2 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του

Η εθελοντική δέσμευση του TikTok να σταματήσει να εκτελεί το πρόγραμμα ανταμοιβών TikHub Lite στα έθνη της ΕΕ-27 εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ξεκινώντας από την Ισπανία και τη Γαλλία, η εταιρεία είχε εισαγάγει για πρώτη φορά αυτό το πρόγραμμα ως μέρος μιας τροποποιημένης μορφής του κοινωνικού δικτύου TikTok Lite.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του
Πηγή: Depositphotos

Ολοκληρώνοντας διάφορες εργασίες, όπως η παρακολούθηση βίντεο, η αξιολόγηση περιεχομένου, η παρακολούθηση δημιουργών, η αποστολή προσκλήσεων σε εφαρμογές και άλλες δραστηριότητες, το σύστημα ανταμοιβών επέτρεψε στους χρήστες να συγκεντρώσουν πόντους.

Η Επιτροπή εξέτασε το πρόγραμμα ανταμοιβών υπό στενή επιθεώρηση λόγω της εισαγωγής του χωρίς προηγούμενη ολοκληρωμένη ανάλυση κινδύνου, ειδικά σε σχέση με τη δυνατότητα δημιουργίας συμπεριφορών που βασίζονται στην ανταμοιβή. Για τους νέους, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι πιο επιρρεπείς σε τέτοια χαρακτηριστικά, αυτό ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Οι μεγάλες πλατφόρμες υποχρεούνται βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (ΝΨΥ) να αξιολογούν όλους τους κινδύνους και να ενημερώνουν την Επιτροπή πριν από την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τους συστημικούς κινδύνους. Δεδομένου ότι αυτό δεν συνέβη, στις 22 Απριλίου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε να ξεκινήσει επίσημες έρευνες σχετικά με τον χειριστή του TikTok. Δύο ημέρες αργότερα, η TikTok είπε στην Επιτροπή ότι θα αναστείλει πρόθυμα την πρωτοβουλία.

Η ρυθμιστική αρχή ενέκρινε αυτή τη δέσμευση, επομένως οποιαδήποτε συμπεριφορά εναντίον της θα παραβίαζε αμέσως την DSA και θα μπορούσε να οδηγήσει σε κυρώσεις. Με την αποδοχή αυτή τερματίζονται και οι επίσημες διαδικασίες που είχαν ξεκινήσει στα τέλη Απριλίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+