
Απενεργοποίηση σχολίων σε διαφημίσεις
Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που πρέπει να παρατηρήσουν οι έμποροι είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης σχολίων κάτω από διαφημιστικές αναρτήσεις στο Facebook και το Instagram. Αυτή η λειτουργία δοκιμάζεται επί του παρόντος με περιορισμένο αριθμό εταιρειών και θα μπορούσε να είναι πολύ χρήσιμη για επωνυμίες που εκτελούν ευαίσθητες καμπάνιες ή αντιμετωπίζουν αμφιλεγόμενα θέματα.
Απενεργοποιώντας τα σχόλια, οι εταιρείες μπορούν να διατηρήσουν καλύτερα τον έλεγχο του μηνύματος και της αντίληψης της επωνυμίας τους. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελές κατά τη διάρκεια σημαντικών προωθητικών εκδηλώσεων, λανσαρισμάτων προϊόντων ή επικοινωνίας κρίσης.

Source: Meta
Έλεγχος των διαφημίσεων στις ροές προφίλ
Η Meta επεκτείνει επίσης τις επιλογές για τον έλεγχο του πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Πέρυσι, επέκτειναν την προβολή διαφημίσεων σε προσωπικά προφίλ τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Ωστόσο, αυτό προκάλεσε διαμάχη, καθώς οι μάρκες συνδέονταν άμεσα με τα προφίλ.
Τώρα, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να καθορίσουν πού μπορούν ή δεν μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.
«Πέρυσι, παρουσιάσαμε την επιλογή για τις επιχειρήσεις να προβάλλουν διαφημίσεις σε προφίλ Facebook και Instagram, κάτι που αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες, ενώ είναι βαθιά αφοσιωμένοι. Για να παρέχουμε στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με τα προφίλ στα οποία μπορεί να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, δοκιμάσαμε τη δυνατότητα αποκλεισμού της εμφάνισης των διαφημίσεών τους σε συγκεκριμένα προφίλ Instagram χρησιμοποιώντας μια “λίστα αποκλεισμένων εκδοτών”», εξηγεί η Meta.
Βελτιωμένες ενσωματώσεις και επαλήθευση τρίτων
Καθώς οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για καλύτερο έλεγχο του πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, η Meta ενισχύει την ενσωμάτωση τρίτων συνεργαζόμενη με εταιρείες όπως η Integral Ad Science (IAS).
Αυτό θα επεκτείνει τον έλεγχο σχετικά με το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις στο Feed and Reels, μέσω μιας λίστας αποκλεισμένου περιεχομένου. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν κατηγορίες που θέλουν να αποκλείσουν, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια της επωνυμίας. Σε δοκιμές, αυτά τα εργαλεία έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά στη βελτίωση της καταλληλότητας των διαφημίσεων. Η Meta σχεδιάζει να επεκτείνει αυτήν τη λειτουργικότητα το 2025 μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών και της ανάλυσης. Έχουν επίσης επιταχύνει τη διαθεσιμότητα δεδομένων κατά περισσότερο από 75% για ταχύτερη επαλήθευση των τοποθετήσεων διαφημίσεων.

Source: Meta
Ευκολότερη διαχείριση των ρυθμίσεων διαφημίσεων
Ενώ η Meta παρουσιάζει αυτά τα εργαλεία ως επωφελή για τους διαφημιζόμενους, είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό μια απάντηση στις μακροχρόνιες απαιτήσεις της αγοράς για μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο καλωσορίζει αυτές τις αλλαγές, αλλά η επιτυχία αυτών των εργαλείων θα εξαρτηθεί από την απόδοσή τους σε πραγματικές συνθήκες.