4 λεπτά για ανάγνωση

Snapchat 2024: 850 εκατομμύρια χρήστες οδηγούν 5X AR Engagement

Σύμφωνα με το Newsroom του Snapchat, με περισσότερους από 850 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, η ακμάζουσα κοινότητα του Snapchat έχει διαμορφώσει μια ακόμη απίστευτη χρονιά κοινωνικής σύνδεσης και ψηφιακής καινοτομίας καθώς το 2024 φτάνει στο τέλος του. Τώρα ας εξετάσουμε τα κύρια θέματα και γεγονότα που διαμόρφωσαν το Snapchat το 2024.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Snapchat 2024: 850 εκατομμύρια χρήστες οδηγούν 5X AR Engagement
Πηγή: Depositphotos

Η επιρροή της συμμετοχής στον αθλητισμό

Με τους χρήστες παγκοσμίως να ξοδεύουν πάνω από 25 εκατομμύρια λεπτά καταναλώνοντας αθλητικό περιεχόμενο στο Spotlight, το αθλητικό περιεχόμενο παρέμεινε το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας.

Με το 93% των Αμερικανών Snapchatters να αναφέρουν στενότερους δεσμούς με τις αγαπημένες τους ομάδες και αθλητές μέσω των ακόλουθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η επιρροή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στο αθλητικό fandom ήταν ιδιαίτερα σαφής.

Snapchat

Source: Newsroom.snap.com

Προσεγγίζοντας νέους ορίζοντες στην επαυξημένη πραγματικότητα

Όσον αφορά τις διαφημίσεις, τις διαφημίσεις Snap και τους φακούς AR, οι λειτουργίες AR του Snapchat έδειξαν αξιοσημείωτες μετρήσεις αφοσίωσης, δημιουργώντας πέντε φορές περισσότερη ενεργή προσοχή από αυτές άλλων πλατφορμών κοινωνικών μέσων.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι Venom: The Last Dance και Bojangles ήταν οι κορυφαίοι χορηγούμενοι φακοί, ενώ οι Pink Dog, Soft Filter και Scribble World 2 ήταν οι πιο δημοφιλείς φακοί χωρίς χορηγία.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χρήστες του Bitmoji ενδιαφέρονταν ιδιαίτερα για τους φακούς της Pepsi και της Applebee.

Καινοτομία στην ομορφιά και τη μόδα

Με 113 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως να έχουν τουλάχιστον μία εμπειρία με χορηγούμενους φακούς ομορφιάς, η πλατφόρμα είδε μια έκρηξη στο περιεχόμενο ομορφιάς. Στο Spotlight, οι λάτρεις της ομορφιάς είδαν σχετικό περιεχόμενο για περισσότερες από 262 εκατομμύρια ώρες.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι δοκιμές κραγιόν και eyeliner είχαν χρόνους παιχνιδιού που ήταν 16% και 14% μεγαλύτεροι, αντίστοιχα, από τα μέσα ποσοστά αφοσίωσης.

Με τα φαρδιά στυλ να κυριαρχούν στα κορυφαία είδη ένδυσης, οι τάσεις της μόδας Bitmoji αντικατοπτρίζουν τα γούστα του πραγματικού κόσμου. Μέσω εικονικών δοκιμών, πολυτελείς ετικέτες όπως Dior, Stone Island, Chopard και Cartier έχουν χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας για να μειώσουν το εμπόδιο εισόδου για ακριβή μόδα.

Εμπειρίες με φαγητό και ταξίδια

Οι χρήστες ενθουσιάστηκαν με το περιεχόμενο που σχετίζεται με ταξίδια, το οποίο συγκέντρωσε πάνω από 73 εκατομμύρια ώρες προβολής στο Spotlight παγκοσμίως. Μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως το Hilton και το Marriott, καθώς και τα κρατικά πάρκα της Καλιφόρνιας και τα πάρκα της Νέας Υόρκης, ήταν δημοφιλείς προορισμοί στις ΗΠΑ.

Σημαντική αφοσίωση σχετικά με το φαγητό καταγράφηκε επίσης από την πλατφόρμα, καθώς οι χρήστες κατέγραψαν 75 εκατομμύρια check-in και 896 εκατομμύρια επισκέψεις σε εστιατόρια κατά τη διάρκεια του έτους.

Snapchat around the World

Source: Newsroom.snap.com

Ψυχαγωγία και μουσική

Με το 79% των Αμερικανών χρηστών να αναγνωρίζονται ως ένθερμοι λάτρεις της μουσικής, η μουσική συνέχισε να αποτελεί σημαντικό μέρος της εμπειρίας του Snapchat.

Δημοφιλή τραγούδια για την παραγωγή περιεχομένου περιελάμβαναν σύγχρονες επιτυχίες όπως το “MILLION DOLLAR BABY” του Tommy Richman και διαχρονικές μελωδίες όπως το “Friday I’m in Love” των The Cure. Η Katy Perry και ο Charli XCX είχαν τους πιο κοινούς χορηγούμενους φακούς για τη μουσική.

Ανάπτυξη πλατφόρμας και πληθυσμοί

Με περισσότερους από τους μισούς χρήστες του στις Ηνωμένες Πολιτείες να είναι 25 ετών και άνω, το Snapchat έχει γίνει μια πλατφόρμα πολλών γενεών σε μόλις 13 χρόνια. Με μέσο πενταετές ποσοστό διατήρησης 90% για χρήστες που ολοκληρώνουν το πρώτο έτος, η πλατφόρμα συνεχίζει να διατηρεί εντυπωσιακή αφοσίωση χρηστών.

Το 95% των καθημερινών χρηστών χρησιμοποιούν πολλές καρτέλες σε μία μόνο περίοδο σύνδεσης, υποδεικνύοντας ότι η αφοσίωση εξακολουθεί να είναι υψηλή σε όλες τις λειτουργίες.

Το 2024, 578 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως συγκέντρωσαν πάνω από 118 εκατομμύρια ώρες προβολής περιεχομένου που σχετίζεται με γονείς, αποδεικνύοντας τη σημαντική δημοτικότητά του.

Πρωτοφανής ανάπτυξη σε όλους τους τομείς

Το Snapchat συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την ψηφιακή δημιουργικότητα και την κοινωνική συνδεσιμότητα. Από την αθλητική συμμετοχή έως τις εξελίξεις στην επαυξημένη πραγματικότητα, τις καινοτομίες ομορφιάς έως το παγκόσμιο ταξιδιωτικό υλικό, η πλατφόρμα έχει δείξει εκπληκτική επέκταση σε όλους τους τομείς.

Το Snapchat όχι μόνο διατηρεί την ηγετική του θέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά καθιερώνει επίσης νέα σημεία αναφοράς για την ψηφιακή συμμετοχή με την ελκυστικότητά του σε πολλές γενιές, τα εξαιρετικά ποσοστά διατήρησης χρηστών και τη συνεχή τεχνολογική καινοτομία.

Αυτές οι επιτυχίες αντικατοπτρίζουν τη συνεχή αφοσίωση του Snapchat στη δημιουργία σημαντικών συνδέσεων και καλλιτεχνικής έκφρασης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς οι χρήστες περιμένουν τις προσαρμοσμένες ανακεφαλαιώσεις τους στο τέλος του έτους στις 17 Δεκεμβρίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+