2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta και η Universal Music συνεργάζονται περισσότερο. Θα υπάρχει μουσική στο WhatsApp

Η Meta και η Universal Music Group (UMG) πηγαίνουν τη συνεργασία τους σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Λόγω μιας μεγαλύτερης συμφωνίας, οι τραγουδιστές και οι συνθέτες της UMG θα έχουν ακόμη περισσότερες πιθανότητες να συνδεθούν με θαυμαστές σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp. Αυτή η αλλαγή θα μπορούσε επίσης να είναι καλή για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta και η Universal Music συνεργάζονται περισσότερο. Θα υπάρχει μουσική στο WhatsApp
Πηγή: Depositphotos

Μία από τις σημαντικότερες μουσικές εταιρείες, η UMG, συνεργάζεται με μεγάλα αστέρια της ποπ μουσικής όπως ο Justin Bieber, η Billie Eilish και η Taylor Swift. Ακόμη περισσότερες ευκαιρίες έχουν ανοίξει για τους καλλιτέχνες και τους συνθέτες της UMG στο Facebook, το Instagram, το Messenger, το Horizon, το Threads και τώρα το WhatsApp χάρη στη νέα, διευρυμένη συμφωνία.

Από τότε που ξεκίνησε η σχέση το 2017, η μουσική βιομηχανία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν συνεργαστεί πιο στενά. Ο τελευταίος αγώνας με το TikTok μπορεί να είναι η μόνη εξαίρεση. Η UMG επέκρινε το TikTok ότι δεν πληρώνει αρκετά καλλιτέχνες και συγγραφείς. Το TikTok τους προσέφερε περίπου το 1% του συνολικού εισοδήματος της UMG, αλλά η εταιρεία θεώρησε ότι αυτό δεν ήταν αρκετό. Οι εταιρείες κατέληξαν τελικά σε συμφωνία και η διάσημη πλατφόρμα δεν έχασε κανέναν από τους αγαπημένους της καλλιτέχνες.

Η μουσική που έχει αδειοδοτηθεί θα χρησιμοποιηθεί ακόμη περισσότερο σε σύντομα βίντεο και άλλο υλικό στις πλατφόρμες της Meta. Μια μεγάλη αλλαγή είναι ότι η μουσική θα είναι πλέον διαθέσιμη στο WhatsApp. Αυτό σημαίνει ότι οι μάρκες μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους με εντελώς νέους τρόπους μέσω της μουσικής. Ωστόσο, στη δήλωσή της, η UMG δεν είπε πώς θα χρησιμοποιηθεί η μουσική στο WhatsApp.

Οι μάρκες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να επωφεληθούν από νέες ευκαιρίες που σχετίζονται με τη μουσική για να εμπλέξουν περισσότερο τους πελάτες τους και να τους γνωρίσουν καλύτερα.

Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι ότι οι εταιρείες θέλουν να προστατεύσουν τα δικαιώματα των καλλιτεχνών και των συνθετών από υλικό που παράγεται από AI που δεν είναι δικό τους. Η νέα συμφωνία θα πρέπει να διασφαλίζει ότι οι καλλιτέχνες πληρώνονται δίκαια για τη δουλειά τους.

Αυτή η αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι άνθρωποι δίνει στους ανθρώπους νέους τρόπους χρήσης της μουσικής στα κοινωνικά δίκτυα και δίνει στις επωνυμίες νέους τρόπους να συνδεθούν με το κοινό τους μέσω της μουσικής και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες Meta.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge