2 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του

Η εθελοντική δέσμευση του TikTok να σταματήσει να εκτελεί το πρόγραμμα ανταμοιβών TikHub Lite στα έθνη της ΕΕ-27 εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ξεκινώντας από την Ισπανία και τη Γαλλία, η εταιρεία είχε εισαγάγει για πρώτη φορά αυτό το πρόγραμμα ως μέρος μιας τροποποιημένης μορφής του κοινωνικού δικτύου TikTok Lite.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του
Πηγή: Depositphotos

Ολοκληρώνοντας διάφορες εργασίες, όπως η παρακολούθηση βίντεο, η αξιολόγηση περιεχομένου, η παρακολούθηση δημιουργών, η αποστολή προσκλήσεων σε εφαρμογές και άλλες δραστηριότητες, το σύστημα ανταμοιβών επέτρεψε στους χρήστες να συγκεντρώσουν πόντους.

Η Επιτροπή εξέτασε το πρόγραμμα ανταμοιβών υπό στενή επιθεώρηση λόγω της εισαγωγής του χωρίς προηγούμενη ολοκληρωμένη ανάλυση κινδύνου, ειδικά σε σχέση με τη δυνατότητα δημιουργίας συμπεριφορών που βασίζονται στην ανταμοιβή. Για τους νέους, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι πιο επιρρεπείς σε τέτοια χαρακτηριστικά, αυτό ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Οι μεγάλες πλατφόρμες υποχρεούνται βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (ΝΨΥ) να αξιολογούν όλους τους κινδύνους και να ενημερώνουν την Επιτροπή πριν από την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τους συστημικούς κινδύνους. Δεδομένου ότι αυτό δεν συνέβη, στις 22 Απριλίου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε να ξεκινήσει επίσημες έρευνες σχετικά με τον χειριστή του TikTok. Δύο ημέρες αργότερα, η TikTok είπε στην Επιτροπή ότι θα αναστείλει πρόθυμα την πρωτοβουλία.

Η ρυθμιστική αρχή ενέκρινε αυτή τη δέσμευση, επομένως οποιαδήποτε συμπεριφορά εναντίον της θα παραβίαζε αμέσως την DSA και θα μπορούσε να οδηγήσει σε κυρώσεις. Με την αποδοχή αυτή τερματίζονται και οι επίσημες διαδικασίες που είχαν ξεκινήσει στα τέλη Απριλίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU