3 λεπτά για ανάγνωση

Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές

Μια έρευνα του 2024 από την Akeneo αποκάλυψε ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση προϊόντων, ιδιαίτερα στη διαχείριση πληροφοριών προϊόντων. Αυτό περιλαμβάνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να διασφαλίσουν ότι οι λεπτομέρειες των προϊόντων τους είναι ακριβείς, ολοκληρωμένες, ενημερωμένες και συνεπείς σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες. Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 650 επαγγελματίες B2B από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία, επικεντρώθηκε σε βασικούς τομείς διαχείρισης προϊόντων B2B που πρέπει να κατακτήσουν οι επιχειρήσεις. Αυτές οι προκλήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν τη διαχείριση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων προϊόντων, την αυτοματοποίηση διαδικασιών, την προώθηση της ομαδικής συνεργασίας, την έγκαιρη κυκλοφορία προϊόντων και τη διασφάλιση της κανονιστικής συμμόρφωσης στις πρακτικές διαχείρισης προϊόντων B2B.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές
Πηγή: Depositphotos

Η ψηφιοποίηση αναδιαμορφώνει τις προσδοκίες

Ένα εντυπωσιακό 90% των επιχειρήσεων B2B σχεδιάζουν να επεκτείνουν τη στρατηγική ψηφιακών πωλήσεών τους τα επόμενα δύο χρόνια, υποδεικνύοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός γίνεται κορυφαία επιχειρηματική προτεραιότητα. Οι πελάτες B2B αναμένουν όλο και περισσότερο επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, εξατομίκευση και απρόσκοπτες ψηφιακές αλληλεπιδράσεις παρόμοιες με τις εμπειρίες των καταναλωτών τους. Τα δημοφιλή ψηφιακά κανάλια περιλαμβάνουν πύλες αυτοεξυπηρέτησης, κοινωνικά μέσα και ιστότοπους προϊόντων.

Οι εταιρείες B2B πρέπει να προσαρμοστούν στις προσδοκίες των πελατών που απαιτούν ευκολία και εξατομίκευση παρόμοια με τις εμπειρίες B2C.

Explore critical B2B product management challenges and innovative solutions for 2024. Learn how to streamline processes and boost efficiency.

Source: Akeneo

Διαχείριση πληροφοριών προϊόντων: Η κύρια πρόκληση

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η διαχείριση ακριβών και ολοκληρωμένων πληροφοριών για τα προϊόντα παραμένει βασικό ζήτημα. Η έρευνα εντόπισε τα κύρια σημεία πόνου, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής αυτοματισμού και τεχνητής νοημοσύνης (37%), της ομαδικής συνεργασίας (31%) και της έγκαιρης κυκλοφορίας προϊόντων (28%).

Παρά την αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών όπως τα συστήματα διαχείρισης πληροφοριών προϊόντων (PIM) και η τεχνητή νοημοσύνη, το 40% των εταιρειών εξακολουθούν να διαχειρίζονται τα δεδομένα προϊόντων με μη αυτόματο τρόπο. Κατά μέσο όρο, μια εταιρεία B2B χρειάζεται δύο εβδομάδες για να συλλέξει δεδομένα προϊόντων για κυκλοφορία στην αγορά, με τον εμπλουτισμό δεδομένων να διαρκεί ακόμη περισσότερο.

Κανονισμοί Αργή πρόοδος διαχείρισης προϊόντων B2B

Οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν προκλήσεις κανονιστικής συμμόρφωσης, με το 99% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ζητήματα συμμόρφωσης. Οι βασικές ανησυχίες περιλαμβάνουν τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού, τη συνέπεια των δεδομένων προϊόντων και τη δυνατότητα εντοπισμού (SEO). Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών συμμόρφωσης εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για το 45% των επιχειρήσεων, επιβραδύνοντας συχνά την κυκλοφορία προϊόντων.

Η εμπειρία είναι υψίστης σημασίας

Η εστίαση στην παροχή ελκυστικών και συνεπών εμπειριών προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες B2B. Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων αναφέρουν τις επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις και τις μετατροπές ως οφέλη από πληροφορίες προϊόντων υψηλής ποιότητας. Το βασικό περιεχόμενο προϊόντος που εκτιμάται από τους πελάτες περιλαμβάνει:

  1. Σαφώς γραμμένες περιγραφές προϊόντων (79%)
  2. Τεχνικά φυλλάδια (78%)
  3. Πληροφορίες εγγύησης (75%)
  4. Αναφορές πελατών (75%)
A 2024 survey by Akeneo has revealed that nearly all B2B companies face significant challenges in product management, particularly in managing product information. This encompasses the difficulties firms encounter in ensuring their product details are accurate, comprehensive, up-to-date, and consistent across various channels and platforms.

Source: Akeneo

Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, η διατήρηση ποιοτικών πληροφοριών προϊόντων σε όλα τα ψηφιακά κανάλια είναι απαραίτητη για την ικανοποίηση των πελατών.

Όπως και στο τμήμα B2C, αξίζει να παρακολουθείτε νέες καινοτομίες που βελτιώνουν την εμπειρία αγορών. Τα παραδοσιακά e-shops, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα. Στο μέλλον, συνιστάται να λάβετε υπόψη και τις προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες.

Με τα ψηφιακά κανάλια να αντιπροσωπεύουν ήδη σχεδόν το 50% των εσόδων B2B, η συνεχής επέκταση σε πολυκαναλικές στρατηγικές, η ενσωμάτωση IoT και η προσαρμόσιμη αρχιτεκτονική θα είναι απαραίτητες για τη μελλοντική ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι έμποροι B2B σταματούν να μετρούν τις καμπάνιες επωνυμίας μόνο μέσω εμφανίσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι έμποροι B2B σταματούν να μετρούν τις καμπάνιες επωνυμίας μόνο μέσω εμφανίσεων

Οι περισσότερες ομάδες μάρκετινγκ B2B σήμερα αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα – πώς να εξηγήσουν στον CFO γιατί επενδύουν σε καμπάνιες επωνυμίας όταν τα αποτελέσματά τους δεν μπορούν να μετρηθούν όπως το μάρκετινγκ απόδοσης. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το LinkedIn, η κατάσταση αλλάζει και οι εταιρείες αναζητούν νέες μετρήσεις που μπορούν να συνδέσουν το […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η εμπιστοσύνη γίνεται κορυφαία προτεραιότητα για το 94% των εμπόρων
4 λεπτά για ανάγνωση

Η εμπιστοσύνη γίνεται κορυφαία προτεραιότητα για το 94% των εμπόρων

Σύμφωνα με την έρευνα αναφοράς του LinkedIn για το 2025, το 94% των εμπόρων B2B πιστεύουν ότι η εμπιστοσύνη γίνεται η κορυφαία προτεραιότητα για να είναι επιτυχημένη μια επιχείρηση. Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες και περιελάμβανε 1.500 άτομα, δείχνει ότι οι οργανισμοί δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε τεχνικές που δημιουργούν αξιοπιστία παρά σε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις

Τα ευρήματα του LinkedIn αποκαλύπτουν ότι το 81% των διαφημίσεων B2B αποτυγχάνουν να τραβήξουν επαρκή προσοχή ή να οδηγήσουν σε ανάκληση. Η πλατφόρμα ανακοινώνει νέα έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των αγοραστών, μαζί με βελτιωμένες δυνατότητες για ζωντανές εκδηλώσεις και διευρυμένες λειτουργίες LinkedIn Accelerate, οι οποίες περιλαμβάνουν διαφημίσεις βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη και πρόσθετους στόχους […]