3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ενημερώσεις GA4 υπόσχονται καλύτερες αναφορές και πληροφορίες

Η Google παρουσίασε μια σειρά ενημερώσεων στο Google Analytics 4 (GA4) που υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι αναλύουν και χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους. Οι ενημερώσεις εστιάζουν σε βελτιωμένες αναφορές μεταξύ καναλιών, προηγμένες πληροφορίες βάσει AI και ισχυρή υποστήριξη για παρακολούθηση που εστιάζει στο απόρρητο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ενημερώσεις GA4 υπόσχονται καλύτερες αναφορές και πληροφορίες
Πηγή: Depositphotos

Βελτιωμένες διακαναλικές αναφορές και προϋπολογισμός

Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ενημέρωσης είναι η εισαγωγή ολοκληρωμένων εργαλείων αναφοράς και προϋπολογισμού μεταξύ καναλιών. Αυτά τα εργαλεία θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των διαφημιστικών προσπαθειών τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Ενσωμάτωση δεδομένων διαφημίσεων τρίτου μέρους

Οι χρήστες του GA4 μπορούν πλέον να εισάγουν δεδομένα διαφημίσεων από το Pinterest, το Reddit και το Snap απευθείας στα αναλυτικά στοιχεία τους. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα καμπάνιας εκτός Google περιλαμβάνονται στις αναφορές απόδοσης μεταξύ καναλιών, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων με μετρήσεις όπως το κόστος διαφήμισης, τα κλικ σε διαφημίσεις ή οι εμφανίσεις διαφημίσεων.

Διακαναλικός προϋπολογισμός

Επί του παρόντος σε έκδοση beta, αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει μια αναφορά πρόβλεψης για την παρακολούθηση του ρυθμού των μέσων ενημέρωσης και της προβλεπόμενης απόδοσης σε σχέση με έναν στόχο, όπως τα έσοδα. Αυτό το εργαλείο θα είναι πολύτιμο για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη σε πολλά κανάλια.

Ενσωμάτωση του Campaign Manager 360

Οι συγκεντρωτικές προβολές από συνδεδεμένους λογαριασμούς Campaign Manager 360 είναι πλέον διαθέσιμες στον χώρο εργασίας διαφημίσεων GA4, παρέχοντας αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας σε ολόκληρη τη διοχέτευση.

Source: ga4.com

Πληροφορίες AI

Η Google θα αξιοποιήσει τις προηγμένες δυνατότητες AI για να παρέχει πιο αξιοποιήσιμες πληροφορίες στο GA4. Το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να παρέχει σαφείς, απλές εξηγήσεις βασικών τάσεων και ανωμαλιών.

Για παράδειγμα, εάν υπάρξει αύξηση στη μέτρηση αγορών, το AI θα συνδέσει τις τελείες και θα παρέχει μια σαφή εξήγηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην τάση. Ο στόχος αυτής της δυνατότητας είναι να απλοποιήσει την ανάλυση δεδομένων, καθιστώντας την πιο προσβάσιμη και εφαρμόσιμη για όλους τους χρήστες.

Παρακολούθηση με επίγνωση απορρήτου

Καθώς το ψηφιακό τοπίο κινείται προς μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής, το GA4 προσαρμόζεται επίσης, εξετάζοντας πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να μετρούν αποτελεσματικά την απόδοσή τους χωρίς να βασίζονται σε cookies τρίτων.

Φέτος, το GA4 θα υποστηρίξει το Chrome Privacy Sandbox API για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα σε ένα περιβάλλον χωρίς cookie. Αυτό είναι κρίσιμο καθώς η βιομηχανία κινείται προς πρακτικές που εστιάζουν στην προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU