3 λεπτά για ανάγνωση

Meta Reels: Μεταμορφώνοντας τη διαφήμιση με βασικά δεδομένα και πρακτικές

Στον πιο πρόσφατο οδηγό της Meta, ανακαλύπτουμε πώς οι επωνυμίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τα Meta Reels για να ενισχύσουν τις καμπάνιες μάρκετινγκ και να επιτύχουν πραγματικά αποτελέσματα. Ακολουθεί μια σύνοψη των πιο σημαντικών γεγονότων και συστάσεων που πρέπει να γνωρίζει κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής σχετικά με αυτήν την ισχυρή μορφή βίντεο.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Meta Reels: Μεταμορφώνοντας τη διαφήμιση με βασικά δεδομένα και πρακτικές
Πηγή: Depositphotos

Πώς το Reels προσεγγίζει τους πελάτες

Οι αριθμοί μιλούν ξεκάθαρα – 3,24 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες Meta καθημερινά, με το βίντεο να αποτελεί περισσότερο από το 60% του χρόνου που αφιερώνεται στις πλατφόρμες Facebook και Instagram. Το Reels αντιπροσωπεύει συγκεκριμένα περίπου το ήμισυ του συνολικού χρόνου που αφιερώνεται στο Instagram. Οι χρήστες μοιράζονται επίσης τροχούς περισσότερες από 3,5 δισεκατομμύρια φορές την ημέρα, υπογραμμίζοντας τις ιογενείς δυνατότητες αυτής της μορφής.

Επιχειρηματικός αντίκτυπος των τροχών

Για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα στατιστικά στοιχεία είναι καίριας σημασίας:

  • Το 85% των ανθρώπων άρχισαν να ακολουθούν μια επιχείρηση αφού παρακολούθησαν τροχούς
  • Το 79% των ανθρώπων αγόρασαν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αφού παρακολούθησαν τροχούς

Η έρευνα της Meta έδειξε περαιτέρω ότι η προσθήκη Instagram Reels σε υπάρχουσες καμπάνιες αύξησε σημαντικά τις επισκέψεις σελίδας (97%), την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι (97%) και τις αγορές (90%).

Οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν διαφημίσεις Reels πέτυχαν 14% υψηλότερο μέσο όρο και 24% υψηλότερη μέση ενίσχυση επωνυμίας σε σύγκριση με τις κανονικές καμπάνιες.

Meta Reels: The E-commerce Game-Changer Backed by Data

Source: Meta: Reels-Ads-Guide

Τρεις βασικοί κανόνες για τη δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων Reels

  1. Χρησιμοποιήστε κατακόρυφο βίντεο σε αναλογία 9:16: Το Reels είναι μια μορφή πλήρους οθόνης, επομένως είναι σημαντικό να προσαρμόσετε ανάλογα τη διαφήμισή σας. Μπορείτε να περικόψετε το βίντεό σας στη σωστή αναλογία απευθείας από τη Διαχείριση διαφημίσεων Meta.
  2. Να προσθέτετε πάντα ήχο: Η μουσική, η εκφώνηση ή τα ηχητικά εφέ είναι βασικοί παράγοντες επιτυχίας. Η Meta προσφέρει μια δωρεάν συλλογή ήχων όπου θα βρείτε ήχους που δημιουργήθηκαν ειδικά για τροχούς.
  3. Σεβαστείτε την ασφαλή ζώνη: Διατηρήστε το κάτω μέρος (35%) της διαφήμισής σας απαλλαγμένο από βασικά στοιχεία, κείμενο και λογότυπα, ώστε να μην καλύπτονται από τα στοιχεία ελέγχου διεπαφής Reels.

Αποδεδειγμένη απόδοση βελτιστοποιημένων τροχών

Η Meta αναφέρει ότι οι διαφημίσεις βίντεο 9:16 με ήχο στην ασφαλή ζώνη είχαν, κατά μέσο όρο, 34,5% χαμηλότερο κόστος ανά αποτέλεσμα από τις διαφημίσεις με εικόνα και 15% χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με βίντεο που δεν ήταν σε αναλογία 9:16 ή δεν περιείχαν ήχο. Οι καμπάνιες με διαφημίσεις βελτιστοποιημένες για Reels επιτυγχάνουν 101% (2x) υψηλότερη προβολή στην τοποθέτηση Reels.

Συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου

Μια έρευνα έδειξε ότι το 55% των ανθρώπων συμφωνούν ότι οι δημιουργοί στο Reels τους βοηθούν να ανακαλύψουν νέες επωνυμίες και το 53% των ανθρώπων είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν εάν προωθείται από έναν δημιουργό στο Reels. Η Meta συνιστά να χρησιμοποιείτε το marketplace δημιουργών στο Instagram για να βρίσκετε δημιουργούς και να συνεργάζεστε με αυτούς.

Meta Reels

Source: about.fb.com

Αυτά τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι το Reels δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά ένα αποτελεσματικό εργαλείο για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που θέλουν να αυξήσουν την προβολή και τις μετατροπές τους. Το πιο σημαντικό μάθημα είναι να ακολουθήσετε βασικές τεχνικές προδιαγραφές και να εστιάσετε στη δημιουργία περιεχομένου που είναι διασκεδαστικό, σχετικό και εύπεπτο.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+