2 λεπτά για ανάγνωση

TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του

Η εθελοντική δέσμευση του TikTok να σταματήσει να εκτελεί το πρόγραμμα ανταμοιβών TikHub Lite στα έθνη της ΕΕ-27 εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ξεκινώντας από την Ισπανία και τη Γαλλία, η εταιρεία είχε εισαγάγει για πρώτη φορά αυτό το πρόγραμμα ως μέρος μιας τροποποιημένης μορφής του κοινωνικού δικτύου TikTok Lite.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
TikTok Wonť Reward Likes στην Ευρώπη, στις Βρυξέλλες δεν άρεσε η εθιστική φύση του
Πηγή: Depositphotos

Ολοκληρώνοντας διάφορες εργασίες, όπως η παρακολούθηση βίντεο, η αξιολόγηση περιεχομένου, η παρακολούθηση δημιουργών, η αποστολή προσκλήσεων σε εφαρμογές και άλλες δραστηριότητες, το σύστημα ανταμοιβών επέτρεψε στους χρήστες να συγκεντρώσουν πόντους.

Η Επιτροπή εξέτασε το πρόγραμμα ανταμοιβών υπό στενή επιθεώρηση λόγω της εισαγωγής του χωρίς προηγούμενη ολοκληρωμένη ανάλυση κινδύνου, ειδικά σε σχέση με τη δυνατότητα δημιουργίας συμπεριφορών που βασίζονται στην ανταμοιβή. Για τους νέους, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι πιο επιρρεπείς σε τέτοια χαρακτηριστικά, αυτό ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικό.

Οι μεγάλες πλατφόρμες υποχρεούνται βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (ΝΨΥ) να αξιολογούν όλους τους κινδύνους και να ενημερώνουν την Επιτροπή πριν από την εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τους συστημικούς κινδύνους. Δεδομένου ότι αυτό δεν συνέβη, στις 22 Απριλίου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε να ξεκινήσει επίσημες έρευνες σχετικά με τον χειριστή του TikTok. Δύο ημέρες αργότερα, η TikTok είπε στην Επιτροπή ότι θα αναστείλει πρόθυμα την πρωτοβουλία.

Η ρυθμιστική αρχή ενέκρινε αυτή τη δέσμευση, επομένως οποιαδήποτε συμπεριφορά εναντίον της θα παραβίαζε αμέσως την DSA και θα μπορούσε να οδηγήσει σε κυρώσεις. Με την αποδοχή αυτή τερματίζονται και οι επίσημες διαδικασίες που είχαν ξεκινήσει στα τέλη Απριλίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+