3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ανάγκες των πελατών και η σημασία των φίλτρων στα ηλεκτρονικά καταστήματα

Έχετε αισθανθεί ποτέ χαμένοι σε ένα φυσικό κατάστημα χωρίς σαφώς επισημασμένους διαδρόμους, αναζητώντας μόνο ένα ή δύο αντικείμενα; Στον διαδικτυακό κόσμο, μπορούμε να αποφύγουμε αυτήν την απογοήτευση χάρη σε ένα ισχυρό εργαλείο - φίλτρα. Είναι τόσο εξυπηρετικοί που μπορούν να αυξήσουν άμεσα την αλληλεπίδραση και να βάλουν τις ανάγκες των πελατών στο σωστό μέρος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ανάγκες των πελατών και η σημασία των φίλτρων στα ηλεκτρονικά καταστήματα
Πηγή: Depositphotos

Τα φίλτρα σε κατηγορίες σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, των αναγκών των πελατών και της αποτελεσματικότητας των αγορών. Επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν εύκολα προϊόντα που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες τους, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την ικανοποίηση των χρηστών, γεγονός που συχνά οδηγεί σε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Γιατί είναι απαραίτητα τα φίλτρα;

1. Ακριβής ταξινόμηση: Οι χρήστες μπορούν να ταξινομήσουν γρήγορα τα προϊόντα με διάφορα κριτήρια όπως τιμή, χρώμα, μάρκα και αξιολογήσεις πελατών.
2. Μειωμένη απογοήτευση: Τα αποτελεσματικά φίλτρα μειώνουν την πιθανότητα οι χρήστες να «χαθούν» σε μια θάλασσα προϊόντων.
3. Εξοικονόμηση χρόνου: Επιτρέπουν την ταχύτερη ανακάλυψη των επιθυμητών προϊόντων.
4. Εστίαση στη συνάφεια: Τα φίλτρα μειώνουν τον αριθμό των εμφανιζόμενων προϊόντων, βοηθώντας τους χρήστες να επικεντρωθούν σε αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους.

Οι στατιστικές υποστηρίζουν τη σημασία των φίλτρων

Έρευνα του Ινστιτούτου Baymard δείχνει ότι η κακή χρηστικότητα της καταχώρισης προϊόντων οδηγεί σε ποσοστό εγκατάλειψης 67-90%. Αντίθετα, οι ιστότοποι με βελτιστοποιημένα εργαλεία φιλτραρίσματος και ταξινόμησης αντιμετωπίζουν σημαντικά χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης μόλις 17-33%.

Συνηθέστερα χρησιμοποιούμενοι τύποι φίλτρων:

1. Τιμή
2. Μάρκα
3. Αξιολογήσεις πελατών
4. Χρώμα, μέγεθος και υλικό
5. Τεχνικές προδιαγραφές (για ηλεκτρονικά προϊόντα)

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η επιλογή φίλτρου δεν είναι καθολική. Πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες προσφορές και τις ανάγκες των πελατών σας. Για παράδειγμα, τα φίλτρα που σχετίζονται με τους προμηθευτές εργαλείων θα διαφέρουν από εκείνα για τα καταστήματα παιχνιδιών.

Προσαρμογή στις βιομηχανίες

Η προσαρμογή φίλτρων για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων είναι το κλειδί για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη (UX). Τα ασαφή ή ακατάλληλα φίλτρα μπορούν να οδηγήσουν σε σύγχυση και απογοήτευση, οδηγώντας ενδεχομένως σε εγκαταλελειμμένες αγορές.

Μια ιδιαίτερη πρόκληση αντιμετωπίζουν οι αγορές με περισσότερες από 20 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπου είναι απαραίτητο να προσαρμοστούν τα φίλτρα σε συμπληρωματικές κατηγορίες.

Γιατί είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών

Η επένδυση στη βελτίωση του φίλτρου για διαδικτυακά καταστήματα δεν αφορά μόνο την παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη. Είναι μια άμεση επένδυση στην αύξηση των πωλήσεων και στη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης ιστότοπου. Μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής και βελτιστοποίησης των φίλτρων, τα καταστήματα μπορούν να διευκολύνουν σημαντικά τη διαδικασία αγορών, επιτρέποντας στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα τα επιθυμητά προϊόντα, αυξάνοντας έτσι την ικανοποίηση των πελατών.

Είναι σαφές ότι τα σωστά ρυθμισμένα και βελτιστοποιημένα φίλτρα δεν είναι απλώς ένα εργαλείο χρήστη, αλλά μια βασική στρατηγική για τη βελτίωση των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή. Ως εκ τούτου, η επένδυση στην ανάπτυξη διαισθητικών, κατανοητών και προσβάσιμων φίλτρων θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλει να καλύψει τις ανάγκες των πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025
6 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025

Με βάση την έκθεση Subscription Trends Q1 Report 2025 της Subscrybe, αυτό το άρθρο διερευνά πέντε τάσεις που αναδιαμορφώνουν την οικονομία των συνδρομών. Αντί απλώς να συνοψίζονται τα ευρήματα, οι πληροφορίες προσαρμόζονται προσεκτικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα τα αρχικά σημεία δεδομένων και τα παραδείγματα του πραγματικού κόσμου.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση
15 λεπτά για ανάγνωση

Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση

Για πολλά χρόνια, η εξαργύρωση ενός κουπονιού στο κατάστημα για να κερδίσετε μια έκπτωση ή ανταμοιβή ήταν ένα αδέξιο ταξίδι πελάτη. Τα κουπόνια μπορεί να υπήρχαν όσο και τα ίδια τα καταστήματα, αλλά η έλευση του κινητού έφερε μαζί του κουπόνια για κινητά και τη δυνατότητα εκτέλεσης καμπανιών αφοσίωσης «πολλαπλών καναλιών», όπου ένας έμπορος θα […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Ανάγνωση άρθρου
Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά
8 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά

Η επέκταση σε μια νέα αγορά μπορεί να αισθάνεται σαν να μπαίνετε στο άγνωστο. Είτε είστε μια αναπτυσσόμενη μάρκα είτε μια φιλόδοξη εκκίνηση, οι προκλήσεις είναι ατελείωτες: υψηλό αρχικό κόστος, άγνωστοι κανονισμοί, έλλειψη τοπικών επαφών και κατακερματισμένη εφοδιαστική. Εκεί είναι χρήσιμες οι πλατφόρμες αγοράς. Οι σημερινές πλατφόρμες αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν έναν ισχυρό, επεκτάσιμο και […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+