2 λεπτά για ανάγνωση

Οι ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου ευδοκιμούν με διαφημιστικές στρατηγικές δημιουργίας επωνυμίας

Πρόσφατα στοιχεία αποκαλύπτουν μια εντυπωσιακή τάση μεταξύ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) του Ηνωμένου Βασιλείου: η πλειονότητα αποκομίζει οφέλη από τις στρατηγικές διαφήμισης και δημιουργίας εμπορικών σημάτων. Μια μελέτη της Amazon Ads δείχνει ότι το 86% των ΜΜΕ πιστώνουν τις τρέχουσες διαφημιστικές προσεγγίσεις τους με την επιτυχή προσέλκυση νέων πελατών και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας κατά το παρελθόν έτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου ευδοκιμούν με διαφημιστικές στρατηγικές δημιουργίας επωνυμίας
Πηγή: Depositphotos

Ο αντίκτυπος της διαφήμισης εκτείνεται πέρα από την απλή απόκτηση πελατών, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι οι διαφημιστικές τους προσπάθειες συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σημείωσαν ότι η διαφήμιση συνέβαλε στη διεθνή επιχειρηματική επέκταση και αναγνώριση της επωνυμίας τους.

Αυτά τα θετικά αποτελέσματα έχουν επηρεάσει τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς. Από τις ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου που ρωτήθηκαν, λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο διατήρησε τον προϋπολογισμό τους από το προηγούμενο έτος, ενώ περισσότερες από τις μισές είχαν προσαρμόσει τις διαφημιστικές τους δαπάνες για να υποστηρίξουν τις προσπάθειές τους για την οικοδόμηση επωνυμίας.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των 600 ΜΜΕ που ερωτήθηκαν επενδύουν ενεργά στη διαφήμιση για να ενισχύσουν το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή τους. Ωστόσο, μια σημαντική μειοψηφία, σχεδόν τριάντα τοις εκατό, δεν ξοδεύει χρήματα σε διαφημιστικές εκστρατείες. Όταν ρωτήθηκαν γιατί δεν διαφημίζουν, οι πιο συχνά αναφερόμενες απαντήσεις ήταν το υψηλό κόστος και οι απογοητευτικές αποδόσεις σε προηγούμενες προσπάθειες.

Source: Depositphotos

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο Ludovic de Valon, Director of Global SMB Marketing στην Amazon Ads, επανέλαβε τη δέσμευσή τους να απλοποιήσουν το μάρκετινγκ για τις ΜΜΕ. Υπογράμμισε τις προσπάθειές τους να ξεπεράσουν τις προκλήσεις μέσω σημείων πρόσβασης χαμηλού κόστους, συστημάτων μέτρησης κλειστού βρόχου και αποτελεσματικής παρουσίασης προϊόντων σε μια ευρεία πελατειακή βάση, όλα με στόχο την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της δημιουργίας επωνυμίας.

Αυτή η έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία της διαφήμισης στον τομέα των ΜΜΕ για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την καθιέρωση μάρκας, ενώ υπογραμμίζει επίσης τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ορισμένες επιχειρήσεις στην αξιοποίηση αυτού του εργαλείου για ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί η Shein υποβάλλει κρυφά την IPO της;

Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ο γίγαντας της γρήγορης μόδας υιοθετεί μια άνευ προηγουμένου προσέγγιση για να βγει στο χρηματιστήριο. Να γιατί έχει σημασία για ολόκληρο τον κλάδο λιανικής.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon δημιούργησε τη δική της μονάδα εγκλήματος – εδώ είναι τα αποτελέσματα

Πρώην πράκτορες του FBI, ομοσπονδιακοί εισαγγελείς και αξιωματικοί πληροφοριών εργάζονται τώρα στην Amazon. Η αποστολή τους; Κυνηγήστε εγκληματίες που πωλούν ψεύτικα προϊόντα. Και κερδίζουν.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η λιθουανική εκκίνηση έφτασε τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να εισαχθεί στο χρηματιστήριο

Όλοι γνωρίζουν τον Vinted για την αγορά και πώληση ρούχων, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν πώς αυτή η λιθουανική startup έγινε ένας γίγαντας 12,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ παραμένουν ιδιωτικοί, έχουν δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και το ταξίδι ανάπτυξής τους μπορεί να σας εκπλήξει.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU