
Βελτιωμένες διακαναλικές αναφορές και προϋπολογισμός
Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της ενημέρωσης είναι η εισαγωγή ολοκληρωμένων εργαλείων αναφοράς και προϋπολογισμού μεταξύ καναλιών. Αυτά τα εργαλεία θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των διαφημιστικών προσπαθειών τους σε όλες τις πλατφόρμες.
Ενσωμάτωση δεδομένων διαφημίσεων τρίτου μέρους
Οι χρήστες του GA4 μπορούν πλέον να εισάγουν δεδομένα διαφημίσεων από το Pinterest, το Reddit και το Snap απευθείας στα αναλυτικά στοιχεία τους. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα καμπάνιας εκτός Google περιλαμβάνονται στις αναφορές απόδοσης μεταξύ καναλιών, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων με μετρήσεις όπως το κόστος διαφήμισης, τα κλικ σε διαφημίσεις ή οι εμφανίσεις διαφημίσεων.
Διακαναλικός προϋπολογισμός
Επί του παρόντος σε έκδοση beta, αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει μια αναφορά πρόβλεψης για την παρακολούθηση του ρυθμού των μέσων ενημέρωσης και της προβλεπόμενης απόδοσης σε σχέση με έναν στόχο, όπως τα έσοδα. Αυτό το εργαλείο θα είναι πολύτιμο για επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη σε πολλά κανάλια.
Ενσωμάτωση του Campaign Manager 360
Οι συγκεντρωτικές προβολές από συνδεδεμένους λογαριασμούς Campaign Manager 360 είναι πλέον διαθέσιμες στον χώρο εργασίας διαφημίσεων GA4, παρέχοντας αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας σε ολόκληρη τη διοχέτευση.

Source: ga4.com
Πληροφορίες AI
Η Google θα αξιοποιήσει τις προηγμένες δυνατότητες AI για να παρέχει πιο αξιοποιήσιμες πληροφορίες στο GA4. Το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να παρέχει σαφείς, απλές εξηγήσεις βασικών τάσεων και ανωμαλιών.
Για παράδειγμα, εάν υπάρξει αύξηση στη μέτρηση αγορών, το AI θα συνδέσει τις τελείες και θα παρέχει μια σαφή εξήγηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην τάση. Ο στόχος αυτής της δυνατότητας είναι να απλοποιήσει την ανάλυση δεδομένων, καθιστώντας την πιο προσβάσιμη και εφαρμόσιμη για όλους τους χρήστες.
Παρακολούθηση με επίγνωση απορρήτου
Καθώς το ψηφιακό τοπίο κινείται προς μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής, το GA4 προσαρμόζεται επίσης, εξετάζοντας πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να μετρούν αποτελεσματικά την απόδοσή τους χωρίς να βασίζονται σε cookies τρίτων.
Φέτος, το GA4 θα υποστηρίξει το Chrome Privacy Sandbox API για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό τους και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα σε ένα περιβάλλον χωρίς cookie. Αυτό είναι κρίσιμο καθώς η βιομηχανία κινείται προς πρακτικές που εστιάζουν στην προστασία της ιδιωτικής ζωής.