3 λεπτά για ανάγνωση

Από το E-commerce Flop στην κορυφή: Μπορεί το επόμενο εγχείρημά σας να λάμψει;

Η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου είναι συναρπαστική, αλλά δεν πετυχαίνει κάθε επιχείρηση με την πρώτη προσπάθεια. Εάν η αρχική σας εισβολή στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο δεν εξελίχθηκε όπως αναμενόταν, μην απελπίζεστε. Δείτε πώς μπορείτε να ανακάμψετε και να μάθετε από την εμπειρία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Από το E-commerce Flop στην κορυφή: Μπορεί το επόμενο εγχείρημά σας να λάμψει;
Πηγή: Depositphotos

Δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένετε ότι η πρώτη σας επιχείρηση θα είναι μια τεράστια επιτυχία. Μπορεί να έχετε ακούσει την συχνά αναφερόμενη στατιστική ότι το 90% των μικρών επιχειρήσεων αποτυγχάνουν. Ο αριθμός αυτός είναι κάπως υπερβολικός, ένας πιο αξιόπιστος αριθμός για τις μικρές επιχειρήσεις είναι ότι περίπου το 50% των επιχειρήσεων αποτυγχάνουν τα πρώτα πέντε χρόνια.

Ένα ποσοστό αποτυχίας 50% εξακολουθεί να μην είναι ένα πολλά υποσχόμενο στατιστικό στοιχείο, ειδικά για τους νέους επιχειρηματίες. Εάν είστε ο ηγέτης μιας νεοσύστατης επιχείρησης, η πρώτη σας εταιρεία θα κάνει προφανώς πολύ περισσότερα λάθη από τη δεύτερη ή την τρίτη σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλή είναι η ιδέα σας, η έλλειψη εμπειρίας σας θα σας κάνει πιο πιθανό να αποτύχετε από τους πιο έμπειρους συναδέλφους σας.

Φυσικά, υπάρχουν τρόποι για να αποφύγετε τον σκουπιδοτενεκέ των κακών στατιστικών. Μερικοί επιχειρηματίες πετυχαίνουν στις πρώτες τους προσπάθειες να χτίσουν μια επιχείρηση. Για παράδειγμα, η πρώτη εταιρεία του Elon Musk, η Zip2, ήταν επιτυχημένη σχεδόν αμέσως. Ο Mark Zuckerberg είχε επίσης πολύ μικρή επιχειρηματική εμπειρία πριν ξεκινήσει το Facebook.

Αλλά ας υποθέσουμε ότι η πρώτη σας επιχείρηση αποτυγχάνει. Πώς χρησιμοποιείτε αυτή την εμπειρία για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητές σας για τελική επιχειρηματική επιτυχία;

Ψυχική αποκατάσταση

Η κατάθλιψη, το άγχος και η επαγγελματική εξουθένωση είναι κοινά μεταξύ των επιχειρηματιών, ακόμη και όταν οι νεοσύστατες επιχειρήσεις τους είναι επιτυχημένες. Εάν αντιμετωπίζετε μια σημαντική επιχειρηματική αποτυχία μετά από μια περίοδο ενθουσιασμού και σκληρής δουλειάς, μπορεί να αισθάνεστε ιδιαίτερα πεσμένοι. Δώστε στον εαυτό σας λίγο χρόνο για να ανακάμψει συναισθηματικά. Διαφορετικοί άνθρωποι έχουν διαφορετικές ανάγκες. Για μερικούς, το να περνούν χρόνο με φίλους και οικογένεια ή σε μια ομάδα υποστήριξης είναι πολύτιμο. Για άλλους, είναι καλύτερο να περάσετε χρόνο μόνοι σας.

Για παράδειγμα, όταν ο Steve Jobs αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Apple στα μέσα της δεκαετίας του 1980, περιπλανήθηκε στην Ευρώπη για λίγο, καταθλιπτικός, προσπαθώντας να βρει νέα κίνητρα για να συνεχίσει.

Οικονομική ανάκαμψη

Εάν θέλετε να διατηρήσετε τη δυναμική της σταδιοδρομίας σας, πρέπει να ανακάμψετε οικονομικά. Ανάλογα με τη φύση της επιχειρηματικής σας αποτυχίας και τα προσωπικά σας οικονομικά, μπορεί να βρεθείτε σε ευάλωτη θέση. Μπορεί να έχετε ακούσει ιστορίες επιχειρηματιών που έχουν χάσει μεγάλο μέρος των προσωπικών τους αποταμιεύσεων ως αποτέλεσμα μιας αποτυχημένης επιχείρησης.

Ανάλυση

Είναι επίσης σημαντικό να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να αναθεωρήσετε τα γεγονότα που οδήγησαν στην αποτυχία της επιχείρησής σας. Οι κινητήριοι παράγοντες για την αποτυχία της επιχείρησής σας θα είναι προφανείς (όπως η έλλειψη χρημάτων ή η πτώχευση ενός μεγάλου πελάτη), αλλά είναι σημαντικό να υιοθετήσετε μια ολιστική άποψη και να εξετάσετε όλους τους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτά τα αποτελέσματα. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την αποτυχία της επιχείρησής σας, αλλά θα σας διδάξει επίσης σημαντικά μαθήματα που θα πρέπει να μάθετε καθώς χτίζετε την επόμενη επιχείρησή σας.

Μελετήστε την ανάλυση άλλων νεοσύστατων επιχειρήσεων και επιχειρηματιών. Μιλήστε με έναν μέντορα ή έναν πιο έμπειρο επιχειρηματία που μπορεί να σας δώσει πρόσθετη καθοδήγηση.

Προετοιμασία για την επόμενη ευκαιρία

Μόλις επιτύχετε κάποια οικονομική σταθερότητα και είστε σίγουροι ότι έχετε μάθει κάποια σημαντικά μαθήματα σχετικά με τη φύση της επιχειρηματικής σας αποτυχίας, μπορείτε να αρχίσετε να προετοιμάζεστε για την επόμενη ευκαιρία σας. Μετά από μερικούς μήνες μακριά από την προηγούμενη επιχείρησή σας, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να αποφασίσετε εάν θα επιστρέψετε στην επιχειρηματικότητα ή θα ανακατευθύνετε τις ενέργειές σας προς μια παραδοσιακή καριέρα.

Ό, τι κι αν αποφασίσετε, αξίζετε:

  • Επέκταση του δικτύου σας
  • Ξεκινήστε να συμμετέχετε σε περισσότερες εκδηλώσεις δικτύωσης
  • Μιλήστε με άτομα του κλάδου σας

Μην βλέπετε την αποτυχία της πρώτης σας επιχείρησης ως προσωπική αποτυχία και μην νομίζετε ότι θα σας εμποδίσει να έχετε ένα επιτυχημένο μέλλον. Για πολλούς επιχειρηματίες, η αρχική αποτυχία είναι μόνο το πρώτο βήμα σε ένα μακρύ ταξίδι – ένα βήμα που μπορεί να οδηγήσει σε πολύ υψηλότερο επίπεδο επιτυχίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) έχουν κερδίσει σημαντική έλξη στην Ευρώπη. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες που πωλούν απευθείας στους πελάτες μέσω των διαδικτυακών καναλιών τους, παρακάμπτει αποτελεσματικά τους παραδοσιακούς μεσάζοντες λιανικής όπως τα πολυκαταστήματα ή οι αγορές. Κατά συνέπεια, οι μάρκες DTC έχουν αναδιαμορφώσει θεμελιωδώς το τοπίο λιανικής εστιάζοντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Ο αντίκτυπος του Brexit στα logistics του Ηνωμένου Βασιλείου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο αντίκτυπος του Brexit στα logistics του Ηνωμένου Βασιλείου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις

Το δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου 2016 σηματοδότησε μια κρίσιμη στιγμή για τη βιομηχανία logistics του Ηνωμένου Βασιλείου. Η απόφαση αποχώρησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει έκτοτε επισπεύσει εκτεταμένες συνέπειες, αλλάζοντας θεμελιωδώς το επιχειρησιακό τοπίο του τομέα.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+