3 λεπτά για ανάγνωση

UK Fashion E-commerce 2024: Τάσεις ανάπτυξης και συνδρομής BNPL

Ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες αγοράζουν και πληρώνουν για τα ρούχα τους αλλάζει σημαντικά στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύμφωνα με στοιχεία του InternetRetailing, ο κλάδος αντιμετωπίζει αξιοσημείωτες αλλαγές που οφείλονται σε ενδιαφέρουσες τάσεις στις συνδρομητικές υπηρεσίες, τις προτιμήσεις παράδοσης και τους τρόπους πληρωμής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
UK Fashion E-commerce 2024: Τάσεις ανάπτυξης και συνδρομής BNPL
Πηγή: Depositphotos

Συνδρομητικές Υπηρεσίες Μόδας

Παρά το γεγονός ότι είναι καινοτόμα, τα κουτιά συνδρομής μόδας έχουν υιοθετηθεί μόνο μέτρια. Το 5% των ηλεκτρονικών αγοραστών μόδας στο Ηνωμένο Βασίλειο επιλέγουν να εγγραφούν σε κουτιά αξεσουάρ, ενώ το 8% επιλέγει κουτιά ένδυσης και υπόδησης. Όταν η Stitch Fix, σημαντικός παίκτης από το 2019, ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου το 2023, επικαλούμενη μακροοικονομικές πιέσεις, επέστησε την προσοχή στη δυσκολία της αγοράς.

Ωστόσο, οι συνδρομές που επικεντρώνονται στην παράδοση ήταν πιο επιτυχημένες. Το 26,7% των αγοραστών μόδας έχουν ετήσιες συνδρομές για βελτιωμένες υπηρεσίες παράδοσης. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για βολικές εμπειρίες αγορών αυξάνονται, αυτοί οι συνδρομητές επωφελούνται κυρίως από τη δωρεάν παράδοση (83,6%) και τις επιλογές ταχείας αποστολής (68,4%).

Η εξέλιξη των μεθόδων πληρωμής στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Οι προτιμήσεις για πληρωμές παρουσιάζουν τόσο συνέπεια όσο και αλλαγή. Με το 92% των καταναλωτών να χρησιμοποιούν χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες, οι παραδοσιακές μέθοδοι πληρωμής εξακολουθούν να είναι δημοφιλείς, αλλά οι ψηφιακές εναλλακτικές λύσεις γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Το 61% των αγοραστών μόδας χρησιμοποιούν υπηρεσίες ολοκλήρωσης αγοράς τρίτων όπως το PayPal και το 36% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πλέον πληρωμές μέσω κινητού, οι οποίες έχουν διπλασιαστεί σε δημοτικότητα.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Η άνοδος των υπηρεσιών Buy Now Pay Later

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τάση παρατηρείται στον κλάδο Buy Now Pay Later (BNPL). Αν και η χρήση μειώθηκε ελαφρώς από 25% σε 23%, η αγορά έχει αυξηθεί σημαντικά, τετραπλασιάζοντας από το 2020.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, θα ξεπεράσει τα 16,7 δισεκατομμύρια λίρες που δαπανήθηκαν το 2023 μέσω των υπηρεσιών BNPL, φθάνοντας τα 30 δισεκατομμύρια λίρες φέτος.

Ενώ τηρούν τα ηθικά πρότυπα δανεισμού, οι μεγάλοι λιανοπωλητές μόδας έχουν αγκαλιάσει τις επιλογές BNPL. Για παράδειγμα, οι πελάτες μπορούν να διαιρέσουν τις πληρωμές σε πολλές δόσεις με τα ευέλικτα προγράμματα πληρωμών της Shein μέσω Klarna και Clearpay.

Παρόμοια με αυτό, η ASOS προσφέρει μια σειρά από προγράμματα δόσεων, αλλά οι σελίδες πληρωμής τους εμφανίζουν εμφανώς προειδοποιήσεις σχετικά με τις υπεύθυνες δαπάνες.

Το μεταβαλλόμενο τοπίο πληρωμών αντικατοπτρίζει ευρύτερες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις οικονομικές προτιμήσεις, παρόλο που οι λιανοπωλητές τονίζουν την αξία των προσεκτικών δαπανών κατά τη χρήση επιλογών για καθυστερημένες πληρωμές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+