2 λεπτά για ανάγνωση

Οι ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου ευδοκιμούν με διαφημιστικές στρατηγικές δημιουργίας επωνυμίας

Πρόσφατα στοιχεία αποκαλύπτουν μια εντυπωσιακή τάση μεταξύ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) του Ηνωμένου Βασιλείου: η πλειονότητα αποκομίζει οφέλη από τις στρατηγικές διαφήμισης και δημιουργίας εμπορικών σημάτων. Μια μελέτη της Amazon Ads δείχνει ότι το 86% των ΜΜΕ πιστώνουν τις τρέχουσες διαφημιστικές προσεγγίσεις τους με την επιτυχή προσέλκυση νέων πελατών και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας κατά το παρελθόν έτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου ευδοκιμούν με διαφημιστικές στρατηγικές δημιουργίας επωνυμίας
Πηγή: Depositphotos

Ο αντίκτυπος της διαφήμισης εκτείνεται πέρα από την απλή απόκτηση πελατών, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι οι διαφημιστικές τους προσπάθειες συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σημείωσαν ότι η διαφήμιση συνέβαλε στη διεθνή επιχειρηματική επέκταση και αναγνώριση της επωνυμίας τους.

Αυτά τα θετικά αποτελέσματα έχουν επηρεάσει τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς. Από τις ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου που ρωτήθηκαν, λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο διατήρησε τον προϋπολογισμό τους από το προηγούμενο έτος, ενώ περισσότερες από τις μισές είχαν προσαρμόσει τις διαφημιστικές τους δαπάνες για να υποστηρίξουν τις προσπάθειές τους για την οικοδόμηση επωνυμίας.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των 600 ΜΜΕ που ερωτήθηκαν επενδύουν ενεργά στη διαφήμιση για να ενισχύσουν το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή τους. Ωστόσο, μια σημαντική μειοψηφία, σχεδόν τριάντα τοις εκατό, δεν ξοδεύει χρήματα σε διαφημιστικές εκστρατείες. Όταν ρωτήθηκαν γιατί δεν διαφημίζουν, οι πιο συχνά αναφερόμενες απαντήσεις ήταν το υψηλό κόστος και οι απογοητευτικές αποδόσεις σε προηγούμενες προσπάθειες.

Source: Depositphotos

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο Ludovic de Valon, Director of Global SMB Marketing στην Amazon Ads, επανέλαβε τη δέσμευσή τους να απλοποιήσουν το μάρκετινγκ για τις ΜΜΕ. Υπογράμμισε τις προσπάθειές τους να ξεπεράσουν τις προκλήσεις μέσω σημείων πρόσβασης χαμηλού κόστους, συστημάτων μέτρησης κλειστού βρόχου και αποτελεσματικής παρουσίασης προϊόντων σε μια ευρεία πελατειακή βάση, όλα με στόχο την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της δημιουργίας επωνυμίας.

Αυτή η έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία της διαφήμισης στον τομέα των ΜΜΕ για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την καθιέρωση μάρκας, ενώ υπογραμμίζει επίσης τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ορισμένες επιχειρήσεις στην αξιοποίηση αυτού του εργαλείου για ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU