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής λόγω της εδραιωμένης αξιοπιστίας τους
Βασικά χαρακτηριστικά
- Προσωπική εμπειρία: Οι συνεργάτες έχουν γνώση από πρώτο χέρι των προϊόντων.
- Αξιόπιστη πηγή: Οι συστάσεις τους θεωρούνται αξιόπιστες.
- Ενεργή αφοσίωση: Οι συνεργάτες δημιουργούν περιεχόμενο όπως κριτικές, σεμινάρια ή επιδείξεις.
Οφέλη
- Υψηλότερα ποσοστά μετατροπών: Η εμπιστοσύνη οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις.
- Μακροχρόνιες σχέσεις: Οι συνεργάτες χτίζουν αφοσίωση με το κοινό τους.
- Ενισχυμένη αξιοπιστία: Οι προσωπικές εγκρίσεις ενισχύουν την εξουσία.
Παραδείγματα
- Ένας blogger γυμναστικής που συνιστά συμπληρώματα που χρησιμοποιούν.
- Ένας κριτικός τεχνολογίας που παρουσιάζει gadget που έχουν δοκιμάσει.
- Μια influencer ομορφιάς που επιδεικνύει προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας που εμπιστεύεται.
Σχετικό μάρκετινγκ θυγατρικών
Σε αυτή τη μέθοδο, οι συνεργάτες επικεντρώνονται σε προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν απήχηση στο καθιερωμένο κοινό τους. Αυτοί οι έμποροι έχουν συνήθως επενδύσει χρόνο στη δημιουργία ενός ακόλουθου μέσω διαφόρων πλατφορμών περιεχομένου όπως ιστολόγια, κανάλια βίντεο ή κοινωνικά μέσα. Η κατάστασή τους ως αξιόπιστες φωνές στη θέση τους μπορεί να κάνει τις συστάσεις τους ιδιαίτερα αποτελεσματικές.
Βασικά χαρακτηριστικά
- Συνάφεια: Τα προϊόντα ευθυγραμμίζονται με το περιεχόμενο του συνεργάτη (π.χ. ένας blogger γυμναστικής που προωθεί συμπληρώματα).
- Καθιερωμένο κοινό: Οι συνεργάτες έχουν δημιουργήσει εμπιστοσύνη με τους οπαδούς τους μέσω ιστολογίων, YouTube, Instagram ή άλλων κοινωνικών μέσων.
- Αξιοπιστία: Η γνώση της θέσης ενισχύει την εξουσία τους.
Οφέλη
- Υψηλότερα ποσοστά μετατροπών: Η εμπιστοσύνη οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις.
- Ευκολότερη προώθηση: Η εξοικείωση με την τεχνογνωσία του συνεργάτη απλοποιεί τις πωλήσεις.
- Ευκαιρίες συνεργασίας: Οι συνεργάτες μπορούν να δημιουργήσουν συνεργασίες με μάρκες για αμοιβαίο όφελος.
Μη συνδεδεμένο μάρκετινγκ θυγατρικών
Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει συνεργάτες που ενεργούν ως γενικοί διαφημιζόμενοι, όχι απαραίτητα συνδεδεμένοι με συγκεκριμένες μάρκες ή θέσεις. Μπορούν να προωθήσουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε διάφορα ακροατήρια. Αυτοί οι έμποροι χρησιμοποιούν συχνά πληρωμένη διαφήμιση σε κοινωνικές πλατφόρμες και μηχανές αναζήτησης για να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες.
Βασικά χαρακτηριστικά
- Καμία προσωπική εμπειρία: Οι συνεργάτες δεν χρησιμοποιούν ούτε εγκρίνουν τα προϊόντα.
- PPC Focus: Η επισκεψιμότητα δημιουργείται μέσω πληρωμένων διαφημίσεων σε πλατφόρμες όπως το Google και το Facebook.
- Χαμηλή δέσμευση: Εύκολο να ξεκινήσετε χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα ή κοινό.
Πλεονεκτήματα
- Προσβασιμότητα: Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει χωρίς εκτεταμένες γνώσεις.
- Γρήγορη ρύθμιση: Γρήγορη εκκίνηση καμπανιών χωρίς δημιουργία περιεχομένου.
Μειονεκτήματα
- Θέματα εμπιστοσύνης: Η έλλειψη προσωπικής υποστήριξης μπορεί να οδηγήσει σε σκεπτικισμό από τους καταναλωτές.
- Υψηλότερος κίνδυνος αποτυχίας: Χαμηλότερα ποσοστά μετατροπής σε κορεσμένες αγορές λόγω ελάχιστης εξουσίας.
Κάθε μία από αυτές τις προσεγγίσεις έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και μπορεί να είναι αποτελεσματική ανάλογα με τις δεξιότητες, τους πόρους και την αγορά-στόχο της θυγατρικής.
Πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ θυγατρικών
Οι Φίλοι του Σαίξπηρ δημοσίευσαν μια συλλογή των έργων του, το First Folio, μετά το θάνατό του. Στον πρόλογο, έγραψαν: «Διαδώστε αυτό το έργο παντού και πείτε σε εκείνους που τους αρέσει να το διαδώσουν παντού».
Ωστόσο, για να κατανοήσουμε τα βασικά του μάρκετινγκ θυγατρικών, πρέπει να προσθέσουμε ένα κίνητρο – μια ανταμοιβή – σε αυτήν τη σύσταση. Αν πάμε πίσω στο χρόνο, οι κυρίες της βασιλικής αυλής μπορεί να πρότειναν σε ποιον έφτιαξαν τα φορέματά τους για τον επόμενο χορό. Στη συνέχεια, η μοδίστρα θα λάμβανε μια συμφωνημένη ανταμοιβή για τους νέους πελάτες της.
Ωστόσο, η έλευση του διαδικτύου κατέστησε δυνατό το μάρκετινγκ θυγατρικών όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Το διαδίκτυο μας επιτρέπει να μετράμε με ακρίβεια όλα τα βασικά KPI, όπως ο αριθμός των μετατροπών (πωλήσεις), ο αριθμός των κλικ ή οι συνολικές πωλήσεις που δημιουργούνται. Με βάση αυτό, υπολογίζεται μια κατάλληλη ανταμοιβή για τον συνεργάτη.
Δικό σας πρόγραμμα συνεργατών έναντι καμπάνιας δικτύου συνεργατών
Το πρώτο πρόγραμμα θυγατρικών δημιουργήθηκε από τον ιδιοκτήτη ενός ανθοπωλείου και καταστημάτων δώρων. Πλήρωσε μια ανταμοιβή σε συνεργάτες που του έφεραν επισκεψιμότητα από τους ιστότοπούς τους.
Σήμερα, τα e-shops έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το δικό τους πρόγραμμα ή να χρησιμοποιήσουν μια εναλλακτική επιλογή: να ανοίξουν μια καμπάνια δικτύου συνεργατών.
Τα πλεονεκτήματα ενός δικτύου συνεργατών είναι:
- Έτοιμη τεχνική λύση.
- Σύνδεση με μια εκτεταμένη βάση δεδομένων εκδοτών και επαγγελματική υποστήριξη και για τα δύο μέρη.
- Δεδομένου ότι τα δίκτυα διαχειρίζονται διάφορες καμπάνιες συνεργατών, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εμπειρία τους για να βοηθήσουν τον διαφημιζόμενο να ορίσει τους όρους της καμπάνιας του με τρόπο που ωφελεί τόσο τον διαφημιζόμενο όσο και τον εκδότη.
- Ένα καλό δίκτυο συνεργατών θα πρέπει επίσης να προσφέρει νέες ιδέες για στρατηγική συνεργασία με μεμονωμένους εταίρους και συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της εκστρατείας στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.
Πώς λειτουργεί;
Σε κάθε καμπάνια και εκδότη εκχωρείται ένα αναγνωριστικό στο δίκτυο συνεργατών, το οποίο δημιουργεί μοναδικούς συνδέσμους συνεργατών. Το σύστημα μπορεί να παρακολουθεί από ποιον εκδότη προήλθε ο πελάτης και την αξία παραγγελίας που τοποθέτησε χρησιμοποιώντας έναν κώδικα παρακολούθησης στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου. Στη συνέχεια, το κατανέμει στον πελάτη μαζί με την υπολογισμένη ανταμοιβή.
Στο μάρκετινγκ συνεργατών, είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσετε τη διοχέτευση εσόδων / μετατροπών. Αυτή η διοχέτευση δείχνει τη διαδρομή του πελάτη από την πρώτη γνώση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας έως την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Οι συνεργάτες προσπαθούν να μετακινήσουν πιθανούς αγοραστές μέσω αυτής της διοχέτευσης χρησιμοποιώντας στοχευμένο περιεχόμενο σε κάθε στάδιο.
Για παράδειγμα, τα ενημερωτικά άρθρα είναι καλά για άτομα που μόλις αρχίζουν να μαθαίνουν για ένα προϊόν, ενώ οι κριτικές σύγκρισης είναι καλύτερες για άτομα που είναι σχεδόν έτοιμα να αγοράσουν και οι ειδικές προσφορές έκπτωσης είναι καλύτερες για άτομα που είναι έτοιμα να αγοράσουν. Εξετάζοντας αυτήν τη διοχέτευση, οι συνεργάτες μπορούν να καταλάβουν πού μπορούν να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στο ταξίδι του πελάτη και να κάνουν το μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικό κάνοντας τη δική τους ανάλυση διοχέτευσης μετατροπών.
Μοντέλα αποζημίωσης μάρκετινγκ θυγατρικών
- CPS (κόστος ανά πώληση): Οι συνεργάτες λαμβάνουν ένα ποσοστό ή ένα σταθερό ποσό για κάθε αγορά που κάνουν οι παραπομπές τους. Αυτό χρησιμοποιείται ευρέως σε συνεργασίες ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Πληρωμές δημιουργίας δυνητικών πελατών (κόστος ανά δυνητικό πελάτη): Η αποζημίωση παρέχεται όταν ένας συνεργάτης φέρνει κατάλληλους δυνητικούς πελάτες, συχνά μέσω υποβολής φορμών ή εγγραφών.
- Ανταμοιβές βάσει δράσης (ανά ενέργεια): Οι συνεργάτες κερδίζουν όταν οι επισκέπτες που συστήνονται ολοκληρώνουν συγκεκριμένες εργασίες, όπως η αίτηση πληροφοριών ή η εγγραφή σε ενημερωτικά δελτία.
- Πληρωμές κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (ανά κλικ): Ορισμένα προγράμματα, ιδιαίτερα εκείνα που επικεντρώνονται στην αύξηση της προβολής, πληρώνουν για κάθε κλικ σε συνδέσμους συνεργατών.
- Μπόνους εγκατάστασης (ανά εγκατάσταση): Δημοφιλές στις εταιρείες λογισμικού και εφαρμογών, αυτό το μοντέλο ανταμείβει τους συνεργάτες για κάθε επιτυχημένη λήψη και εγκατάσταση.
Κάθε μοντέλο ευθυγραμμίζεται με διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους, από τις άμεσες πωλήσεις έως την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, προσφέροντας διάφορες ευκαιρίες στους συνεργάτες να δημιουργήσουν έσοδα από τις προσπάθειές τους.
Ποιος είναι εκδότης;
Εκδότης είναι ένα πρόσωπο ή μια εταιρεία που προωθεί τα προϊόντα/υπηρεσίες επιλεγμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Συνήθως το κάνουν αυτό χρησιμοποιώντας τη δική τους ιστοσελίδα ή κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν δημόσια διαθέσιμο χώρο στο διαδίκτυο (π.χ. Google Shopping, Facebook Ads κ.λπ.), εφόσον το επιτρέπει η καμπάνια συνεργατών.
- Αξιολογήστε ιστότοπους – παρέχετε στους πελάτες νέες πληροφορίες προϊόντων και μοιραστείτε τις εμπειρίες τους μέσω κριτικών ή συγκρίσεων προϊόντων. Απαντούν σε ερωτήσεις πελατών, π.χ. «Ποια θα είναι τα καλύτερα πικάπ το 2024;
- Ιστολόγια και περιοδικά – προσωπικοί ή τοπικοί ιστότοποι με σχετική ομάδα αναγνωστών που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, περιοδικά εσωτερικού σχεδιασμού, βιβλία ή αθλητικές πύλες.
- Κατάλογοι προϊόντων – ιστότοποι που συγκεντρώνουν προϊόντα σε έναν δομημένο κατάλογο όπου οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν, να φιλτράρουν και να συγκρίνουν προϊόντα από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα.
- Cashback portals – παρακινήστε τους πελάτες να αγοράσουν επιστρέφοντας το ποσό που ξοδεύουν σε μια παραγγελία. Οι πύλες μοιράζονται την προμήθειά τους απευθείας με τον πελάτη ή με μια φιλανθρωπική οργάνωση της επιλογής τους.
- Ιστότοποι κουπονιών – συνεργαστείτε με πελάτες που αναζητούν ευκαιρίες. Συλλέγουν εκπτώσεις και προσφορές για να παρακινήσουν τους πελάτες να αγοράσουν από εσάς πριν από τους ανταγωνιστές. Μπορούν να πείσουν έναν πελάτη να δοκιμάσει ένα νέο e-shop, να ολοκληρώσει μια αγορά ή να αυξήσει την αξία μιας παραγγελίας.
- Κοινωνικά δίκτυα και επιρροές – δημιουργοί περιεχομένου σε κοινωνικά δίκτυα που ακολουθούνται από άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα. Μπορούν να επηρεάσουν τις απόψεις των οπαδών τους και τις αποφάσεις αγοράς με βάση τη σχέση τους μαζί τους.
- Συνεργάτες CSS – διαφημίστε προϊόντα στην πλατφόρμα Αγορών Google, για να βοηθήσετε τους διαφημιζόμενους να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης από τους ανταγωνιστές τους. Μπορούν, επίσης, να χρησιμοποιηθούν παράλληλα με τις δικές σας καμπάνιες Αγορών Google.
- Συνεργάτες PPC – οδηγήστε πληρωμένη επισκεψιμότητα στον διαφημιζόμενο μέσω πληρωμένων διαφημίσεων Google, διαφημίσεων Facebook κ.λπ.
Οδηγός μάρκετινγκ συνεργατών: Πώς να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ θυγατρικών
- Προσδιορίστε τη θέση σας: Ξεκινήστε επιλέγοντας μια περιοχή εστίασης που ευθυγραμμίζεται με τα ενδιαφέροντα ή την εμπειρία σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα πάθος για το οποίο γνωρίζετε ή ένα τμήμα της αγοράς που έχετε εντοπίσει ως δυνητικά κερδοφόρο μέσω ανάλυσης κοινού. Η επιλεγμένη θέση σας θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε αυθεντικό, πολύτιμο περιεχόμενο για το κοινό-στόχο σας.
- Επιλέξτε την πλατφόρμα και το κανάλι σας: Επιλέξτε ένα κανάλι μάρκετινγκ όπου αισθάνεστε άνετα να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ιστολόγιο, μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ή ένας ιστότοπος κοινής χρήσης βίντεο. Στη συνέχεια, αποφασίστε για τον τύπο περιεχομένου που θα δημιουργήσετε, όπως κριτικές προϊόντων, οδηγούς σύγκρισης ή περιεχόμενο τρόπου ζωής που ενσωματώνει προτάσεις προϊόντων.
- Βρείτε τα καλύτερα προγράμματα μάρκετινγκ συνεργατών: Εξερευνήστε διάφορα δίκτυα και προγράμματα θυγατρικών για να βρείτε προϊόντα ή υπηρεσίες που αντηχούν με τη θέση και το κοινό σας. Αναζητήστε δημοφιλή δίκτυα ή προσεγγίστε απευθείας επωνυμίες που θαυμάζετε για να ρωτήσετε σχετικά με ευκαιρίες συνεργασίας. Ελέγχετε πάντα τους όρους παροχής υπηρεσιών για οποιοδήποτε πρόγραμμα σκέφτεστε.
- Επιμεληθείτε την επιλογή του προϊόντος σας: Όταν επιλέγετε προϊόντα για προώθηση, δώστε προτεραιότητα σε αντικείμενα που παρέχουν πραγματική αξία στο κοινό σας και ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας. Εξετάστε παράγοντες όπως η συνάφεια με τη θέση σας, η προσωπική σας εμπειρία με το προϊόν και η καταλληλότητά του για την επιλεγμένη πλατφόρμα μάρκετινγκ.
- Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο: Αναπτύξτε αυθεντικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που προβάλλει τα προϊόντα που προωθείτε. Εστιάστε στην παροχή ειλικρινών πληροφοριών και χρήσιμων πληροφοριών στο κοινό σας. Θυμηθείτε, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ζωτικής σημασίας για το επιτυχημένο μάρκετινγκ θυγατρικών.
Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση για τις προσπάθειες μάρκετινγκ θυγατρικών σας. Θυμηθείτε, η επιτυχία σε αυτόν τον τομέα απαιτεί συχνά υπομονή, συνέπεια και γνήσια δέσμευση για την εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινού σας.
Ξεκινώντας μια καμπάνια συνεργατών
Τι χρειάζομαι για να ξεκινήσω μια καμπάνια συνεργατών;
Εφόσον ο διαφημιζόμενος πληροί τις βασικές απαιτήσεις, το δίκτυο συνεργατών θα τον βοηθήσει να ξεκινήσει μια καμπάνια.
Κάθε e-shop έχει μόνο μία affiliate καμπάνια, που σημαίνει ότι οι εκδότες μπορούν να προωθήσουν προϊόντα/υπηρεσίες από αυτό το e-shop. Στην καμπάνια, καταγράφονται οι όροι και τα δικαιώματα για τους συνεργάτες, όπως:
- Ποσό προμήθειας. Θα πρέπει να βασίζεται σε κίνητρα για τους εκδότες, αλλά βιώσιμο για το ηλεκτρονικό κατάστημα με βάση το περιθώριο, την επικάλυψη με άλλα κανάλια μάρκετινγκ και τις εκπτώσεις
- Το μήκος του cookie κατά το οποίο καταγράφονται οι πωλήσεις του συνεργάτη
- Τους τύπους εκδοτών με τους οποίους επιθυμεί να συνεργαστεί ο διαφημιζόμενος
- Το υλικό που διατίθεται στην εκστρατεία (ροή προϊόντων, banners, κουπόνια κ.λπ.)
- Ο χρόνος που απαιτείται για την αξιολόγηση ή έγκριση παραγγελιών (όταν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι βέβαιο ότι η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί ή να επιστραφεί)
Για να συνειδητοποιήσετε τις πραγματικές δυνατότητες της καμπάνιας συνεργατών σας το συντομότερο δυνατό, συνιστάται να εμπλέξετε όλους τους τύπους συνεργατών και να μην υποτιμάτε τη δύναμη των πρώτων εντυπώσεων – προσφέρετε μια λεπτομερή περιγραφή της καμπάνιας και συνθήκες παρακίνησης από την αρχή.
Βελτιστοποίηση καμπάνιας
Στο affiliate marketing, η βελτιστοποίηση καμπάνιας είναι η διαδικασία τακτικής παρακολούθησης και αλλαγής στρατηγικών ανάλογα με τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI). Βελτιώνοντας έτσι την απόδοση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Ακολουθεί ένας γρήγορος οδηγός για το πώς να μεγιστοποιήσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ θυγατρικών.
Συλλογή και ανάλυση δεδομένων
Συνήθως χρειάζονται περίπου έξι μήνες για τη συλλογή επαρκών δεδομένων για την αξιολόγηση της απόδοσης της καμπάνιας.
Σημαντικά θέματα είναι:
- Προσελκύονται οι εταίροι από την εκστρατεία;
- Οι συνεργάτες πραγματοποιούν ενεργά πωλήσεις;
- Ποια είδη εκδοτών συμμετέχουν και πόσο αποτελεσματικοί είναι;
Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI)
Παρακολουθήστε κρίσιμα KPI όπως:
- Αριθμός πωλήσεων – δείχνουν γενική επιτυχία.
- Μέτρηση αλληλεπίδρασης με συνδέσμους συνεργατών, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR)
- Ποσοστό μετατροπών – μερίδιο κλικ που δημιουργούν έσοδα.
- Αξιολογούμενη σε σχέση με τα έξοδα καμπάνιας, η απόδοση επένδυσης (ROI) αξιολογεί την κερδοφορία.
Σχέσεις και επικοινωνία και διαχείριση
- Διατηρήστε ανοιχτή επικοινωνία με τους συνεργάτες.
- Αποφύγετε τις τακτικές, σημαντικές αλλαγές στις συνθήκες της καμπάνιας, καθώς αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει αποδέσμευση των συνεργατών.
- Βοηθώντας τους συνεργάτες με τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, δημιουργήστε έξυπνες, μακροπρόθεσμες συμμαχίες.
Δέσμευση με συνεργάτες
- Συντονίστε στενά τους επιτυχημένους συνεργάτες για να μεγιστοποιήσετε τα σχέδια μάρκετινγκ τους.
- Ανταμείψτε όσους έχουν τις καλύτερες επιδόσεις και παρέχετε εργαλεία για την επιτυχία τους.
Εστιάζοντας σε αυτά τα στοιχεία, οι εταιρείες μπορούν να βελτιώσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ θυγατρικών τους, διασφαλίζοντας έτσι ότι είναι ελκυστικές για τους συνεργάτες, κερδοφόρες για τους συνεργάτες και τελικά αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων.
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του μάρκετινγκ θυγατρικών
Το μάρκετινγκ θυγατρικών έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, με τις δαπάνες του κλάδου να φτάνουν σε εντυπωσιακά νούμερα τα τελευταία χρόνια. Προσφέρει ένα προσβάσιμο σημείο εισόδου για επίδοξους επιχειρηματίες με ελάχιστο αρχικό κόστος. Ωστόσο, πριν ξεκινήσετε, είναι σημαντικό να σταθμίσετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του μάρκετινγκ θυγατρικών.
Πλεονεκτήματα:
- Βελτιωμένες λειτουργίες Οι συνεργάτες μπορούν να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ, αφήνοντας πολύπλοκες εργασίες όπως η δημιουργία προϊόντων και η αποστολή στον λιανοπωλητή.
- Χαμηλή αρχική επένδυση Τα περισσότερα προγράμματα θυγατρικών είναι δωρεάν να συμμετάσχουν. Μόλις δημιουργήσετε ένα κοινό, μπορείτε να αρχίσετε να κερδίζετε χωρίς σημαντικό οικονομικό κίνδυνο.
- Δυναμικό ανάπτυξης Οι επιτυχημένοι συνεργάτες μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη επεκτείνοντας τη γκάμα των προϊόντων τους, διαπραγματευόμενοι καλύτερους όρους ή επανεπενδύοντας στην αύξηση του κοινού.
Μειονεκτήματα:
- Σταδιακή πρόοδος Η οικοδόμηση μιας ουσιαστικής ακολουθίας και επιρροής απαιτεί χρόνο και συνεπή προσπάθεια. Συχνά απαιτεί χρόνια τακτικής δημιουργίας περιεχομένου πριν από τη δημιουργία σταθερού εισοδήματος.
- Περιορισμένη αυτονομία Οι συνεργάτες πρέπει να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του προγράμματος, οι οποίες ενδέχεται να περιορίζουν τις στρατηγικές προώθησης. Επιπλέον, το μοντέλο που βασίζεται σε προμήθειες σημαίνει ότι τα κέρδη είναι ένα κλάσμα κάθε πώλησης.
- Απαιτούμενες διαπραγματευτικές δεξιότητες Ενώ οι επιτυχημένοι συνεργάτες μπορεί να είναι σε θέση να εξασφαλίσουν καλύτερους όρους, όπως υψηλότερες προμήθειες ή αποκλειστικές προσφορές, αυτό απαιτεί αποτελεσματική διαπραγμάτευση με τις συνεργαζόμενες εταιρείες.
Το μάρκετινγκ θυγατρικών μπορεί να ανταμείβει, αλλά απαιτεί υπομονή, δημιουργικότητα και στρατηγική σκέψη για να ξεπεράσει τις προκλήσεις του και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες του.
Μύθοι σχετικά με το μάρκετινγκ θυγατρικών
Μύθος 1: Όσο περισσότερα δίκτυα συνεργατών, τόσο καλύτερα είναι τα κέρδη.
Στο μάρκετινγκ θυγατρικών, ισχύει η γνωστή αρχή Pareto – το 20% των εκδοτών φέρνουν το 80% των παραγγελιών σε μια καμπάνια. Η ποιότητα των θυγατρικών είναι πιο σημαντική από τον αριθμό των θυγατρικών και οι περισσότεροι εκδότες υψηλής απόδοσης βρίσκονται σε όλα τα μεγάλα δίκτυα θυγατρικών.
Η έναρξη μιας καμπάνιας σε πολλά δίκτυα σπάνια οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις. Αντ ‘αυτού, η απόδοση ανακατανέμεται ανάλογα με το δίκτυο που προτιμούν ορισμένοι συνεργάτες. Ως αποτέλεσμα, είναι πιο δύσκολο να παρακολουθείται η απόδοση της καμπάνιας και να εντοπίζονται οι συνεργάτες με την καλύτερη απόδοση για κάθε σχέση. Είναι πιο δύσκολο να βελτιστοποιηθεί η καμπάνια και υπάρχει κίνδυνος διπλών προμηθειών, καθώς μια παραγγελία μπορεί να ανατεθεί σε έναν εκδότη και στα δύο δίκτυα.
Αντί να ανοίξετε μια καμπάνια σε άλλο δίκτυο, συνιστάται να συνεργαστείτε ενεργά με τους διαχειριστές θυγατρικών, να απαντήσετε στις συστάσεις και τις προτάσεις τους, να υποστηρίξετε τους εμπλεκόμενους εκδότες και να δημιουργήσετε ατομική συνεργασία μαζί τους.
Μύθος 2: Μια καμπάνια συνεργατών θα φέρει νέες πωλήσεις στον διαφημιζόμενο μόλις ξεκινήσει
Παρόλο που είναι θέμα δευτερολέπτων μετά την έναρξη μιας καμπάνιας PPC, όταν βλέπουμε τα πρώτα αποτελέσματα στο Google Ads, με το μάρκετινγκ συνεργατών, μπορεί να χρειαστούν αρκετές ημέρες έως εβδομάδες.
Η δημιουργία μιας καμπάνιας με έναν εκδότη περιλαμβάνει μια διαδικασία: μελέτη της καμπάνιας, ανάλυση των όρων και προϋποθέσεων, προετοιμασία εγγράφων, συλλογή πληροφοριών, προετοιμασία του προφίλ του ηλεκτρονικού καταστήματος, άρθρα κ.λπ.
Επομένως, ο πραγματικός χρόνος διεκπεραίωσης για να διαπιστωθεί εάν η καμπάνια ενδιαφέρει τους εκδότες και ποια απόδοση μπορούν να προσφέρουν είναι συνήθως 6-9 μήνες.
Μύθος 3: Μπορώ να απενεργοποιήσω και να ενεργοποιήσω μια καμπάνια συνεργατών ανά πάσα στιγμή
Οι εκδότες αφιερώνουν πολύ χρόνο στην προετοιμασία μιας καμπάνιας και, ως εκ τούτου, αναμένουν απόδοση της επένδυσής τους στα έσοδα.
Ενώ η αναστολή μιας καμπάνιας θυγατρικών μπορεί να φαίνεται σαν μια καλή λύση εξοικονόμησης κόστους, σημαίνει ότι ο διαφημιζόμενος χάνει πολύ από το διαφημιστικό περιεχόμενο που έχει τοποθετήσει στην καμπάνια, το οποίο δεν είναι πλέον κερδοφόρο για αυτόν εκείνη τη στιγμή.
Οι εκδότες θα αντικαταστήσουν την καμπάνια σας στους ιστοτόπους τους σε αυτό το σημείο και ενδέχεται να μην είναι ανοιχτοί στο να συνεχίσουν να συνεργάζονται μαζί σας, αν αποφασίσετε να επαναλάβετε την καμπάνια, καθώς θα τη θεωρήσουν ασταθή.
Η σχέση συνεργασίας είναι μια συνεργασία μεταξύ του διαφημιζόμενου και του εκδότη και πρέπει πάντα να παραμένει δίκαιη. Επομένως, μια καμπάνια θυγατρικών πρέπει πάντα να προβάλλεται μακροπρόθεσμα.
Πρόσθετοι πόροι μάρκετινγκ θυγατρικών
Καλύτερα εργαλεία μάρκετινγκ θυγατρικών / Παρακολούθηση συνεργατών
- Το ShareASale είναι ένα δίκτυο συνεργατών που συνδέει τους εκδότες με τους εμπόρους. Διαθέτει μια εύχρηστη διεπαφή και διαφορετικούς τρόπους πληρωμής των εκδοτών. Είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσουν οι νέοι έμποροι διαφημίσεων.
- Tapfiliate: Αυτό το εργαλείο προσθέτει αυτόματα συνεργάτες και τους παρακολουθεί. Είναι ιδανικό για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Το πρώτο πρόγραμμα κοστίζει 89 $ το μήνα.
- BeMob: Προσφέρει παρακολούθηση για καταστάσεις μετατροπών και απώλεια επισκεψιμότητας. Παρέχει δωρεάν δοκιμή με επιλογές επί πληρωμή με βάση τον όγκο συμβάντων.
- Το Post Affiliate Pro είναι γνωστό ότι έχει πολλές δυνατότητες και συνεργάζεται με περισσότερες από 200 πλατφόρμες. Είναι καλό για μεσαίες έως μεγάλες επιχειρήσεις που θέλουν να τρέξουν καλά τα προγράμματα θυγατρικών τους.
- Εργαστήριο CPV: Ένας ισχυρός ιχνηλάτης διαφημίσεων και συνεργατών σχεδιασμένος για μάρκετινγκ CPA. Προσφέρει δυνατότητες βαθιάς παρακολούθησης και ενσωμάτωση με σημαντικές πηγές επισκεψιμότητας.
- Voluum: Ένας κορυφαίος ιχνηλάτης που βασίζεται σε σύννεφο και παρέχει παρακολούθηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
- Everflow: Αυτό το λογισμικό είναι ιδανικό για καθιερωμένα διαδικτυακά καταστήματα, επειδή διαθέτει προηγμένες δυνατότητες παρακολούθησης, όπως παρακολούθηση κωδικών κουπονιών και αναφορές κλικ για μετατροπή.
- LeadDyno: Ο κύριος σκοπός του είναι να προωθήσει προγράμματα συνεργατών και προσφέρει πολλά εργαλεία μάρκετινγκ και προηγμένες επιλογές παρακολούθησης. Η τιμή ξεκινά από 49 $ το μήνα.
- Raptive (πρώην AdThrive): Αυτό το εργαλείο βοηθά τους συνεργάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις διαφημίσεις τους, βελτιώνοντας τα ποσοστά μετατροπών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων με πληροφορίες βάσει δεδομένων.
- Kochava: Συνδυάζει την παρακολούθηση συνεργατών με αναλυτικά στοιχεία για κινητά.
- FunnelFlux: Οπτικοποιεί τις διοχετεύσεις μετατροπής, δείχνοντας πού αποχωρούν οι χρήστες.
- Συγγενικώς: Ενσωματώνεται με πλατφόρμες όπως Shopify για παρακολούθηση πωλήσεων που συνδέονται με συνεργάτες.
- Το Grammarly και το Hemingway δεν είναι τυπικά εργαλεία θυγατρικών, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν να γράψετε καλύτερο περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να αυξήσει το ενδιαφέρον και τις πωλήσεις στο μάρκετινγκ θυγατρικών.
- Το SEMRush και το Ahrefs είναι και τα δύο ισχυρά εργαλεία SEO που μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε λέξεις-κλειδιά και να αναλύσετε τους ανταγωνιστές σας, κάτι που είναι σημαντικό για να κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στους συνδέσμους συνεργατών σας.
Τα καλύτερα μαθήματα μάρκετινγκ θυγατρικών
- Συνιστάται ιδιαίτερα το The Affiliate Lab από τον Matt Diggity, το οποίο επικεντρώνεται στο SEO και χρήσιμες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε υπέροχους ιστότοπους θυγατρικών. Πηγαίνει πάνω από τα πάντα, από την επιλογή μιας θέσης έως τη σύνταξη υλικού και τη δημιουργία συνδέσμων.
- Συγγραφέας Αρχή Hacker έγραψε The Authority Site System: Αυτό το μάθημα είναι για άτομα που μόλις ξεκινούν. Σας δείχνει πώς να κερδίσετε χρήματα με ιστότοπους θυγατρικών βήμα προς βήμα, με παραδείγματα και θέματα.
- Income School – Project 24: Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε δημιουργούς περιεχομένου και τους διδάσκει πώς να δημιουργούν ιστότοπους θυγατρικών και να κερδίζουν χρήματα από αυτούς με τρόπο που θα διαρκέσει.
- Οι άγριες θυγατρικές του Franklin Hatchett: Αυτό το μάθημα, το οποίο είναι γνωστό ότι είναι εύκολο στο πορτοφόλι, διδάσκει στους αρχάριους τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν για να ξεκινήσουν το μάρκετινγκ θυγατρικών.
- YouTube Affiliate Marketing Mastery 2.0: Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου βίντεο και τεχνικών παθητικού εισοδήματος για να σας διδάξει πώς να χρησιμοποιείτε το YouTube για μάρκετινγκ συνεργατών.
- Blog Growth Engine: Αυτό το πρόγραμμα σας διδάσκει πώς να χρησιμοποιήσετε το blogging για να κάνετε εισόδημα θυγατρικών. Περιλαμβάνει έρευνα λέξεων-κλειδιών, μεθόδους περιεχομένου και τρόπους για να προσελκύσετε περισσότερα άτομα στο ιστολόγιό σας.
Δωρεάν / Καλύτερο λογισμικό μάρκετινγκ θυγατρικών
- Το Refersion είναι μια από τις καλύτερες πλατφόρμες για το χειρισμό προγραμμάτων θυγατρικών και διαθέτει ισχυρά εργαλεία παρακολούθησης και αναφοράς. Λειτουργεί καλά με ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου όπως WooCommerce και Shopify. Ωστόσο, η τιμή ξεκινά από 89 $ ανά μήνα και είναι διάσημη για την απόκτηση χρημάτων θυγατρικών.
- Αποτελέσματα: Αυτή η πλατφόρμα που βασίζεται σε σύννεφο αυτοματοποιεί προγράμματα για μάρκετινγκ θυγατρικών και επιρροών και συνοδεύεται από ένα πλήρες σύνολο εργαλείων. Επειδή οι τιμές είναι προσαρμοσμένες και δεν μοιράζονται με το κοινό, λειτουργεί καλύτερα για μεγαλύτερες εταιρείες.
- Tapfiliate: Αυτή η υπηρεσία είναι ιδανική για ηλεκτρονικά καταστήματα, επειδή σας επιτρέπει να παρακολουθείτε και να αναφέρετε τις πωλήσεις με περισσότερες λεπτομέρειες. Το πρόγραμμα Pro κοστίζει 149 $ το μήνα, ενώ το πρόγραμμα Essential κοστίζει 89 $ το μήνα.
- Δημοσίευση Affiliate Pro: Αυτή η πλατφόρμα σάς επιτρέπει να χειρίζεστε όλα τα μέρη του προγράμματος συνεργατών σας και είναι γνωστή για πολλές δυνατότητες. Λειτουργεί με περισσότερα από 200 συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και συνοδεύεται από ένα ισχυρό σύστημα βοήθειας. Λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές μπορείτε να βρείτε ρωτώντας.
- Το LeadDyno είναι μια υπηρεσία που προσφέρει εργαλεία μάρκετινγκ για πράκτορες και κοστίζει 49 $ το μήνα. Διαθέτει ορισμένα εργαλεία παρακολούθησης, αλλά όχι τόσο πολλά όσο τα πιο προηγμένα εργαλεία ελέγχου άλλων πλατφορμών.
- Ανταμείβεται: Αυτή η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί καλά με επεξεργαστές πληρωμών όπως το Stripe και το Paddle, γεγονός που διευκολύνει τη δημιουργία προγραμμάτων συνεργατών για εταιρείες SaaS.
- Το Awin είναι μια παγκόσμια πλατφόρμα που συνδέει τους διαφημιζόμενους με μια τεράστια ομάδα εκδοτών. Διαθέτει ένα ευρύ φάσμα δικτύων συνεργατών και ευέλικτες δομές τελών. Οι προσαρμοσμένες προσφορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη τιμών.
- Everflow: Αυτό το λογισμικό παρακολουθεί τα δεδομένα πωλήσεων από πολλές πηγές και διαθέτει λειτουργίες όπως η παρακολούθηση κωδικών κουπονιών για τη σωστή πίστωση συνεργατών για πωλήσεις.
Βασικά Takeaways: Οδηγός μάρκετινγκ θυγατρικών
- Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια στρατηγική βασισμένη στην απόδοση όπου τα άτομα κερδίζουν προμήθειες προωθώντας προϊόντα ή υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
- Τρεις κύριοι τύποι: Εμπλεκόμενοι (προσωπική εμπειρία), Σχετικοί (εξειδικευμένοι) και Μη συνδεδεμένοι (γενική προώθηση).
- Βασικοί παράγοντες: Συνεργάτες (προωθητές), έμποροι (ιδιοκτήτες προϊόντων), δίκτυα συνεργατών (μεσάζοντες) και καταναλωτές.
- Τα οφέλη περιλαμβάνουν χαμηλές αρχικές επενδύσεις, δυνατότητες ανάπτυξης και εξορθολογισμένες λειτουργίες.
- Προκλήσεις: Σταδιακή πρόοδος, περιορισμένη αυτονομία και ανάγκη για διαπραγματευτικές δεξιότητες.
- Παράγοντες επιτυχίας: Επιλέγοντας τη σωστή θέση, δημιουργώντας πολύτιμο περιεχόμενο και δημιουργώντας εμπιστοσύνη με το κοινό σας.
- Βασικά βήματα για να ξεκινήσετε: Κατανοήστε τα βασικά, επιλέξτε μια θέση, συμμετάσχετε σε προγράμματα, δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο, προωθήστε και παρακολουθήστε την απόδοση.
- Υπάρχουν διάφορα μοντέλα αποζημίωσης , συμπεριλαμβανομένου του κόστους ανά πώληση, της δημιουργίας δυνητικών πελατών και των πληρωμών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
- Η βελτιστοποίηση καμπάνιας είναι ζωτικής σημασίας, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης δεδομένων, της παρακολούθησης KPI και της διατήρησης καλών σχέσεων με συνεργάτες.
- Πολλά εργαλεία και πόροι είναι διαθέσιμοι για την υποστήριξη των προσπαθειών μάρκετινγκ θυγατρικών, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού παρακολούθησης και των εκπαιδευτικών μαθημάτων.
Συχνές ερωτήσεις
Ποια είναι τα κορυφαία δίκτυα συνεργατών;
Τα δημοφιλή δίκτυα θυγατρικών περιλαμβάνουν την Amazon Associates, γνωστή για την τεράστια γκάμα προϊόντων της. CJ Affiliate, η οποία προσφέρει διαφημιστές υψηλής ποιότητας. ShareASale, εκτιμάται για τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή του. Rakuten Marketing, αναγνωρισμένη για την παγκόσμια εμβέλειά της. και ClickBank, με εξειδίκευση στα ψηφιακά προϊόντα.
Είναι νόμιμο το μάρκετινγκ θυγατρικών;
Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι ένας πραγματικός τρόπος για να κερδίσετε χρήματα στο διαδίκτυο που είναι ευρέως γνωστός. Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι όταν οι εταιρείες πληρώνουν υποστηρικτές για την προσέλκυση επισκεπτών ή πωλήσεων μέσω του μάρκετινγκ τους, συνήθως χρησιμοποιώντας ειδικούς συνδέσμους παρακολούθησης. Αυτή η προσέγγιση χρησιμοποιείται από μεγάλες μάρκες όπως το Amazon και το eBay, γεγονός που δείχνει ότι λειτουργεί στην αγορά.
Δεν είναι απάτη: Δεν υπάρχει απάτη στο μάρκετινγκ θυγατρικών. Είναι ένα σχέδιο που έχει λειτουργήσει για πολλές μάρκες και εμπόρους. Το μάρκετινγκ θυγατρικών χρησιμοποιείται από περίπου το 81% των εμπορικών σημάτων, γεγονός που δείχνει πόσο δημοφιλές και αποτελεσματικό είναι στην επιχείρηση.
Πιθανές απάτες: Είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσετε και αυτό μπορεί να προσελκύσει ανέντιμους ανθρώπους που μπορεί να προωθήσουν αμφισβητήσιμα αγαθά ή να κάνουν ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με το πόσα χρήματα μπορούν να κερδίσουν. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απάτες, ειδικά με προγράμματα που ζητούν χρήματα εκ των προτέρων ή ισχυρίζονται κέρδη που είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά.
Τι είναι ένα παράδειγμα μάρκετινγκ θυγατρικών;
Ένα συνηθισμένο παράδειγμα είναι ένας κριτικός τεχνολογίας στο YouTube, ο οποίος παρέχει συνδέσμους προς τα προϊόντα που συζητά. Όταν οι θεατές κάνουν κλικ σε αυτούς τους συνδέσμους και κάνουν μια αγορά, ο σχολιαστής κερδίζει προμήθεια. Ένα άλλο παράδειγμα είναι ένας ταξιδιωτικός blogger που προτείνει ξενοδοχεία και κερδίζει ένα ποσοστό των κρατήσεων που γίνονται μέσω του μοναδικού συνδέσμου συνεργατών τους.
Πόσα μπορούν να κάνουν οι αρχάριοι στο μάρκετινγκ θυγατρικών;
Τα κέρδη για αρχάριους εμπόρους θυγατρικών μπορεί να διαφέρουν ευρέως, αλλά εδώ είναι τι δείχνουν τα πρόσφατα δεδομένα:
- Ένα σημαντικό μέρος των εμπόρων θυγατρικών (57.55%) κερδίζουν κάτω από $ 10,000 ετησίως.
- Πολλοί αρχάριοι εμπίπτουν στην κατηγορία εισοδήματος “Αρχάριοι”, συνήθως κερδίζουν μεταξύ $ 0 και $ 1,000 ανά μήνα.
- Ωστόσο, ορισμένα δεδομένα του 2023 δείχνουν πιο αισιόδοξα στοιχεία, υποδηλώνοντας ότι πολλοί συνεργάτες κερδίζουν τουλάχιστον 1,000 $ το μήνα από προσφορές κοινωνικών μέσων.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα κέρδη μπορεί να κυμαίνονται ανάλογα με παράγοντες όπως η θέση, οι δεξιότητες μάρκετινγκ, το μέγεθος του κοινού και η προσπάθεια που επενδύεται. Ενώ ορισμένοι αρχάριοι μπορεί να δουν γρήγορη επιτυχία, άλλοι μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να φτάσουν σε σημαντικά κέρδη. Όπως συμβαίνει με κάθε επιχειρηματικό εγχείρημα, τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν σημαντικά μεταξύ των ατόμων.
Είναι ακόμα κερδοφόρο το μάρκετινγκ θυγατρικών;
Ναι, το μάρκετινγκ θυγατρικών παραμένει κερδοφόρο και αυξάνεται. Τα στατιστικά στοιχεία παρουσιάζουν συνεχώς ανάπτυξη στο μάρκετινγκ θυγατρικών και δύο βασικές πτυχές δείχνουν την αξία του μάρκετινγκ θυγατρικών. Με την άνοδο του μάρκετινγκ επιρροής και τις αυξημένες διαδικτυακές αγορές, υπάρχουν άφθονες ευκαιρίες για συνεργάτες σε διάφορες θέσεις στις ευρωπαϊκές αγορές.
Ποιες δεξιότητες χρειάζεστε για το μάρκετινγκ θυγατρικών;
Οι βασικές δεξιότητες για το μάρκετινγκ θυγατρικών περιλαμβάνουν τη δημιουργία περιεχομένου για να προσελκύσετε το κοινό σας. SEO για τη βελτίωση της προβολής. μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για προώθηση. ανάλυση δεδομένων για την παρακολούθηση της απόδοσης· και βασικό σχεδιασμό ιστοσελίδων για τη δημιουργία ελκυστικών σελίδων προορισμού ή ιστότοπων. Οι ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας και δικτύωσης είναι επίσης πολύτιμες.
Πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο μάρκετινγκ affialiate;
- Επιλέξτε μια θέση
Επιλέξτε μια περιοχή ενδιαφέροντος που οι χρήστες θέλουν να αγοράσουν.
- Αγοράστε ένα όνομα τομέα και φιλοξενία ιστοσελίδων
Επιλέξτε μια εταιρεία διακομιστή που μπορείτε να εμπιστευτείτε, όπως Bluehost or SiteGround, και καταχωρίστε ένα όνομα τομέα που θα θυμούνται οι άνθρωποι.
- Κάντε τον ιστότοπό σας ζωντανό
Δημιουργήστε τον ιστότοπό σας με το WordPress ή άλλο πρόγραμμα δημιουργίας ιστότοπων.
- Συγκεντρώστε τον ιστότοπό σας
Χρησιμοποιήστε εύχρηστα στυλ και πρότυπα για να αλλάξετε τη διάταξη.
- Δημιουργία σημαντικών σελίδων
Οι βασικές σελίδες που πρέπει να συμπεριλάβετε είναι “Αρχική σελίδα”, “Πληροφορίες”, “Επικοινωνία” και “Πολιτική απορρήτου”.
- Γράψτε καλό περιεχόμενο
Γράψτε ενδιαφέροντες οδηγούς, άρθρα ή κριτικές που περιλαμβάνουν εύκολα συνδέσμους συνεργατών.
- Εγγραφείτε σε προγράμματα θυγατρικών
Συμμετέχετε σε προγράμματα θυγατρικών που θα σας βοηθήσουν, όπως το Amazon Associates ή το ShareASale.
- Κάντε το φιλικό προς το SEO
Αν θέλετε να σας βλέπουν περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και καλές τεχνικές SEO.
- Αποκτήστε επισκεψιμότητα ιστού στον ιστότοπό σας
Χρησιμοποιήστε μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κοινωνικά μέσα και άλλες μεθόδους για να προσελκύσετε άτομα στον ιστότοπό σας.
- Παρακολουθήστε την απόδοση
Παρακολουθήστε την επιτυχία με εργαλεία ανάλυσης και κάντε τις απαραίτητες αλλαγές.