3 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Market Scope: Η πρώτη στο είδος της πλατφόρμα αναλυτικών στοιχείων ξεκινά καθώς η δραστηριότητα αναζήτησης αυξάνεται κατά 40%

Ενώ οι περισσότερες μάρκες εξακολουθούν να ρίχνουν χρήματα σε διαφημίσεις TikTok χωρίς να γνωρίζουν αν λειτουργούν πραγματικά, το TikTok μόλις αποκάλυψε μια λύση που θα μπορούσε να αλλάξει τα πάντα. TikTok Market Scope είναι μια πρώτη στο είδος της πλατφόρμα ανάλυσης που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να εντοπίζουν, να κατανοούν και να ενεργοποιούν το κοινό σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης. Αντί να πυροβολούν στο σκοτάδι, θα δουν τελικά ακριβή δεδομένα σχετικά με το ποιος αγοράζει και γιατί. Η χρονική στιγμή δεν είναι τυχαία. Δισεκατομμύρια αναζητήσεις πραγματοποιούνται στο TikTok κάθε μέρα - αύξηση άνω του 40% από πέρυσι, ωστόσο οι περισσότερες μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου εξακολουθούν να το αντιμετωπίζουν σαν μια καθαρή πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Το Market Scope υπόσχεται να μετατρέψει το TikTok από ένα κανάλι «αναγνωρισιμότητας επωνυμίας» σε μια μετρήσιμη μηχανή μάρκετινγκ απόδοσης.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Market Scope: Η πρώτη στο είδος της πλατφόρμα αναλυτικών στοιχείων ξεκινά καθώς η δραστηριότητα αναζήτησης αυξάνεται κατά 40%
Πηγή: Depositphotos

Τι είναι το TikTok Market Scope;

Με αυτό το εργαλείο, το TikTok στοχεύει να προσφέρει μια ενοποιημένη επισκόπηση της συμπεριφοράς των χρηστών, της απόδοσης οργανικού και επί πληρωμή περιεχομένου και των τρεχουσών τάσεων της αγοράς. Ο στόχος είναι να επιλυθεί το χρόνιο πρόβλημα των διαφημιζόμενων: κατακερματισμένα δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και αβεβαιότητα σχετικά με το τι πραγματικά λειτουργεί στις καμπάνιες.

Το TikTok υπόσχεται πληροφορίες σχετικά με:

  • Συμπεριφορά κοινού σε διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης αγορών
  • Ποιο περιεχόμενο αυξάνει πραγματικά τις μετατροπές και ποιο όχι
  • Υγεία επωνυμίας – συμπεριλαμβανομένου του συναισθήματος, του μεριδίου αγοράς και των τάσεων του κλάδου
  • Τάσεις προϊόντων και τιμών (αποκλειστικά για πελάτες του TikTok Shop)

Ο στόχος είναι να μετατραπεί το TikTok από ένα απλό κανάλι προσέγγισης σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα απόδοσης.

Τι ακριβώς προσφέρει το πεδίο της αγοράς

  1. Ενότητα στοιχείων κοινού Μια ενότητα που επικεντρώνεται στην κίνηση του κοινού εντός της διοχέτευσης αγορών – από την ανακάλυψη επωνυμίας έως τη μετατροπή. Επιτρέπει την προσθήκη ετικετών τμήματος κοινού και την άμεση στόχευση μέσω του TikTok Ads Manager. Ιδιαίτερα κατάλληλο για μάρκες που θέλουν να γνωρίζουν ακριβώς ποιος ανταποκρίνεται στο περιεχόμενό τους και πώς.
  2. Διαφημίσεις αξιολόγησης επωνυμίας Μια νέα μορφή διαφήμισης που στοχεύει χρήστες στο μεσαίο στάδιο της διοχέτευσης. Αυτή η ομάδα γνωρίζει ήδη τη μάρκα, αλλά δεν έχει κάνει ακόμη αγορά. Το TikTok ισχυρίζεται ότι αυτή η ομάδα έχει 14 έως 16 φορές περισσότερες πιθανότητες μετατροπής σε σύγκριση με τους χρήστες στην αρχική φάση ενδιαφέροντος. Η μορφή είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο σε επιλεγμένες αγορές.
  3. Ενότητα αντίληψης μάρκας Αυτή η ενότητα εξυπηρετεί κυρίως μεγαλύτερες μάρκες. Θα αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με την αντίληψη της επωνυμίας, τον ανταγωνισμό και ποιες αναζητήσεις και δημιουργοί έχουν αυτήν τη στιγμή απήχηση στον κλάδο σας. Μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργική ανάπτυξη ή στη δημιουργία στρατηγικής επωνυμίας.
  4. Ενότητα εμπορευμάτων (μόνο κατάστημα TikTok) Μια αποκλειστική ενότητα για πωλητές TikTok Shop. Προσφέρει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των προϊόντων, τις τάσεις της κατηγορίας, το GMV, τις τάσεις τιμολόγησης και τη ζήτηση των χρηστών. Είναι κατάλληλο για επωνυμίες που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τις προσφορές και τις τιμές τους με βάση απευθείας τα δεδομένα της πλατφόρμας.

Πώς να εξαγάγετε τη μέγιστη αξία από το εύρος αγοράς TikTok στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το TikTok Market Scope είναι ένα σαφές μήνυμα ότι η πλατφόρμα θέλει να διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο και στο μάρκετινγκ απόδοσης. Για τις επωνυμίες που χρησιμοποιούν ήδη το TikTok – ιδιαίτερα μέσω του TikTok Shop – αυτά τα νέα εργαλεία ανάλυσης θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση καμπανιών, στόχων και περιεχομένου.

Παραμένει αμφίβολο εάν αυτά τα δεδομένα θα αποδειχθούν πραγματικά χρήσιμα στην πράξη. Το TikTok εξακολουθεί να μην επιτυγχάνει το επίπεδο ακριβούς στόχευσης που προσφέρει η Meta ή η Google, αλλά το Market Scope αντιπροσωπεύει ένα βήμα προς τα εμπρός.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+