2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
Πηγή: Depositphotos

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γαλλία και η Γερμανία είναι οι τρεις κύριες αγορές όπου θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά η νέα ολοκλήρωση. Κατά την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους στην πλατφόρμα eBay, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν τις καταχωρίσεις του eBay απευθείας στο περιβάλλον του Facebook Marketplace. Αυτή η ενέργεια σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στην προσέγγιση της Meta καθώς προσπαθεί να ανταποκριθεί στις νομικές υποχρεώσεις της ΕΕ.

Στην απόφασή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ισχυρίστηκε ότι συνδέοντας το Facebook Marketplace με την κύρια πλατφόρμα του Facebook, η Meta έκανε κατάχρηση της εξουσίας της και ξεπέρασε άδικα τους αντιπάλους της. Η Επιτροπή επισήμανε επίσης ότι τα ανταγωνιστικά διαδικτυακά διαφημιστικά δίκτυα υπόκειντο σε αθέμιτους όρους συναλλαγών από τη Meta.

Αυτή η συνεργασία αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό σημείο καμπής για το eBay. Με αύξηση 9%, η μετοχή της εταιρείας έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2021.

Η συνεργασία μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα του eBay να ανταγωνιστεί τους ηγέτες της αγοράς Temu, Amazon και Walmart. Ο Jamie Iannone, Διευθύνων Σύμβουλος του eBay, βλέπει τη συνεργασία ως μια ευκαιρία να ενισχύσει την προβολή των καταχωρίσεων πωλητών και να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών.

Η Meta εργάζεται ενεργά για τη δημιουργία λύσεων για τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις, παρόλο που ασκεί έφεση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Συγκεκριμένα, το 2023, η Meta και η Amazon συνεργάστηκαν με παρόμοιο τρόπο, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα απευθείας μέσα από την εφαρμογή Facebook.

Η δράση αυτή σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στη δυναμική των διαδικτυακών αγορών και θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή ενός νέου προτύπου συνεργασίας μεταξύ μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας ως απάντηση στις ρυθμιστικές πιέσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+