Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) και το μάρκετινγκ επιρροής είναι δύο από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα – αλλά είναι το ίδιο πράγμα; Όχι ακριβώς. Ως ιδρυτής μιας εταιρείας που συνεργάζεται με περισσότερους από 1600 δημιουργούς περιεχομένου και έχει πραγματοποιήσει καμπάνιες για μάρκες όπως η Oriflame, η EasyFishOil, η Ozone.bg, […]