2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta και η Universal Music συνεργάζονται περισσότερο. Θα υπάρχει μουσική στο WhatsApp

Η Meta και η Universal Music Group (UMG) πηγαίνουν τη συνεργασία τους σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Λόγω μιας μεγαλύτερης συμφωνίας, οι τραγουδιστές και οι συνθέτες της UMG θα έχουν ακόμη περισσότερες πιθανότητες να συνδεθούν με θαυμαστές σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp. Αυτή η αλλαγή θα μπορούσε επίσης να είναι καλή για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta και η Universal Music συνεργάζονται περισσότερο. Θα υπάρχει μουσική στο WhatsApp
Πηγή: Depositphotos

Μία από τις σημαντικότερες μουσικές εταιρείες, η UMG, συνεργάζεται με μεγάλα αστέρια της ποπ μουσικής όπως ο Justin Bieber, η Billie Eilish και η Taylor Swift. Ακόμη περισσότερες ευκαιρίες έχουν ανοίξει για τους καλλιτέχνες και τους συνθέτες της UMG στο Facebook, το Instagram, το Messenger, το Horizon, το Threads και τώρα το WhatsApp χάρη στη νέα, διευρυμένη συμφωνία.

Από τότε που ξεκίνησε η σχέση το 2017, η μουσική βιομηχανία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν συνεργαστεί πιο στενά. Ο τελευταίος αγώνας με το TikTok μπορεί να είναι η μόνη εξαίρεση. Η UMG επέκρινε το TikTok ότι δεν πληρώνει αρκετά καλλιτέχνες και συγγραφείς. Το TikTok τους προσέφερε περίπου το 1% του συνολικού εισοδήματος της UMG, αλλά η εταιρεία θεώρησε ότι αυτό δεν ήταν αρκετό. Οι εταιρείες κατέληξαν τελικά σε συμφωνία και η διάσημη πλατφόρμα δεν έχασε κανέναν από τους αγαπημένους της καλλιτέχνες.

Η μουσική που έχει αδειοδοτηθεί θα χρησιμοποιηθεί ακόμη περισσότερο σε σύντομα βίντεο και άλλο υλικό στις πλατφόρμες της Meta. Μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι η μουσική θα είναι πλέον διαθέσιμη στο WhatsApp. Αυτό σημαίνει ότι οι μάρκες μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους με εντελώς νέους τρόπους μέσω της μουσικής. Ωστόσο, στη δήλωσή της, η UMG δεν είπε πώς θα χρησιμοποιηθεί η μουσική στο WhatsApp.

Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να επωφεληθούν από νέες ευκαιρίες που σχετίζονται με τη μουσική για να εμπλέξουν περισσότερο τους πελάτες τους και να τους γνωρίσουν καλύτερα.

Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι ότι οι εταιρείες θέλουν να προστατεύσουν τα δικαιώματα των καλλιτεχνών και των συνθετών από υλικό που παράγεται από AI που δεν είναι δικό τους. Η νέα συμφωνία θα πρέπει να διασφαλίζει ότι οι καλλιτέχνες πληρώνονται δίκαια για τη δουλειά τους.

Αυτή η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι άνθρωποι δίνει στους ανθρώπους νέους τρόπους χρήσης της μουσικής στα κοινωνικά δίκτυα και δίνει στις επωνυμίες νέους τρόπους να συνδεθούν με το κοινό τους μέσω της μουσικής και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες Meta.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU