2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta και η Universal Music συνεργάζονται περισσότερο. Θα υπάρχει μουσική στο WhatsApp

Η Meta και η Universal Music Group (UMG) πηγαίνουν τη συνεργασία τους σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Λόγω μιας μεγαλύτερης συμφωνίας, οι τραγουδιστές και οι συνθέτες της UMG θα έχουν ακόμη περισσότερες πιθανότητες να συνδεθούν με θαυμαστές σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp. Αυτή η αλλαγή θα μπορούσε επίσης να είναι καλή για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta και η Universal Music συνεργάζονται περισσότερο. Θα υπάρχει μουσική στο WhatsApp
Πηγή: Depositphotos

Μία από τις σημαντικότερες μουσικές εταιρείες, η UMG, συνεργάζεται με μεγάλα αστέρια της ποπ μουσικής όπως ο Justin Bieber, η Billie Eilish και η Taylor Swift. Ακόμη περισσότερες ευκαιρίες έχουν ανοίξει για τους καλλιτέχνες και τους συνθέτες της UMG στο Facebook, το Instagram, το Messenger, το Horizon, το Threads και τώρα το WhatsApp χάρη στη νέα, διευρυμένη συμφωνία.

Από τότε που ξεκίνησε η σχέση το 2017, η μουσική βιομηχανία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν συνεργαστεί πιο στενά. Ο τελευταίος αγώνας με το TikTok μπορεί να είναι η μόνη εξαίρεση. Η UMG επέκρινε το TikTok ότι δεν πληρώνει αρκετά καλλιτέχνες και συγγραφείς. Το TikTok τους προσέφερε περίπου το 1% του συνολικού εισοδήματος της UMG, αλλά η εταιρεία θεώρησε ότι αυτό δεν ήταν αρκετό. Οι εταιρείες κατέληξαν τελικά σε συμφωνία και η διάσημη πλατφόρμα δεν έχασε κανέναν από τους αγαπημένους της καλλιτέχνες.

Η μουσική που έχει αδειοδοτηθεί θα χρησιμοποιηθεί ακόμη περισσότερο σε σύντομα βίντεο και άλλο υλικό στις πλατφόρμες της Meta. Μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι η μουσική θα είναι πλέον διαθέσιμη στο WhatsApp. Αυτό σημαίνει ότι οι μάρκες μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους με εντελώς νέους τρόπους μέσω της μουσικής. Ωστόσο, στη δήλωσή της, η UMG δεν είπε πώς θα χρησιμοποιηθεί η μουσική στο WhatsApp.

Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να επωφεληθούν από νέες ευκαιρίες που σχετίζονται με τη μουσική για να εμπλέξουν περισσότερο τους πελάτες τους και να τους γνωρίσουν καλύτερα.

Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι ότι οι εταιρείες θέλουν να προστατεύσουν τα δικαιώματα των καλλιτεχνών και των συνθετών από υλικό που παράγεται από AI που δεν είναι δικό τους. Η νέα συμφωνία θα πρέπει να διασφαλίζει ότι οι καλλιτέχνες πληρώνονται δίκαια για τη δουλειά τους.

Αυτή η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι άνθρωποι δίνει στους ανθρώπους νέους τρόπους χρήσης της μουσικής στα κοινωνικά δίκτυα και δίνει στις επωνυμίες νέους τρόπους να συνδεθούν με το κοινό τους μέσω της μουσικής και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες Meta.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+