3 λεπτά για ανάγνωση

Μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι εμφανής στο τοπίο των επιστροφών του Ηνωμένου Βασιλείου

Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, νέα στοιχεία δείχνουν μεταβαλλόμενες τάσεις στις αποδόσεις του λιανικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με κοινή ανάλυση της DHL e-commerce και της ZigZag, ο όγκος των επιστροφών αυξήθηκε κατά 3% μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2024 και 2023, αλλά οι πληρωμένες επιστροφές αυξήθηκαν κατά 6%.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι εμφανής στο τοπίο των επιστροφών του Ηνωμένου Βασιλείου
Πηγή: Depositphotos

Η εξίσωση της αξίας

Η οικονομική πλευρά δείχνει μια αξιοσημείωτη τάση: οι μέσες τιμές απόδοσης αυτό το φθινόπωρο έφτασαν τις 106 λίρες, αύξηση 7% από το προηγούμενο έτος. Αυτό δείχνει μια τάση επιστροφής ακριβότερων αγορών.

Μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών

Δεδομένου ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών πιστεύουν ότι ο έλεγχος των μεθόδων παράδοσης και επιστροφής είναι απαραίτητος, η ευελιξία στις επιλογές επιστροφής έχει καταστεί κρίσιμη, σύμφωνα με την έκθεση Global Online Shopper Trends Report της DHL.

Αυτή η ανάγκη για ευκολία αποδεικνύεται από την απότομη αύξηση κατά 79% της χρήσης θυρίδων δεμάτων τους τελευταίους 12 μήνες.

Ο Stuart Hill, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL e-commerce UK, παρατηρεί ότι «οι επιστροφές έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος των ηλεκτρονικών αγορών». “Αν και αποτελούν πρόκληση για τους λιανοπωλητές, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής, οι σαφείς πολιτικές και η εξορθολογισμένη εφοδιαστική μπορούν να ωφελήσουν και τα δύο μέρη”.

Επισημαίνει πώς επιλογές όπως ευέλικτες τοποθεσίες παράδοσης και θυρίδες δεμάτων σε λογικές τιμές μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Αύξηση των πληρωμένων επιστροφών

Η μερική πληρωμή των καταναλωτών αντιπροσώπευε το 46% των αποδόσεων το φθινόπωρο του 2024, μια μικρή αύξηση. Αν και το ένα τρίτο των καταναλωτών διαμαρτύρονται για το κόστος επιστροφής, σχεδόν το 25% συμφωνεί να πληρώσει για τις επιστροφές των επιθυμητών αγαθών.

return policy

Source: Depositphotos

Σειριακές επιστροφές: Ένα συνεχιζόμενο πρόβλημα

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι σειριακοί επιστρέφοντες αντιπροσωπεύουν το 24% του όγκου των επιστροφών, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο το 11% των κοορτών επιστροφής. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το 83% αυτών των τακτικών πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για επιστροφές.

Ο Matthew Jacques, διευθυντής παγκόσμιων συνεργασιών στο ZigZag, βλέπει αυτό ως ευκαιρία:

«Η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν αυξάνεται παρά τον όγκο ρεκόρ επιστροφών. Οι πληρωμένες επιστροφές έχουν ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία από πολλούς μεγάλους λιανοπωλητές».

Προειδοποιεί, ωστόσο, ότι η χρέωση για επιστροφές απαιτεί πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών παρακολούθησης, προληπτικής επικοινωνίας, απλών επιλογών και άμεσων επιστροφών χρημάτων.

Καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής, οι επιστροφές στο Ηνωμένο Βασίλειο προκαλούν τους λιανοπωλητές να εξισορροπήσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα με ευέλικτες επιλογές, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις των πελατών για άψογες αγορές διακοπών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Ουγγαρία μόλις σόκαρε τον κόσμο του λιανικού εμπορίου με αυτόν τον κανόνα πληρωμής
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Ουγγαρία μόλις σόκαρε τον κόσμο του λιανικού εμπορίου με αυτόν τον κανόνα πληρωμής

Η Ουγγαρία ψήφισε νόμο που θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2025, σύμφωνα με τον οποίο τα καταστήματα πρέπει να επιτρέπουν στους πελάτες να πληρώνουν με μετρητά. Ο νόμος λέει ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να πληρώνουν με μετρητά αυτοπροσώπως στα καταστήματα, με αντικαταβολή ή βάζοντας χρήματα σε λογαριασμό.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς η οπτική αναζήτηση του Pinterest αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε και ψωνίζουμε
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η οπτική αναζήτηση του Pinterest αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε και ψωνίζουμε

Το Pinterest δείχνει ότι όταν πρόκειται για γούστο και στυλ, οι λέξεις μερικές φορές δεν αρκούν. Μια εικόνα μπορεί να χτυπήσει ακριβώς αυτό που θα δυσκολευόσασταν να αναζητήσετε με κείμενο. Μέσω οπτικής αναζήτησης, μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες στο ακριβές προϊόν χωρίς ούτε μία γραπτή λέξη. Και νέα δεδομένα δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+