3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους

Το Meta Ad Control εισήγαγε αρκετά νέα εργαλεία και ενημερώσεις για να παρέχει στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλειας των διαφημίσεών τους στο Facebook και το Instagram. Αυτό εκπληρώνει τη δέσμευσή τους για την προστασία του εμπορικού σήματος. Πώς θα επηρεάσουν πραγματικά αυτές οι αλλαγές τους διαφημιζόμενους;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Meta Ad Control: Νέες δυνατότητες για διαφημιζόμενους
Πηγή: Depositphotos

Απενεργοποίηση σχολίων σε διαφημίσεις

Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που πρέπει να παρατηρήσουν οι έμποροι είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης σχολίων κάτω από διαφημιστικές αναρτήσεις στο Facebook και το Instagram. Αυτή η λειτουργία δοκιμάζεται επί του παρόντος με περιορισμένο αριθμό εταιρειών και θα μπορούσε να είναι πολύ χρήσιμη για επωνυμίες που εκτελούν ευαίσθητες καμπάνιες ή αντιμετωπίζουν αμφιλεγόμενα θέματα.

Απενεργοποιώντας τα σχόλια, οι εταιρείες μπορούν να διατηρήσουν καλύτερα τον έλεγχο του μηνύματος και της αντίληψης της επωνυμίας τους. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελές κατά τη διάρκεια σημαντικών προωθητικών εκδηλώσεων, λανσαρισμάτων προϊόντων ή επικοινωνίας κρίσης.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

Έλεγχος των διαφημίσεων στις ροές προφίλ

Η Meta επεκτείνει επίσης τις επιλογές για τον έλεγχο του πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις. Πέρυσι, επέκτειναν την προβολή διαφημίσεων σε προσωπικά προφίλ τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Ωστόσο, αυτό προκάλεσε διαμάχη, καθώς οι μάρκες συνδέονταν άμεσα με τα προφίλ.

Τώρα, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να καθορίσουν πού μπορούν ή δεν μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.

«Πέρυσι, παρουσιάσαμε την επιλογή για τις επιχειρήσεις να προβάλλουν διαφημίσεις σε προφίλ Facebook και Instagram, κάτι που αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες, ενώ είναι βαθιά αφοσιωμένοι. Για να παρέχουμε στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με τα προφίλ στα οποία μπορεί να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, δοκιμάσαμε τη δυνατότητα αποκλεισμού της εμφάνισης των διαφημίσεών τους σε συγκεκριμένα προφίλ Instagram χρησιμοποιώντας μια “λίστα αποκλεισμένων εκδοτών”», εξηγεί η Meta.

Βελτιωμένες ενσωματώσεις και επαλήθευση τρίτων

Καθώς οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για καλύτερο έλεγχο του πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, η Meta ενισχύει την ενσωμάτωση τρίτων συνεργαζόμενη με εταιρείες όπως η Integral Ad Science (IAS).

Αυτό θα επεκτείνει τον έλεγχο σχετικά με το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις στο Feed and Reels, μέσω μιας λίστας αποκλεισμένου περιεχομένου. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν κατηγορίες που θέλουν να αποκλείσουν, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια της επωνυμίας. Σε δοκιμές, αυτά τα εργαλεία έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά στη βελτίωση της καταλληλότητας των διαφημίσεων. Η Meta σχεδιάζει να επεκτείνει αυτήν τη λειτουργικότητα το 2025 μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών και της ανάλυσης. Έχουν επίσης επιταχύνει τη διαθεσιμότητα δεδομένων κατά περισσότερο από 75% για ταχύτερη επαλήθευση των τοποθετήσεων διαφημίσεων.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

Ευκολότερη διαχείριση των ρυθμίσεων διαφημίσεων

Το Meta Ad Control προσφέρει πλέον έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις προτιμήσεις καταλληλότητας για διαφημίσεις μέσω ενημερώσεων στο Κέντρο ασφάλειας και καταλληλότητας επωνυμίας. Το εργαλείο παρέχει ένα πιο κεντρικό πλαίσιο, όπου οι διαφημιζόμενοι μπορούν εύκολα να διαχειριστούν ρυθμίσεις, όπως φίλτρα αποθέματος και αποκλεισμένες λίστες εκδοτών. Οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν πλέον να διασφαλίζουν ότι οι ρυθμίσεις προστασίας επωνυμίας εφαρμόζονται πιο γρήγορα, εξοικονομώντας χρόνο, διατηρώντας παράλληλα αυστηρό έλεγχο στις τοποθετήσεις των διαφημίσεών τους.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να αμφισβητήσουν την εμφάνιση των διαφημίσεών τους είναι μέσω βελτιώσεων στο Κέντρο ασφάλειας και καταλληλότητας επωνυμίας. Το εργαλείο διαθέτει έναν σαφέστερο πίνακα ελέγχου, όπου οι διαφημιζόμενοι μπορούν να διαχειρίζονται πιο εύκολα ρυθμίσεις, όπως φίλτρα περιεχομένου και λίστες αποκλεισμένων εκδοτών.

Ενώ η Meta παρουσιάζει αυτά τα εργαλεία ως επωφελή για τους διαφημιζόμενους, είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό μια απάντηση στις μακροχρόνιες απαιτήσεις της αγοράς για μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο καλωσορίζει αυτές τις αλλαγές, αλλά η επιτυχία αυτών των εργαλείων θα εξαρτηθεί από την απόδοσή τους σε πραγματικές συνθήκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+