3 λεπτά για ανάγνωση

Top 30 πιο πολύτιμες ισπανικές μάρκες 2025: Η Inditex κυριαρχεί με ανάπτυξη 50%

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Kantar Brandz, οι ισπανικές μάρκες παρουσίασαν εξαιρετική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του 2025. Οι σημαντικότερες τριάντα μάρκες στην Ισπανία παρουσιάζουν τώρα συνολική αξία 115,589 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση 15% και αποτελεί τη μεγαλύτερη αύξηση από πριν από οκτώ χρόνια.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Top 30 πιο πολύτιμες ισπανικές μάρκες 2025: Η Inditex κυριαρχεί με ανάπτυξη 50%
Πηγή: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Η Zara ηγείται ισπανικών εμπορικών σημάτων

Ο γίγαντας της μόδας Inditex επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του, με τη ναυαρχίδα του Zara να ηγείται της κατάταξης με 33,947 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας εντυπωσιακή αύξηση 36% από το προηγούμενο έτος.

Άλλες μάρκες του ομίλου σημείωσαν ακόμη πιο σημαντική ανάπτυξη: Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) και Stradivarius (+44%). Η ανταγωνίστρια Mango βελτιώθηκε επίσης κατά 26% φτάνοντας τα 1,835 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Movistar και οι τραπεζικοί γίγαντες ολοκληρώνουν τις κορυφαίες βαθμολογίες

Η Movistar είναι η κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες με αξία επωνυμίας 12,619 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η BBVA ηγείται του τραπεζικού τομέα με αξία επωνυμίας 11,350 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Santander ακολουθεί με 9,203 δισεκατομμύρια δολάρια.

Spanish brands : brands by categories in Spain

Source: kantar.com

Λιανική και τεχνολογία: Η ψηφιακή ώθηση της Mercadona έναντι περιορισμένης παρουσίας εκκίνησης

Η Mercadona είναι η μόνη εταιρεία λιανικής στηλίστα που διατηρεί την αξία της ύψους 3,011 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά από αύξηση 33% και ανακοίνωσε σχέδια να δαπανήσει 250 εκατομμύρια ευρώ από τώρα έως το 2028 για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.

Η κατάταξη δείχνει ελάχιστη παρουσία τεχνολογικών νεοσύστατων επιχειρήσεων εκτός από την Glovo, η οποία εμφανίζεται ως η μόνη εταιρεία νέας γενιάς στη θέση 22 με αξία 587 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η ανακάλυψη αποκαλύπτει ότι η Ισπανία εξακολουθεί να εξαρτάται θεμελιωδώς από καθιερωμένους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της μόδας, παράλληλα με τις τράπεζες και την ενέργεια.

TOP 30 countries

Source: kantar.com

Παγκόσμια προοπτική: Η αξία της επωνυμίας της Ισπανίας ύψους 115 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην παγκόσμια κατάταξη

Η αξία του εμπορικού σήματος της Ισπανίας ύψους 115,589 δισεκατομμυρίων δολαρίων δείχνει μεγάλη δύναμη σε ολόκληρη την εγχώρια αγορά. Η Γαλλία καταλαμβάνει την πρώτη θέση με τεράστια αξία 398,845 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ακολουθούμενη από τη Γερμανία με 377,390 δισεκατομμύρια δολάρια και την Ινδία με 345,780 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Ιαπωνία (200,485 δισεκατομμύρια δολάρια) και ο Καναδάς (183,842 δισεκατομμύρια δολάρια) είναι πολύ πάνω από την Ισπανία, αλλά ο τελευταίος κατέχει ισχυρότερο έδαφος από αρκετές βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας (72,520 δισεκατομμύρια δολάρια), του Μεξικού (68,308 δισεκατομμύρια δολάρια) και της Νότιας Αφρικής (29,744 δισεκατομμύρια δολάρια).

Αυτή η τοποθέτηση δείχνει ότι παρόλο που οι ισπανικές μάρκες μόδας βρίσκονται σε καλή θέση, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης για να αμφισβητήσουν τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής σημάτων στον κόσμο.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+