Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Μάρκετινγκ επιρροής

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) και το μάρκετινγκ επιρροής είναι δύο από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα – αλλά είναι το ίδιο πράγμα; Όχι ακριβώς. Ως ιδρυτής μιας εταιρείας που συνεργάζεται με περισσότερους από 1600 δημιουργούς περιεχομένου και έχει πραγματοποιήσει καμπάνιες για μάρκες όπως η Oriflame, η EasyFishOil, η Ozone.bg, […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Γιατί είναι σημαντικό το Influencer Marketing;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί είναι σημαντικό το Influencer Marketing;

Προκειμένου να συνδεθούν με το κοινό-στόχο και να ξεχωρίσουν από το πλήθος, οι μάρκες αναζητούν συνεχώς νέα κόλπα. Το μάρκετινγκ επιρροής είναι μια δυναμική στρατηγική που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες επικοινωνούν με τους πελάτες τους.

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;
4 λεπτά για ανάγνωση

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ επιρροής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές AI ανεβαίνουν στο προσκήνιο. Οι μάρκες γίνονται μάρτυρες αυτής της ταχείας ανόδου και αναρωτιούνται αν πρέπει να συνεργαστούν με αυτές τις ψηφιακές οντότητες ή να παραμείνουν με πιο συμβατικούς ανθρώπινους επηρεαστές. Καθώς η δημοτικότητα των εικονικών επιρροών AI συνεχίζει να […]