2 λεπτά για ανάγνωση

Δικαστής καλεί φάουλ στο Google: Ποιο είναι το σχέδιο παιχνιδιού τώρα;

Μετά τη συγκλονιστική αποκάλυψη ενός ομοσπονδιακού δικαστή - ότι η Google παίζει μονοπώλιο με τις αναζητήσεις μας - η τεχνολογική σκηνή βουίζει.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Δικαστής καλεί φάουλ στο Google: Ποιο είναι το σχέδιο παιχνιδιού τώρα;
Πηγή: Depositphotos

Όλοι, από τη Σίλικον Βάλεϊ μέχρι τη Γουόλ Στριτ, βασανίζουν το μυαλό τους για αυτή την απόφαση. Τι σημαίνει αυτό για το μεγαθήριο που είναι διάχυτο παντού; Λοιπόν, δεν είναι απλό και η Google δεν είναι κάτω χωρίς μάχη πρώτα απ ‘όλα.

Σκεφτείτε αυτό: Η Google μπορεί να χρειαστεί να χωριστεί από την αγελάδα μετρητών της: αυτές τις μεγάλες, γλυκές προσφορές που την διατηρούν την προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης του iPhone σας. Εδώ μιλάμε για δισεκατομμύρια. Φτερνίστηκαν 20 δισεκατομμύρια δολάρια στην Apple για προνομιακό πραγματικό χώρο στις οθόνες μας μόνο το 2022 .

Εδώ είναι που γίνεται ενδιαφέρον, όμως: Η απώλεια της Google μπορεί να είναι προς όφελος όλων των άλλων. Το Bing από τη Microsoft πιθανότατα χορεύει ευτυχισμένο αυτή τη στιγμή. Για αυτούς, ακόμη και μια μικρή αλλαγή στο μερίδιο αγοράς μπορεί να μεταφραστεί σε μεγάλα ποσά. Για κάθε ποσοστιαία μονάδα που αρπάζουν από την Google, μιλάμε για επιπλέον 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ας μην παραβλέψουμε: τεχνητή νοημοσύνη. Η Google μπορεί να χάνει τα δεδομένα που τροφοδοτούν το θηρίο τεχνητής νοημοσύνης εκτός από τα χρήματα εδώ. Και στο τεχνολογικό περιβάλλον του σήμερα, αυτό είναι σαν να χάνετε το μυστικό συστατικό στη συνταγή της γιαγιάς σας 🙂

Ποιο είναι το βασικό πακέτο; Ο τεχνολογικός τομέας προετοιμάζεται για μια δραματική αναδιάρθρωση, με τη μελλοντική ηγεσία της βιομηχανίας να κρέμεται από μια κλωστή. Να είστε σίγουροι, οι επόμενοι έξι μήνες θα είναι συναρπαστικοί για να παρακολουθήσετε. Μείνετε συντονισμένοι καθώς θα καλύπτουμε περισσότερα νέα σχετικά με αυτό το θέμα. 👇

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge