
Δημιουργώντας μια λίστα με προοπτικές υψηλής πρόθεσης αγοράς, μπορείτε να μειώσετε το κόστος ανά απόκτηση πελάτη (CPA), αυξάνοντας παράλληλα τα ποσοστά μετατροπών σας.
Δημιουργία αξίας επωνυμίας
Σε μια ανταγωνιστική αγορά, είναι σημαντικό να διαφοροποιηθείτε από τις μεγάλες αγορές με εξαιρετικά φθηνά προϊόντα. Η δημιουργία δυνητικών πελατών σάς βοηθά να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να επιδείξετε αξία προτού ο πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει. Αποκτώντας δυνητικούς πελάτες νωρίτερα στη διοχέτευση, μπορείτε να τους εκπαιδεύσετε σχετικά με τη μοναδική πρόταση αξίας της επωνυμίας σας και να τους μετατρέψετε σε πιστούς πελάτες.
Ο θάνατος των δεδομένων τρίτων
Η μείωση των cookies και των δεδομένων τρίτων έχει καταστήσειεξαιρετικά δύσκολο για τους εμπόρους να στοχεύουν και να εκτελούν αποτελεσματικές καμπάνιες. Ως αποτέλεσμα, η κατοχή και η αξιοποίηση των δικών σας δεδομένων γίνεται ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του κοινού σας και τη βελτιστοποίηση των αλγορίθμων σας. Τα δεδομένα πρώτου μέρους είναι ιδιόκτητα και αποκλειστικά για την επιχείρησή σας, παρέχοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη στόχευση και την απόδοση της καμπάνιας.
Ανταγωνισμός με μεγαλύτερους λιανοπωλητές
Οι μεγάλοι λιανοπωλητές με τεράστιους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς μπορεί να αποθαρρύνουν τους ανταγωνιστές. Ωστόσο, μια καμπάνια ανεύρεσης υποψήφιων πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να ανταγωνιστείτε πιο αποτελεσματικά , προσεγγίζοντας το δυνητικό κοινό σας με χαμηλότερο κόστος και καλλιεργώντας το μέχρι να είναι έτοιμο να αγοράσει.

Source: Depositphotos
Συμβουλές για μια επιτυχημένη καμπάνια δημιουργίας δυνητικών πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου
- Δοκιμή και βελτίωση: Δοκιμάστε διαφορετικά άγκιστρα, φόρμες διαφημίσεων και ροές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να βρείτε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας
- Παρακολούθηση και μέτρηση: Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαμορφώσει κώδικες παρακολούθησης φόρμας ανεύρεσης υποψήφιων πελατών για όλες τις σχετικές φόρμες υποβολής και χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Analytics και το Facebook Pixel για να παρακολουθείτε τις μετατροπές και τη συμπεριφορά των χρηστών
- Προγραμματίστε εκ των προτέρων: Ξεκινήστε την καμπάνια δημιουργίας δυνητικών πελατών μερικές εβδομάδες πριν από τις ώρες αιχμής, όπως 2-3 εβδομάδες πριν από εκδηλώσεις όπως η Black Friday ή οι εκπτώσεις του Ιανουαρίου
- Κατανομή προϋπολογισμού: Διαθέστε περίπου το 15% του συνολικού προϋπολογισμού μάρκετινγκ για τη δημιουργία υποψήφιων πελατών
Η παραγωγή δυνητικών πελατών είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να ξεχωρίσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά. Συλλέγοντας δεδομένα πρώτου μέρους, δημιουργώντας αξία επωνυμίας και αξιοποιώντας τις περιόδους χαμηλού CPC, μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας, αναλαμβάνοντας παράλληλα τον έλεγχο των δικών σας δεδομένων και μετατρέποντας τους δυνητικούς πελάτες σε πιστούς πελάτες. Μην παραβλέπετε τη σημασία της δημιουργίας δυνητικών πελατών στη στρατηγική μάρκετινγκ – επενδύστε σε αυτήν σήμερα για να αποκομίσετε τα οφέλη αύριο.