2 λεπτά για ανάγνωση

Οι ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου ευδοκιμούν με διαφημιστικές στρατηγικές δημιουργίας επωνυμίας

Πρόσφατα στοιχεία αποκαλύπτουν μια εντυπωσιακή τάση μεταξύ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) του Ηνωμένου Βασιλείου: η πλειονότητα αποκομίζει οφέλη από τις στρατηγικές διαφήμισης και δημιουργίας εμπορικών σημάτων. Μια μελέτη της Amazon Ads δείχνει ότι το 86% των ΜΜΕ πιστώνουν τις τρέχουσες διαφημιστικές προσεγγίσεις τους με την επιτυχή προσέλκυση νέων πελατών και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας κατά το παρελθόν έτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου ευδοκιμούν με διαφημιστικές στρατηγικές δημιουργίας επωνυμίας
Πηγή: Depositphotos

Ο αντίκτυπος της διαφήμισης εκτείνεται πέρα από την απλή απόκτηση πελατών, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι οι διαφημιστικές τους προσπάθειες συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σημείωσαν ότι η διαφήμιση συνέβαλε στη διεθνή επιχειρηματική επέκταση και αναγνώριση της επωνυμίας τους.

Αυτά τα θετικά αποτελέσματα έχουν επηρεάσει τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς. Από τις ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου που ρωτήθηκαν, λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο διατήρησε τον προϋπολογισμό τους από το προηγούμενο έτος, ενώ περισσότερες από τις μισές είχαν προσαρμόσει τις διαφημιστικές τους δαπάνες για να υποστηρίξουν τις προσπάθειές τους για την οικοδόμηση επωνυμίας.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των 600 ΜΜΕ που ερωτήθηκαν επενδύουν ενεργά στη διαφήμιση για να ενισχύσουν το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή τους. Ωστόσο, μια σημαντική μειοψηφία, σχεδόν τριάντα τοις εκατό, δεν ξοδεύει χρήματα σε διαφημιστικές εκστρατείες. Όταν ρωτήθηκαν γιατί δεν διαφημίζουν, οι πιο συχνά αναφερόμενες απαντήσεις ήταν το υψηλό κόστος και οι απογοητευτικές αποδόσεις σε προηγούμενες προσπάθειες.

Source: Depositphotos

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο Ludovic de Valon, Director of Global SMB Marketing στην Amazon Ads, επανέλαβε τη δέσμευσή τους να απλοποιήσουν το μάρκετινγκ για τις ΜΜΕ. Υπογράμμισε τις προσπάθειές τους να ξεπεράσουν τις προκλήσεις μέσω σημείων πρόσβασης χαμηλού κόστους, συστημάτων μέτρησης κλειστού βρόχου και αποτελεσματικής παρουσίασης προϊόντων σε μια ευρεία πελατειακή βάση, όλα με στόχο την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της δημιουργίας επωνυμίας.

Αυτή η έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία της διαφήμισης στον τομέα των ΜΜΕ για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την καθιέρωση μάρκας, ενώ υπογραμμίζει επίσης τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ορισμένες επιχειρήσεις στην αξιοποίηση αυτού του εργαλείου για ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+