3 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z ανακαλύπτει κρυμμένο κόσμημα: Facebook Marketplace

Πιστεύετε ότι μπορείτε να πιάσετε το Gen Z μόνο στο TikTok ή στο Instagram; Έχουμε μια πραγματικά εκπληκτική τάση εδώ: Το Facebook Marketplace προσελκύει έναν αυξανόμενο αριθμό εκπροσώπων της γενιάς Z - μια δημογραφική ομάδα που έχει αποφύγει σε μεγάλο βαθμό αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αποτελεί μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσουν μια αναπτυσσόμενη αγορά νέων καταναλωτών που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Marketplace για τις ανάγκες αγορών τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Gen Z ανακαλύπτει κρυμμένο κόσμημα: Facebook Marketplace
Πηγή: Depositphotos

Το Marketplace, μια πλατφόρμα για την αγορά και πώληση αντικειμένων στην τοπική κοινότητα,κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ της Gen Z που αναζητά προσιτούς τρόπους για να επιπλώσει τα σπίτια τους ή να ανανεώσει τις ντουλάπες τους. Είναι μια σημαντική απόκλιση από την τυπική συμπεριφορά της γενιάς Z, η οποία συνήθως αποφεύγει το Facebook ως κοινωνική πλατφόρμα. Αντ ‘αυτού, προσελκύονται από την πρακτικότητα του Marketplace και την ευκαιρία να βρουν μεταχειρισμένα και vintage αντικείμενα για ένα κλάσμα των τιμών λιανικής.

Οι οικονομικοί λόγοι είναι ένας από τους κύριους παράγοντες για τους οποίους το τμήμα C2C κερδίζει δημοτικότητα. Ωστόσο, η οικολογία είναι επίσης σημαντική για τους νέους, στην οποία ανταποκρίνονται πλατφόρμες όπως το TikTok. Η Meta γνωρίζει εξίσου τις δυνατότητες του Marketplace να προσελκύσει νεότερους χρήστες και έχει αναπροσανατολίσει στρατηγικά το Facebook για να προσελκύσει περισσότερο την ηλικιακή ομάδα 18 έως 29 ετών.

Όπως αναφέρει το Business Insider, σύμφωνα με την CFO της Meta, Susan Li, το Marketplace αποτελεί σημαντικό μοχλό αυτής της ανάπτυξης. Η επιτυχία της πλατφόρμας έγκειται στον συνδυασμό της ασφάλειας – οι χρήστες πρέπει να έχουν λογαριασμό στο Facebook για συναλλαγές – και της ελκυστικότητάς της ως ψηφιακή έκδοση μιας πώλησης γκαράζ, όπου τα ψώνια ευκαιρίας είναι στην ημερήσια διάταξη.

The term Generation Z, often abbreviated as Gen Z, describes individuals born approximately from 1997 to 2012. This age group represents the demographic cohort that comes after the Millennial generation.

Source: Depositphotos

Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg αναγνώρισε ότι η αρχική βάση χρηστών του Facebook, η οποία περιελάμβανε εφήβους και νεαρούς ενήλικες, έχει μετακινηθεί σε άλλες πλατφόρμες. Ωστόσο, με την αυξανόμενη δημοτικότητα του Marketplace, η Meta αρχίζει να αλλάζει αυτή την τάση, με τον Zuckerberg να εκφράζει ικανοποίηση για την πρόοδο στην προσέλκυση νέων ενηλίκων πίσω στην πλατφόρμα.

«Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την πρόοδο που έχουμε σημειώσει με τους νέους στο Facebook. Οι αριθμοί που βλέπουμε, ειδικά στις ΗΠΑ, έρχονται πραγματικά σε αντίθεση με την κοινή γνώμη σχετικά με το ποιος χρησιμοποιεί αυτήν την εφαρμογή», δήλωσε ο Zuckerberg.

Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, η αυξανόμενη δημοτικότητα του Facebook Marketplace μεταξύ των νέων καταναλωτών είναι μια εκπληκτική αλλά ευπρόσδεκτη ευκαιρία. Το Facebook είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για το κοινωνικό εμπόριοπερισσότεροι από 1,2 δισεκατομμύρια αγοραστές στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν το Marketplace κάθε μήνα. Επιπλέον, ένα σημαντικό μέρος των χρηστών προέρχεται από νεότερες δημογραφικές ομάδες. Αυτό το καθιστά ιδανικό κανάλι για επιχειρήσεις που στοχεύουν καταναλωτές της γενιάς Z.

Για να αξιοποιήσουν πλήρως αυτή την τάση, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να συμπεριλάβουν το Marketplace στη στρατηγική μάρκετινγκ τους. Το ξεσκόνισμα της προβολής διαφημίσεων στο Facebook Marketplace αξίζει τουλάχιστον να εξεταστεί.

Το Facebook Marketplace αποδεικνύεται ένα ισχυρό εργαλείο στις προσπάθειες της Meta να κερδίσει την προσοχή της Gen Z. Προσελκύονται από αγορές ευκαιρίας, μοναδικά αντικείμενα και η βιωσιμότητα έχει επίσης βάρος. Η κατανόηση των προτιμήσεων της Generation Z, όπως η αγάπη της για τις αγορές μεταχειρισμένων, μπορεί να βοηθήσει τα e-shops να προσαρμόσουν τις προσφορές τους ώστε να ανταποκρίνονται στη ζήτηση.

Επιπλέον, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων, να προσθέσετε επιλογές διαπραγμάτευσης τιμών και να διασφαλίσετε ασφαλείς συναλλαγές. Αυτά είναι στοιχεία που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών και να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη μεταξύ των νεότερων αγοραστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+