2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
Πηγή: Depositphotos

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γαλλία και η Γερμανία είναι οι τρεις κύριες αγορές όπου θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά η νέα ολοκλήρωση. Κατά την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους στην πλατφόρμα eBay, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν τις καταχωρίσεις του eBay απευθείας στο περιβάλλον του Facebook Marketplace. Αυτή η ενέργεια σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στην προσέγγιση της Meta καθώς προσπαθεί να ανταποκριθεί στις νομικές υποχρεώσεις της ΕΕ.

Στην απόφασή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ισχυρίστηκε ότι συνδέοντας το Facebook Marketplace με την κύρια πλατφόρμα του Facebook, η Meta έκανε κατάχρηση της εξουσίας της και ξεπέρασε άδικα τους αντιπάλους της. Η Επιτροπή επισήμανε επίσης ότι τα ανταγωνιστικά διαδικτυακά διαφημιστικά δίκτυα υπόκειντο σε αθέμιτους όρους συναλλαγών από τη Meta.

Αυτή η συνεργασία αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό σημείο καμπής για το eBay. Με αύξηση 9%, η μετοχή της εταιρείας έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2021.

Η συνεργασία μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα του eBay να ανταγωνιστεί τους ηγέτες της αγοράς Temu, Amazon και Walmart. Ο Jamie Iannone, Διευθύνων Σύμβουλος του eBay, βλέπει τη συνεργασία ως μια ευκαιρία να ενισχύσει την προβολή των καταχωρίσεων πωλητών και να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών.

Η Meta εργάζεται ενεργά για τη δημιουργία λύσεων για τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις, παρόλο που ασκεί έφεση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Συγκεκριμένα, το 2023, η Meta και η Amazon συνεργάστηκαν με παρόμοιο τρόπο, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα απευθείας μέσα από την εφαρμογή Facebook.

Η δράση αυτή σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στη δυναμική των διαδικτυακών αγορών και θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή ενός νέου προτύπου συνεργασίας μεταξύ μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας ως απάντηση στις ρυθμιστικές πιέσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge