
Η επιρροή της συμμετοχής στον αθλητισμό
Με τους χρήστες παγκοσμίως να ξοδεύουν πάνω από 25 εκατομμύρια λεπτά καταναλώνοντας αθλητικό περιεχόμενο στο Spotlight, το αθλητικό περιεχόμενο παρέμεινε το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας.
Με το 93% των Αμερικανών Snapchatters να αναφέρουν στενότερους δεσμούς με τις αγαπημένες τους ομάδες και αθλητές μέσω των ακόλουθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η επιρροή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στο αθλητικό fandom ήταν ιδιαίτερα σαφής.

Source: Newsroom.snap.com
Προσεγγίζοντας νέους ορίζοντες στην επαυξημένη πραγματικότητα
Όσον αφορά τις διαφημίσεις, τις διαφημίσεις Snap και τους φακούς AR, οι λειτουργίες AR του Snapchat έδειξαν αξιοσημείωτες μετρήσεις αφοσίωσης, δημιουργώντας πέντε φορές περισσότερη ενεργή προσοχή από αυτές άλλων πλατφορμών κοινωνικών μέσων.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι Venom: The Last Dance και Bojangles ήταν οι κορυφαίοι χορηγούμενοι φακοί, ενώ οι Pink Dog, Soft Filter και Scribble World 2 ήταν οι πιο δημοφιλείς φακοί χωρίς χορηγία.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χρήστες του Bitmoji ενδιαφέρονταν ιδιαίτερα για τους φακούς της Pepsi και της Applebee.
Καινοτομία στην ομορφιά και τη μόδα
Με 113 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως να έχουν τουλάχιστον μία εμπειρία με χορηγούμενους φακούς ομορφιάς, η πλατφόρμα είδε μια έκρηξη στο περιεχόμενο ομορφιάς. Στο Spotlight, οι λάτρεις της ομορφιάς είδαν σχετικό περιεχόμενο για περισσότερες από 262 εκατομμύρια ώρες.
Είναι ενδιαφέρον ότι οι δοκιμές κραγιόν και eyeliner είχαν χρόνους παιχνιδιού που ήταν 16% και 14% μεγαλύτεροι, αντίστοιχα, από τα μέσα ποσοστά αφοσίωσης.
Με τα φαρδιά στυλ να κυριαρχούν στα κορυφαία είδη ένδυσης, οι τάσεις της μόδας Bitmoji αντικατοπτρίζουν τα γούστα του πραγματικού κόσμου. Μέσω εικονικών δοκιμών, πολυτελείς ετικέτες όπως Dior, Stone Island, Chopard και Cartier έχουν χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας για να μειώσουν το εμπόδιο εισόδου για ακριβή μόδα.
Εμπειρίες με φαγητό και ταξίδια
Οι χρήστες ενθουσιάστηκαν με το περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια, το οποίο συγκέντρωσε πάνω από 73 εκατομμύρια ώρες προβολής στο Spotlight παγκοσμίως. Μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως το Hilton και το Marriott, καθώς και τα κρατικά πάρκα της Καλιφόρνιας και τα πάρκα της Νέας Υόρκης, ήταν δημοφιλείς προορισμοί στις ΗΠΑ.
Σημαντική αφοσίωση σχετικά με το φαγητό καταγράφηκε επίσης από την πλατφόρμα, καθώς οι χρήστες κατέγραψαν 75 εκατομμύρια check-in και 896 εκατομμύρια επισκέψεις σε εστιατόρια κατά τη διάρκεια του έτους.

Source: Newsroom.snap.com
Ψυχαγωγία και μουσική
Με το 79% των Αμερικανών χρηστών να αναγνωρίζονται ως ένθερμοι λάτρεις της μουσικής, η μουσική συνέχισε να αποτελεί σημαντικό μέρος της εμπειρίας του Snapchat.
Δημοφιλή τραγούδια για την παραγωγή περιεχομένου περιελάμβαναν σύγχρονες επιτυχίες όπως το “MILLION DOLLAR BABY” του Tommy Richman και διαχρονικές μελωδίες όπως το “Friday I’m in Love” των The Cure. Η Katy Perry και ο Charli XCX είχαν τους πιο κοινούς χορηγούμενους φακούς για τη μουσική.
Ανάπτυξη πλατφόρμας και πληθυσμοί
Με περισσότερους από τους μισούς χρήστες του στις Ηνωμένες Πολιτείες να είναι 25 ετών και άνω, το Snapchat έχει γίνει μια πλατφόρμα πολλών γενεών σε μόλις 13 χρόνια. Με μέσο πενταετές ποσοστό διατήρησης 90% για χρήστες που ολοκληρώνουν το πρώτο έτος, η πλατφόρμα συνεχίζει να διατηρεί εντυπωσιακή αφοσίωση χρηστών.
Το 95% των καθημερινών χρηστών χρησιμοποιούν πολλές καρτέλες σε μία μόνο περίοδο σύνδεσης, υποδεικνύοντας ότι η αφοσίωση εξακολουθεί να είναι υψηλή σε όλες τις λειτουργίες.
Το 2024, 578 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως συγκέντρωσαν πάνω από 118 εκατομμύρια ώρες προβολής περιεχομένου που σχετίζεται με γονείς, αποδεικνύοντας τη σημαντική δημοτικότητά του.
Πρωτοφανής ανάπτυξη σε όλους τους τομείς
Το Snapchat συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή δημιουργικότητα και την κοινωνική συνδεσιμότητα. Από την αθλητική συμμετοχή έως τις εξελίξεις στην επαυξημένη πραγματικότητα, τις καινοτομίες ομορφιάς έως το παγκόσμιο ταξιδιωτικό υλικό, η πλατφόρμα έχει δείξει εκπληκτική επέκταση σε όλους τους τομείς.
Το Snapchat όχι μόνο διατηρεί την ηγετική του θέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά καθιερώνει επίσης νέα σημεία αναφοράς για την ψηφιακή συμμετοχή με την ελκυστικότητά του σε πολλές γενιές, τα εξαιρετικά ποσοστά διατήρησης χρηστών και τη συνεχή τεχνολογική καινοτομία.
Αυτές οι επιτυχίες αντικατοπτρίζουν τη συνεχή αφοσίωση του Snapchat στη δημιουργία σημαντικών συνδέσεων και καλλιτεχνικής έκφρασης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς οι χρήστες περιμένουν τις προσαρμοσμένες ανακεφαλαιώσεις τους στο τέλος του έτους στις 17 Δεκεμβρίου.