Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Ψηφιακό &; Online Marketing

Οι γιορτινές αγορές ξεκινούν πλέον το καλοκαίρι και διαρκούν 3 μήνες, αποκαλύπτει έρευνα
6 λεπτά για ανάγνωση

Οι γιορτινές αγορές ξεκινούν πλέον το καλοκαίρι και διαρκούν 3 μήνες, αποκαλύπτει έρευνα

Η Amazon Ads κυκλοφόρησε έναν οδηγό μάρκετινγκ για την εορταστική περίοδο του 2025. Τα ευρήματα δείχνουν μια ριζική αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά: το 14% των πελατών ξεκινά τις αγορές του το καλοκαίρι και το 31% ολοκληρώνει τις αγορές του μετά την Cyber Monday. Η τιμή και το ποιοτικό περιεχόμενο έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
CTV, τηλεόραση και κοινωνικό βίντεο: Ποια είναι η διαφορά και γιατί έχει σημασία;
4 λεπτά για ανάγνωση

CTV, τηλεόραση και κοινωνικό βίντεο: Ποια είναι η διαφορά και γιατί έχει σημασία;

Το βίντεο είναι παντού σήμερα. Αλλά δεν είναι όλα τα βίντεο ίδια – και σίγουρα δεν εμφανίζονται με τον ίδιο τρόπο, δεν μετριούνται με τον ίδιο τρόπο και δεν αποδίδουν με τον ίδιο τρόπο. Ενώ οι συζητήσεις μάρκετινγκ συχνά ομαδοποιούν όρους όπως διαφήμιση βίντεο, τηλεοπτικά σποτ ή κοινωνικά βίντεο, στην πράξη πρόκειται για τρεις ξεχωριστούς […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Νέα δεδομένα: Το ένα τρίτο των αγοραστών αποχωρεί μετά από κακή εμπειρία αναζήτησης
4 λεπτά για ανάγνωση

Νέα δεδομένα: Το ένα τρίτο των αγοραστών αποχωρεί μετά από κακή εμπειρία αναζήτησης

Ένας πελάτης φτάνει στο e-shop σας. Ξέρουν τι ψάχνουν, πληκτρολογούν την πρώτη λέξη στην αναζήτηση – και τίποτα. Δεν υπάρχουν αποτελέσματα, εναλλακτικές λύσεις και διαθέσιμη βοήθεια. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ψωνίζουν ήδη αλλού. Ενώ η αναζήτηση ιστότοπου μπορεί να φαίνεται σαν μια τεχνική λεπτομέρεια, στην πράξη παίζει βασικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων των πελατών. Εάν δεν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
4 νέοι τρόποι με τους οποίους το Google AI ενισχύει τη δημιουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

4 νέοι τρόποι με τους οποίους το Google AI ενισχύει τη δημιουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Google έχει αναπτύξει τέσσερις νέες λειτουργίες AI που στοχεύουν διαδικτυακούς εμπόρους και ψηφιακούς διαφημιζόμενους. Αυτές οι καινοτομίες διατίθενται σε όλες τις πλατφόρμες του Google Ads και του Merchant Center. Αντιμετωπίζουν ένα αυξανόμενο πρόβλημα: οι λιανοπωλητές έχουν συνεχή ανάγκη για συναρπαστικό οπτικό περιεχόμενο για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Μέσα στο εργαστήριο ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας: Επιρροές AI που δεν μπορείτε να εντοπίσετε και η άνοδος του συναισθηματικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Μέσα στο εργαστήριο ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας: Επιρροές AI που δεν μπορείτε να εντοπίσετε και η άνοδος του συναισθηματικού εμπορίου

Το οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας κινείται ταχύτερα από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Κίνα πιθανότατα θα διαμορφώσει το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου αύριο. Με έναν πληθυσμό με γνώσεις τεχνολογίας, πλατφόρμες all-in-one και μια κουλτούρα βαθιά ενσωματωμένη στις ψηφιακές συναλλαγές, η χώρα έχει γίνει ένα ζωντανό εργαστήριο για την καινοτομία αγορών. […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς
5 λεπτά για ανάγνωση

Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς

Η επέκταση στις διεθνείς αγορές μπορεί να φαίνεται συντριπτική για τους Ούγγρους πωλητές. Με δεκάδες πλατφόρμες, διαφορετικούς κανονισμούς και πολιτισμικές διαφορές, πολλές επιχειρήσεις τηρούν αυτά που γνωρίζουν. Ο Attila Benes από το Base.com μοιράζεται πρακτικές ιδέες σχετικά με το ποιες αγορές λειτουργούν πραγματικά για τους Ούγγρους πωλητές – και τα κοινά λάθη που κοστίζουν στις […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Τα μυστικά των πιο επιτυχημένων ηλεκτρονικών λιανοπωλητών της ΚΑΕ
8 λεπτά για ανάγνωση

Τα μυστικά των πιο επιτυχημένων ηλεκτρονικών λιανοπωλητών της ΚΑΕ

Οι ηλεκτρονικοί λιανοπωλητές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ξεπερνούν αθόρυβα την αγορά, ενώ παγκόσμιοι γίγαντες όπως η Temu και η Shein πλημμυρίζουν τις ευρωπαϊκές αγορές με φθηνά προϊόντα. Οι 50 κορυφαίες εταιρείες στην περιοχή έχουν βρει τρόπους να αναπτύσσονται με συνέπεια, ακόμη και όταν η έκρηξη μετά την πανδημία ξεθώριασε και ο πληθωρισμός έπληξε τις […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025
22 λεπτά για ανάγνωση

Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025

Η εμπειρία με πολλά e-shops δείχνει πώς η τεχνολογία και οι σχέσεις οδηγούν στην ανάπτυξη. Για το 2025, οι αποδεδειγμένες στρατηγικές περιλαμβάνουν SEO, AI, μάρκετινγκ περιεχομένου, ΔΕΗ και οικοδόμηση κοινότητας – οι περισσότερες απαιτούν μόνο χρόνο και προσπάθεια, όχι μεγάλους προϋπολογισμούς. Με την τεχνητή νοημοσύνη να είναι πλέον απαραίτητη για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, ας εξερευνήσουμε […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]