3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ενημερώσεις GA4 υπόσχονται καλύτερες αναφορές και πληροφορίες

Η Google παρουσίασε μια σειρά ενημερώσεων στο Google Analytics 4 (GA4) που υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι αναλύουν και χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους. Οι ενημερώσεις εστιάζουν σε βελτιωμένες αναφορές μεταξύ καναλιών, προηγμένες πληροφορίες βάσει AI και ισχυρή υποστήριξη για παρακολούθηση που εστιάζει στο απόρρητο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ενημερώσεις GA4 υπόσχονται καλύτερες αναφορές και πληροφορίες
Πηγή: Depositphotos

Βελτιωμένες διακαναλικές αναφορές και προϋπολογισμός

Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ενημέρωσης είναι η εισαγωγή ολοκληρωμένων εργαλείων αναφοράς και προϋπολογισμού μεταξύ καναλιών. Αυτά τα εργαλεία θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των διαφημιστικών προσπαθειών τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Ενσωμάτωση δεδομένων διαφημίσεων τρίτου μέρους

Οι χρήστες του GA4 μπορούν πλέον να εισάγουν δεδομένα διαφημίσεων από το Pinterest, το Reddit και το Snap απευθείας στα αναλυτικά στοιχεία τους. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα καμπάνιας εκτός Google περιλαμβάνονται στις αναφορές απόδοσης μεταξύ καναλιών, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων με μετρήσεις όπως το κόστος διαφήμισης, τα κλικ σε διαφημίσεις ή οι εμφανίσεις διαφημίσεων.

Διακαναλικός προϋπολογισμός

Επί του παρόντος σε έκδοση beta, αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει μια αναφορά πρόβλεψης για την παρακολούθηση του ρυθμού των μέσων ενημέρωσης και της προβλεπόμενης απόδοσης σε σχέση με έναν στόχο, όπως τα έσοδα. Αυτό το εργαλείο θα είναι πολύτιμο για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη σε πολλά κανάλια.

Ενσωμάτωση του Campaign Manager 360

Οι συγκεντρωτικές προβολές από συνδεδεμένους λογαριασμούς Campaign Manager 360 είναι πλέον διαθέσιμες στον χώρο εργασίας διαφημίσεων GA4, παρέχοντας αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας σε ολόκληρη τη διοχέτευση.

Source: ga4.com

Πληροφορίες AI

Η Google θα αξιοποιήσει τις προηγμένες δυνατότητες AI για να παρέχει πιο αξιοποιήσιμες πληροφορίες στο GA4. Το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να παρέχει σαφείς, απλές εξηγήσεις βασικών τάσεων και ανωμαλιών.

Για παράδειγμα, εάν υπάρξει αύξηση στη μέτρηση αγορών, το AI θα συνδέσει τις τελείες και θα παρέχει μια σαφή εξήγηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην τάση. Ο στόχος αυτής της δυνατότητας είναι να απλοποιήσει την ανάλυση δεδομένων, καθιστώντας την πιο προσβάσιμη και εφαρμόσιμη για όλους τους χρήστες.

Παρακολούθηση με επίγνωση απορρήτου

Καθώς το ψηφιακό τοπίο κινείται προς μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής, το GA4 προσαρμόζεται επίσης, εξετάζοντας πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να μετρούν αποτελεσματικά την απόδοσή τους χωρίς να βασίζονται σε cookies τρίτων.

Φέτος, το GA4 θα υποστηρίξει το Chrome Privacy Sandbox API για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα σε ένα περιβάλλον χωρίς cookie. Αυτό είναι κρίσιμο καθώς η βιομηχανία κινείται προς πρακτικές που εστιάζουν στην προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα
5 λεπτά για ανάγνωση

Η Gen Z είναι πιο ανοιχτή στους επηρεαστές της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά ενδιαφέρεται λιγότερο για την αυθεντικότητα

Κάτι μεγάλο συμβαίνει στο μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ οι μάρκες πειραματίζονται με προσωπικότητες που δημιουργούνται από AI, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην τις εμπιστεύονται. Η ανατροπή; Η αυθεντικότητα μπορεί να μην έχει τόση σημασία όσο νομίζουν όλοι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Reddit λανσάρει τον Δείκτη ποιότητας για διαφημιστικές καμπάνιες

Το Reddit μόλις κυκλοφόρησε κάτι που κάθε διαφημιζόμενος θα αναγνωρίσει – ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας για διαφημίσεις, όπως και της Google. Ο νέος δείκτης βελτιστοποίησης αξιολογεί τη ρύθμιση του λογαριασμού σας και σας λέει ακριβώς πού να βελτιωθείτε, καθιστώντας τη διαφήμιση στο Reddit λιγότερο παιχνίδι εικασίας.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge