3 λεπτά για ανάγνωση

Οι κορυφαίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Black Friday 2024: Μέρος 1

Ανακαλύψτε τις βασικές τάσεις της Black Friday 2024 και προσαρμόστε τη στρατηγική σας για να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας κατά τη διάρκεια αυτού του καθοριστικού φεστιβάλ λιανικής. Με συνεχή αύξηση τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και των προσδοκιών των καταναλωτών, η Black Friday 2024 επιδιώκει να είναι μία από τις σημαντικότερες ευκαιρίες της χρονιάς που διατίθενται στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι μάρκες πρέπει να κατανοήσουν και να αδράξουν τις τάσεις που θα κάνουν τη διαφορά φέτος, καθώς οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν και η ανταγωνιστικότητα αυξάνεται. Οι κύριες τάσεις της Black Friday 2024 θα συζητηθούν σε αυτό το άρθρο μαζί με τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τροποποιήσετε την προσέγγισή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προσελκύσετε τους πελάτες σας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι κορυφαίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Black Friday 2024: Μέρος 1
Πηγή: Depositphotos

1. Σχέδια βιωσιμότητας: Η αξία της προσεκτικής κατανάλωσης

Οι σημερινοί πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024, θα δούμε brands που εστιάζουν στη βιωσιμότητα να ξεχωρίζουν. Για παράδειγμα, η μάρκα Patagonia ξεκίνησε έναν αγώνα κατά των επιθετικών εκπτώσεων πριν από 8 χρόνια. Αντ ‘αυτού, επικεντρώθηκε στην επαναχρησιμοποίηση και τις πρωτοβουλίες και την εκπαίδευση στον τομέα της βιωσιμότητας, διαφοροποιώντας με επιτυχία και συνδέοντας με ένα συνειδητό κοινό.

2. Ειδικές προσφορές και flash προωθητικές ενέργειες

Χάρη στο FOMO (Fear Of Missing Out), οι προσφορές flash και οι αποκλειστικές προσφορέςκατά τη διάρκεια των τελευταίων ωρών της Black Friday ενισχύουν σημαντικά τις μετατροπές. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει χρονικά περιορισμένες προσφορές το 2024 που εμπνέουν γρήγορη αγορά. Στοχεύστε πελάτες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν το κατάστημά σας και παρουσιάστε τους ελκυστικές προσφορές ακριβώς πριν χάσουν την ευκαιρία.

3. Βελτιωμένο Omnichannel

Το Omnichannel εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας και οι άψογες εμπειρίες αγορών μεταξύ διαδικτυακών και φυσικών καταστημάτων θα είναι πιο απαραίτητες κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024 από ποτέ. Οι πελάτες επιθυμούν επιλογές όπως “click &; collect”. Θέλουν να μπορούν να αγοράζουν online και να συγκεντρώνονται στο κατάστημα, να απολαμβάνουν ειδικές προσφορές τόσο στο διαδίκτυο όσο και σε πραγματικές τοποθεσίες. Μια σωστά εφαρμοσμένη πολυκαναλική προσέγγιση αυξάνει τις ευκαιρίες μετατροπής και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.

Source: Depositphotos

4. Επαναστόχευση και προηγμένη εξατομίκευση

Οι καταναλωτές έχουν πλέον πολύ διαφορετικές προσδοκίες σχετικά με την προσαρμογή. Το προηγμένο επαναληπτικό μάρκετινγκ και η τμηματοποίηση κοινού θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο κατά τη διάρκεια της Black Friday 2024, προκειμένου να αυξηθούν οι μετατροπές. Οι πωλήσεις μπορούν να επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από την προσαρμογή προωθήσεων, προσφορών και προτάσεων προϊόντων χρησιμοποιώντας δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών. Η εξατομίκευση βασίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό στις τεχνολογίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι οποίες αυξάνουν τις ανοιχτές τιμές και τα κλικ όταν οι προσφορές ικανοποιούνται σε ορισμένες προτιμήσεις.

5. Η άνοδος της Μαύρης Εβδομάδας και των πρώιμων προσφορών

Η εξάπλωση της Black Friday σε αυτό που είναι πλέον γνωστό ως «Μαύρη Εβδομάδα» ή ακόμα και «Μαύρος Μήνας» δείχνει σαφώς προς το 2024. Όλο και περισσότερα καταστήματα ξεκινούν τις καμπάνιες τους πριν από την επίσημη ημέρα , προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες όσο το δυνατόν νωρίτερα. Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στα καταστήματα να μειώσουν τις αιχμές ζήτησης και να παρέχουν ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον αγορών για τους πελάτες τους.

Αυτές οι τάσεις είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Αν θέλετε να πάτε το ηλεκτρονικό σας εμπόριο στο επόμενο επίπεδο και να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη Black Friday, μείνετε συντονισμένοι 👇.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+