19 λεπτά για ανάγνωση

AI και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Ένας πλήρης οδηγός

Η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός φέρνουν επανάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές προσελκύουν πελάτες και ενισχύουν τις πωλήσεις. Ανακαλύψτε πώς οι έξυπνες τεχνολογίες ενισχύουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών, βελτιστοποιούν τις λειτουργίες και αυξάνουν τα έσοδά τους. Μάθετε να αξιοποιείτε εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως η αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών και οι έξυπνες προτάσεις προϊόντων, για να παραμείνετε μπροστά στην ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
AI και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Ένας πλήρης οδηγός
Πηγή: Depositphotos

Ορισμός του αυτοματισμού

Αυτοματοποίηση είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την τεχνολογία που επιτρέπει την ολοκλήρωση των καθηκόντων με ελάχιστη ανθρώπινη παρέμβαση. Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, που κυμαίνονται από απλές μηχανικές διαδικασίες έως περίπλοκα συστήματα λογισμικού που έχουν σχεδιαστεί για να εκτελούν αποτελεσματικά επαναλαμβανόμενες εργασίες. Ο πρωταρχικός στόχος του αυτοματισμού είναι η ενίσχυση της συνέπειας, η μείωση του λειτουργικού κόστους και η αύξηση της παραγωγικότητας σε διάφορους κλάδους.

Ορισμός της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι ένας τομέας της επιστήμης των υπολογιστών που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι ικανά να εκτελούν εργασίες που συνήθως σχετίζονται με την ανθρώπινη νοημοσύνη. Αυτό περιλαμβάνει λειτουργίες όπως η αντίληψη, η συλλογιστική, η επίλυση προβλημάτων, η μάθηση και η κατανόηση της φυσικής γλώσσας. Οι μηχανές είναι σε θέση να μαθαίνουν από την εμπειρία και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις μέσω της χρήσης αλγορίθμων και μεγάλων συνόλων δεδομένων σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

Σημασία του αυτοματισμού και της τεχνητής νοημοσύνης στις σύγχρονες βιομηχανίες

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης είναι απαραίτητη στις σύγχρονες βιομηχανίες:

  • Βελτιωμένη αποδοτικότητα: Ο αυτοματισμός απλοποιεί τις διαδικασίες, επιτρέποντας την ολοκλήρωση των εργασιών με ταχύτερο ρυθμό χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα. Αυτό προωθείται περαιτέρω από την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία διευκολύνει την πιο έξυπνη λήψη αποφάσεων μέσω της ανάλυσης δεδομένων.
  • Μείωση κόστους: Οι οργανισμοί μπορούν να μειώσουν σημαντικά τις λειτουργικές τους δαπάνες βελτιστοποιώντας την κατανομή των πόρων και ελαχιστοποιώντας τη χειρωνακτική εργασία.
  • Βελτιωμένη ακρίβεια: Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης ενισχύουν την ακρίβεια των προβλέψεων και των αναλύσεων, ενώ τα αυτοματοποιημένα συστήματα μετριάζουν το ανθρώπινο λάθος.
  • Επεκτασιμότητα: Η αυτοματοποίηση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επεκτείνουν γρήγορα τις δραστηριότητές τους χωρίς αναλογική αύξηση του αριθμού των εργαζομένων, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσαρμοστεί στις εξελισσόμενες απαιτήσεις μαθαίνοντας από νέα δεδομένα.
  • Καινοτομία: Διευκολύνοντας την ανάπτυξη προηγουμένως ανέφικτων επιχειρηματικών μοντέλων και υπηρεσιών, η συνέργεια μεταξύ αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης προωθεί την καινοτομία.
Robot checking laptop

Source: Depositphotos

Βασικές διαφορές μεταξύ αυτοματισμού και AI

Σκοπός:

  • Ο αυτοματισμός επικεντρώνεται στην αποτελεσματική εκτέλεση προκαθορισμένων εργασιών.
  • Η τεχνητή νοημοσύνη στοχεύει στην αναπαραγωγή των ανθρώπινων γνωστικών λειτουργιών και στην προσαρμογή σε νέες πληροφορίες.

Περιπλοκότητα:

  • Η αυτοματοποίηση περιλαμβάνει συνήθως απλές διαδικασίες που συμμορφώνονται με τους καθιερωμένους κανονισμούς.
  • Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (AI) γίνονται όλο και πιο περίπλοκα, με την ικανότητα να μαθαίνουν από τα δεδομένα και να βελτιώνουν τις δυνατότητές τους με την πάροδο του χρόνου.

Προσαρμοστικότητα:

  • Τα αυτοματοποιημένα συστήματα είναι στατικά και απαιτούν επαναπρογραμματισμό για να φιλοξενήσουν τροποποιήσεις.
  • Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ικανή να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα και συνθήκες, καθιστώντας την έτσι δυναμική.

Πεδίο εργασιών:

  • Η αυτοματοποίηση περιορίζεται συνήθως σε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
  • Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ικανή να επιβλέπει ένα ευρύτερο φάσμα ευθυνών που απαιτούν λήψη αποφάσεων και συλλογιστική.

Η σχέση μεταξύ αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης

Ενώ ο αυτοματισμός μπορεί να λειτουργήσει χωρίς AI, η ενσωμάτωση του AI δημιουργεί «έξυπνο αυτοματισμό». Αυτός ο συνδυασμός ενισχύει τη λειτουργική αποδοτικότητα καθώς τα συστήματα μαθαίνουν από το περιβάλλον τους και προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Οι οργανισμοί πρέπει να κατανοήσουν τις διαφορές μεταξύ AI και αυτοματισμού για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά αυτές τις τεχνολογίες. Η τεχνητή νοημοσύνη προσθέτει ευφυΐα που ενισχύει την προσαρμοστικότητα και τη λήψη αποφάσεων σε όλες τις εφαρμογές, ενώ η αυτοματοποίηση εξορθολογίζει τις διαδικασίες.

Εφαρμογές Αυτοματισμού και Τεχνητής Νοημοσύνης

Αυτοματισμοί Επιχειρήσεων

Ο επιχειρηματικός αυτοματισμός ή αυτοματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών (BPA), χρησιμοποιεί τεχνολογία για την αυτοματοποίηση και την επιτάχυνση των λειτουργιών ενός οργανισμού. Αυτή η στρατηγική βελτιώνει την απόδοση της εταιρείας, μειώνει τη χειρωνακτική εργασία και ενισχύει την αποτελεσματικότητα.

  • AI στην αυτοματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών
  • Παραδείγματα εργαλείων αυτοματισμού AI
  • Μελέτες περιπτώσεων: Επιτυχημένες υλοποιήσεις
Robot in the middle

Source: Depositphotos

Βασικά χαρακτηριστικά του αυτοματισμού επιχειρήσεων

  • Βελτιστοποίηση διαδικασιών: Η αυτοματοποίηση των επιχειρήσεων βοηθά στη μετάφραση των συμβατικών χειροκίνητων διαδικασιών σε αυτοματοποιημένες ροές εργασίας, διευκολύνοντας έτσι πιο αποτελεσματικές λειτουργίες μεταξύ των τμημάτων. Αυτό καλύπτει την αυτοματοποίηση των εργασιών, συμπεριλαμβανομένων των παραγγελιών πωλήσεων, της διαχείρισης σχέσεων πελατών και της πρόσληψης προσωπικού.
  • Η μειωμένη απαίτηση για ανθρώπινη συμμετοχή σε επαναλαμβανόμενες εργασίες βοηθά τους οργανισμούς να κατανέμουν πιο σωστά τους πόρους τους. Οι εργασίες μεγάλου όγκου με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα που καθίστανται δυνατές από λύσεις αυτοματισμού συμβάλλουν στην επιτάχυνση των διαδικασιών και στη μείωση των λαθών.
  • Οι πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα επιτρέπουν στις εταιρείες να συνδυάζουν εύκολα λύσεις αυτοματισμού αιχμής με τρέχοντα συστήματα, διατηρώντας έτσι μια συνεπή εικόνα σημαντικών δεδομένων. Παρέχοντας πρακτικές πληροφορίες δεδομένων, αυτή η ενσωμάτωση ενισχύει τη λήψη αποφάσεων.
  • Επεκτασιμότητα: Τα συστήματα αυτοματισμού επιχειρήσεων έχουν σχεδιαστεί για να αναπτύσσονται μαζί με μια εταιρεία, διασφαλίζοντας έτσι ότι οι διαδικασίες παραμένουν αποτελεσματικές καθώς μεγαλώνει. Η διατήρηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε συνεχώς μεταβαλλόμενες αγορές εξαρτάται από αυτήν την ευελιξία.
  • Βελτιωμένη εμπειρία πελατών: Η αυτοματοποίηση των λειτουργιών που απευθύνονται στους πελάτες εγγυάται την αποτελεσματική διαχείριση των εισιτηρίων υποστήριξης και τη γρήγορη απάντηση σε ερωτήσεις, βελτιώνοντας έτσι την παροχή υπηρεσιών. Η αφοσίωση και η ικανοποίηση των πελατών προκύπτουν από αυτό.

Τύποι αυτοματισμού επιχειρήσεων

  • Η ρομποτική αυτοματοποίηση διεργασιών (RPA) είναι μια τεχνική με την οποία τα «ρομπότ» λογισμικού εκτελούν επαναλαμβανόμενες εργασίες που στερούνται της απαιτούμενης ανθρώπινης διαίσθησης. Ιδιαίτερα χρήσιμη σε εργασίες back-office, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής δεδομένων και της επεξεργασίας τιμολόγησης, είναι αυτή η τεχνολογία.
  • Αυτοματοποίηση ροής εργασίας: Η αυτοματοποίηση σύνθετων λειτουργιών σε διάφορα τμήματα ή συστήματα βελτιώνει τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα της εταιρείας.
  • Ευφυής αυτοματισμός: Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης με τον παραδοσιακό αυτοματισμό βοηθά στη διαχείριση μη δομημένων δεδομένων και στην εκτέλεση πιο δύσκολων λειτουργιών λήψης αποφάσεων. Τα συστήματα ευφυούς αυτοματισμού μπορούν να μάθουν από μοτίβα δεδομένων και να τροποποιήσουν τις λειτουργίες τους.

Οφέλη του αυτοματισμού επιχειρήσεων

  1. Η μείωση του αριθμού των χειρωνακτικών εργασιών και των λαθών θα βοηθούσε τις εταιρείες να μειώσουν δραστικά το κόστος λειτουργίας τους.
  2. Η αυτοματοποίηση βοηθά τους εργαζόμενους να επικεντρωθούν σε πιο χρήσιμες δραστηριότητες , επιτρέποντας τη διαχείριση των καθημερινών ευθυνών.
  3. Τα αυτοματοποιημένα συστήματα τηρούν ακριβή αρχεία και επιτρέπουν τους ελέγχους, διασφαλίζοντας έτσι τη συμμόρφωση.

Η σύγχρονη οργανωτική στρατηγική βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στον αυτοματισμό των επιχειρήσεων, επειδή επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στρατηγικά την τεχνολογία, βελτιώνοντας τελικά την εμπειρία των πελατών, μειώνοντας το κόστος και ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα.

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) μεταμορφώνει το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών, εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες και αυξάνοντας τις πωλήσεις. Ακολουθεί μια ανάλυση του τρόπου με τον οποίο αυτές οι τεχνολογίες αναδιαμορφώνουν τη βιομηχανία.

  • Εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών: Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης εξετάζουν τα δεδομένα των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων όσων έχουν εξετάσει και αγοράσει, για να δημιουργήσουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων. Παρέχοντας στους καταναλωτές εκπτώσεις που ταιριάζουν στις προτιμήσεις τους, αυτή η εξατομίκευση τους κάνει πιο ευτυχισμένους και αυξάνει τα ποσοστά μετατροπής.
  • Chatbots που υποστηρίζονται από AI: Τα chatbots, τα οποία είναι έξυπνοι εικονικοί βοηθοί, είναι διαθέσιμα 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και χειρίζονται άμεσα αιτήματα πελατών και απαντούν σε ερωτήσεις. Τα chatbots βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς μπορούν να βοηθήσουν αμέσως και να απελευθερώσουν ανθρώπινους υπαλλήλους για να χειριστούν πιο δύσκολα προβλήματα.

Εξορθολογισμός λειτουργιών ηλεκτρονικού καταστήματος

  • Αποτελεσματική διαχείριση αποθεμάτων:  Η χρήση προγνωστικών αναλύσεων που υποστηρίζονται από AI για τη σωστή πρόβλεψη της ζήτησης θα βοηθήσει τις εταιρείες να αποφύγουν είτε υπερβολικά είτε ανεπαρκή επίπεδα αποθεμάτων. Οι λύσεις αυτοματισμού απλοποιούν τις λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως η συμπλήρωση και η αναπλήρωση παραγγελιών, μειώνοντας έτσι το κόστος και τα χειροποίητα ποσοστά σφάλματος.
  • Στρατηγικές δυναμικής τιμολόγησης:  Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τα συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να εφαρμόζουν ευκολότερα δυναμικά συστήματα τιμολόγησης. Αυτές οι τακτικές βασίζονται στις διακυμάνσεις της ζήτησης, την ανταγωνιστική τιμολόγηση και τις τάσεις της βιομηχανίας. Αυτή η προσαρμοστικότητα επιτρέπει στα καταστήματα να παράγουν τα περισσότερα χρήματα από τη βελτίωση του προγράμματος τιμών σε πραγματικό χρόνο.

Αύξηση πωλήσεων μέσω εξατομικευμένων προτάσεων και bot συνομιλίας

  • Τμηματοποίηση πελατών: Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στις εταιρείες να χωρίζονται σε ομάδες ανάλογα με τη συμπεριφορά, επιτρέποντας έτσι στους εμπόρους να σχεδιάζουν πιο επιτυχημένες καμπάνιες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και ενισχύουν τις πωλήσεις. Οι προσπάθειες προώθησης είναι πιο αποτελεσματικές όταν είναι ακριβώς στοχευμένες.
  • Απάτης: Τα συστήματα υπολογιστών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη παρακολουθούν τις συναλλαγές για να εντοπίσουν τυχόν ασυνήθιστες τάσεις και να βοηθήσουν στην αποφυγή απάτης. Αυτό επιτρέπει τον εντοπισμό της απάτης σε πραγματικό χρόνο, προστατεύοντας έτσι τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις. Οι πελάτες που επιστρέφουν συχνά εξαρτώνται από αυτήν την ασφάλεια, καθώς αυξάνει την αξιοπιστία των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός μετασχηματίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενισχύοντας την αποδοτικότητα της εταιρείας και διατηρώντας τους καταναλωτές αφοσιωμένους. Οι εταιρείες που αξιοποιούν αυτές τις τεχνολογίες αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών, εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες και κλείνοντας τις πωλήσεις σε μια ολοένα και πιο ψηφιακή αγορά.

Τεχνολογίες πίσω από τον αυτοματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη

Οι τεχνολογίες πίσω από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι ζωτικής σημασίας για τον μετασχηματισμό διαφόρων βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έχουμε γράψει μια σύντομη επισκόπηση βασικών τεχνολογιών όπως η μηχανική μάθηση, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και η ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (RPA), μαζί με τις εφαρμογές τους στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Applications of Machine learning

Source: Javatpoint

Μηχανική μάθηση και ανάλυση δεδομένων

Η μηχανική μάθηση (ML) είναι ένας εξειδικευμένος κλάδος της τεχνητής νοημοσύνης που είναι αφιερωμένος στη δημιουργία αλγορίθμων που επιτρέπουν στους υπολογιστές να μαθαίνουν και να κάνουν προβλέψεις βάσει δεδομένων. Η ML απασχολείται στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου για:

  • Πληροφορίες πελατών: Η διαδικασία ανάλυσης της αγοραστικής συμπεριφοράς για τον εντοπισμό τάσεων και προτιμήσεων, διευκολύνοντας έτσι την ανάπτυξη εξατομικευμένων στρατηγικών μάρκετινγκ.
  • Εντοπισμός απάτης: Η παρακολούθηση των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο για τον εντοπισμό ανωμαλιών και την πρόληψη δόλιων δραστηριοτήτων.
  • Διαχείριση αποθεμάτων: Βοηθώντας τους λιανοπωλητές να βελτιστοποιήσουν τα επίπεδα προσφοράς προβλέποντας τη ζήτηση προϊόντων με βάση ιστορικά δεδομένα πωλήσεων.

Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας στον Αυτοματισμό

Οι μηχανές είναι ικανές να κατανοούν και να ερμηνεύουν τον ανθρώπινο λόγο μέσω της χρήσης της Επεξεργασίας Φυσικού Λόγου (NLP). Είναι απαραίτητο για τη βελτίωση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες με:

  • Chatbots και εικονικοί βοηθοί: Το NLP είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τα chatbots, τα οποία είναι ικανά να εμπλέκουν τους καταναλωτές σε φυσικές συνομιλίες, να παρέχουν άμεση υποστήριξη και να απαντούν σε ερωτήσεις. Αυτό ενισχύει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών αυτοματοποιώντας την επίλυση των ερωτήσεων ρουτίνας.
  • Ανάλυση συναισθήματος: Η διαδικασία αξιολόγησης του δημόσιου αισθήματος σχετικά με προϊόντα ή μάρκες αναλύοντας τα σχόλια των καταναλωτών από κριτικές ή κοινωνικά μέσα, επιτρέποντας έτσι στις εταιρείες να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ όπως απαιτείται.

Ρομποτική αυτοματοποίηση διεργασιών (RPA)

Η ρομποτική αυτοματοποίηση διεργασιών (RPA) είναι η διαδικασία αυτοματοποίησης επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων που εκτελούνται συνήθως από ανθρώπους από ρομπότ λογισμικού. Η RPA χρησιμοποιείται στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους ακόλουθους σκοπούς:

  • Επεξεργασία παραγγελιών: Με την ενσωμάτωση με συστήματα αποθέματος, πύλες πληρωμής και παρόχους αποστολής, η διαδικασία εκπλήρωσης παραγγελιών είναι αυτοματοποιημένη, μειώνοντας έτσι τον χρόνο επεξεργασίας και τα σφάλματα.
  • Εισαγωγή και διαχείριση δεδομένων: Το RPA είναι ικανό να διαχειρίζεται μεγάλους όγκους εργασιών εισαγωγής δεδομένων, όπως η ενημέρωση πληροφοριών προϊόντος ή η διαχείριση βάσεων δεδομένων πελατών, απελευθερώνοντας έτσι τους υπαλλήλους για την εκτέλεση πιο σύνθετων εργασιών.

Η ενσωμάτωση της αυτόνομης αυτοματοποίησης διαδικασιών, της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και της μηχανικής μάθησης αλλάζει το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτές οι τεχνολογίες βελτιστοποιούν τις λειτουργίες αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενα καθήκοντα, βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών μέσω εξατομικευμένων αλληλεπιδράσεων και αυξάνουν τις πωλήσεις προσφέροντας αξιοποιήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η αξιοποίηση αυτών των εξελιγμένων τεχνολογιών θα είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να διατηρήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Benefits of AI

Source: Depositphotos

Οφέλη από την ενσωμάτωση AI με αυτοματοποίηση

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) με τον αυτοματισμό προσφέρει πολλά οφέλη που μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολουθούν ορισμένα βασικά πλεονεκτήματα:

  • Αυξημένη αποδοτικότητα
  • Μειωμένα σφάλματα
  • Εξοικονόμηση κόστους
  • Βελτιωμένη ανάλυση δεδομένων
  • Βελτιωμένο UX
  • Κλιμάκωση
  • Καινοτομίαβ και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης με την αυτοματοποίηση μεταμορφώνει τις επιχειρηματικές λειτουργίες ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα, μειώνοντας τα σφάλματα και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών. Στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι τεχνολογίες αυτές δεν είναι απλώς πλεονεκτικές· Είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας σε μια ταχέως εξελισσόμενη αγορά. Η υιοθέτηση της αυτοματοποίησης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στους οργανισμούς να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες τους και να προωθούν αποτελεσματικά την ανάπτυξη.

Προκλήσεις και εκτιμήσεις

Η ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) παρουσιάζει σημαντικές προκλήσεις και προβληματισμούς που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι οργανισμοί για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ακολουθούν ορισμένα βασικά ζητήματα:

Ανησυχία για το απόρρητο και την ασφάλεια

  • Διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων: Η χρήση ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης σημαίνει επεξεργασία πολλών προσωπικών δεδομένων, γεγονός που προκαλεί ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια. Όπως και ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR), οι ομάδες πρέπει να συμμορφώνονται με τις οδηγίες για να αποτρέψουν τους χάκερ και άλλους κακούς παράγοντες από την πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών.
  • Κυβερνοεπιθέσεις: Τα αυτοματοποιημένα συστήματα θα πρέπει να μπορούν να εισέρχονται σε συστήματα και να σας κρατούν ασφαλείς. Εάν τα μέτρα ασφαλείας είναι ανεπαρκή, τα ευαίσθητα δεδομένα μπορούν να τεθούν σε κίνδυνο, οδηγώντας σε οικονομικές απώλειες και ζημιά στη φήμη.
Algorithmic Bias in AI Systems

Source: Depositphotos

Αλγοριθμική μεροληψία σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης

  • Συστηματικά σφάλματα: Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη ξανά και ξανά παράγουν άδικα αποτελέσματα. Ένα παράδειγμα αυτού δίνει σε μια ομάδα περισσότερη βαρύτητα από μια άλλη, ανάλογα με τα διαστρεβλωμένα δεδομένα προπόνησης. Αυτό το ονομάζουμε αλγοριθμική μεροληψία. Οι αλγόριθμοι πρόσληψης, για παράδειγμα, μπορεί ακούσια να ευνοήσουν μέλη συγκεκριμένων ομάδων εάν διδάσκονται χρησιμοποιώντας μεροληπτικά ιστορικά δεδομένα.
  • Αντίκτυπος στη λήψη αποφάσεων: Οι προκατειλημμένοι αλγόριθμοι μπορούν να διαιωνίσουν τις υπάρχουσες ανισότητες σε κρίσιμους τομείς όπως οι προσλήψεις, ο δανεισμός και η επιβολή του νόμου.
  • Αντιμετώπιση της προκατάληψης: Οι οργανισμοί πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγικές για τον εντοπισμό και τον μετριασμό της μεροληψίας, ειδικά μέσω ποικίλης δειγματοληψίας δεδομένων και διαφανών αλγορίθμων. Αυτό περιλαμβάνει τον τακτικό έλεγχο αλγορίθμων για να διασφαλιστεί ότι δεν ενισχύουν τις κοινωνικές προκαταλήψεις.

Επιπτώσεις στην απασχόληση και τη δυναμική του εργατικού δυναμικού

  • Μετατόπιση εργασίας: Η άνοδος της αυτοματοποίησης εγείρει ανησυχίες σχετικά με την μετατόπιση θέσεων εργασίας, καθώς οι μηχανές αναλαμβάνουν καθήκοντα που παραδοσιακά εκτελούνται από ανθρώπους. Ενώ η αυτοματοποίηση μπορεί να ενισχύσει την παραγωγικότητα, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε σημαντική μείωση του εργατικού δυναμικού σε ορισμένους τομείς.
  • Κενά δεξιοτήτων: Καθώς οι τεχνολογίες αυτοματισμού εξελίσσονται, υπάρχει αυξανόμενη ανάγκη για εργατικό δυναμικό εξειδικευμένο στη διαχείριση και την εργασία παράλληλα με αυτές τις τεχνολογίες. Οι οργανισμοί πρέπει να επενδύσουν σε προγράμματα επανεκπαίδευσης για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους να μεταβούν σε νέους ρόλους που απαιτούν προηγμένες δεξιότητες.
  • Δυναμική εργατικού δυναμικού: Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού μπορεί να μετατοπίσει τη δυναμική του εργατικού δυναμικού, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες, καθιστώντας παράλληλα ορισμένους ρόλους παρωχημένους. Οι εταιρείες πρέπει να πλοηγηθούν προσεκτικά σε αυτές τις αλλαγές για να διατηρήσουν το ηθικό και τη δέσμευση των εργαζομένων.

Η αντιμετώπιση των προκλήσεων που σχετίζονται με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού είναι ζωτικής σημασίας για τους οργανισμούς που στοχεύουν στην αποτελεσματική αξιοποίηση αυτών των τεχνολογιών. Δίνοντας προτεραιότητα στο απόρρητο των δεδομένων, μετριάζοντας την αλγοριθμική μεροληψία και προετοιμάζοντας τις αλλαγές στο εργατικό δυναμικό, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τους πιθανούς κινδύνους. Αυτή η προορατική προσέγγιση όχι μόνο θα ενισχύσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, αλλά και θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη τόσο μεταξύ των καταναλωτών όσο και των εργαζομένων.

Μελλοντικές τάσεις στον αυτοματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη

Καθοδηγούμενο από τις μεταβαλλόμενες εταιρικές ανάγκες και τις τεχνολογικές ανακαλύψεις, το σκηνικό της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) αλλάζει γρήγορα. Ακολουθούν οι βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης το 2024 και μετά:

  1. Σύγκλιση RPA και BPM στο πλαίσιο της τεχνητής νοημοσύνης

Οι εταιρείες συνδυάζουν όλο και περισσότερο τη ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (RPA) με τη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών (Bpm) και την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες πλατφόρμες ευφυούς αυτοματισμού (IA). Αυτή η σύγκλιση επιτρέπει στα bots να αυτοματοποιούν πιο δύσκολες εργασίες, καθώς και να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να κατανοούν σωστά τα μη δομημένα δεδομένα. Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις θέλουν να συγχωνεύσουν πολλές τεχνολογίες σε μία πλατφόρμα IA.

  1. Επέκταση σε μη παραδοσιακούς τομείς

Η έξυπνη αυτοματοποίηση εισβάλλει σε βιομηχανίες που παραδοσιακά βασίζονται στην ανθρώπινη εργασία, όπως οι τράπεζες και η υγειονομική περίθαλψη. Οι αλλαγές στη νομοθεσία και οι τεχνολογικές εξελίξεις οδηγούν τις εταιρείες να υιοθετήσουν αυτοματοποιημένες λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα.

  1. Τυποποιημένες τεχνικές ηθικού αυτοματισμού

Οι εταιρείες επικεντρώνονται σε ηθικά πρότυπα, διακυβέρνηση και τυποποίηση έργων αυτοματισμού, καθώς η IA γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία κέντρων αριστείας RPA για την παρακολούθηση έργων αυτοματισμού και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις ESG και τη βιωσιμότητα.

  1. Πολυτροπικές λύσεις αυτοκινήτων

Μεταξύ άλλων τεχνολογιών αυτοματισμού, καθώς η τάση της πολυτροπικής αυτοματοποίησης επιταχύνεται, οι οργανισμοί θα χρησιμοποιούν πλατφόρμες εφαρμογών χαμηλού κώδικα (LCAP), μηχανική μάθηση (ML) και παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (GI). Αυτή η προσέγγιση διευκολύνει την καλύτερα συντονισμένη στρατηγική αυτοματισμού μεταξύ διαφόρων τμημάτων.

  1. Συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης γενετικά

Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη γίνεται όλο και πιο σημαντική στις πρωτοβουλίες αυτοματοποίησης, καθώς οι εταιρείες επιθυμούν να αναπτύξουν μοντέλα που μπορούν να αυτοματοποιήσουν διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας εγγράφων και των αλληλεπιδράσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η τεχνολογία έχει ως στόχο να αυξήσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα και να μειώσει την ανάγκη για ανθρώπινη συμμετοχή στις καθημερινές εργασίες.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία Αυτοματισμός και AI
  1. Έξυπνη αύξηση

Η επαυξημένη νοημοσύνη βρίσκεται στο επίκεντρο, καθώς ενισχύει αντί να αντικαθιστά την ανθρώπινη λήψη αποφάσεων. Αυτή η συμβιωτική σχέση ενισχύει την εξυπηρέτηση πελατών χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες διαχείρισης δεδομένων της τεχνητής νοημοσύνης.

  1. Αυτοματοποίηση αυτοεξυπηρέτησης

Η εκτεταμένη αυτοματοποίηση αυτοεξυπηρέτησης διατηρεί τον κεντρικό έλεγχο για το προσωπικό IT, ενώ οι τελικοί χρήστες ολοκληρώνουν τις εργασίες μόνοι τους. Αυτή η τάση αυξάνει την παραγωγή μειώνοντας τους χρόνους αναμονής για τις απαιτήσεις πληροφορικής.

  1. Προηγμένη Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας

Οι τεχνολογίες NLP αποτελούν μέρος των συστημάτων αυτοματισμού που αποσκοπούν στη βελτίωση της επαφής ανθρώπου-ρομπότ. Τα προηγμένα bots NLP βελτιώνουν την ικανότητα υποστήριξης πελατών προσδιορίζοντας τις απαιτήσεις των χρηστών, παρέχουν βοήθεια και εκτελούν εργασίες ανάλογα με την εισαγωγή φυσικής γλώσσας.

  1. Κυβέρνηση και συμμόρφωση

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά για τη διαχείριση των κινδύνων που συνδέονται με ηθικά ζητήματα, παραβιάσεις ασφαλείας και μεροληψίες, τα αποτελεσματικά κυβερνητικά συστήματα αυξάνονται σε σημασία. Οι επιχειρήσεις θα ακολουθήσουν τις κατευθυντήριες γραμμές διακυβέρνησης και θα συνεργαστούν με τους προμηθευτές για να διασφαλίσουν ηθικές πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτές οι τάσεις υπογραμμίζουν την ανάγκη των επιχειρήσεων να αλλάξουν τις στρατηγικές τους για να αξιοποιήσουν κατάλληλα αυτές τις ανακαλύψεις, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τα ζητήματα που επιφέρουν και δείχνοντας μια μεταβατική εποχή αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης.

Business analytics dashboard with holographic data displays

Source: Depositphotos

Προτεινόμενα εργαλεία για επιχειρήσεις

  • Πλατφόρμες ανάπτυξης chatbot: Εργαλεία όπως το Chatsimple επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προσαρμοσμένα chatbots χωρίς κωδικοποίηση.
  • Λογισμικό αυτοματισμού: Πλατφόρμες που ενσωματώνουν RPA με δυνατότητες AI για τον εξορθολογισμό των επιχειρηματικών διαδικασιών.
  • Εργαλεία ανάλυσης AI: Λύσεις που αξιοποιούν τη μηχανική εκμάθηση για ανάλυση δεδομένων και παραγωγή πληροφοριών.

Εκθέσεις του κλάδου σχετικά με τις τάσεις και τις καινοτομίες

  1. Η Gartner αναφέρει τις τάσεις της τεχνητής νοημοσύνης: Τακτικά δημοσιευμένες πληροφορίες σχετικά με την υιοθέτηση τεχνολογιών AI σε διάφορους κλάδους.
  2. Μελέτες McKinsey Global Institute: Προσφέρει ολοκληρωμένες αναλύσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η αυτοματοποίηση αναδιαμορφώνει το εργατικό δυναμικό και τις επιχειρηματικές στρατηγικές.
  3. Forrester Research Publications: Επικεντρώνεται στον αντίκτυπο των τεχνολογιών αυτοματισμού στην εμπειρία του πελάτη και τη λειτουργική αποδοτικότητα.

Αυτοί οι πόροι παρέχουν μια σταθερή βάση για άτομα και επιχειρήσεις που επιθυμούν να μάθουν και να εφαρμόσουν αποτελεσματικά τεχνολογίες AI και αυτοματισμού.

Η ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι πλέον προαιρετική· είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να ευδοκιμήσουν στο σημερινό περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς. Υιοθετώντας μια στρατηγική προσέγγιση, επενδύοντας στο εργατικό δυναμικό σας, αξιοποιώντας αποτελεσματικά τα δεδομένα και εστιάζοντας στην εμπειρία χρήστη, οι οργανισμοί μπορούν να ξεκλειδώσουν το πλήρες δυναμικό αυτών των τεχνολογιών. Αδράξτε αυτή την ευκαιρία να καινοτομήσετε, να βελτιώσετε τη λειτουργική αποδοτικότητα και να διατηρήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο σας.

FAQ about AI

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση AI για αυτοματοποίηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

  1. Εξατομίκευση σε κλίμακα: Η τεχνητή νοημοσύνη προσαρμόζει τα μηνύματα με βάση τις προτιμήσεις των πελατών, αυξάνοντας την αφοσίωση.
  2. Βελτιστοποιημένοι χρόνοι αποστολής: Η τεχνητή νοημοσύνη προβλέπει τις καλύτερες στιγμές για την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενισχύοντας τα ποσοστά ανοίγματος.
  3. Αυτοματοποιημένη τμηματοποίηση: Η δυναμική τμηματοποίηση κοινού εξασφαλίζει στοχευμένα μηνύματα.
  4. Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Η τεχνητή νοημοσύνη προτείνει βελτιώσεις για τις γραμμές θέματος και το περιεχόμενο με βάση τα δεδομένα απόδοσης.
  5. Βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI): Η βελτιωμένη στόχευση και εξατομίκευση οδηγούν σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και χαμηλότερο κόστος.

Πώς να βελτιστοποιήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών με AI και αυτοματοποίηση;

  1. Χρησιμοποιήστε εργαλεία AI: Εφαρμόστε πλατφόρμες όπως το LeadIQ και το Drift για αυτοματοποιημένη προσέγγιση και διαχείριση δυνητικών πελατών.
  2. Αυτοματοποιήστε τη βαθμολογία δυνητικών πελατών: Χρησιμοποιήστε τη μηχανική μάθηση για να αξιολογήσετε δυνητικούς πελάτες με βάση τη συμπεριφορά.
  3. Εξατομίκευση καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Lyne AI για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κλίμακα.
  4. Εφαρμογή Chatbots: Αναπτύξτε bot συνομιλίας AI για πιστοποίηση δυνητικών πελατών σε πραγματικό χρόνο σε ιστότοπους.
  5. Ανάλυση δεδομένων: Αξιοποιήστε τα αναλυτικά στοιχεία AI για να βελτιώσετε τις στρατηγικές στόχευσης και να βελτιώσετε την ποιότητα των δυνητικών πελατών.

Πώς ωφελούν οι εταιρείες διανομής αυτοματοποίησης και τεχνητής νοημοσύνης;

  1. Βελτιστοποίηση διαχείρισης αποθεμάτων: Η παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο μειώνει το υπερβολικό απόθεμα και τα αποθέματα.
  2. Επιτάχυνση εκπλήρωσης παραγγελιών: Οι βελτιωμένες διαδικασίες οδηγούν σε ταχύτερες παραδόσεις.
  3. Ενεργοποίηση προληπτικής συντήρησης: Η τεχνητή νοημοσύνη παρακολουθεί τον εξοπλισμό για να αποτρέψει δαπανηρούς χρόνους διακοπής λειτουργίας.
  4. Βελτίωση βελτιστοποίησης διαδρομής: Οι αλγόριθμοι βελτιώνουν τον προγραμματισμό της εφοδιαστικής, μειώνοντας το κόστος των καυσίμων.
  5. Βελτίωση του ποιοτικού ελέγχου: Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης εντοπίζουν γρήγορα ελαττώματα, ελαχιστοποιώντας τις επιστροφές.

Πώς θα επηρεάσει η τεχνητή νοημοσύνη τον αυτοματισμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μάρκετινγκ;

Το AI πρόκειται να μεταμορφώσει σημαντικά τον αυτοματισμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μάρκετινγκ με διάφορους τρόπους:

  1. Υπερ-εξατομίκευση: Το AI επιτρέπει την προηγμένη εξατομίκευση αναλύοντας τα δεδομένα πελατών για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου, προτάσεων και προσφορών, ενισχύοντας την αφοσίωση και τα ποσοστά μετατροπών.
  2. Βελτιστοποιημένοι χρόνοι αποστολής: Οι αλγόριθμοι AI μπορούν να καθορίσουν τους καλύτερους χρόνους αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση τις μεμονωμένες συμπεριφορές των παραληπτών, ελαχιστοποιώντας την κόπωση των email και μεγιστοποιώντας τα ποσοστά ανοίγματος.
  3. Αυτοματοποιημένη δημιουργία περιεχομένου: Το Generative AI μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία συναρπαστικών γραμμών θέματος και περιεχομένου email, εξορθολογίζοντας τη δημιουργική διαδικασία διασφαλίζοντας παράλληλα τη συνάφεια.
  4. Προγνωστική ανάλυση: Το AI μπορεί να προβλέψει τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των πελατών, επιτρέποντας στους εμπόρους να στέλνουν έγκαιρα, σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ευθυγραμμίζονται με το ταξίδι του πελάτη.
  5. Ενισχυμένη δοκιμή A / B: Το AI διευκολύνει πιο αποτελεσματικές δοκιμές A / B αναλύοντας τις απαντήσεις για τη βελτιστοποίηση μελλοντικών καμπανιών, βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση.
  6. Αποδοτικότητα κόστους: Ο αυτοματισμός μειώνει τις χειρωνακτικές εργασίες, επιτρέποντας στους εμπόρους να επικεντρωθούν στη στρατηγική και τη δημιουργικότητα, μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος.

Ποιοι τύποι θέσεων εργασίας απειλούνται από την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση;

  1. Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών: Αντικαταστάθηκε από chatbots και αυτοματοποιημένα συστήματα.
  2. Ρόλοι διαχείρισης: Οι εργασίες εισαγωγής δεδομένων και προγραμματισμού μπορούν να αυτοματοποιηθούν.
  3. Εργάτες Μεταποίησης: Ρομπότ αναλαμβάνουν εργασίες γραμμής συναρμολόγησης.
  4. Θέσεις Λιανικής: Οι ταμίες και οι υπάλληλοι αποθεμάτων αντιμετωπίζουν πτώση λόγω των περιπτέρων αυτοεξυπηρέτησης.
  5. Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες: Οι λογιστές και οι λογιστές βρίσκονται σε κίνδυνο καθώς η τεχνητή νοημοσύνη χειρίζεται υπολογισμούς και ανάλυση δεδομένων.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εγκαινιάζει το Threads Creator Hub

Ο νέος κόμβος δημιουργών Threads της Meta προσφέρει θεμελιώδεις οδηγίες για την έναρξη και την ανάπτυξη της παρουσίας σας στην πλατφόρμα. Ενώ προσφέρει θεμελιώδη καθοδήγηση σχετικά με τη ρύθμιση λογαριασμού και την προσαρμογή ροής μέσω της ενσωμάτωσης του Instagram, ο πόρος στερείται λεπτομερών πληροφοριών που υποστηρίζονται από δεδομένα. Ο κόμβος περιλαμβάνει σημειώσεις σχετικά με τις […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+