3 λεπτά για ανάγνωση

Μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι εμφανής στο τοπίο των επιστροφών του Ηνωμένου Βασιλείου

Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, νέα στοιχεία δείχνουν μεταβαλλόμενες τάσεις στις αποδόσεις του λιανικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με κοινή ανάλυση της DHL e-commerce και της ZigZag, ο όγκος των επιστροφών αυξήθηκε κατά 3% μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2024 και 2023, αλλά οι πληρωμένες επιστροφές αυξήθηκαν κατά 6%.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι εμφανής στο τοπίο των επιστροφών του Ηνωμένου Βασιλείου
Πηγή: Depositphotos

Η εξίσωση της αξίας

Η οικονομική πλευρά δείχνει μια αξιοσημείωτη τάση: οι μέσες τιμές απόδοσης αυτό το φθινόπωρο έφτασαν τις 106 λίρες, αύξηση 7% από το προηγούμενο έτος. Αυτό δείχνει μια τάση επιστροφής ακριβότερων αγορών.

Μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών

Δεδομένου ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών πιστεύουν ότι ο έλεγχος των μεθόδων παράδοσης και επιστροφής είναι απαραίτητος, η ευελιξία στις επιλογές επιστροφής έχει καταστεί κρίσιμη, σύμφωνα με την έκθεση Global Online Shopper Trends Report της DHL.

Αυτή η ανάγκη για ευκολία αποδεικνύεται από την απότομη αύξηση κατά 79% της χρήσης θυρίδων δεμάτων τους τελευταίους 12 μήνες.

Ο Stuart Hill, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL e-commerce UK, παρατηρεί ότι «οι επιστροφές έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος των ηλεκτρονικών αγορών». “Αν και αποτελούν πρόκληση για τους λιανοπωλητές, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής, οι σαφείς πολιτικές και η εξορθολογισμένη εφοδιαστική μπορούν να ωφελήσουν και τα δύο μέρη”.

Επισημαίνει πώς επιλογές όπως ευέλικτες τοποθεσίες παράδοσης και θυρίδες δεμάτων σε λογικές τιμές μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Αύξηση των πληρωμένων επιστροφών

Η μερική πληρωμή των καταναλωτών αντιπροσώπευε το 46% των αποδόσεων το φθινόπωρο του 2024, μια μικρή αύξηση. Αν και το ένα τρίτο των καταναλωτών διαμαρτύρονται για το κόστος επιστροφής, σχεδόν το 25% συμφωνεί να πληρώσει για τις επιστροφές των επιθυμητών αγαθών.

return policy

Source: Depositphotos

Σειριακές επιστροφές: Ένα συνεχιζόμενο πρόβλημα

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι σειριακοί επιστρέφοντες αντιπροσωπεύουν το 24% του όγκου των επιστροφών, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο το 11% των κοορτών επιστροφής. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το 83% αυτών των τακτικών πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για επιστροφές.

Ο Matthew Jacques, διευθυντής παγκόσμιων συνεργασιών στο ZigZag, βλέπει αυτό ως ευκαιρία:

«Η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν αυξάνεται παρά τον όγκο ρεκόρ επιστροφών. Οι πληρωμένες επιστροφές έχουν ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία από πολλούς μεγάλους λιανοπωλητές».

Προειδοποιεί, ωστόσο, ότι η χρέωση για επιστροφές απαιτεί πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών παρακολούθησης, προληπτικής επικοινωνίας, απλών επιλογών και άμεσων επιστροφών χρημάτων.

Καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής, οι επιστροφές στο Ηνωμένο Βασίλειο προκαλούν τους λιανοπωλητές να εξισορροπήσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα με ευέλικτες επιλογές, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις των πελατών για άψογες αγορές διακοπών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+