Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Παραγωγή μολύβδου

Το Cold Calling προσφέρει ποσοστά μετατροπής 5-10% έναντι 0.7% του email στο ηλεκτρονικό εμπόριο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Cold Calling προσφέρει ποσοστά μετατροπής 5-10% έναντι 0.7% του email στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ενώ όλοι κυνηγούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι έξυπνες μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου διπλασιάζουν τις ψυχρές κλήσεις – και βλέπουν 7-14 φορές καλύτερα ποσοστά μετατροπής από τους ανταγωνιστές μόνο ψηφιακά. Οι ψυχρές κλήσεις μπορεί να ακούγονται ξεπερασμένες στον κόσμο μας στο Instagram, αλλά οι αριθμοί λένε μια διαφορετική ιστορία για τις […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η δύναμη της δημιουργίας δυνητικών πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Γιατί η επιχείρησή σας το χρειάζεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η δύναμη της δημιουργίας δυνητικών πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Γιατί η επιχείρησή σας το χρειάζεται

Στον γρήγορο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι εύκολο να παγιδευτείτε στην άμεση βιασύνη των συναλλαγών και να εστιάσετε σε βραχυπρόθεσμα κέρδη. Ωστόσο, η κατανομή ενός μέρους του προϋπολογισμού μάρκετινγκ για τη δημιουργία δυνητικών πελατών μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιχείρησή σας.

Η δύναμη των συνδρομών ενημερωτικών δελτίων στη δημιουργία δυνητικών πελατών
5 λεπτά για ανάγνωση

Η δύναμη των συνδρομών ενημερωτικών δελτίων στη δημιουργία δυνητικών πελατών

Στην ψηφιακή εποχή, οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες και να καλλιεργήσουν σχέσεις με τους πελάτες. Οι συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία είναι ένα ισχυρό και συχνά υποτιμημένο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια.