3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ενημερώσεις GA4 υπόσχονται καλύτερες αναφορές και πληροφορίες

Η Google παρουσίασε μια σειρά ενημερώσεων στο Google Analytics 4 (GA4) που υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι αναλύουν και χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους. Οι ενημερώσεις εστιάζουν σε βελτιωμένες αναφορές μεταξύ καναλιών, προηγμένες πληροφορίες βάσει AI και ισχυρή υποστήριξη για παρακολούθηση που εστιάζει στο απόρρητο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ενημερώσεις GA4 υπόσχονται καλύτερες αναφορές και πληροφορίες
Πηγή: Depositphotos

Βελτιωμένες διακαναλικές αναφορές και προϋπολογισμός

Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ενημέρωσης είναι η εισαγωγή ολοκληρωμένων εργαλείων αναφοράς και προϋπολογισμού μεταξύ καναλιών. Αυτά τα εργαλεία θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των διαφημιστικών προσπαθειών τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Ενσωμάτωση δεδομένων διαφημίσεων τρίτου μέρους

Οι χρήστες του GA4 μπορούν πλέον να εισάγουν δεδομένα διαφημίσεων από το Pinterest, το Reddit και το Snap απευθείας στα αναλυτικά στοιχεία τους. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα καμπάνιας εκτός Google περιλαμβάνονται στις αναφορές απόδοσης μεταξύ καναλιών, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων με μετρήσεις όπως το κόστος διαφήμισης, τα κλικ σε διαφημίσεις ή οι εμφανίσεις διαφημίσεων.

Διακαναλικός προϋπολογισμός

Επί του παρόντος σε έκδοση beta, αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει μια αναφορά πρόβλεψης για την παρακολούθηση του ρυθμού των μέσων ενημέρωσης και της προβλεπόμενης απόδοσης σε σχέση με έναν στόχο, όπως τα έσοδα. Αυτό το εργαλείο θα είναι πολύτιμο για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη σε πολλά κανάλια.

Ενσωμάτωση του Campaign Manager 360

Οι συγκεντρωτικές προβολές από συνδεδεμένους λογαριασμούς Campaign Manager 360 είναι πλέον διαθέσιμες στον χώρο εργασίας διαφημίσεων GA4, παρέχοντας αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας σε ολόκληρη τη διοχέτευση.

Source: ga4.com

Πληροφορίες AI

Η Google θα αξιοποιήσει τις προηγμένες δυνατότητες AI για να παρέχει πιο αξιοποιήσιμες πληροφορίες στο GA4. Το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να παρέχει σαφείς, απλές εξηγήσεις βασικών τάσεων και ανωμαλιών.

Για παράδειγμα, εάν υπάρξει αύξηση στη μέτρηση αγορών, το AI θα συνδέσει τις τελείες και θα παρέχει μια σαφή εξήγηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην τάση. Ο στόχος αυτής της δυνατότητας είναι να απλοποιήσει την ανάλυση δεδομένων, καθιστώντας την πιο προσβάσιμη και εφαρμόσιμη για όλους τους χρήστες.

Παρακολούθηση με επίγνωση απορρήτου

Καθώς το ψηφιακό τοπίο κινείται προς μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής, το GA4 προσαρμόζεται επίσης, εξετάζοντας πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να μετρούν αποτελεσματικά την απόδοσή τους χωρίς να βασίζονται σε cookies τρίτων.

Φέτος, το GA4 θα υποστηρίξει το Chrome Privacy Sandbox API για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα σε ένα περιβάλλον χωρίς cookie. Αυτό είναι κρίσιμο καθώς η βιομηχανία κινείται προς πρακτικές που εστιάζουν στην προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU