2 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του

Η εθελοντική δέσμευση του TikTok να σταματήσει να εκτελεί το πρόγραμμα ανταμοιβών TikHub Lite στα έθνη της ΕΕ-27 εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ξεκινώντας από την Ισπανία και τη Γαλλία, η εταιρεία είχε εισαγάγει για πρώτη φορά αυτό το πρόγραμμα ως μέρος μιας τροποποιημένης μορφής του κοινωνικού δικτύου TikTok Lite.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του
Πηγή: Depositphotos

Ολοκληρώνοντας διάφορες εργασίες, όπως η παρακολούθηση βίντεο, η αξιολόγηση περιεχομένου, η παρακολούθηση δημιουργών, η αποστολή προσκλήσεων σε εφαρμογές και άλλες δραστηριότητες, το σύστημα ανταμοιβών επέτρεψε στους χρήστες να συγκεντρώσουν πόντους.

Η Επιτροπή εξέτασε το πρόγραμμα ανταμοιβών υπό στενή επιθεώρηση λόγω της εισαγωγής του χωρίς προηγούμενη ολοκληρωμένη ανάλυση κινδύνου, ειδικά σε σχέση με τη δυνατότητα δημιουργίας συμπεριφορών που βασίζονται στην ανταμοιβή. Για τους νέους, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι πιο επιρρεπείς σε τέτοια χαρακτηριστικά, αυτό ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Οι μεγάλες πλατφόρμες υποχρεούνται βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (ΝΨΥ) να αξιολογούν όλους τους κινδύνους και να ενημερώνουν την Επιτροπή πριν από την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τους συστημικούς κινδύνους. Δεδομένου ότι αυτό δεν συνέβη, στις 22 Απριλίου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε να ξεκινήσει επίσημες έρευνες σχετικά με τον χειριστή του TikTok. Δύο ημέρες αργότερα, η TikTok είπε στην Επιτροπή ότι θα αναστείλει πρόθυμα την πρωτοβουλία.

Η ρυθμιστική αρχή ενέκρινε αυτή τη δέσμευση, επομένως οποιαδήποτε συμπεριφορά εναντίον της θα παραβίαζε αμέσως την DSA και θα μπορούσε να οδηγήσει σε κυρώσεις. Με την αποδοχή αυτή τερματίζονται και οι επίσημες διαδικασίες που είχαν ξεκινήσει στα τέλη Απριλίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+