3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ανάγκες των πελατών και η σημασία των φίλτρων στα ηλεκτρονικά καταστήματα

Έχετε αισθανθεί ποτέ χαμένοι σε ένα φυσικό κατάστημα χωρίς σαφώς επισημασμένους διαδρόμους, αναζητώντας μόνο ένα ή δύο αντικείμενα; Στον διαδικτυακό κόσμο, μπορούμε να αποφύγουμε αυτήν την απογοήτευση χάρη σε ένα ισχυρό εργαλείο - φίλτρα. Είναι τόσο εξυπηρετικοί που μπορούν να αυξήσουν άμεσα την αλληλεπίδραση και να βάλουν τις ανάγκες των πελατών στο σωστό μέρος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ανάγκες των πελατών και η σημασία των φίλτρων στα ηλεκτρονικά καταστήματα
Πηγή: Depositphotos

Τα φίλτρα σε κατηγορίες σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, των αναγκών των πελατών και της αποτελεσματικότητας των αγορών. Επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν εύκολα προϊόντα που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες τους, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την ικανοποίηση των χρηστών, γεγονός που συχνά οδηγεί σε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Γιατί είναι απαραίτητα τα φίλτρα;

1. Ακριβής ταξινόμηση: Οι χρήστες μπορούν να ταξινομήσουν γρήγορα τα προϊόντα με διάφορα κριτήρια όπως τιμή, χρώμα, μάρκα και αξιολογήσεις πελατών.
2. Μειωμένη απογοήτευση: Τα αποτελεσματικά φίλτρα μειώνουν την πιθανότητα οι χρήστες να «χαθούν» σε μια θάλασσα προϊόντων.
3. Εξοικονόμηση χρόνου: Επιτρέπουν την ταχύτερη ανακάλυψη των επιθυμητών προϊόντων.
4. Εστίαση στη συνάφεια: Τα φίλτρα μειώνουν τον αριθμό των εμφανιζόμενων προϊόντων, βοηθώντας τους χρήστες να επικεντρωθούν σε αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους.

Οι στατιστικές υποστηρίζουν τη σημασία των φίλτρων

Έρευνα του Ινστιτούτου Baymard δείχνει ότι η κακή χρηστικότητα της καταχώρισης προϊόντων οδηγεί σε ποσοστό εγκατάλειψης 67-90%. Αντίθετα, οι ιστότοποι με βελτιστοποιημένα εργαλεία φιλτραρίσματος και ταξινόμησης αντιμετωπίζουν σημαντικά χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης μόλις 17-33%.

Συνηθέστερα χρησιμοποιούμενοι τύποι φίλτρων:

1. Τιμή
2. Μάρκα
3. Αξιολογήσεις πελατών
4. Χρώμα, μέγεθος και υλικό
5. Τεχνικές προδιαγραφές (για ηλεκτρονικά προϊόντα)

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η επιλογή φίλτρου δεν είναι καθολική. Πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες προσφορές και τις ανάγκες των πελατών σας. Για παράδειγμα, τα φίλτρα που σχετίζονται με τους προμηθευτές εργαλείων θα διαφέρουν από εκείνα για τα καταστήματα παιχνιδιών.

Προσαρμογή στις βιομηχανίες

Η προσαρμογή φίλτρων για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων είναι το κλειδί για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη (UX). Τα ασαφή ή ακατάλληλα φίλτρα μπορούν να οδηγήσουν σε σύγχυση και απογοήτευση, οδηγώντας ενδεχομένως σε εγκαταλελειμμένες αγορές.

Μια ιδιαίτερη πρόκληση αντιμετωπίζουν οι αγορές με περισσότερες από 20 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπου είναι απαραίτητο να προσαρμοστούν τα φίλτρα σε συμπληρωματικές κατηγορίες.

Γιατί είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών

Η επένδυση στη βελτίωση του φίλτρου για διαδικτυακά καταστήματα δεν αφορά μόνο την παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη. Είναι μια άμεση επένδυση στην αύξηση των πωλήσεων και στη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης ιστότοπου. Μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής και βελτιστοποίησης των φίλτρων, τα καταστήματα μπορούν να διευκολύνουν σημαντικά τη διαδικασία αγορών, επιτρέποντας στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα τα επιθυμητά προϊόντα, αυξάνοντας έτσι την ικανοποίηση των πελατών.

Είναι σαφές ότι τα σωστά ρυθμισμένα και βελτιστοποιημένα φίλτρα δεν είναι απλώς ένα εργαλείο χρήστη, αλλά μια βασική στρατηγική για τη βελτίωση των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή. Ως εκ τούτου, η επένδυση στην ανάπτυξη διαισθητικών, κατανοητών και προσβάσιμων φίλτρων θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλει να καλύψει τις ανάγκες των πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος
3 λεπτά για ανάγνωση

Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος

Σύμφωνα με την ECDB (E-commerce Data Base), το ευρωπαϊκό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει δραματικά, καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Καθώς η ανάπτυξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα επιβραδύνεται σε μόλις 3,5% το 2023 – λιγότερο από την ανάπτυξη των περισσότερων από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές – οι κινεζικοί γίγαντες […]

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+