Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Κοινωνικά δίκτυα

Οι αναρτήσεις Instagram εμφανίζονται τώρα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι αναρτήσεις Instagram εμφανίζονται τώρα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google

Από σήμερα, 10 Ιουλίου 2025, κάτι σημαντικό συνέβη για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν το Instagram. Οι αναρτήσεις προϊόντων σας, το περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια και οι μαρτυρίες πελατών μπορούν πλέον να εμφανίζονται όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google – ακόμα κι αν δεν σας ακολουθούν ή δεν χρησιμοποιούν καθόλου το Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Το Facebook λανσάρει μηνύματα μάρκετινγκ στο Messenger για διατήρηση πελατών
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook λανσάρει μηνύματα μάρκετινγκ στο Messenger για διατήρηση πελατών

Οι περισσότερες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν το 90% των πελατών τους μετά την πρώτη αγορά. Ενώ οι επωνυμίες επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στην απόκτηση νέων πελατών μέσω διαφημίσεων, συχνά χάνουν την προφανή ευκαιρία να κάθονται ακριβώς στις υπάρχουσες συνομιλίες συνομιλίας τους.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Το X παρουσιάζει το μοντέλο τιμολόγησης διαφημίσεων βάσει μεγέθους
3 λεπτά για ανάγνωση

Το X παρουσιάζει το μοντέλο τιμολόγησης διαφημίσεων βάσει μεγέθους

Οι διαφημίσεις X πλήρους οθόνης πρόκειται να γίνουν ακριβές. Ο Elon Musk μόλις ανακοίνωσε ότι τα μεγαλύτερα γραφικά θα κοστίζουν περισσότερο για να εμφανιστούν, αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι προσεγγίζουν τη δημιουργική στρατηγική στην πλατφόρμα.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Κορυφαία εργαλεία και στρατηγικές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για μικρές επιχειρήσεις
8 λεπτά για ανάγνωση

Κορυφαία εργαλεία και στρατηγικές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για μικρές επιχειρήσεις

Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ένα στρατηγικό σχέδιο που να ταιριάζει με κατάλληλα εργαλεία και πλατφόρμες με κατάλληλες μορφές περιεχομένου για να προσεγγίσουν το κοινό τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Αυτός ο οδηγός παρέχει πρακτικές πληροφορίες σχετικά με ζωτικά εργαλεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μαζί με δοκιμασμένες στρατηγικές και συγκεκριμένα παραδείγματα για να βοηθήσετε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές
3 λεπτά για ανάγνωση

Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές

Η περίοδος μεταξύ 26 Δεκεμβρίου και μέσων Ιανουαρίου, γνωστή στους κύκλους μάρκετινγκ ως Q5, αντιπροσωπεύει ένα συχνά παραμελημένο χρυσωρυχείο ευκαιριών για τις μάρκες. Ενώ πολλές επιχειρήσεις ολοκληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μετά τη βιασύνη των διακοπών, αυτό το “κρυφό τρίμηνο” προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα για όσους κατανοούν τις δυνατότητές του.

Snapchat 2024: 850 εκατομμύρια χρήστες οδηγούν 5X AR Engagement
4 λεπτά για ανάγνωση

Snapchat 2024: 850 εκατομμύρια χρήστες οδηγούν 5X AR Engagement

Σύμφωνα με το Newsroom του Snapchat, με περισσότερους από 850 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, η ακμάζουσα κοινότητα του Snapchat έχει διαμορφώσει μια ακόμη απίστευτη χρονιά κοινωνικής σύνδεσης και ψηφιακής καινοτομίας καθώς το 2024 φτάνει στο τέλος του. Τώρα ας εξετάσουμε τα κύρια θέματα και γεγονότα που διαμόρφωσαν το Snapchat το 2024.