3 λεπτά για ανάγνωση

Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση

Μια πρόσφατη δημοσκόπηση τάσεων από το ECC Köln αποκαλύπτει ότι οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, γνωστές και ως "αγορές σε ροή", κερδίζουν αναγνώριση. Έξι στους δέκα Γερμανούς καταναλωτές κατανοούν τώρα την ιδέα, διπλασιάζοντας το επίπεδο ευαισθητοποίησης σε σχέση με πριν από τρία χρόνια. Ωστόσο, το ποσοστό υιοθέτησης των ζωντανών αγορών στη Γερμανία παραμένει χαμηλό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία βλέπουν αργή υιοθέτηση
Πηγή: Depositphotos

Οι Γερμανοί καταναλωτές διστάζουν να αγκαλιάσουν τις ζωντανές αγορές

Όπως ενημερώνει το Ecommerce News , αυτό το είδος αγορών στη Γερμανία βιώνει σταδιακή άνοδο στην υιοθέτηση. Μόνο το 8% των Γερμανών καταναλωτών το έχουν δοκιμάσει, το οποίο περιλαμβάνει την αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια επιδείξεων σε πραγματικό χρόνο. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει διπλάσια αύξηση από 4% το 2021, υποδεικνύοντας μια αργή αλλά σταθερή αύξηση της δημοτικότητας των ζωντανών αγορών στη Γερμανία. Ωστόσο, παρά την αύξηση αυτή, το συνολικό ποσοστό αποδοχής παραμένει χαμηλό, γεγονός που υποδηλώνει ότι αυτό το είδος αγορών στη Γερμανία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει εμπόδια για να γίνει μια κύρια τάση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για παράδειγμα, η υπηρεσία Streaming της Zara μόλις έγινε διαθέσιμη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Παρόλο που έχουν δει περισσότερα ψώνια ζωντανά, οι περισσότεροι Γερμανοί πελάτες εξακολουθούν να διστάζουν να το δοκιμάσουν.

Κοιτάζοντας μπροστά, μόνο το 21% των Γερμανών μπορεί να δει τον εαυτό του να πηγαίνει σε μια ζωντανή εκδήλωση αγορών στο μέλλον. Τα άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 29 ετών ενδιαφέρονται λίγο περισσότερο (το 34% είναι ανοιχτό στην ιδέα). Ωστόσο, τα δύο τρίτα των νέων Γερμανών εξακολουθούν να μην σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον τρόπο αγορών.

Η Γερμανία αρχίζει σιγά-σιγά να χρησιμοποιεί ζωντανές αγορές, οι οποίες είναι πολύ διαφορετικές από την Ασία, ειδικά την Κίνα, όπου είναι πολύ συνηθισμένες. Εκεί, εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν χιλιάδες ροές κάθε μέρα, δείχνοντας ότι η γερμανική αγορά έχει περιθώρια ανάπτυξης.

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί οι ζωντανές αγορές είναι πιο δημοφιλείς στην Ασία από ό, τι στη Γερμανία;

Η έντονη αντίθεση μεταξύ της δημοτικότητας των ζωντανών αγορών στην Ασία και της χλιαρής υποδοχής τους στη Γερμανία μπορεί να αποδοθεί στις πολιτισμικές διαφορές, την ενσωμάτωση της πλατφόρμας, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ωριμότητα της αγοράς. Για να κερδίσουν έλξη οι ζωντανές αγορές στη Γερμανία, οι λιανοπωλητές μπορεί να χρειαστεί να ενισχύσουν την πτυχή της συναισθηματικής δέσμευσης και να δημιουργήσουν πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές εμπειρίες που αντηχούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών για έμπνευση και αλληλεπίδραση.

Ο ρόλος του TikTok στην επέκταση ζωντανών αγορών

Λέγεται ότι η επιλογή του TikTok να καθυστερήσει την κυκλοφορία του TikTok Shop στην ηπειρωτική Ευρώπη επηρεάστηκε από το πόσο κακώς έχουν ληφθεί οι αγορές σε ζωντανή έκδοση εκεί. Παρόλο που η εταιρεία δεν έχει πει με βεβαιότητα, η Ισπανία είναι πιθανό να είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που θα ανοίξει το TikTok Shop πριν από το τέλος του έτους. Θα ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Καθώς οι ζωντανές αγορές αυξάνονται αργά σε δημοτικότητα στη Γερμανία, τα καταστήματα και οι πλατφόρμες θα πρέπει να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες των Γερμανών πελατών, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους να συνδεθούν και να ακολουθήσουν αυτή τη νέα τάση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;

Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ο γίγαντας της γρήγορης μόδας υιοθετεί μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση για να βγει στο χρηματιστήριο. Να γιατί έχει σημασία για ολόκληρο τον κλάδο λιανικής.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα

Πρώην πράκτορες του FBI, ομοσπονδιακοί εισαγγελείς και αξιωματικοί πληροφοριών εργάζονται τώρα στην Amazon. Η αποστολή τους; Κυνηγήστε εγκληματίες που πωλούν ψεύτικα προϊόντα. Και κερδίζουν.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU