3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ανάγκες των πελατών και η σημασία των φίλτρων στα ηλεκτρονικά καταστήματα

Έχετε αισθανθεί ποτέ χαμένοι σε ένα φυσικό κατάστημα χωρίς σαφώς επισημασμένους διαδρόμους, αναζητώντας μόνο ένα ή δύο αντικείμενα; Στον διαδικτυακό κόσμο, μπορούμε να αποφύγουμε αυτήν την απογοήτευση χάρη σε ένα ισχυρό εργαλείο - φίλτρα. Είναι τόσο εξυπηρετικοί που μπορούν να αυξήσουν άμεσα την αλληλεπίδραση και να βάλουν τις ανάγκες των πελατών στο σωστό μέρος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ανάγκες των πελατών και η σημασία των φίλτρων στα ηλεκτρονικά καταστήματα
Πηγή: Depositphotos

Τα φίλτρα σε κατηγορίες σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, των αναγκών των πελατών και της αποτελεσματικότητας των αγορών. Επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν εύκολα προϊόντα που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες τους, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την ικανοποίηση των χρηστών, γεγονός που συχνά οδηγεί σε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Γιατί είναι απαραίτητα τα φίλτρα;

1. Ακριβής ταξινόμηση: Οι χρήστες μπορούν να ταξινομήσουν γρήγορα τα προϊόντα με διάφορα κριτήρια όπως τιμή, χρώμα, μάρκα και αξιολογήσεις πελατών.
2. Μειωμένη απογοήτευση: Τα αποτελεσματικά φίλτρα μειώνουν την πιθανότητα οι χρήστες να «χαθούν» σε μια θάλασσα προϊόντων.
3. Εξοικονόμηση χρόνου: Επιτρέπουν την ταχύτερη ανακάλυψη των επιθυμητών προϊόντων.
4. Εστίαση στη συνάφεια: Τα φίλτρα μειώνουν τον αριθμό των εμφανιζόμενων προϊόντων, βοηθώντας τους χρήστες να επικεντρωθούν σε αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους.

Οι στατιστικές υποστηρίζουν τη σημασία των φίλτρων

Έρευνα του Ινστιτούτου Baymard δείχνει ότι η κακή χρηστικότητα της καταχώρισης προϊόντων οδηγεί σε ποσοστό εγκατάλειψης 67-90%. Αντίθετα, οι ιστότοποι με βελτιστοποιημένα εργαλεία φιλτραρίσματος και ταξινόμησης αντιμετωπίζουν σημαντικά χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης μόλις 17-33%.

Συνηθέστερα χρησιμοποιούμενοι τύποι φίλτρων:

1. Τιμή
2. Μάρκα
3. Αξιολογήσεις πελατών
4. Χρώμα, μέγεθος και υλικό
5. Τεχνικές προδιαγραφές (για ηλεκτρονικά προϊόντα)

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η επιλογή φίλτρου δεν είναι καθολική. Πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες προσφορές και τις ανάγκες των πελατών σας. Για παράδειγμα, τα φίλτρα που σχετίζονται με τους προμηθευτές εργαλείων θα διαφέρουν από εκείνα για τα καταστήματα παιχνιδιών.

Προσαρμογή στις βιομηχανίες

Η προσαρμογή φίλτρων για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων είναι το κλειδί για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη (UX). Τα ασαφή ή ακατάλληλα φίλτρα μπορούν να οδηγήσουν σε σύγχυση και απογοήτευση, οδηγώντας ενδεχομένως σε εγκαταλελειμμένες αγορές.

Μια ιδιαίτερη πρόκληση αντιμετωπίζουν οι αγορές με περισσότερες από 20 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπου είναι απαραίτητο να προσαρμοστούν τα φίλτρα σε συμπληρωματικές κατηγορίες.

Γιατί είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών

Η επένδυση στη βελτίωση του φίλτρου για διαδικτυακά καταστήματα δεν αφορά μόνο την παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη. Είναι μια άμεση επένδυση στην αύξηση των πωλήσεων και στη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης ιστότοπου. Μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής και βελτιστοποίησης των φίλτρων, τα καταστήματα μπορούν να διευκολύνουν σημαντικά τη διαδικασία αγορών, επιτρέποντας στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα τα επιθυμητά προϊόντα, αυξάνοντας έτσι την ικανοποίηση των πελατών.

Είναι σαφές ότι τα σωστά ρυθμισμένα και βελτιστοποιημένα φίλτρα δεν είναι απλώς ένα εργαλείο χρήστη, αλλά μια βασική στρατηγική για τη βελτίωση των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή. Ως εκ τούτου, η επένδυση στην ανάπτυξη διαισθητικών, κατανοητών και προσβάσιμων φίλτρων θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλει να καλύψει τις ανάγκες των πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν μείωση εσόδων ενώ η αγορά μεγαλώνει
4 λεπτά για ανάγνωση

Τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν μείωση εσόδων ενώ η αγορά μεγαλώνει

Η ευρύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου γιορτάζει την ανάπτυξη, αλλά τα μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα αγωνίζονται ήσυχα. Νέα στοιχεία από την Uptain δείχνουν ότι τα μικρότερα καταστήματα έχουν τις χειρότερες επιδόσεις πωλήσεων τα τελευταία τρίμηνα, παρόλο που τα πρωτοσέλιδα του κλάδου είναι γεμάτα ιστορίες επιτυχίας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Βελτιστοποίηση εικόνας Amazon: Γιατί τα γραφικά έχουν σημασία στο Amazon
7 λεπτά για ανάγνωση

Βελτιστοποίηση εικόνας Amazon: Γιατί τα γραφικά έχουν σημασία στο Amazon

Ας το παραδεχτούμε, όταν ψωνίζετε online, δεν διαβάζετε κάθε λέξη. Κάνετε κύλιση, κοιτάζετε και κάνετε κλικ σε αυτό που τραβάει το μάτι σας. Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται οι αγοραστές στο Amazon, γι ‘αυτό και η βελτιστοποίηση εικόνας Amazon δεν είναι μόνο σημαντική – είναι τα πάντα. Αλλά δεν είναι μόνο […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Εξατομίκευση πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών
27 λεπτά για ανάγνωση

Εξατομίκευση πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών

Φανταστείτε να περπατάτε στο αγαπημένο σας τοπικό κατάστημα και ο ιδιοκτήτης να σας χαιρετά με το όνομά σας, γνωρίζοντας ήδη τι μπορεί να σας αρέσει. Θυμούνται την τελευταία σας αγορά και σας υποδεικνύουν ένα νέο στοιχείο που το συμπληρώνει τέλεια. Αυτό το είδος προσωπικής επαφής σας κάνει να αισθάνεστε πολύτιμοι και σας κάνει να επιστρέφετε. […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io