
Πώς το Reels προσεγγίζει τους πελάτες
Οι αριθμοί μιλούν ξεκάθαρα – 3,24 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες Meta καθημερινά, με το βίντεο να αποτελεί περισσότερο από το 60% του χρόνου που αφιερώνεται στις πλατφόρμες Facebook και Instagram. Το Reels αντιπροσωπεύει συγκεκριμένα περίπου το ήμισυ του συνολικού χρόνου που αφιερώνεται στο Instagram. Οι χρήστες μοιράζονται επίσης τροχούς περισσότερες από 3,5 δισεκατομμύρια φορές την ημέρα, υπογραμμίζοντας τις ιογενείς δυνατότητες αυτής της μορφής.
Επιχειρηματικός αντίκτυπος των τροχών
Για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα στατιστικά στοιχεία είναι καίριας σημασίας:
- Το 85% των ανθρώπων άρχισαν να ακολουθούν μια επιχείρηση αφού παρακολούθησαν τροχούς
- Το 79% των ανθρώπων αγόρασαν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αφού παρακολούθησαν τροχούς
Η έρευνα της Meta έδειξε περαιτέρω ότι η προσθήκη Instagram Reels σε υπάρχουσες καμπάνιες αύξησε σημαντικά τις επισκέψεις σελίδας (97%), την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι (97%) και τις αγορές (90%).
Οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν διαφημίσεις Reels πέτυχαν 14% υψηλότερο μέσο όρο και 24% υψηλότερη μέση ενίσχυση επωνυμίας σε σύγκριση με τις κανονικές καμπάνιες.

Source: Meta: Reels-Ads-Guide
Τρεις βασικοί κανόνες για τη δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων Reels
- Χρησιμοποιήστε κατακόρυφο βίντεο σε αναλογία 9:16: Το Reels είναι μια μορφή πλήρους οθόνης, επομένως είναι σημαντικό να προσαρμόσετε ανάλογα τη διαφήμισή σας. Μπορείτε να περικόψετε το βίντεό σας στη σωστή αναλογία απευθείας από τη Διαχείριση διαφημίσεων Meta.
- Να προσθέτετε πάντα ήχο: Η μουσική, η εκφώνηση ή τα ηχητικά εφέ είναι βασικοί παράγοντες επιτυχίας. Η Meta προσφέρει μια δωρεάν συλλογή ήχων όπου θα βρείτε ήχους που δημιουργήθηκαν ειδικά για τροχούς.
- Σεβαστείτε την ασφαλή ζώνη: Διατηρήστε το κάτω μέρος (35%) της διαφήμισής σας απαλλαγμένο από βασικά στοιχεία, κείμενο και λογότυπα, ώστε να μην καλύπτονται από τα στοιχεία ελέγχου διεπαφής Reels.
Αποδεδειγμένη απόδοση βελτιστοποιημένων τροχών
Η Meta αναφέρει ότι οι διαφημίσεις βίντεο 9:16 με ήχο στην ασφαλή ζώνη είχαν, κατά μέσο όρο, 34,5% χαμηλότερο κόστος ανά αποτέλεσμα από τις διαφημίσεις με εικόνα και 15% χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με βίντεο που δεν ήταν σε αναλογία 9:16 ή δεν περιείχαν ήχο. Οι καμπάνιες με διαφημίσεις βελτιστοποιημένες για Reels επιτυγχάνουν 101% (2x) υψηλότερη προβολή στην τοποθέτηση Reels.
Συνεργασία με δημιουργούς περιεχομένου
Μια έρευνα έδειξε ότι το 55% των ανθρώπων συμφωνούν ότι οι δημιουργοί στο Reels τους βοηθούν να ανακαλύψουν νέες επωνυμίες και το 53% των ανθρώπων είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν εάν προωθείται από έναν δημιουργό στο Reels. Η Meta συνιστά να χρησιμοποιείτε το marketplace δημιουργών στο Instagram για να βρίσκετε δημιουργούς και να συνεργάζεστε με αυτούς.

Source: about.fb.com
Αυτά τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι το Reels δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά ένα αποτελεσματικό εργαλείο για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που θέλουν να αυξήσουν την προβολή και τις μετατροπές τους. Το πιο σημαντικό μάθημα είναι να ακολουθήσετε βασικές τεχνικές προδιαγραφές και να εστιάσετε στη δημιουργία περιεχομένου που είναι διασκεδαστικό, σχετικό και εύπεπτο.