2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται στις καμπάνιες Google

Η Google ενσωματώνει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στη διαφημιστική της πλατφόρμα. Η νέα λειτουργία θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε οπτικά στοιχεία για καμπάνιες Demand Gen απευθείας στη ρύθμιση διαφημίσεων, ενώ προσαρμόζεστε σε συγκεκριμένους τύπους και μεγέθη καμπάνιας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται στις καμπάνιες Google
Πηγή: Google

Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν εικόνες υψηλής ποιότητας με μηνύματα κειμένου σε λίγα μόνο βήματα. Αυτό επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν πρωτότυπες καμπάνιες με λίγα μόνο κλικ, διατηρώντας παράλληλα τον πλήρη έλεγχο των εικόνων που χρησιμοποιούνται. Η Google διασφαλίζει τη διαφάνεια με το να μην δημιουργεί ποτέ πανομοιότυπες εικόνες και να επισημαίνει όλες τις εικόνες που δημιουργούνται από AI.

“Με τα εργαλεία δημιουργίας εικόνας, μπορείτε τώρα να δοκιμάσετε νέες δημιουργικές ιδέες πιο αποτελεσματικά – είτε πειραματίζεστε με νέους τύπους εικόνων είτε απλά δημιουργείτε δημιουργικά από το μηδέν. Οι γνώσεις και η εμπειρία σας είναι το κλειδί για να επιτρέψετε στην τεχνητή νοημοσύνη της Google να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εικόνες προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής σας ή του πελάτη σας», αναφέρει η πλατφόρμα .

 



Οι καμπάνιες Demand Gen επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης για προϊόντα ή υπηρεσίες. Ο στόχος είναι να προσελκύσετε και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες που μπορεί να ενδιαφέρονται για το προϊόν που προσφέρεται. Αυτές οι καμπάνιες χρησιμοποιούν διάφορες οπτικά ελκυστικές μορφές διαφήμισης και εμφανίζονται στις πιο σημαντικές πλατφόρμες της Google, όπως το YouTube, το Discover και το Gmail.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI
3 λεπτά για ανάγνωση

Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI

Οι ημέρες των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης που αφαιρούσαν περιεχόμενο δωρεάν μπορεί να είναι μετρημένες. Το Cloudflare μόλις κυκλοφόρησε κάτι που ονομάζεται “Pay per Crawl” που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ιστότοπων να κερδίζουν χρήματα όταν εμφανίζονται bots AI για να αρπάξουν τα πράγματά τους. Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για όποιον δημιουργεί περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων
3 λεπτά για ανάγνωση

Βασική ενημέρωση της Google τον Ιούνιο του 2025: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι ιστότοπων

Ξυπνάτε, ελέγχετε την κατάταξη αναζήτησης και ξαφνικά βρίσκεστε στη σελίδα 3 αντί για τη σελίδα 1. Πριν πανικοβληθείτε και αρχίσετε να αλλάζετε τα πάντα στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις βασικές ενημερώσεις της Google – και γιατί δεν είναι απαραίτητα κακά νέα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις
9 λεπτά για ανάγνωση

Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις

Το μεγαλύτερο λάθος; Σχεδιάζοντας από μέσα προς τα έξω αντί για το πώς ψωνίζουν πραγματικά οι πελάτες.” Αυτή η ωμή εκτίμηση προέρχεται από τον Roberto, έναν βετεράνο ψηφιακού μετασχηματισμού που τα έχει δει όλα – από την ηγεσία μιας startup στο Μπρίστολ μέσω της εξαγοράς της Vodafone μέχρι τώρα κατευθύνει την καινοτομία στο UST Spain […]

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam