2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται στις καμπάνιες Google

Η Google ενσωματώνει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στη διαφημιστική της πλατφόρμα. Η νέα λειτουργία θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε οπτικά στοιχεία για καμπάνιες Demand Gen απευθείας στη ρύθμιση διαφημίσεων, ενώ προσαρμόζεστε σε συγκεκριμένους τύπους και μεγέθη καμπάνιας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται στις καμπάνιες Google
Πηγή: Google

Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν εικόνες υψηλής ποιότητας με μηνύματα κειμένου σε λίγα μόνο βήματα. Αυτό επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν πρωτότυπες καμπάνιες με λίγα μόνο κλικ, διατηρώντας παράλληλα τον πλήρη έλεγχο των εικόνων που χρησιμοποιούνται. Η Google διασφαλίζει τη διαφάνεια με το να μην δημιουργεί ποτέ πανομοιότυπες εικόνες και να επισημαίνει όλες τις εικόνες που δημιουργούνται από AI.

“Με τα εργαλεία δημιουργίας εικόνας, μπορείτε τώρα να δοκιμάσετε νέες δημιουργικές ιδέες πιο αποτελεσματικά – είτε πειραματίζεστε με νέους τύπους εικόνων είτε απλά δημιουργείτε δημιουργικά από το μηδέν. Οι γνώσεις και η εμπειρία σας είναι το κλειδί για να επιτρέψετε στην τεχνητή νοημοσύνη της Google να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εικόνες προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής σας ή του πελάτη σας», αναφέρει η πλατφόρμα .

 



Οι καμπάνιες Demand Gen επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης για προϊόντα ή υπηρεσίες. Ο στόχος είναι να προσελκύσετε και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες που μπορεί να ενδιαφέρονται για το προϊόν που προσφέρεται. Αυτές οι καμπάνιες χρησιμοποιούν διάφορες οπτικά ελκυστικές μορφές διαφήμισης και εμφανίζονται στις πιο σημαντικές πλατφόρμες της Google, όπως το YouTube, το Discover και το Gmail.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+