4 λεπτά για ανάγνωση

Είναι οι Baby Boomers η παραβλεφθείσα ευκαιρία ηλεκτρονικού εμπορίου;

Τι αρέσει στο Gen Z; Πού βρίσκουμε το Gen Z; Πώς να αντιμετωπίσετε το Gen Z; Πολλά άρθρα και διαλέξεις εστιάζουν την προσοχή γύρω από τους νέους ενήλικες. Ωστόσο, μια νέα έκθεση αποκαλύπτει μια εκπληκτική τάση που θα μπορούσε να επηρεάσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι Baby Boomers, η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1946 και 1964, υφίστανται μια ψηφιακή επανάσταση. Και πολλές μάρκες το παραβλέπουν μέχρι στιγμής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Είναι οι Baby Boomers η παραβλεφθείσα ευκαιρία ηλεκτρονικού εμπορίου;
Πηγή: Depositphotos

Ο Warc επικεντρώθηκε στο αναξιοποίητο δυναμικό αυτής της ομάδας-στόχου στην έκθεση “Baby Boomers’ big digital shift”. Αυτή η γενιά κατατάσσεται σήμερα μεταξύ των πλουσιότερων στον κόσμο. Πιθανότατα δεν θα τα αναζητούσαμε στο διαδικτυακό περιβάλλον, κάτι που αποδεικνύεται λάθος. Είναι, στην πραγματικότητα, ένα προσοδοφόρο τμήμα με υψηλή αγοραστική δύναμη.

Δραματική μετάβαση στην ψηφιακή τεχνολογία

Οι Baby Boomers αντιπροσωπεύουν ένα αναξιοποίητο δυναμικό μιας πλούσιας ομάδας-στόχου. Τα τελευταία χρόνια, αυτή η γενιά έχει υποστεί μια δραματική στροφή προς την ψηφιακή τεχνολογία. Αυτή τη στιγμή ξοδεύουν το 54,4% του χρόνου τους στα μέσα ενημέρωσης στο διαδίκτυο, αύξηση 7,4% σε μόλις τέσσερα χρόνια. Αυτή η τάση είναι ακόμη πιο έντονη σε ορίζοντα δέκα ετών – ο χρόνος που δαπανάται με ψηφιακά μέσα έχει αυξηθεί από 31,6% σε 53%.

Η αλλαγή στις προτιμήσεις των μέσων ενημέρωσης είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Οι Baby Boomers προτιμούν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές εκδόσεις των παραδοσιακών μέσων. Παρατηρούμε μια μετάβαση από τις έντυπες εφημερίδες στις διαδικτυακές ειδήσεις, την αυξανόμενη δημοτικότητα του CTV (Connected TV) εις βάρος της παραδοσιακής τηλεόρασης και την αύξηση του ενδιαφέροντος για τον ψηφιακό ήχο. Αυτή η τάση ανοίγει νέες δυνατότητες για τη στόχευση μηνυμάτων μάρκετινγκ.

Baby Boomers represent an untapped potential of a wealthy target group. In recent years, this generation has undergone a dramatic shift towards digital. They currently spend 54.4% of their media time online, an increase of 7.4% in just four years. This trend is even more pronounced over a ten-year horizon - time spent with digital media has increased from 31.6% to 53%.

Source: WARC

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση

Παρατηρούμε διαφορετικές δυναμικές στον τομέα των κοινωνικών μέσων και των υπηρεσιών ροής. Ενώοι δαπάνες για κοινωνικά δίκτυα αυξήθηκαν κατά 43,1% τα τελευταία 10 χρόνια, η προβολή πλατφορμών ροής σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 195% την ίδια περίοδο. Παρά την τάση αυτή, το Facebook παραμένει το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, με το 29% των εβδομαδιαίων χρηστών στις ΗΠΑ να ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Για τους εμπόρους, αυτή η γενιά παρουσιάζει συγκεκριμένες προκλήσεις. Μόνο το 12% των Baby Boomers αντιλαμβάνονται θετικά τη διαφήμιση, ποσοστό πολύ χαμηλότερο από το μέσο όρο του 47% μεταξύ των γενεών. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται επίσης στη χαμηλή υιοθέτηση υπηρεσιών SVOD (Subscription Video on Demand) που υποστηρίζονται από διαφημίσεις. Μόνο το 4,5% των Baby Boomers επέλεξε αυτή την επιλογή, σε σύγκριση με το 28,4% για τη Generation Z.

Αυτές οι γνώσεις υποδηλώνουν ότι οι τρέχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ πρέπει να επανεκτιμηθούν και να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνήθειες αυτής της σημαντικής δημογραφικής ομάδας. Η κατανόηση και η προσαρμογή σε αυτές τις τάσεις μπορεί να ανοίξει το δρόμο για πιο αποτελεσματική στόχευση ενός από τα πλουσιότερα τμήματα καταναλωτών.

Οι Baby Boomers είναι online. Πώς ανταποκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ;

  1. Επαναξιολογήστε τα σχέδιά σας για τα μέσα ενημέρωσης: Επικεντρωθείτε στα ψηφιακά κανάλια που προτιμούν οι Baby Boomers – διαδικτυακές ειδήσεις, CTV και ψηφιακός ήχος.
  2. Βελτιστοποίηση περιεχομένου για CTV και ροή: Επενδύστε σε ποιοτικό περιεχόμενο βίντεο και διαφημίσεις για πλατφόρμες όπως το Netflix και το YouTube. Εξετάστε τους τοπικούς παίκτες.
  3. Προσαρμόστε την προσέγγισή σας: Δημιουργήστε στοχευμένο περιεχόμενο που αντηχεί με τις αξίες και τα ενδιαφέροντα αυτής της γενιάς.
  4. Πειραματιστείτε με μορφές διαφήμισης: Δεδομένης της χαμηλής δημοτικότητας της παραδοσιακής διαφήμισης, αναζητήστε καινοτόμους και λιγότερο επεμβατικούς τρόπους για να τους προσεγγίσετε.
  5. Μην ξεχνάτε το Facebook: Αν και δεν είναι τόσο ελκυστικό για τις νεότερες γενιές, παραμένει μια βασική πλατφόρμα για τους Baby Boomers.
  6. Εκπαίδευση και παροχή αξίας: Αντί για επιθετικές πωλήσεις, επικεντρωθείτε στην παροχή χρήσιμων πληροφοριών και λύσεων στα προβλήματα αυτής της ομάδας-στόχου. Αγνοώντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των Baby Boomers θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια μιας σημαντικής επιχειρηματικής ευκαιρίας. Προσαρμόζοντας τη στρατηγική σας σε αυτήν την τάση, μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να ανοίξετε το δρόμο σε ένα από τα πλουσιότερα τμήματα καταναλωτών.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025
22 λεπτά για ανάγνωση

Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025

Η εμπειρία με πολλά e-shops δείχνει πώς η τεχνολογία και οι σχέσεις οδηγούν στην ανάπτυξη. Για το 2025, οι αποδεδειγμένες στρατηγικές περιλαμβάνουν SEO, AI, μάρκετινγκ περιεχομένου, ΔΕΗ και οικοδόμηση κοινότητας – οι περισσότερες απαιτούν μόνο χρόνο και προσπάθεια, όχι μεγάλους προϋπολογισμούς. Με την τεχνητή νοημοσύνη να είναι πλέον απαραίτητη για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, ας εξερευνήσουμε […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+