3 λεπτά για ανάγνωση

Μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι εμφανής στο τοπίο των επιστροφών του Ηνωμένου Βασιλείου

Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, νέα στοιχεία δείχνουν μεταβαλλόμενες τάσεις στις αποδόσεις του λιανικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με κοινή ανάλυση της DHL e-commerce και της ZigZag, ο όγκος των επιστροφών αυξήθηκε κατά 3% μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2024 και 2023, αλλά οι πληρωμένες επιστροφές αυξήθηκαν κατά 6%.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών είναι εμφανής στο τοπίο των επιστροφών του Ηνωμένου Βασιλείου
Πηγή: Depositphotos

Η εξίσωση της αξίας

Η οικονομική πλευρά δείχνει μια αξιοσημείωτη τάση: οι μέσες τιμές απόδοσης αυτό το φθινόπωρο έφτασαν τις 106 λίρες, αύξηση 7% από το προηγούμενο έτος. Αυτό δείχνει μια τάση επιστροφής ακριβότερων αγορών.

Μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών

Δεδομένου ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών πιστεύουν ότι ο έλεγχος των μεθόδων παράδοσης και επιστροφής είναι απαραίτητος, η ευελιξία στις επιλογές επιστροφής έχει καταστεί κρίσιμη, σύμφωνα με την έκθεση Global Online Shopper Trends Report της DHL.

Αυτή η ανάγκη για ευκολία αποδεικνύεται από την απότομη αύξηση κατά 79% της χρήσης θυρίδων δεμάτων τους τελευταίους 12 μήνες.

Ο Stuart Hill, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL e-commerce UK, παρατηρεί ότι «οι επιστροφές έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος των ηλεκτρονικών αγορών». “Αν και αποτελούν πρόκληση για τους λιανοπωλητές, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής, οι σαφείς πολιτικές και η εξορθολογισμένη εφοδιαστική μπορούν να ωφελήσουν και τα δύο μέρη”.

Επισημαίνει πώς επιλογές όπως ευέλικτες τοποθεσίες παράδοσης και θυρίδες δεμάτων σε λογικές τιμές μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Αύξηση των πληρωμένων επιστροφών

Η μερική πληρωμή των καταναλωτών αντιπροσώπευε το 46% των αποδόσεων το φθινόπωρο του 2024, μια μικρή αύξηση. Αν και το ένα τρίτο των καταναλωτών διαμαρτύρονται για το κόστος επιστροφής, σχεδόν το 25% συμφωνεί να πληρώσει για τις επιστροφές των επιθυμητών αγαθών.

return policy

Source: Depositphotos

Σειριακές επιστροφές: Ένα συνεχιζόμενο πρόβλημα

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι σειριακοί επιστρέφοντες αντιπροσωπεύουν το 24% του όγκου των επιστροφών, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο το 11% των κοορτών επιστροφής. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το 83% αυτών των τακτικών πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για επιστροφές.

Ο Matthew Jacques, διευθυντής παγκόσμιων συνεργασιών στο ZigZag, βλέπει αυτό ως ευκαιρία:

«Η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν αυξάνεται παρά τον όγκο ρεκόρ επιστροφών. Οι πληρωμένες επιστροφές έχουν ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία από πολλούς μεγάλους λιανοπωλητές».

Προειδοποιεί, ωστόσο, ότι η χρέωση για επιστροφές απαιτεί πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών παρακολούθησης, προληπτικής επικοινωνίας, απλών επιλογών και άμεσων επιστροφών χρημάτων.

Καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής, οι επιστροφές στο Ηνωμένο Βασίλειο προκαλούν τους λιανοπωλητές να εξισορροπήσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα με ευέλικτες επιλογές, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις των πελατών για άψογες αγορές διακοπών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+