
Η Zara ηγείται ισπανικών εμπορικών σημάτων
Ο γίγαντας της μόδας Inditex επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του, με τη ναυαρχίδα του Zara να ηγείται της κατάταξης με 33,947 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας εντυπωσιακή αύξηση 36% από το προηγούμενο έτος.
Άλλες μάρκες του ομίλου σημείωσαν ακόμη πιο σημαντική ανάπτυξη: Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) και Stradivarius (+44%). Η ανταγωνίστρια Mango βελτιώθηκε επίσης κατά 26% φτάνοντας τα 1,835 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Movistar και οι τραπεζικοί γίγαντες ολοκληρώνουν τις κορυφαίες βαθμολογίες
Η Movistar είναι η κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες με αξία επωνυμίας 12,619 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η BBVA ηγείται του τραπεζικού τομέα με αξία επωνυμίας 11,350 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Santander ακολουθεί με 9,203 δισεκατομμύρια δολάρια.

Source: kantar.com
Λιανική και τεχνολογία: Η ψηφιακή ώθηση της Mercadona έναντι περιορισμένης παρουσίας εκκίνησης
Η Mercadona είναι η μόνη εταιρεία λιανικής στηλίστα που διατηρεί την αξία της ύψους 3,011 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά από αύξηση 33% και ανακοίνωσε σχέδια να δαπανήσει 250 εκατομμύρια ευρώ από τώρα έως το 2028 για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.
Η κατάταξη δείχνει ελάχιστη παρουσία τεχνολογικών νεοσύστατων επιχειρήσεων εκτός από την Glovo, η οποία εμφανίζεται ως η μόνη εταιρεία νέας γενιάς στη θέση 22 με αξία 587 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η ανακάλυψη αποκαλύπτει ότι η Ισπανία εξακολουθεί να εξαρτάται θεμελιωδώς από καθιερωμένους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της μόδας, παράλληλα με τις τράπεζες και την ενέργεια.

Source: kantar.com
Παγκόσμια προοπτική: Η αξία της επωνυμίας της Ισπανίας ύψους 115 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην παγκόσμια κατάταξη
Η αξία του εμπορικού σήματος της Ισπανίας ύψους 115,589 δισεκατομμυρίων δολαρίων δείχνει μεγάλη δύναμη σε ολόκληρη την εγχώρια αγορά. Η Γαλλία καταλαμβάνει την πρώτη θέση με τεράστια αξία 398,845 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ακολουθούμενη από τη Γερμανία με 377,390 δισεκατομμύρια δολάρια και την Ινδία με 345,780 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Ιαπωνία (200,485 δισεκατομμύρια δολάρια) και ο Καναδάς (183,842 δισεκατομμύρια δολάρια) είναι πολύ πάνω από την Ισπανία, αλλά ο τελευταίος κατέχει ισχυρότερο έδαφος από αρκετές βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας (72,520 δισεκατομμύρια δολάρια), του Μεξικού (68,308 δισεκατομμύρια δολάρια) και της Νότιας Αφρικής (29,744 δισεκατομμύρια δολάρια).
Αυτή η τοποθέτηση δείχνει ότι παρόλο που οι ισπανικές μάρκες μόδας βρίσκονται σε καλή θέση, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης για να αμφισβητήσουν τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής σημάτων στον κόσμο.